Календарне планування для 1 класу НУШ складене по тижнях (17,18,19 тижні) згідно з державним стандартом початкової освіти, Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Шияна з внесеними змінами та підручниками 1 класу.( математика - С. Скворцова, укр.мова - К. Пономарьова, інтегрований курс "ЯДС" - О.В.Волощенко, мистецтво - Г.О.Кізілова).
Тиждень 17 Світ захоплень
|
Назва предметів |
Понеділок 14.01 |
Вівторок 15.01 |
Середа 16.01 |
Четвер 17.01 |
П’ятниця 18.01 |
1. |
ЯДС |
Що мені подобається ? / Що я люблю? |
Який світ захоплень моєї родини? |
|
Як знайти для себе нове захоплення? Дидактична гра «Ми - творці іграшок» |
Чи завжди захоплення приносять нам користь? |
2. |
Математика |
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка. |
Називаємо компоненти та результати дії віднімання. Складання рівностей за малюнками. |
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
|
Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
3. |
Укр.. мова |
Закріплення звукових значень вивчених букв (а,о,у,и,і,е). Закріплення вмінь писати ці букви. |
Закріплення звукових значень вивчених букв . Читання складів,слів. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Закріплення звукових значень вивчених букв (а,о,у,и,і,е). Закріплення вмінь писати ці букви. |
Ознайомлення з 2-ою частиною «Букваря». Читаю і розповідаю. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Опрацювання тексту. |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Читання/ слухання текстів про відомих людей, які досягли успіху завдяки своїм захопленням. Складання та запис листа своїм ровесникам з іншої школи. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Колядки, щедрівки. Практична робота «Різдвяна зірка» (фарба, циркуль, ватні палички). |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Колядки, щедрівки. «Свят – вечір» - муз. В.Войнаровського,сл. М.Чопик - розучування. «Щедрик» - укр. композитор Микола Леонтович – слухання. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора». |
|
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора». |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів». |
|
Тиждень 18 Ми - мандрівники
|
Назва предметів |
Понеділок 21.01 |
Вівторок 22.01 |
Середа 23.01 |
Четвер 24.01 |
П’ятниця 25.01 |
1. |
ЯДС |
Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? |
Куди ми помандруємо? Як мандрувати безпечно? |
|
Мандруємо Україною. Чим цікава мандрівка до Києва? |
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? |
2. |
Математика |
Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком. |
|
Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
3. |
Укр.. мова |
Закріплення звукових значень букви «ге». Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із вивченими буквами. |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів. Письмо малої букви ґ. підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою ґ. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів. Написання великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із нею. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Діалог. Читання в особах. Опрацювання тексту «На городі». Написання слів, речень із буквою «ге». |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Слова – синоніми. Опрацювання тексту «Ловити ґав». Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Написання складів, слів із вивченими буквами. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Читання оповідання «Перед соловейком соромно». Ознайомлення учнів з картою України, пошук на ній свого населеного пункту та складання усної розповіді про нього. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
В очікуванні свята. «Новорічна листівка» (кольоровий папір, картон). |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
В очікуванні свята. Слухання п’єси Р.Шумана. Інсценізація пісні «Морозець». |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Літає – не літає». |
|
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Літає – не літає». |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів». |
|
Тиждень 19 Ми - винахідники
|
Назва предметів |
Понеділок 28.01 |
Вівторок 29.01 |
Середа 30.01 |
Четвер 31.01 |
П’ятниця 01.02 |
1. |
ЯДС |
Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника? |
Як людина досліджує світ? Дослідження об’єктів навколишнього світу за допомогою органів чуття. |
|
Чи можна бути винахідником у наш час? |
Чи все вже на світі винайдено до нас? |
2. |
Математика |
Обчислення виразів на дві дії. Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами. |
Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами. |
|
Дізнаємося про складові задачі. |
3. |
Укр.. мова |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви ж. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. |
Закріплення звукового значення букви «же». Читання складів, слів, речень. Письмо великої букви Ж. підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Письмо малої букви ш. Звуковий аналіз слів. Читання та написання складів і слів з поданою буквою. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту. Написання складів, слів, речень із вивченими буквами. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Читання/ слухання текстів про винаходи дітей. Письмо вивчених букв, слів і речень з ними. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Диво анімації. Практична робота «Мультиплікаційний герой» (простий олівець) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Диво анімації . Діалог – розспівка. Мультики муз.і сл. А.Мігай. Жанри: пісенна, маршова та танцювальна. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра. |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра. |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку рівноваги. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра. |
|