Календарне планування 1 клас Ісеместер

Про матеріал
Календарне планування на 1 семестр за підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 1) з очікуваними результатами навчання
Перегляд файлу

1

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

1 семестр

За підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 1)

 

 

№ уроку

 

 

Дата

 

 

Тема уроку

 

 

Очікувані результати навчання

Сторінки

підручника, зошита

Добуквений період

1.

02.09

Кличе вересень діток до школи. Ознайомлення з

«Букварем». Речення. Спосіб умовного позначення речення.

Учень / учениця:

  •   з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  •   сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  •   розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
  •   висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні;
  •   виокремлює речення з мовного потоку, розуміє їх зміст,

складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів

 

2.

03.09

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма.

Розташування зошита на парті під час письма.

Учень / учениця:

  •   з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  •   використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;

 


 

 

 

 

- приймає правильну позу перед початком письма, кладе

правильно зошит на парту перед початком письма і зберігає таке його положення під час письма

 

3.

04.09

Україна моя, рідний краю. Слово. Складання речень за поданою графічною моделлю та малюнком.

Учень / учениця:

  •   з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  •   сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  •   розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
  •   висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні;
  •   виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  •   складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів

 

4.

05.09

Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Пишу прямі лінії.

Розвиток зв’язного мовлення

Учень / учениця:

  •   з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  •   використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;
  •   виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  •   показує правильне положення ручки (олівця) в руці і зберігає його під час розфарбовування малюнків та письма

 


 

5.

06.09

Київ — столиця України. Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Наголошений склад. Київські каштани Сава Голованівський

Учень / учениця:

  •   з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  •   сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  •   розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
  •   висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні;
  •   виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади)

 

6.

09.09

Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки.  Я і моя родина. Хто я для світу? Марія Чумарна

Позначення їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів.

Пишу похилі лінії.

Учень / учениця:

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується,

виконує певні дії у інструкції);

  •   сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  •   розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
  •   висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні
  •   звуки)відповідь на прохання чи відповідно до

 


 

7.

10.09

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу слів.

Музична суперечка Олена Кукуєвицька. Загадки 

Письмо коротких і довгих вертикальних ліній із заокругленням справа.

Учень / учениця:

  •   з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції);
  •   уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);

аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- розрізняє тверді і м’які приголосні звуки

 

8.

11.09

Звуковий аналіз слів.  Слова, які відповідають на питання хто? що? Логічні вправи за питаннями хто? що? Складання речень. Лісовий гість Христина Гарбар

 Письмо прямих похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу.

Учень / учениця:

  •   упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ставить до них питання; розрізняє назви істот і неістот;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів
  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;

правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

 


 

9.

12.09

 Українські народні казки. Театралізація уривків казки

«Колосок». Робота з дитячою книжкою.

 Пишу подовжену похилу лінію з петлею внизу

 

Учень / учениця:

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

  •   імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  •   обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини,

фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіа текстах

  • орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;

правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

 

10.

13.09

Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? Пишу подовжену похилу лінію з петлею вгорі.

Учень / учениця:

  •   упізнає і розрізняє слова – назви ознак, ставить до них питання;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  •   розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого
  •   та побаченого
  •   орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  •   правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

 

11.

14.09

Складання зв’язної розповіді за малюнком. Письмо

малих півовалів.

Хто де живе? На подвір’ї у селі.

Учень / учениця:

  •   розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні;
  •   складає речення за поданою графічною схемою;
  •   поповнює власний словниковий запас;
  •   орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  •   правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

 

12.

16.09

Транспорт. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив? що зробить? Словниково-логічні вправи.

Знак «Пішохідний перехід». Острівок безпеки. Загадки Письмо великих півовалів.

Учень / учениця:

  •   упізнає і розрізняє слова – назви дій, ставить до них питання;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;
  •   розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого

та побаченого;

  •   орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;

правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

 

13.

17.09

Складання речень про пори року. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Осінь зачаровує красою Катерина Пономарьова

Письмо великих і малих овалів.

Учень / учениця:

  •   орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  •   правильно виконує підготовчі вправи до написання букв;
  •   складає речення за малюнками;
  •   розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;

ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації

 

 

14.

18.09

Цікавих казок цілий мішок Христина Гарбар

Слухання й розповідання казок. Театралізація уривків казки «Колобок». Досліджуємо медіа. Розвиток зв’язного мовлення

Учень / учениця:

  •   використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  •   імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

- обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою

  •   вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах;
  •   обговорює враження від драматизації з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації

відповідають ролі

 

15 .

19.09

Складання речень за малюнком і графічними моделями. Пишу з’єднувальні лінії.

Учень / учениця:

  •   складає речення за поданою графічною схемою і малюнком;
  •   орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;
  •   правильно виконує підготовчі вправи до написання букв;
  •   імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних

пісень тощо;

  •   створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;

  •   орієнтується на сторінці зошита і в графічній сітці зошита;

правильно виконує підготовчі вправи до написання букв

 


 

Буквений період

16.

20.09

Звук [а], буква а. Складання речень за малюнками. Ознайомлення з відривним письмом елементів малої букви а. ознайомлення з безвідривним поєднанням елементів малої букви а. Письмо малої букви а

 

Учень / учениця:

  •   має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;
  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •      пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

складає речення за малюнком

 

 

17.

23.09

Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за малюнками. Розвиток

зв’язного мовлення. Айболить Корній Чуковський

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів,

наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

  •        пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

складає речення за малюнком

 

 

18.

24.09

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви у. Написання буквосполучень, речення.

 

Учень / учениця:

  •   має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;
  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  •   виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
  •        пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  •   складає речення за малюнком

 

 

19.

25.09

Буква У. В. Бутрім

Україна М.Щербак  Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Написання речення. Розвиток зв’язного мовлення

 Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

складає речення за малюнком

 

20.

26.09

Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Інтонаційне читання речень. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.  Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;

  •   пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • складає речення за малюнком

 

21.

27.09

Віночок Х. Гарбар

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими

буквами. Слова- вигуки. Звуковий аналіз слів.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи

правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

  •            аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •            поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

 

 

22.

30.09

Звук [и], позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Буква И Ігор Січовий Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками. 

Письмо малої букви и. Безвідривне з’єднання букв.

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

 - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному

  •   висловлюванні
  •   пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

 

23.

01.10

Письмо великої букви И. Написання буквосполучень.

Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •        пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

 

 

24.

02.10

Звуки [м], [м´], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Ознайомлення з відкритими та закритими складами.

Утворення слів.

Буква М В.Бондаренко

Письмо малої букви м. Написання складів із буквою м, слів, речення.

Розфарбовування малюнка.

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   читає прямі та обернені склади, слова складами;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •   розрізнює друковане і рукописне письмо
  •        пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

 

25.

03.10

Письмо великої букви М. Написання складів та слів із буквою М, речення.

Розфарбовування малюнка.

Робота з дитячою книжкою

 

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків; аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні

звуки);

  •        пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •      поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного тексту;

  •   складає речення за малюнком

 

 

26.

04.10

Закріплення звукового значення букви «ем». Читання і доповнення речень.

Математика Е.Мошковська

 Складання розповіді за малюнком.

Письмо першого слова мама.

Письмо першого речення.

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   читає слова складами;
  •   створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні

 

 

27.

07.10

Звуковий аналіз слів. Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів і слів із вивченими буквами. Буква «і» в ролі окремого слова.

Буква І В.Дзюба

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів, речення.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • читає прямі і обернені склади, слова по складах;
  • спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору;

підтримує аргументами власні думки або спростовує їх

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •      пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •    поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного тексту;

  • складає речення за малюнком

 

28.

08.10

Ніч і день (казка) М. Малишевський

Письмо великої букви І.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Працюємо з медіа. Складання речень за поданою графічною схемою.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •        пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •      поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного тексту;

складає речення за поданими графічними схемами

 

 

29.

09.10

Звуки [н], [н´], позначення їх

Учень / учениця:

 

 

буквою «ен».

Буква Н В.Дзюба

Звуковий аналіз

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних

звуків

наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну

інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується,

виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до

інструкції);

- ставить запитання до усного повідомлення для отримання

додаткової інформації

  •   розрізнює друковане і рукописне письмо
  •        пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •      поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного тексту

 

 

слів. Читання прямих і

 

 

обернених складів. Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею.

Розвиток зв’язного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

30.

10.10

 Письмо великої букви Н.

Написання складів, буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

 

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

  •   розрізнює друковане і рукописне письмо
  •        пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •      поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

списує склади, слова з рукописного і друкованого тексту

 

 

31.

11.10

Закріплення звукових значень букви «ен». Читання і утворення слів. Опрацювання  народної легенди «Нарцис»

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   читає слова складами (окремі слова нескладної структури

– цілком);

  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

складає речення за малюнком

 

32.

14.10

 Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел».

Буква Л (загадка). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Письмо малої букви л. Безвідривне написання складу ли. Написання складів та слів із буквою л.

  Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   читає слова складами
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •        пише малі   і   великі  рукописні  букви з дотриманням

правильної форми, висоти, ширини

  •                   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття;
  •   букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

 

 

33.

15.10

Письмо великої букви Л.

Лелеки П.Воронько

Написання складів, слів із буквою Л, речення. Написання імен з великої букви.

Складання слів.

 

 

 

 

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись

опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

 

 

34.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35.

16.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.10

 Звук [в], позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв. Складання розповіді за малюнком.

Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, слів.

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

 

 

 

Письмо великої букви В. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви.

Складання речень за

 

 Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • читає слова складами (окремі слова нескладної структури

– цілком);

  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • складає речення за малюнком
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- складає речення за малюнками та поданими графічними

  •   схемами
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

 

 

 

36.

18.10

Закріплення вивчених букв.

Читання складів, слів.  Складання речень за малюнком та графічними моделями.

Написання вивчених букв, словосполучень під диктовку (великі, малі).

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • читає слова складами (окремі слова нескладної структури

– цілком);

  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • складає речення за малюнком
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

 

37.

21.10

Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених складів, слів. Звуковий аналіз слів.

Словниково-логічні вправи. Письмо малої букви с. Доповнення і записування слів.

Робота з дитячою книжкою. Ведмідь і мишка (латинська народна казка)

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   читає слова складами (окремі слова нескладної структури

– цілком);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;

 

 

38.

22.10

Варвара Гринько Струмок. Письмо великої букви С, складів та слів із нею.

Доповнення і записування речень.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;

складає речення за малюнком

 

 

39.

23.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.10

Звуки [к], [к´], позначення їх

Учень / учениця:

 

 

буквою «ка». Читання складів,

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних

 

 

слів. Словниково-логічні

звуків

 

 

вправи. Опрацювання тексту «Про книжку»

Письмо малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к.

Розвиток зв’язного мовлення Моя класна кімната

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, слів. Доповнення слів.

Складання і записування слів.

  •            наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні

звуки);

- читає слова складами;

- ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого

розуміння;

  •            обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •            записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,

а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40.

 

 

41.

25.10

Закріплення вивчених букв. Досліджуємо медіа.

Театралізація уривків казки

«Котик і Півник». Переказування казки «Кривенька качечка» за серією малюнків.

Учень / учениця:

  •   сприймає на слух і розповідає найвідоміші українські народні казки;
  •   використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;
  •   висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);
  •   обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою

вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

 

 

42.

04.11

Повторення вивчених букв. Читання складів, слів та речень. Написання складів та слів під диктовку. 

Робота з дитячою книгою.

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • читає слова складами (окремі слова нескладної структури

– цілком);

  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • складає речення за малюнком

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

43.

05.11

Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речення. Опрацювання вірша Л. Біленької «Ранок».

Скоромовка.

Складання речень за малюнками. Письмо малої букви р.

 

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   читає слова складами;
  •   створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

44.

06.11

Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, слів та речень. Доповнення слів. Робота з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

 обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •            творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

45.

07.11

Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Прислів’я.

Учень / учениця:

  •   сприймає на слух і розповідає найвідоміші казки;
  •   використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;
  •   висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);
  •   обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини,

фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

 

 

 

45.

08.11

Звуки [п], [п´], позначення їх буквою «пе». Письмо малої букви п. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом

 

Учень / учениця:

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних

  •   звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •                   використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації;
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •                   розрізняє друковане і рукописне письмо;

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту;

  •                   перевіряє написане

 

 

46.

11.11

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Маленькі помічники Олег Буцень

 

 

 

 

 

 

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   розрізняє друковане і рукописне письмо;

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

47.

12.11

Звуки [т], [т´], позначення їх

Учень / учениця:

 

 

буквою «те». Читання прямих

- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних

звуків

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів,

наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні

звуки);

- читає слова складами;

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну

інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується,

виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до

інструкції)

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює
  •                   звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

 

і обернених складів, слів,

 

 

речень.

Письмо малої букви т. Письмо буквосполучень, слів із буквою т. Складання, доповнення і записування слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48.

13.11

Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень. Складання розповіді за малюнком і опорними словами.

Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,

а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

  •   розрізняє друковане і рукописне письмо;
  •   списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

будує зв’язне висловлювання за малюнком та опорними словами

 

 

49.

14.11

Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Читання слів та речень. Написання слів та речень з друкованого тексту.

 

 

 

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   розрізняє друковане і рукописне письмо;

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

 

50.

15.11

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Читання слів. Письмо малої букви е.

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   читає слова складами;
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні
  •   звуки);
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

 

 

51.

18.11

Письмо великої букви Е. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   розрізняє друковане і рукописне письмо;

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

 

52.

19.11

Закріплення вивчених букв. Читання складів, слів.  Складання речень за малюнком та графічними моделями.

Написання вивчених букв, словосполучень під диктовку (великі, малі).

Учень / учениця:

  • розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  • читає слова складами (окремі слова нескладної структури

– цілком);

  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • складає речення за малюнком

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

 

53.

20.11

Звуки [д], [д´], позначення їх

буквою «де». Утворення і читання слів. Словниково- логічні вправи. Письмо малої букви д. Написання складів і слів із буквою д.

Робота з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків

  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

54.

21.11

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв.

Учень / учениця:

  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

розрізняє друковане і рукописне письмо;

  •   списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  •   виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя;
  •   складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 


 

55.

22.11

Письмо великої букви Д, буквосполучень та слів із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом.

Скоромовка.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

  •   розрізняє друковане і рукописне письмо;
  •   списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

56.

25.11

Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів.

Скоромовка.

Письмо малої букви з.

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює
  •   звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

 

57.

26.11

Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «У зоопарку». Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  •   прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

  •   розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  •   пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту;

розрізняє головне і другорядне в тексті

 

58.

27.11

Письмо великої букви З. Написання буквосполучень, слів та речень із буквою З. Списування скоромовки, поданої друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   розрізняє друковане і рукописне письмо;

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

59.

28.11

Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •   розрізняє друковане і рукописне письмо;
  •   списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  •   виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя;

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 

60.

29.11

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних.

Звуковий аналіз слів. Читання слів, речення. Словниково- логічні вправи.

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує
  •   частини слова)

 

 

61.

02.12

Письмо букви ь окремо та в поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)

 

62.

03.12

Закріплення букви «знак

м’якшення». Читання слів.

Учень / учениця:

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює

 


 

 

 

Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.

Закріплення уміння писати ь у

поєднанні з вивченими буквами.

звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

  •   читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  •   розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

 

63.

04.12

Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Ротоба з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів;
  •   читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  •   пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту

тексту;

 

 

64.

05.12

Звуки [б], [б´], позначення їх буквою «бе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів.

Скоромовка.

Письмо малої букви б.

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює
  •   звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

65.

06.12

Письмо великої букви Б. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,

а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

  •   розрізняє друковане і рукописне письмо;
  •   списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

будує зв’язне висловлювання за малюнком та опорними словами

 

66.

09.12

 Звуки [г], [г´], позначення їх буквою «ге». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів.

Скоромовка.

Письмо малої букви г.

 

 

 

Учень / учениця:

  •   розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює
  •   звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

 

 

 

67.

10.12

 Письмо великої букви Г. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів.

 

Учень / учениця:

  •      обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •            творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

68.

11.12

 Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Написання слів під диктовку.

Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  •   читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  •   зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

69.

12.12

Звуки [ґ], [ґ´], позначення їх буквою «ґе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів.

Скоромовка.

Письмо малої букви ґ.

Учень / учениця:

розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків

  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

70.

13.12

Письмо великої букви Ґ. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів.

Учень / учениця:

 обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •            творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

71.

16.12

Звуки [ч], [ч´], позначення їх буквою «ча». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів.

Скоромовка.

Письмо малої букви ч.

Учень / учениця:

розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків

  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

72.

17.12

Письмо великої букви Ч. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів. Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

 обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •            творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

73.

18.12

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Написання слів під диктовку.

Учень / учениця:

  •   читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

74.

19.12

Звук [й], позначення його буквою «йот». Написання малої літери й, складів, слів з нею. Безвідривне поєднання двох складників малої букви й.

Робота з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків

  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

75.

20.12

Ознайомлення з буквосполученням йо. Письмо буквосполучення йо у словах.

Учень / учениця:

  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)

 

76.

23.12

Написання великої букви Й.  Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

 обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •            творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

77.

24.12

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах.

Списування коротких   речень   з друкованого тексту.

Учень / учениця:

  •   читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

78.

25.12

Звук [х], позначення його буквою «ха». Написання малої літери й, складів, слів з нею. Безвідривне поєднання двох складників малої букви х.

Учень / учениця:

розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків

  •   аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  •   творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
  •   обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

79.

26.12

Написання великої букви Х.  Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

 обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

  •   записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  •            творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  •   списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

80.

27.12

Підсумковий урок за семестр. Повторення та закріплення вивчених букв.

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

 

docx
Додано
30 грудня 2024
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку