1
1 семестр
За підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 1)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання |
Сторінки підручника, зошита |
Добуквений період |
||||
1. |
02.09 |
Кличе вересень діток до школи. Ознайомлення з «Букварем». Речення. Спосіб умовного позначення речення. |
Учень / учениця:
складає речення за поданою графічною схемою, з допомогою вчителя аналізує їх за кількістю слів |
|
2. |
03.09 |
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. |
Учень / учениця:
|
|
|
|
|
- приймає правильну позу перед початком письма, кладе правильно зошит на парту перед початком письма і зберігає таке його положення під час письма |
|
3. |
04.09 |
Україна моя, рідний краю. Слово. Складання речень за поданою графічною моделлю та малюнком. |
Учень / учениця:
|
|
4. |
05.09 |
Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Пишу прямі лінії. Розвиток зв’язного мовлення |
Учень / учениця:
|
|
5. |
06.09 |
Київ — столиця України. Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Наголошений склад. Київські каштани Сава Голованівський |
Учень / учениця:
|
|
6. |
09.09 |
Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки. Я і моя родина. Хто я для світу? Марія Чумарна Позначення їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів. Пишу похилі лінії. |
Учень / учениця: - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у інструкції);
|
|
7. |
10.09 |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Формування навичок звукового аналізу слів. Музична суперечка Олена Кукуєвицька. Загадки Письмо коротких і довгих вертикальних ліній із заокругленням справа. |
Учень / учениця:
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - розрізняє тверді і м’які приголосні звуки |
|
8. |
11.09 |
Звуковий аналіз слів. Слова, які відповідають на питання хто? що? Логічні вправи за питаннями хто? що? Складання речень. Лісовий гість Христина Гарбар Письмо прямих похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу. |
Учень / учениця:
правильно виконує підготовчі вправи до написання букв |
|
9. |
12.09 |
Українські народні казки. Театралізація уривків казки «Колосок». Робота з дитячою книжкою. Пишу подовжену похилу лінію з петлею внизу
|
Учень / учениця: - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіа текстах
правильно виконує підготовчі вправи до написання букв |
|
10. |
13.09 |
Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? Пишу подовжену похилу лінію з петлею вгорі. |
Учень / учениця:
|
|
11. |
14.09 |
Складання зв’язної розповіді за малюнком. Письмо малих півовалів. Хто де живе? На подвір’ї у селі. |
Учень / учениця:
|
|
12. |
16.09 |
Транспорт. Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив? що зробить? Словниково-логічні вправи. Знак «Пішохідний перехід». Острівок безпеки. Загадки Письмо великих півовалів. |
Учень / учениця:
та побаченого;
правильно виконує підготовчі вправи до написання букв |
|
13. |
17.09 |
Складання речень про пори року. Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Осінь зачаровує красою Катерина Пономарьова Письмо великих і малих овалів. |
Учень / учениця:
ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації |
|
14. |
18.09 |
Цікавих казок цілий мішок Христина Гарбар Слухання й розповідання казок. Театралізація уривків казки «Колобок». Досліджуємо медіа. Розвиток зв’язного мовлення |
Учень / учениця:
- обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою
відповідають ролі |
|
15 . |
19.09 |
Складання речень за малюнком і графічними моделями. Пишу з’єднувальні лінії. |
Учень / учениця:
пісень тощо;
виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
правильно виконує підготовчі вправи до написання букв |
|
Буквений період |
||||
16. |
20.09 |
Звук [а], буква а. Складання речень за малюнками. Ознайомлення з відривним письмом елементів малої букви а. ознайомлення з безвідривним поєднанням елементів малої букви а. Письмо малої букви а
|
Учень / учениця:
складає речення за малюнком
|
|
17. |
23.09 |
Письмо великої букви А. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Аа. Складання речень за малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Айболить Корній Чуковський |
Учень / учениця:
наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
складає речення за малюнком |
|
18. |
24.09 |
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви у. Написання буквосполучень, речення.
|
Учень / учениця:
|
|
19. |
25.09 |
Буква У. В. Бутрім Україна М.Щербак Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. Написання речення. Розвиток зв’язного мовлення |
Учень / учениця:
складає речення за малюнком |
|
20. |
26.09 |
Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Інтонаційне читання речень. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. |
Учень / учениця:
виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні;
|
|
21. |
27.09 |
Віночок Х. Гарбар Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. Слова- вигуки. Звуковий аналіз слів. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
|
|
22. |
30.09 |
Звук [и], позначення його буквою «и». Звуковий аналіз слів. Буква И Ігор Січовий Читання буквосполучень. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви и. Безвідривне з’єднання букв. |
Учень / учениця:
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє |
|
23. |
01.10 |
Письмо великої букви И. Написання буквосполучень. Звуковий аналіз слів. Диктант вивчених букв. |
Учень / учениця:
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє |
|
24. |
02.10 |
Звуки [м], [м´], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Ознайомлення з відкритими та закритими складами. Утворення слів. Буква М В.Бондаренко Письмо малої букви м. Написання складів із буквою м, слів, речення. Розфарбовування малюнка. |
Учень / учениця:
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє |
|
25. |
03.10 |
Письмо великої букви М. Написання складів та слів із буквою М, речення. Розфарбовування малюнка. Робота з дитячою книжкою
|
Учень / учениця:
звуки);
списує склади, слова з рукописного тексту;
|
|
26. |
04.10 |
Закріплення звукового значення букви «ем». Читання і доповнення речень. Математика Е.Мошковська Складання розповіді за малюнком. Письмо першого слова мама. Письмо першого речення. |
Учень / учениця:
виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні |
|
27. |
07.10 |
Звуковий аналіз слів. Звук [і], позначення його буквою «і». Читання складів і слів із вивченими буквами. Буква «і» в ролі окремого слова. Буква І В.Дзюба Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів, речення. |
Учень / учениця:
підтримує аргументами власні думки або спростовує їх
списує склади, слова з рукописного тексту;
|
|
28. |
08.10 |
Ніч і день (казка) М. Малишевський Письмо великої букви І. Закріплення вміння писати вивчені букви. Працюємо з медіа. Складання речень за поданою графічною схемою. |
Учень / учениця:
списує склади, слова з рукописного тексту; складає речення за поданими графічними схемами |
|
29. |
09.10 |
Звуки [н], [н´], позначення їх |
Учень / учениця: |
|
|
буквою «ен». Буква Н В.Дзюба Звуковий аналіз |
- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції); - ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації
списує склади, слова з рукописного тексту |
|
|
|
слів. Читання прямих і |
|
||
|
обернених складів. Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Розвиток зв’язного мовлення |
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
30. |
10.10 |
Письмо великої букви Н. Написання складів, буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
|
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
списує склади, слова з рукописного і друкованого тексту
|
|
31. |
11.10 |
Закріплення звукових значень букви «ен». Читання і утворення слів. Опрацювання народної легенди «Нарцис» |
Учень / учениця:
– цілком);
складає речення за малюнком |
|
32. |
14.10 |
Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Буква Л (загадка). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Письмо малої букви л. Безвідривне написання складу ли. Написання складів та слів із буквою л. |
Учень / учениця:
правильної форми, висоти, ширини
|
|
33. |
15.10 |
Письмо великої букви Л. Лелеки П.Воронько Написання складів, слів із буквою Л, речення. Написання імен з великої букви. Складання слів.
|
Учень / учениця:
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються
|
|
34.
35. |
16.10
17.10 |
Звук [в], позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Складання слів із вивчених букв. Складання розповіді за малюнком. Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, слів. Робота з дитячою книжкою
Письмо великої букви В. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання речень за
|
Учень / учениця:
– цілком);
Учень / учениця:
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - складає речення за малюнками та поданими графічними
|
|
36. |
18.10 |
Закріплення вивчених букв. Читання складів, слів. Складання речень за малюнком та графічними моделями. Написання вивчених букв, словосполучень під диктовку (великі, малі). |
Учень / учениця:
– цілком);
|
|
37. |
21.10 |
Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Читання прямих і обернених складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Письмо малої букви с. Доповнення і записування слів. Робота з дитячою книжкою. Ведмідь і мишка (латинська народна казка) |
Учень / учениця:
– цілком); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
|
|
38. |
22.10 |
Варвара Гринько Струмок. Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Доповнення і записування речень. |
Учень / учениця:
складає речення за малюнком |
|
39. |
23.10
24.10 |
Звуки [к], [к´], позначення їх |
Учень / учениця: |
|
|
буквою «ка». Читання складів, |
- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних |
|
|
|
слів. Словниково-логічні |
звуків |
|
|
|
вправи. Опрацювання тексту «Про книжку» Письмо малої букви к. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к. Розвиток зв’язного мовлення Моя класна кімната
Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, слів. Доповнення слів. Складання і записування слів. |
звуки); - читає слова складами; - ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння;
а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
Учень / учениця:
списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
40. |
|
41. |
25.10 |
Закріплення вивчених букв. Досліджуємо медіа. Театралізація уривків казки «Котик і Півник». Переказування казки «Кривенька качечка» за серією малюнків. |
Учень / учениця:
вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах |
|
42. |
04.11 |
Повторення вивчених букв. Читання складів, слів та речень. Написання складів та слів під диктовку. Робота з дитячою книгою. |
Учень / учениця:
– цілком);
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; |
|
43. |
05.11 |
Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речення. Опрацювання вірша Л. Біленької «Ранок». Скоромовка. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви р.
|
Учень / учениця:
|
|
44. |
06.11 |
Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, слів та речень. Доповнення слів. Робота з дитячою книжкою. |
Учень / учениця: обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
|
|
45. |
07.11 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Досліджуємо медіа. Прислів’я. |
Учень / учениця:
фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах
|
|
45. |
08.11 |
Звуки [п], [п´], позначення їх буквою «пе». Письмо малої букви п. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом
|
Учень / учениця: - розрізнює букви на позначення голосних і приголосних
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту;
|
|
46. |
11.11 |
Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Маленькі помічники Олег Буцень
|
Учень / учениця:
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
|
47. |
12.11 |
Звуки [т], [т´], позначення їх |
Учень / учениця: |
|
|
буквою «те». Читання прямих |
- розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - читає слова складами; - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції)
|
|
|
|
і обернених складів, слів, |
|
||
|
речень. Письмо малої букви т. Письмо буквосполучень, слів із буквою т. Складання, доповнення і записування слів. |
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
48. |
13.11 |
Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
будує зв’язне висловлювання за малюнком та опорними словами |
|
49. |
14.11 |
Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Читання слів та речень. Написання слів та речень з друкованого тексту.
|
Учень / учениця:
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
|
50. |
15.11 |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Читання слів. Письмо малої букви е. |
Учень / учениця:
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
|
51. |
18.11 |
Письмо великої букви Е. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів. |
Учень / учениця:
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
|
52. |
19.11 |
Закріплення вивчених букв. Читання складів, слів. Складання речень за малюнком та графічними моделями. Написання вивчених букв, словосполучень під диктовку (великі, малі). |
Учень / учениця:
– цілком);
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; |
|
53. |
20.11 |
Звуки [д], [д´], позначення їх буквою «де». Утворення і читання слів. Словниково- логічні вправи. Письмо малої букви д. Написання складів і слів із буквою д. Робота з дитячою книжкою. |
Учень / учениця: розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
|
|
54. |
21.11 |
Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. |
Учень / учениця:
розрізняє друковане і рукописне письмо;
|
|
55. |
22.11 |
Письмо великої букви Д, буквосполучень та слів із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Скоромовка. |
Учень / учениця:
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
|
|
56. |
25.11 |
Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Скоромовка. Письмо малої букви з. |
Учень / учениця:
|
|
57. |
26.11 |
Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «У зоопарку». Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
розрізняє головне і другорядне в тексті |
|
58. |
27.11 |
Письмо великої букви З. Написання буквосполучень, слів та речень із буквою З. Списування скоромовки, поданої друкованим шрифтом. |
Учень / учениця:
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане |
|
59. |
28.11 |
Закріплення уміння писати вивчені букви. Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень / учениця:
складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) |
|
60. |
29.11 |
Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речення. Словниково- логічні вправи. |
Учень / учениця:
|
|
61. |
02.12 |
Письмо букви ь окремо та в поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
Учень / учениця:
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) |
|
62. |
03.12 |
Закріплення букви «знак м’якшення». Читання слів. |
Учень / учениця: - творить нові слова на основі запропонованих (замінює |
|
|
|
Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Закріплення уміння писати ь у поєднанні з вивченими буквами. |
звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
|
|
63. |
04.12 |
Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Ротоба з дитячою книжкою. |
Учень / учениця:
тексту; |
|
64. |
05.12 |
Звуки [б], [б´], позначення їх буквою «бе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Скоромовка. Письмо малої букви б. |
Учень / учениця:
|
|
65. |
06.12 |
Письмо великої букви Б. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів. |
Учень / учениця:
а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
будує зв’язне висловлювання за малюнком та опорними словами |
|
66. |
09.12 |
Звуки [г], [г´], позначення їх буквою «ге». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Скоромовка. Письмо малої букви г.
|
Учень / учениця:
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
|
|
67. |
10.12 |
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів.
|
Учень / учениця:
|
|
68. |
11.12 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Написання слів під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
|
|
69. |
12.12 |
Звуки [ґ], [ґ´], позначення їх буквою «ґе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Скоромовка. Письмо малої букви ґ. |
Учень / учениця: розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
|
70. |
13.12 |
Письмо великої букви Ґ. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів. |
Учень / учениця: обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
|
|
71. |
16.12 |
Звуки [ч], [ч´], позначення їх буквою «ча». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Скоромовка. Письмо малої букви ч. |
Учень / учениця: розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
|
72. |
17.12 |
Письмо великої букви Ч. Написання складів, слів та речень. Доповнення слів. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця: обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
|
|
73. |
18.12 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Написання слів під диктовку. |
Учень / учениця:
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом |
|
74. |
19.12 |
Звук [й], позначення його буквою «йот». Написання малої літери й, складів, слів з нею. Безвідривне поєднання двох складників малої букви й. Робота з дитячою книжкою. |
Учень / учениця: розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
|
75. |
20.12 |
Ознайомлення з буквосполученням йо. Письмо буквосполучення йо у словах. |
Учень / учениця:
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) |
|
76. |
23.12 |
Написання великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
Учень / учениця: обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
|
|
77. |
24.12 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування коротких речень з друкованого тексту. |
Учень / учениця:
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом |
|
78. |
25.12 |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Написання малої літери й, складів, слів з нею. Безвідривне поєднання двох складників малої букви х. |
Учень / учениця: розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
|
79. |
26.12 |
Написання великої букви Х. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця: обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
|
|
80. |
27.12 |
Підсумковий урок за семестр. Повторення та закріплення вивчених букв. |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом |
|