Календарне планування для 1 класу НУШ складене по тижнях (20-23 тижні) згідно з державним стандартом початкової освіти, Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Шияна з внесеними змінами та підручниками 1 класу.( математика - С. Скворцова, укр.мова - К. Пономарьова, інтегрований курс "ЯДС" - О.В.Волощенко, мистецтво - Г.О.Кізілова).
Тиждень 20 Спорт
|
Назва предметів |
Понеділок 04.02 |
Вівторок 05.02 |
Середа 06.02 |
Четвер 07.02 |
П’ятниця 08.02 |
1. |
ЯДС |
Чому варто займатися фізкультурою чи спортом? |
Які риси характеру розвиває спорт? |
|
Які є види спорту? |
Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? |
2. |
Математика |
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком. |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів. |
Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3,4. Розв’язування задач. |
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач. |
3. |
Укр.. мова |
Закріплення звукового значення букви «ша». Письмо великої букви Ш. підготовчі графічні вправи. Читання складів, слів та написання буквосполучень. |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Звуковий аналіз слів. |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Повторення правил з'єднання вивчених букв. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Читання та письмо складів, слів з ь. опрацювання тексту «Булька і бурулька». Списування речень. |
Читання складів, слів, речень та написання їх. Опрацювання тексту «У Льоні іменини». Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання та записування речень за малюнками про спорт. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Магія танцю. Практична робота «Танцюрист» (пластилін) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Магія танцю. Танець. Гарний танець гопачок – укр.нар.пісня. Полька.Вальс. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Мандрівка оплесків». |
|
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Мандрівка оплесків». |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Літає – не літає». |
|
Тиждень 21 Мої улюблені книжки
|
Назва предметів |
Понеділок 11.02 |
Вівторок 12.02 |
Середа 13.02 |
Четвер 14.02 |
П’ятниця 15.02 |
1. |
ЯДС |
Як книжка з'являється на світ? |
Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книг?. |
|
Яка моя улюблена книжка? |
Для чого потрібна книжкова майстерня/ лікарня? |
2. |
Математика |
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням. |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів. |
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків. |
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач. |
3. |
Укр.. мова |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Письмо малої букви х, складів і слів із нею. Звуковий аналіз слів. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Читання в особах. Письмо великої букви Х. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. |
Звук [ч], позначення йог буквою «че». Письмо малої букви ч. підготовчі графічні вправи. Читання складів, слів та їх написання. Звуковий аналіз слів. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Опрацювання тексту. Ребус. Навчальний диктант. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Хитрий Хома». Побудова речень за малюнками і поданим початком. Списування речень. |
Опрацювання тексту. Ребус. Словниковий диктант. Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Моя улюблена казка. Вікторина «жила – була книжка». Вправа «Склади і запиши прислів’я.» |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Театр. Практична робота «Костюм» ( фарби, олівці на вибір) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Театр. Музична казка, опера, балет. Фрагмент дитячого балету «Білосніжка та семеро гномів». |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Будиночки». |
|
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Будиночки». |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу». |
|
Тиждень 22 Транспорт
|
Назва предметів |
Понеділок 18.02 |
Вівторок 19.02 |
Середа 20.02 |
Четвер 21.02 |
П’ятниця 22.02 |
1. |
ЯДС |
Які є види транспорту? |
Як бути гарним пасажиром? |
|
Для чого потрібні правила дорожнього руху? |
Який транспорт найкращий? |
2. |
Математика |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6,7,8,9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач. |
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії. |
|
Віднімаємо числа 6,7,8,9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею |
3. |
Укр.. мова |
Закріплення звукового значення букви «че». Читання складів, слів. Письмо великої букви Ч, складів та слів з нею. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Письмо малої букви я. підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. |
Закріплення звукових значень букви «я». письмо великої букви Я, буквосполучень та слів із нею. Звуковий аналіз слів. Читання в особах. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Порівняння написання букв Ч з У. Скоромовка. Опрацювання тексту. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання вірша, тексту. Списування речень. |
Опрацювання тексту «У дядька Василя». Доповнення та записування речень. Відновлення деформованих слів. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Бесіда за малюнками «Транспорт». Складання речень за малюнками і початком. Читання і обговорення тексту «Музей транспорту». |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Шляхами рідного краю. Колаж « Транспорт моєї місцевості». |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Шляхами рідного краю. Пісня – марш «Козачата» - муз М.Ведмедері; слова О.Яворської. М.Лисенко «Тарас Бульба» - слухання. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу». |
|
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Переліт птахів». |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Переліт птахів». |
|
Тиждень 23 Світ професій
|
Назва предметів |
Понеділок 25.02 |
Вівторок 26.02 |
Середа 27.02 |
Четвер 28.02 |
П’ятниця 01.03 |
1. |
ЯДС |
Які бувають професії?. |
Ким працюють мої батьки? |
|
Яка професія моєї мрії? |
Яка професія найважливіша? |
2. |
Математика |
Віднімаємо числа 6,7,8,9. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач. |
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач. |
|
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею. |
3. |
Укр.. мова |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою це. письмо малої букви ц. читання та письмо складів та слів із буквою ц. |
Закріплення звукових значень букви «це». письмо великої букви Ц. Читання і письмо складів, слів речень із нею. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Письмо малої букви ю. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Опрацювання тексту «На уроці». Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Утворення слів за зразком «один - багато». Опрацювання тексту. Записування відповіді на запитання. |
Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту. Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Читання \ слухання й обговорення вірша Сашка Дерманського «Ким бути?». Повторення вивчених букв та їх написання. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
У світі кіно. Практична робота «Кіноперсонаж» (папір, олівці) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
У світі кіно. Скрипковий ключ. «Танцювала риба з раком». «Запорозький марш» Євгена Адамцевича – слухання. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра «Потяг». |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра «Потяг». |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів». |
|