Календарно-тематичне планування уроків укр.мови, 4клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ за підручником «Українська мова та читання.» Автор: К. Пономарьова
Перегляд файлу

Українська мова та читання (Пономарьова) 4 клас НУШ Календарно-тематичне планування

 уроків УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ за підручником

«Українська мова та читання.»

Автор: К. Пономарьова

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.                      

 

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3)

 

Повторюю знання про звуки і букви

  1.                      

 

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

 

  1.                      

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи» (с. 4-6 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                      

 

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)

 

  1.                      

 

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

 

  1.                      

 

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)

 

  1.                      

 

Правильно наголошую слова (с.11-14)

 

  1.                      

 

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)

 

  1.                      

 

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота.   Діалог  (усно).

 

Спостерігаю за значенням слів

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло» (с. 7-9 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Розрізняю пряме і переносне значення слів. розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18)

 

  1.                 

 

Добираю синоніми й антоніми (с.19-18)

 

  1.                 

 

Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)

 

  1.                 

 

Досліджую фразеологізми (с.23-24)

 

  1.                 

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова

 

Пригадую будову слова

  1.                 

 

Визначаю будову слова (с.25-26)

 

  1.                 

 

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу» (с. 10-12 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                 

 

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

 

  1.                 

 

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)

 

  1.                 

 

Повторення і закріплення знань про будову слова

 

Дізнаюся більше про іменники

  1.                 

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)

 

  1.                 

 

Визначаю рід і число іменників (с.35-37)

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота. Списування.

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи» (с.13-15 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної роботи.Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)

 

  1.                 

 

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

 

  1.                 

 

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)

 

  1.                 

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)

 

  1.                 

 

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)

 

  1.                 

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

 

  1.                 

 

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)

 

  1.                 

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна» (с. 16-18 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                 

 

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

 

  1.                 

 

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)

 

  1.                 

 

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

 

  1.                 

 

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)

 

  1.                 

 

Повторення і закріплення знань про іменник

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота з теми «Іменник»

Робота з мовними одиницями.

 

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної роботи .

Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

 

Дізнаюся більше про прикметник

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал» (с. 19-21 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                 

 

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

 

  1.                 

 

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

 

  1.                 

 

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

 

  1.                 

 

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)

 

  1.                 

 

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-

(с.74-75)

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної роботи .

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість куріння» (с. 22-24 зошит «Малюю словом»)

 

  1.                 

 

Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)

 

  1.                 

 

Закріплення і застосування знань про прикметник

 

  1.                 

 

Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82)

 

  1.                 

 

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84)

 

Пригадую числівники

  1.                 

 

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85)

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота. Диктант

 

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної роботи .

 Закріплення і застосування знань про числівник

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин» (с. 25-27 зошит «Малюю словом»)

 

Досліджую займенник

  1.                 

 

Розпізнаю займенники (с.86-87)

 

  1.                 

 

Досліджую особові займенники (с.88-89)

 

  1.                 

 

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92)

 

  1.                 

 

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
8 жовтня 2023
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку