календарне планування

Про матеріал
Календарне планування із зарубіжної літератури відповідає чинній програмі та матеріалу, вміщеному у підручнику
Перегляд файлу

Затверджено:

Заступник директора з навчально -                         виховної роботи ________ Андрієнко Т.В.

«___» вересня 2019 р.

 

Зарубіжна література, 6 клас

Усього – 70 годин;

текстуальне вивчення творів – 56 годин;

розвиток мовлення – 4 години;

позакласне читання – 4 години;

резервний час – 6 годин.

 

№п/п

Зміст навчального матеріалу

К-ть год.

Дата

Прим.

1

Література як вид мистецтва. Художній образ.

(ТЛ) Художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ.

1

 

 

2. Міфи народів світу (7 годин)

2

Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів.

 (ТЛ) Початкове поняття про міф.

1

 

 

3

Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів. Грецькі міфи. Міф про Прометея.  (ТЛ) Поглиблення поняття про образ (міфологічний образ).

1

 

 

4

Міфи про Геракла (1–2 міфи).

1

 

 

5

Дедал і Ікар. Нарцис.

1

 

 

6

Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка.

1

 

 

7

Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи.

1

 

 

8

Єгипетські міфи. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет. (ТЛ) Мотив.

1

 

 

9

Позакласне читання №1. Харріс Дж. Ч. «Казки дядечка Рімуса»

1

 

 

10

Розвиток мовлення (усно). Твір з елементами опису «Мій улюблений міфологічний герой».

1

 

 

11

Контрольна робота №1. Різнорівневі завдання з тем «Вступ», «Міфи народів світу»

1

 

 

 

3. Мудрість байки (3 години)

 

 

 

12

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст. Езоп «Лисиця і виноград», «Крук і Лисиця». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Утілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. (ТЛ) Байка.

1

 

 

№п/п

Зміст навчального матеріалу

К-ть год.

Дата

Прим.

13

Езоп. «Вовк і Ягня», «Мурашки й Цикада». Мораль байок Езопа. (ТЛ) Езопова мова.

1

 

 

14-

15

Іван Андрійович Крилов (17691844). «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня» (1–2 за вибором учителя). Моральні проблеми в байках І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів. (Байка напам’ять).  

(ТЛ) Поглиблення понять про алегорію, образ (алегоричний образ).

2

 

 

16

Позакласне читання №2. Жан де Лафонтен. Байка «Вовк і собака»

1

 

 

 

4. Пригоди і фантастика (13 годин)

 

 

 

17

Р.Л.Стівенсон. Відкривач островів духовних скарбів. Історія створення роману «Острів скарбів»

1

 

 

18

Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі.

1

 

 

19

Система образів (Джим Хокінс і його товариші)

1

 

 

20

Пірат Сільвер та його спільники

1

 

 

21

Моральні цінності у романі

1

 

 

22

Контрольна робота №2. Твір-характерист. персонажа.

1

 

 

23

Чарльз Діккенс (18121870). ). Короткі відомості про Ч. Діккенса. Історія написання «Різдвяних повістей»

1

 

 

24

«Різдвяна пісня у прозі». Сюжет та композиція твору. (ТЛ) Поглиблення понять про повість. Композиція.

1

 

 

25

Подорож Скруджа різдвяної ночі в часі й просторі як можливість осягнути своє життя.

1

 

 

26

Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні).

1

 

 

27

Розвиток мовлення №2 (пис.).  Що робить людину щасливою? Гуманістичний зміст і висока людяність твору.

1

 

 

28

Микола Васильович Гоголь (18091852). «Ніч перед Різдвом». Народні традиції та звичаї у творі.

1

 

 

29

Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.

1

 

 

30

Роль фантастики в повісті.

1

 

 

31

Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки).

1

 

 

32

Контрольна робота №3. Різнорівневі завдання з теми «Пригоди і фантастика».

1

 

 

 

5. Людські стосунки (9 годин)

 

 

 

33-

34

Антон Павлович Чехов (18601904). «Хамелеон». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова. Символічність назви.

(ТЛ) Гумор, іронія, художня деталь, підтекст.

2

 

 

 

Затверджено:

Заступник директора з навчальне -

виховної роботи ______ Андрієнко Т.В.

«___» січня 2020 року

 

№п/п

Зміст навчального матеріалу

К-ть год.

Дата

Прим.

35

А. П. Чехов. «Товстий і тонкий». Діалог як основна форма розкриття сюжету.

1

 

 

36

Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі. Підтекст.

1

 

 

37

Джек Лондон (18761916). «Жага до життя».  Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.

1

 

 

38

Характеристика героїв твору. Значення назви оповідання.

1

 

 

39

Описи природи та їхня роль у тексті.

1

 

 

40-

41

Володимир Галактіонович Короленко (18531921).  «Сліпий музикант».Пошук головним героєм (Петром Попельським) свого місця у світі. Тема мистецтва.

2

 

 

42

Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших.

1

 

 

43

Петро Попельський та Евеліна.

1

 

 

44

Українська природа, народні образи й традиції в повісті.

1

 

 

45

Розвиток мовлення №3(усно). Інсценізація твору  за темою (А.П.Чехов, В.Г.Короленко).

1

 

 

46

Контрольна робота №4. Різнорівневі тести з теми «Людські стосунки».

1

 

 

 

6. Поетичне бачення світу (6 годин)

 

 

 

47

Мацуо Басьо (16441694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми та широта художнього змісту хайку. (ТЛ) Хайку.

1

 

 

48

Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

(3 – 4 хайку напам’ять).

1

 

 

49

Роберт Бернс (17591796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край – чужина). (Вірш напам’ять).

1

 

 

50

Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.).

(ТЛ) Ліричний герой.

1

 

 

51

Виразне читання напам’ять хайку та вірша Р.Бернса «Моє серце в верховині…»

 

1

 

 

№п/п

Зміст навчального матеріалу

К-ть год.

Дата

Прим.

52

Джанні Родарі (19201980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.

1

 

 

53

Позакласне читання №3. Тургенєв І. С. Вірші в прозі («Горобець», «Собака», «Жебрак»).

1

 

 

54

Контрольна робота №5. Твір-опис за картиною І.Шишкіна «Ранок у сосновому лісі».

1

 

 

 

7. Образ майбутнього в літературі (5 годин)

1

 

 

55

Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». (ТЛ) Поглиблення поняття про фантастику.

1

 

 

56

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

1

 

 

57

Роберт Шеклі (19282005). «Запах думок».  Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.

1

 

 

58

Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.

1

 

 

59

Позакласне читання №4. Бредбері Р. «Все літо в один день»

1

 

 

8. Сучасна література  (10 годин)

60

Астрід Анна Емілія Ліндґрен (19072002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.

1

 

 

61

«Міо, мій Міо». Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен.

(ТЛ) Поглиблення понять про повість (повість-казка).

1

 

 

62

Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

1

 

 

63

Розвиток мовлення №4(пис.). Переказ епізоду твору.

1

 

 

64

Міхаель Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».  Фантастична країна Недогадія та її мешканці(король, Лукас, пан Ермель, пані Штоцкер) (розділ третій).

(ТЛ) Поглиблення понять про роман (фантастичний роман).

1

 

 

65

Моральні цінності, що стверджуються в романі М.Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини).

1

 

 

66

К. Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.  (ТЛ) Поглиблення понять про повість (психол. повість).

 

1

 

 

№п/п

Зміст навчального матеріалу

К-ть год.

Дата

Прим.

 

67

 

Конрад і його становлення у світі.

 

1

 

 

68

Контрольна робота №6. Різнорівневі завдання з теми «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом».

1

 

 

69-70

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

2

 

 

 

Для вивчення напам’ять

І.А Крилов (1 байка за вибором учителя та учнів).

Р. Бернс. «Моє серце в верховині…»

М. Басьо. Хайку (3-4 за вибором учня)

 

doc
Додано
16 березня 2020
Переглядів
2914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку