Календарне планування 1 клас (20-23 тижні)

Про матеріал

Календарне планування для 1 класу НУШ складене по тижнях (20-23 тижні) згідно з державним стандартом початкової освіти, Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Шияна з внесеними змінами та підручниками 1 класу.( математика - С. Скворцова, укр.мова - К. Пономарьова, інтегрований курс "ЯДС" - О.В.Волощенко, мистецтво - Г.О.Кізілова).

Перегляд файлу

Тиждень 20   Спорт

 

Назва предметів

Понеділок  04.02

Вівторок  05.02

Середа    06.02

Четвер    07.02

П’ятниця  08.02

1.

ЯДС

Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?

Які риси характеру розвиває спорт?

 

Які є види спорту?

Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

2.

Математика

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком.

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів.

Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3,4. Розв’язування задач.

 

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач.

3.

Укр.. мова

Закріплення звукового значення букви «ша». Письмо великої букви Ш. підготовчі графічні вправи. Читання складів, слів та написання буквосполучень.

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Звуковий аналіз слів.

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Повторення правил з'єднання вивчених букв.

 

 

4.

Укр..мова

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Читання та письмо складів, слів з ь. опрацювання тексту «Булька і бурулька». Списування речень.

Читання складів, слів, речень та написання  їх. Опрацювання тексту «У Льоні іменини». Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання та записування речень за малюнками про спорт.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Магія танцю. Практична робота «Танцюрист» (пластилін)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Магія танцю. Танець. Гарний танець гопачок – укр.нар.пісня. Полька.Вальс.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Мандрівка оплесків».

 

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Мандрівка оплесків».

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Літає – не літає».

 

 

Тиждень 21    Мої улюблені книжки

 

Назва предметів

Понеділок  11.02

Вівторок  12.02

Середа    13.02

Четвер    14.02

П’ятниця 15.02 

1.

ЯДС

Як книжка з'являється на світ?

Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книг?.

 

Яка моя улюблена книжка?

Для чого потрібна книжкова майстерня/ лікарня?

2.

Математика

Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням.

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів.

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків.

 

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач.

3.

Укр.. мова

Звук [х], позначення його буквою «ха». Письмо малої букви х, складів і слів із нею. Звуковий аналіз слів.

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання в особах. Письмо великої букви Х. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів.

Звук [ч], позначення йог буквою «че». Письмо малої букви ч. підготовчі графічні вправи. Читання складів, слів та їх написання. Звуковий аналіз слів.

 

 

4.

Укр..мова

Опрацювання тексту. Ребус. Навчальний диктант.

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Хитрий Хома». Побудова речень за малюнками і поданим початком. Списування речень.

Опрацювання тексту. Ребус. Словниковий диктант. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Робота з дитячою книгою. Моя улюблена казка. Вікторина «жила – була книжка». Вправа «Склади і запиши прислів’я.»

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Театр. Практична робота «Костюм»      ( фарби, олівці на вибір)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Театр. Музична казка, опера, балет. Фрагмент дитячого балету

«Білосніжка та семеро гномів».

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Будиночки».

 

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Будиночки».

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу».

 

 

Тиждень 22     Транспорт

 

Назва предметів

Понеділок  18.02

Вівторок  19.02

Середа    20.02

Четвер    21.02

П’ятниця   22.02

1.

ЯДС

Які є види транспорту?

Як бути гарним пасажиром?

 

Для чого потрібні правила дорожнього руху?

Який транспорт найкращий?

2.

Математика

Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6,7,8,9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач.

Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії.

 

Віднімаємо числа 6,7,8,9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею

3.

Укр.. мова

Закріплення звукового значення букви «че». Читання складів, слів. Письмо великої букви Ч, складів та слів з нею.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Письмо малої букви я. підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів.

Закріплення звукових значень букви «я». письмо великої букви Я, буквосполучень та слів із нею. Звуковий аналіз слів. Читання в особах.

 

 

4.

Укр..мова

Порівняння написання букв Ч з У. Скоромовка. Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання вірша, тексту. Списування речень.

Опрацювання тексту «У дядька Василя». Доповнення та записування речень. Відновлення деформованих слів.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Бесіда за малюнками «Транспорт». Складання речень за малюнками і початком. Читання і обговорення тексту «Музей транспорту».

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Шляхами рідного краю. Колаж              « Транспорт моєї місцевості».

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Шляхами рідного краю. Пісня – марш «Козачата» - муз М.Ведмедері; слова О.Яворської. М.Лисенко «Тарас Бульба» - слухання.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу».

 

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Переліт птахів».

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Переліт птахів».

 

 

Тиждень 23    Світ професій

 

Назва предметів

Понеділок  25.02

Вівторок  26.02

Середа   27.02

Четвер    28.02

П’ятниця   01.03

1.

ЯДС

Які бувають професії?.

Ким працюють мої батьки?

 

Яка професія моєї мрії?

Яка професія найважливіша?

2.

Математика

Віднімаємо числа 6,7,8,9. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач.

Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач.

 

Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею.

3.

Укр.. мова

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою це. письмо малої букви ц. читання та письмо складів та слів із буквою ц.

Закріплення звукових значень букви «це». письмо великої букви Ц. Читання і письмо складів, слів речень із нею.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Письмо малої букви ю. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень.

 

 

4.

Укр..мова

Опрацювання тексту «На уроці». Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Утворення слів за зразком «один - багато». Опрацювання тексту. Записування відповіді на запитання.

Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Робота з дитячою книгою. Читання \ слухання й обговорення вірша Сашка Дерманського «Ким бути?». Повторення вивчених букв та їх написання.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

У світі кіно. Практична робота «Кіноперсонаж» (папір, олівці)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

У світі кіно. Скрипковий ключ. «Танцювала риба з раком». «Запорозький марш»

Євгена Адамцевича – слухання.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра «Потяг».

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра «Потяг».

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою.  Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів».

 

 

 

docx
Додано
7 січня 2019
Переглядів
2074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку