Українська мова
(Большакова І., Пристінська М.)
3,5+3,5 годин на тиждень
1 семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Розвиток мовлення. «Школа майбутнього» (с.7) |
|
2. |
Я вивчаю українську мову (с.6) |
|
3. |
Мова і мовлення (с.8) |
|
4. |
Повторення вивченого в 1 класі. Списування з друкованого тексту.(с.11) |
|
5. |
Повторення вивченого в 1 класі. Письмо під диктовку. (с.12) |
|
6. |
Повторення вивченого в 1 класі. Звуковий аналіз слів. |
|
7. |
Повторення вивченого в 1 класі. Списування з друкованого тексту.(с.13) |
|
8. |
Розвиток мовлення. Загадка (с.11) |
|
9. |
Діагностувальна робота. Списування |
|
10 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
11. |
Монолог і діалог (с.17) |
|
12. |
Повторюємо. Слово. (с.21) |
|
13. |
Повторюємо. Речення. ( с. 22) |
|
14. |
Повторюємо. Текст.(с.23) |
|
15. |
Розвиток мовлення. Лист. (с.16) |
|
16. |
Звуки і букви. Повторення вивченого. Звуковий аналіз слів. (с.25) |
|
17. |
Звуки і букви. Абетка. (с.27) |
|
18. |
Абетка. Словники. (с.28) |
|
19. |
Абетка. (с.30) |
|
20. |
Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами. (с.34) |
|
21. |
Буква ї (с.35) |
|
22. |
Розвиток мовлення. Складання діалогу за власним задумом. |
|
23. |
Склад. Наголос (с.36) |
|
24. |
Склад. Наголос (с.38) |
|
25. |
Перенос слів з рядка в рядок. (с.40) |
|
26. |
Приголосні звуки. Тверді і м’які приголосні. (с.42) |
|
27. |
Діагностувальна робота. Мовна тема. Звуки і букви |
|
28. |
Пом’якшені приголосні звуки. (с.45) |
|
29. |
Розвиток мовлення. Порядок речень у тексті (с.24) |
|
30. |
Перенос слів з ь і ьо (с.48) |
|
31. |
Буква й (с.51) |
|
32. |
Буквосполучення йо та ьо (с.53) |
|
33. |
М’який подовжений приголосний. (с.54) |
|
34. |
Перенос слів з м’яким подовженим приголосним. (с.55) |
|
35. |
Апостроф. (с.57) |
|
36. |
Розвиток мовлення. Оголошення. (с.56) |
|
37. |
Апостроф. Перенос слів (с. 58) |
|
38. |
Апостроф. Перенос слів (с.59) |
|
39. |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. (с.62) |
|
40. |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. (с. 63) |
|
41. |
Перенос слів зі збігом приголосних (с. 64) |
|
42. |
Звуки [дж], [дз], [дз’]. Перенос слів (с.65) |
|
43. |
Розвиток мовлення. Редагування тексту (с. 70) |
|
44. |
Слово. Лексичне значення слова (с.69) |
|
45. |
Слова з прямим і переносним значенням (с.71) |
|
46. |
Слова однозначні й багатозначні (с. 73) |
|
47. |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
48. |
Омоніми. Багатозначні слова і омоніми (с.75) |
|
49. |
Слова, близькі за значенням (с.78) |
|
50. |
Розвиток мовлення. Комікс |
|
51. |
Слова, протилежні за значенням (с.79) |
|
52. |
Будова слова. Закінчення. Основа (с.83) |
|
53. |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова (с.86) |
|
54. |
Корінь. Споріднені слова (с.89) |
|
55. |
Форма слова і споріднені слова. (с.93) |
|
56. |
Форма слова. Слова-помічники. Їх роль у реченні (с.94) |
|
57. |
Розвиток мовлення. Складання тексту за малюнком |
|
|
|
|