Виховний план для 11 класу на ІІ семестр 2018/2019 навчального року

Про матеріал

В розробці виховного плану визначені цілі та завдання виховної діяльності, надана психолого - педагогічна характеристика учнів, проведено аналіз виховної роботи, вивчено стан та ефективність виховного процесу в 11 класі за І семестр 2018/2019 навчального року.

Перегляд файлу

ПОДОЛЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ

КУП’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

 

 

                                                                                                                   Погоджено

                     ЗДВР_________   Коржова О.В.

                                                                                                             ________________2019 р.

 

D:\Фото\Сухомлинський\IMG_3706.JPG

 

 

План виховної роботи

класного керівника 11 класу

Подолянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Калашнікової К.М.

на ІІ семестр

2018/2019 навчального року

 

 

 

 

 

 

Впровадження  у виховну роботу класного керівника

ідей забезпечення прав, свобод та інтересів дітей

– стратегічний, загальнонаціональний пріоритет

 

 

 

IMG_2893

 

 

 

 

 

Впровадження  у виховну роботу класного керівника

ідей забезпечення прав, свобод та інтересів дітей,

формування свідомого громадянина, патріота України

 

 

 

Картинки по запросу рамка для текста а4Картинки по запросу рамка для текста а4

 

  • Формувати в молоді високу патріотичну свідомість, почуття вірності рідній країні, турботи про добробут свого народу.
  • Виховувати любов до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до рідної мови та української культури.
  • Формувати морально - активну особистість, чуйну, чесну, працелюбну, справедливу, милосердну, толерантну до інших, миролюбну, готову допомагати іншим.
  • Формувати особистість ввічливу, делікатну, тактовну; з високим почуттям обов'язку; особистість, яка вміє працювати з іншими; здатну прощати і просити пробачення; особистість, яка спроможна протистояти виявам несправедливості, жорстокості.
  • Формувати усвідомлення місця природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатність гармонійно співіснувати з природою.
  • Виховувати особистість, яка володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатну виразити власне ставлення до мистецтва.
  • Виховувати усвідомлення учнівською молоддю соціальної значущості праці, потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя;
  • Формувати вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоровя.

 

 

 

 

 

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

Картинки по запросу рамка для тексту шкільна 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Суспільні доручення

1

Іванова Карина Сергіївна

Староста

2.

Пашкова Марина Сергіївна

Культурно – масовий сектор

3.

Пономарьова Євгенія Сергіївна

Спортивний сектор

4.

Свистунова Карина Русланівна

Навчально – інформаційний сектор

5.

Сургай Дар’я Дмитрівна

Заступник старости

6.

Ухін Валентин Ігорович

Фінансово – трудовий сектор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В 11 класі навчається 6 учнів. Серед них 5 дівчат і 1 юнак.
Клас вiкової норми.

У І семестрі 2018/2019 навчального року знання високого рівня показала Сургай Дар’я. Пономарьова Євгенія і Свистунова Карина мають знання достатнього рівня. В останньої - девятки з української та англійської мови, хімії.

 Іванова Карина, Пашкова Марина та Ухін Валентин мають оцінки від 4 до 11 балів.

Протягом першого семестру 2018/2019 навчального року Сургай Дар'я виборола ІІІ командне місце у районному турнірі з правознавства, ІІ командне місце у турнірі з біології, І командне місце у турнірі з географії, історії  та економіки, ІІ особисте місце у конкурсі ораторського мистецтва, V місце в районній олімпіаді з української мови та літератури, ІV - з математики, І – з географії, ІІ – з історії, ІV – з економіки, ІІІ командне місце у ХІV Всеукраїнському турнірі юних географів у м. Полтава. Нагороджена грамотами.

Свистунова Карина виборола І командне місце у турнірі з географії, історії та економіки, ІІ – у турнірі з біології.

Найбільші проблеми в учнів 11 класу виникають при вивченні алгебри, геометрії, біології. Тільки Сургай Д., Свистунова К. та Пономарьова Є. мають достатній та високий рівень навченості з цих предметів. Через часті захворювання і пропуски уроків погіршили свої знання Іванова Карина, Пашкова Марина та Ухін Валентин.

 Колектив класу дiяльний, активний.

За роки навчання учнівський колектив згуртувався. Підлітки ставляться один до одного з повагою, взаєморозумінням. Допомагають у навчанні, чергуванні. Між школярами немає вагомих суперечок, панує доброзичливість і культура поведінки. У класі діє кодекс честі.

Учні охоче беруть участь у громадському житті школи (Свято знань, День учителя, Свято осені, Новий рік та ін.), активно вболівають за колектив, прагнучи не відставати від діяльності інших класів.

 Підлітки люблять спорт. Залюбки відвідують уроки фізичної культури, тренувальні заняття. Беруть участь у районних змаганнях з різних видів спорту.

Ухін Валентин – учасник районних змагань з волейболу (ІІ командне місце), регіональних змагань з волейболу (V командне місце).

Пономарьова Євгенія брала участь у районних змаганнях з легкої атлетики (2 командне місце), з волейболу (V командне місце). Іванова Карина – учасниця районних змагань з волейболу.

 Учні люблять читати книжки, особливо фантастику та пригодницьку літературу, прагнуть до пізнання нового,  досі їм не відомого. Охоче слухають повідомлення та переглядають відео на виховних годинах про аномальні явища, політичні події, історичний розвиток України, народні обряди та звичаї рідного краю.

 Всі учні класу мають суспільні доручення, які виконують старанно. Діти охоче працюють, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території, в кабінеті. Батьки переймаються вихованням власних дітей. Відвідують класні та шкільні батьківські збори. Надають посильну допомогу при проведенні класних та шкільних заходів.

 

 Головним проблемним завданням класного керівника у І семестрі 2018/2019 навчального року є підвищення ефективності створеної моделі учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності, співпрацю класного керівника та активу учнівського самоврядування. Пріоритетом обраної виховної моделі є прагнення підготувати особистість підлітка до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому, доступними засобами, в контексті особистісно - орієнтованого навчання, допомогти перейти підлітку на якісно новий рівень розвитку, трансформувавшись в суб’єкта власної життєтворчості та життєдіяльності, здатного самотужки зайняти притаманне йому місце в людському суспільстві, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються.

 Інтереси, потреби та творчу ініціативу учні мали змогу розвивати через роботу шкільного та класного самоврядування. Самоврядування у класі здійснюється через роботу секторів. Їх чотири: навчально – інформаційний, спортивний, фінансово – трудовий, культурно – масовий. Самоврядування дає можливість учням розкрити свої особистісні якості та риси характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: а саме: чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. Крім того самоврядування дає простір для прояву організаторських здібностей та самостійності. Старостою у класі обрано Іванову Карину.

 Навчально – інформаційний сектор очолює Свистунова Карина. Завдання сектора полягає в проведенні інформаційних п’ятихвилинок, оформленні екрану успішності, перевірці стану збереження підручників, виконанні домашніх завдань та допомозі учням, що її потребують.

Протягом І семестру сектором проведені такі заходи:

  • перевірка наявності пам’яток по застереженню ДТ,
  • обладнання куточка національної символіки,
  • рейд - перевірка виконання домашніх завдань,
  • бесіда «1 вересня – початок Другої світової війни»,
  • пізнавальна хвилинка «22 вересня – День партизанської слави»,
  • перегляд і обговорення відеофільму «Сто років українській революції»,
  • усний журнал «Найцікавіші факти про Францію та її неповторні міста»,
  • пізнавальна хвилинка «21 вересня – Міжнародний день Миру»,
  • контроль за відвідуванням навчальних занять учнями,
  • пізнавальна хвилинка «7 серпня 2018 року - 199 років з дня народження Пантелеймона Куліша»,
  • бесіда «День пам’яті трагедії Бабиного яру»,
  • бесіда «Як подолати конфлікт?»,
  • пізнавальна хвилинка «Що я знаю про Міжнародний день людей похилого віку»,
  • учнівські дослідження на тему: «Український погляд на Францію» у формі листів українця з Франції: «Ставлення  держави до людей похилого віку»,
  • виховна година «Повага – ниточка, що об’єднує покоління»,
  • оформлення екрану успішності учнів 11 класу,
  • пізнавальна хвилинка «Виноградська Ніна Івнівна – поетеса»,
  • пізнавальна хвилинка «Україна увійшла до Ради Європи»,
  • бесіда «Ігри смерті. Як захистити себе та своїх друзів»,
  • Всеукраїнська акція «Живи, книго!»,
  • виховна година «Славетні постаті України»,
  • пізнавальна хвилинка «28 жовтня - День визволення України від фашистських загарбників»,
  • бесіда «Викресли булінг із свого життя»,
  • презентація «Булінг у школі. Як розпізнати і що робити?»,
  • заходи до Дня української писемності та мови. День Преподобного Нестора літописця Печерського,
  • презентація «Толерантність – це сучасно»,
  • пізнавальна хвилинка «20 листопада – Всесвітній день дитини»,
  • виховна година з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи,
  • круглий стіл «Моя відповідальність»,
  • перевірка стану щоденників та робочих зошитів,
  • перегляд відеофільму «Голод 33 року»,
  • презентація «Як живеться сьогодні інвалідам?»,
  • урок Мужності «Мужність і відвага крізь покоління»,
  • виховна година «Сучасне рабство. Торгівля людьми», перегляд і обговорення фільму «Станція призначення «Життя»,
  • бесіда «Мої права і обов’язки за Конституцією України»,
  • пізнавальна хвилинка «Як святкують Новий рік у Франції».

Культурно – масовий сектор очолює Пашкова Марина. Робота сектора полягає у підготовці та проведенні як класних виховних заходів, так і шкільних. Протягом І семестру сектором проведені такі заходи:

  • естетичне оформлення класної кімнати,
  • конкурс дитячого малюнка до Міжнародного дня миру «Я хочу жити в якісному світі»,
  • випуск святкових вітальних газет до Дня вчителя,
  • організація святкового концерту з нагоди Дня вчителя,
  • виставка квіткових композицій з осінніх квітів «Квітковий рай»,
  • Всеукраїнський конкурс фотолюбителів «Моя Україно!»,
  • виставка дитячого малюнку «Наша мрія – вода чиста, земля красива»,
  • музична вітальня «Класична музика – послухаємо та поміркуємо»,
  • свято «Міс осінь – 2018»,
  • конкурс на кращу емблему толерантності,
  • випуск стіннівки «16 днів проти насильства»,
  • виставка – конкурс «Різдвяна писанка»,
  • виставка – конкурс новорічних композицій «Замість ялинки – зимовий букет»,
  • віртуальна мандрівка «Найкрасивіші місця України»,
  • Новорічне свято.

Фінансово – трудовий сектор очолює Ухін Валентин. Члени цього сектора організовують трудові десанти, благодійні ярмарки, генеральні прибирання тощо. Наприклад:

  • складання графіка чергування у класі,
  • збір шкільного приладдя та одягу для дітей з малозабезпечених родин,
  • трудовий десант «Хай сяє рідна школа чистотою»,
  • рейд – огляд зберігання підручників,
  • збір макулатури,
  • акція «Подаруй бібліотеці книжку»,
  • організація професійних заходів,
  • благодійний ярмарок до Дня інваліда,
  • фабрика діда Мороза та Снігуроньки.

Роботу спортивного сектору очолює Пономарьова Євгенія. ЇЇ команда допомагає організовувати класні та шкільні спортивні заходи. Протягом І семестру 2018/2019 навчального року учні 11 класу брали участь у таких заходах:

  • урок – подорож «Визначні досягнення олімпійців»,
  • виховна година «Гриби – не їжа для дітей»,
  • свято спорту і туризму,
  • виховна година «Безпека руху»,
  • свято з нагоди дня козацтва в Україні,
  • районні змагання з легкої атлетики,
  • виховна година «Вибір є у кожного з нас»,
  • районні  та регіональні змагання з волейболу,
  • бесіда «Про СНІД і наркоманію»,
  • виховна година «Здоров’я і вибір професії».

З метою формування в учнів поняття єдності з природою, відповідальності за стан її збереження, залучення школярів до громадської діяльності, спрямованої на захист оточуючого середовища, знань про сучасні проблеми екології, розуміння кожним учнем найголовнішої проблеми людства – проблеми виживання з учнями проведені такі заходи:

  • - акція «Допоможи птахам взимку»,
  • - акція «День довкілля»;
  • - виховна година «Зміни стиль поведінки – допоможи природі».

 З метою формування поняття та уявлення про важливість праці в житті людини, уявлення про типи професій, вміння й навички самообслуговуючої праці, поваги до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості до себе, дисциплінованості, старанності, наполегливості, потреби до праці та поняття професійного самовизначення проведено такі заходи:

  • робота шкільного психолога: вивчення професійних інтересів учнів 11 класу,
  • анкета думок «Як не помилитись у виборі професії»,
  • виховна година «Здоров’я і вибір професії»,
  • профорієнтаційні заходи.

З метою формування основ національних та загальнолюдських цінностей, умінь та навичок підтримки й збереження міжособистісної злагоди, моральних якостей, розуміння особистих, родинних, громадянських цінностей, засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей у класі пройшли наступні заходи:

  • уроки чемності «Залишайся завжди людиною»;
  • акція «Милосердя». Допомога людям похилого віку, самотнім, інвалідам;
  • виховна година «Старість наших батьків – це наша старість».

Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу учнів школи, головною метою якого є набуття молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави. З урахуванням ситуації, яка зараз склалася на сході України, зусилля класного керівника 11 класу спрямовані на утвердження в Україні патріотизму, посилення моральної складової в загальній системі формування у молоді національної гідності, готовності до виконання громадянських та конституційних обов’язків, особистісних рис громадянина Української держави, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, набуття соціального досвіду, фізичної досконалості, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури, розвиток психологічних і професійних якостей.

Протягом  І семестру 2018/2019 навчального року були проведені такі заходи:

  • виховна година «Ми прагнемо миру»,
  • бесіда «Подвиг українського народу під час АТО»,
  • виховна година до Дня партизанської слави;
  • свято з нагоди Дня українського козацтва та Дня захисника Вітчизни,
  • бесіда «1 вересня – початок Другої світової війни»,
  • пізнавальна хвилинка «22 вересня – День партизанської слави»,
  • перегляд і обговорення відеофільму «Сто років українській революції»,
  • бесіда «День пам’яті трагедії Бабиного яру»,
  • пізнавальна хвилинка «28 жовтня - День визволення України від фашистських загарбників»,
  • урок Мужності,
  • пізнавальна хвилинка «Репресії мовою документів».

Протягом семестру націлювалася робота на згуртування класного колективу. Залучався до цієї роботи шкільний психолог. Проводилося анкетування, індивідуальні бесіди. Але міцного, дружнього колективу у класі немає. Учні поступово втрачають інтерес до суспільних доручень, акцентуючи увагу на навчанні та підготовці до ЗНО.

 Значна увага приділялася формуванню у школярів комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.

 Троє учнів мають високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Це Сургай д., Свистунова К. та Пономарьова Є. Решта учнів класу навчається на середньому  та достатньому рівні. Аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовує свій інтелектуальний потенціал (через пропуски уроків, хворобу чи небажання викладатися стовідсотково), що і є основною причиною середнього та достатнього показника успішності.

Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.

 Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу.

Цілеспрямовано проводилася робота з батьками. Протягом І семестру проведено чотири засідання батьківського комітету, загальношкільні та класні батьківські збори. Їх тематика:

  • Як зберегти здоров’я підлітка?
  • Аналіз навчальної роботи учнів за 10 клас.
  • Як уникати конфліктів з власними дітьми?
  • Байдужість до навчання — проблема дитини чи дорослих?
  • Безпека життєдіяльності підлітків у зимовий період
  • Підготовка до ЗНО.

Висновки

Виходячи з аналізу виховної роботи за І семестр, слід відзначити, що ще не вдалося поставити рівень успішності класу на належний рівень, більш широко використати досвід та уміння членів класного колективу у громадському житті школи. Однак діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися і сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості окремо. Саме тому на ІІ семестр виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через учнівське самоврядування в класі, сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися, обрати професію до душі.

D:\Фото\23.05.2018\IMG_2787.JPG

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Баличева Вікторія
    Дякую за корисний матеріал
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 січня 2019
Переглядів
2348
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку