Календарне планування 1 клас (17-19 тиждень)

Про матеріал

Календарне планування для 1 класу НУШ складене по тижнях (17,18,19 тижні) згідно з державним стандартом початкової освіти, Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Шияна з внесеними змінами та підручниками 1 класу.( математика - С. Скворцова, укр.мова - К. Пономарьова, інтегрований курс "ЯДС" - О.В.Волощенко, мистецтво - Г.О.Кізілова).

Перегляд файлу

Тиждень 17    Світ захоплень

 

Назва предметів

Понеділок  14.01

Вівторок  15.01

Середа   16.01

Четвер    17.01

П’ятниця   18.01

1.

ЯДС

Що мені подобається ? / Що я люблю?

Який світ захоплень моєї родини?

 

Як знайти для себе нове захоплення? Дидактична гра «Ми  - творці іграшок»

Чи завжди захоплення приносять нам користь?

2.

Математика

Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка.

Називаємо компоненти та результати дії віднімання. Складання  рівностей за малюнками.

Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

 

Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

3.

Укр.. мова

Закріплення звукових значень вивчених букв (а,о,у,и,і,е). Закріплення вмінь писати ці букви.

Закріплення звукових значень вивчених букв . Читання складів,слів. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними.

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г.

 

 

4.

Укр..мова

Закріплення звукових значень вивчених букв (а,о,у,и,і,е). Закріплення вмінь писати ці букви.

Ознайомлення з 2-ою частиною «Букваря». Читаю і розповідаю. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Опрацювання тексту.

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Читання/ слухання текстів про відомих людей, які досягли успіху

завдяки своїм захопленням. Складання та запис листа своїм ровесникам з іншої школи.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Колядки, щедрівки. Практична робота «Різдвяна зірка» (фарба, циркуль, ватні палички).

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Колядки, щедрівки. «Свят – вечір» -  муз. В.Войнаровського,сл. М.Чопик - розучування. «Щедрик» - укр. композитор  Микола Леонтович – слухання.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора».

 

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора».

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою.  Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів».

 

Тиждень 18  Ми - мандрівники

 

Назва предметів

Понеділок  21.01

Вівторок  22.01

Середа    23.01

Четвер   24.01

П’ятниця 25.01 

1.

ЯДС

Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником?

Куди ми помандруємо? Як мандрувати безпечно?

 

Мандруємо Україною. Чим цікава мандрівка до Києва?

Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

2.

Математика

Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком.

 

Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

3.

Укр.. мова

Закріплення звукових значень букви «ге». Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із вивченими буквами.

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів. Письмо малої букви ґ. підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою ґ.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів. Написання великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів із нею.

 

 

4.

Укр..мова

Діалог. Читання в особах. Опрацювання тексту «На городі». Написання слів, речень із буквою «ге».

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Слова – синоніми. Опрацювання тексту «Ловити ґав». Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту. Написання складів, слів із вивченими буквами. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Читання оповідання «Перед соловейком соромно». Ознайомлення учнів з картою України, пошук на ній свого населеного пункту та складання усної розповіді про нього.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

В очікуванні свята. «Новорічна листівка» (кольоровий папір, картон).

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

В очікуванні свята. Слухання п’єси Р.Шумана. Інсценізація пісні «Морозець». 

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Літає – не літає».

 

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Літає – не літає».

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів».

 

 

Тиждень 19   Ми - винахідники

 

Назва предметів

Понеділок  28.01

Вівторок  29.01

Середа    30.01

Четвер    31.01

П’ятниця   01.02

1.

ЯДС

Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?

Як людина досліджує світ? Дослідження об’єктів навколишнього світу за допомогою органів чуття.

 

Чи можна бути винахідником у наш час?

Чи все вже на світі винайдено до нас?

2.

Математика

Обчислення виразів на дві дії. Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами.

Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами.

 

Дізнаємося про складові задачі.

3.

Укр.. мова

Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви ж. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж.

Закріплення звукового значення букви «же». Читання складів, слів, речень. Письмо великої букви Ж. підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів.

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Письмо малої букви ш. Звуковий аналіз слів. Читання та написання складів і слів з поданою буквою.

 

 

4.

Укр..мова

Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту. Написання складів, слів, речень із вивченими буквами.

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Читання/ слухання

текстів про винаходи

дітей. Письмо вивчених букв, слів і речень з ними.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Диво анімації. Практична робота «Мультиплікаційний герой» (простий олівець)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Диво анімації . Діалог – розспівка. Мультики муз.і сл. А.Мігай. Жанри: пісенна, маршова та танцювальна.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра.

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись.  Рухлива гра.

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку рівноваги. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Катрич Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 січня 2019
Переглядів
1026
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку