Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі
№ з/п Клас Дата |
Тема уроку |
Теорія |
Сприймання мистецтва |
Художньо-творча діяльність |
Практична робота |
Мультфільм |
||||
І семестр |
||||||||||
|
1 - А |
|
Здрастуй, школо! |
Музика; музичні звуки; пісня.
|
В.-А. Моцарт. «Маленька нічна серенада». Муз. І.Кириліної, сл. П. Воронька «Засмутилось кошеня» |
«Перший дзвоник» сл. і муз. Н. Май – розучування |
Інструментальне музикування (трикутник). |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Ми – учні чарівниці Гармонії |
Мелодія.
|
В. Подвала. «Музичні загадки». |
«Перший дзвоник» сл. і муз. Н. Май – виконання з рухами |
Вокальна імпровізація |
М/ф «Маленький Моцарт». |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Мої друзі – іграшки |
Композитор, виконавець. Будова пісні. Марш.
|
П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька», «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому» |
«Мушкалапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова – розучування, виконання з рухами |
|
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Милуємося довкіллям |
Високі й низькі звуки.
|
Гріг «Пташка», Д. Шостакович «Ведмідь». |
«Мушка лапки рахувала» муз. А. Олєйникової сл. Т. Єфімова - виконання з рухами |
Імпровізація на ДМІ |
М/ф «Ведмедик і той, що живе в річці» |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Щедра осінь |
Гучні й тихі звуки (форте, піано) |
М. Парцхаладзе «Осінній дощик», В. Косенко «Пасторальна» |
у.н.п. «Ходить гарбуз по городу» - інсценізація, виконання з рухами |
Музично-дидактична гра «Луна» (форте – піано). |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Наша Батьківщина – рідна Україна |
Ритм; танець; українські народні танці |
у.н.т. «Козачок», «Гопак» |
«Ой заграйте, дударики» муз. А. Філіпенка, сл. В. Панченка – розучування. |
|
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Мистецькі професії |
Музикант, виконавець. Українські народні музичні інструменти (бандура, сопілка, скрипка); |
Награвання українських мелодій на бандурі, сопілці, скрипці тощо (на вибір учителя) |
«Ой заграйте, дударики» муз. А.Філіпенка, сл. В.Панченка – виконання з рухами. |
|
М/ф «Бременські музиканти»
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Мої захоплення |
Довгі й короткі звуки. Знайомство з нотним записом; графічне зображення тривалості звуків |
Сен-Санс «Акваріум», «Лебідь» |
«Кицю, кицю, де була?» муз. І.Островерхого, сл. М.Пономаренко; проплескування ритму |
|
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Завітаємо до театру |
Опера; соліст, хор |
М. Лисенко. Пісня Кози, пісня Вовчика з опери «Коза-Дереза». |
М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Кози, пісня Вовчика – розучування |
|
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Ми — актори, ми — костюмери |
Опера (повторення); актор |
М. Лисенко. Пісня Лисичка, пісня Рака з опери «Коза-Дереза». |
М. Лисенко Теми з опери «Коза- Дереза»: пісня Лисичка, пісня Рака – розучування; пісня Кози, пісня Вовчика – виконання в ролях. |
|
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
«Лускунчик» на театральній сцені |
Балет, балерина, танцівник |
П. Чайковський. «Лускунчик» (фрагменти з балету). |
«Святий Миколай» муз. і сл. Н. Гороховської. |
Імпровізація танцювальних рухів під музику балету П.Чайковського |
М/ф «Лускунчик»
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Зима-чарівниця |
Темп. П’єса. |
Я. Степовий «Сніжинки». |
«Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н. Май – розучування; пласт.імпров.
|
|
М/ф «Таємна служба Санта-Клауса» |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Зустрічаємо Новий рік |
Темп. |
Український народний танець «Метелиця»; К. Дебюссі «Сніг танцює». |
«Пісня про Новий рік» муз. і сл. Н. Май (виконання) |
Українська народна пісня-гра «Іде, іде дід» (виконання з рухами) |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Зимові свята |
Колядки, щедрівки |
у.н.п. «Коляд, коляд, колядниця», «Щедрик» в обробці М. Леонтовича. |
Українська щедрівка «Щедрівочка щедрувала» – розучування |
Вокальна імпровізація (пісня-побажання до новорічних свят) |
К/ф «Один вдома» (фрагмент). |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Перевір себе |
Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.
|
|
|
Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів. |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Резервний урок |
Онлайн подорож до тетатру |
||||||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
ІІ семестр |
||||||||||
|
1 - А |
|
Мандруємо Європою |
Ритм. знайомство з нотним записом (нотний стан, скрипковий ключ) |
П. Чайковський. «Старовинна французька пісня», «Німецька пісенька», «Неаполітанська пісенька» з «Дитячого альбому». |
«Букварик» муз. А. Олєйнікової. сл. Л. Ратич – розучування |
Виконання ритму за записом |
М/ф «Дитячий альбом» |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Танцювальні захоплення європейців |
Танець, менует, тарантела |
Ф. Рамо «Менует» (клавесин), Л. Бетховен «Німецький танець», Дж. Россіні «Тарантела» |
. «Букварик» муз. А.Олєйнікової сл. Л.Ратич – виконання з рухами |
виконання на ДМІ супроводу до німецького танцю; ритмічна імпровізація |
М/ф «Красуня і чудовисько», «Білосніжка». |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Професії в кіномистецтві |
Оркестр, диригент |
Поль Дюка «Учень чарівника». |
|
Гра «Диригент» |
М/ф «Фантазія» |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Мистецтво і техніка |
Електронна музика, синтезатор, ринг тон. Ноти в межах І октави |
Й.-С. Бах. «Жарт» (соло флейти, рингтон). |
«Робот» муз. М. Ведмедері сл. Л. Куліша-Зінькова – розучування. |
|
М/ф «Чарівна флейта».
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Світ рослин у мистецтві |
Музична фраза. Ноти в межах І октави |
А. Вівальді «Весна», у. н. п. «Стелися барвінку» |
«Робот» муз. М.Ведмедері сл. Л.Куліша-Зінькова – виконання |
У.н.п.- гра «Мак» - розучування, виконання |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Світ тварин у мистецтві |
Ноти в межах І октави |
К. Стеценко. Опера «Лисичка, Котик і Півник» (фрагменти І дії): Пісня Котика «Ти, мій брате півнику»; Пісня Лисички «Півнику-братику, ясний соколику |
«Зайчик і лисичка» Я. Степовий |
|
М/ф «Лисичка, Котик і Півник» |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Краса весни |
Вальс, веснянки, пісні-заклички
|
Й. Штраус. Вальс «Весняні голоси»; у.н.п. «Вийди, вийди, сонечко». |
«Повертайся, ластівко» муз. В. Верменича сл. М. Сингаївського – розучування |
Вокальна імпровізація (пісні- заклички) |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Мистецтво і здоров’я |
Пісні-ігри, хоровод |
|
: М. Скорик Народний танець. ХТД: «Повертайся, ластівко» муз. В.Верменича, сл. М.Сингаївського – виконання |
Пісня-гра «Труби, Грицю, в рукавицю» – розучування, гра. |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Спорт і мистецтво |
Музична мова: динаміка, темп, ритм |
В. Сильвестров Марш. |
«Фізкультхвилинка» муз. В.Дем’янчука, сл. Л. Кондрацької – розучування |
Гра на ДМІ |
М/ф «Як козаки у футбол грали» |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Великодні писанки |
Музична мова: мелодія, динаміка, темп, ритм |
«Писанка» муз. М.Бурмаки, сл. К.Перелісної |
; «Веселкові писанки» муз. і сл. В. Качан, О. Качан – розучування |
«Фізкультхвилинка» муз. В. Дем’янчука, сл. Л. Кондрацької – виконання |
М/ф «Грицеві писанки» |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Герої дитячих книжок |
Балет |
П. Чайковський. Балет «Спляча красуня» (3 дія), фрагменти («Вовк і Червона шапочка»; «Кіт у чоботях і біла кішечка»; «Попелюшка і принц Фортюне»; «Хлопчик-мізинчик, його брати і Людожер»). |
«Веселкові писанки» муз. і сл. В.Качан, О.Качан – виконання |
|
М/ф «Спляча красуня» |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
У родинному колі |
Музичний супровід |
Б. Фільц. Бабусина казка. Г. Сасько. Дідусева казка. |
«Вишиванка» муз. В. Верменича сл. М. Сингаївського – розучування |
Вокальна імпровізація |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Ми – українці |
Маршова музика (повторення) |
Є. Адамцевич. Запорізький марш |
«Будем козаками» муз. і сл. А. Загрудного - розучування |
Інструментальне імпровізування |
М/ф «Слово української дитини» |
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Веселкове диво |
Музична мова |
А.Куїнджі «Веселка», С. Прокоф’єв «Дощ і веселка».
|
«Будем козаками» муз. муз. і сл. А.Загрудного – виконання |
Гра «Музична луна» муз. і сл. М. Андрєєвої |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Зустрічаймо літо! |
Ноти в межах І октави (узагальнення) |
В. Барвінський «Сонечко», Е. Гріг «Метелик» |
«Барвирідної землі» муз.О.Злотника сл. О.Вратарьова –розучуваня |
Пластична імпровізація (танок «Веселі метелики») |
|
||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Перевір себе |
Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. |
||||||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Свято мистецтва |
Підсумковий урок Слухання музичних творів (на вибір учителя та за бажанням учнів). |
||||||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
|
1 - А |
|
Резервний урок |
Назустріч канікулам. Пісні про літо, канікули, спів караоке |
||||||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||
1 - А |
|
Резервний урок |
Назустріч канікулам. Пісні про літо, канікули, спів караоке |
|||||||
|
1 - Б |
|
||||||||
|
1 - В |
|
||||||||
|
1 - Г |
|
||||||||