Урок "Реклама (за оповіданням Г.Уеллса «Чарівна крамниця»)"

Про матеріал
Конспект уроку з розвитку зв'язного мовлення на тему "Реклама (за оповіданням Г.Уеллса "Чарівна крамниця")"
Перегляд файлу

ТЕМА:   Реклама (за оповіданням Г.Уеллса «Чарівна           

                крамниця»)

 

МЕТА:  формувати вміння аналізувати літературний

               твір, складати тексти; дати поняття про бізнес,

               рекламу; розвивати усне мовлення учнів,  

              економічне виховання.

 

ХІД УРОКУ

 

 І. Організаційний момент.

 ІІ. Повідомлення і запис в зошити теми та мети уроку.

 ІІІ. Опрацювання теми уроку:

 

  1. Вступне слово вчителя з елементами бесіди.

 

Діти! Ми з вами вивчили оповідання Герберта Уеллса «Чарівна крамниця». На уроках ми говорили про те, що письменник проводить паралель між світоглядом дорослої людини і дитини. Про те, що головна думка твору полягає в тому, що дорослі за повсякденними проблемами забувають світ своїх дитячих мрій, де можуть відбуватися незвичайні речі. Про те, що автор переконує нас, що завжди треба вірити в диво, у душі залишатися дитиною, і головне – зберегти на все життя цю віру в дитячий дивосвіт, уміння сприймати життя як прекрасний дарунок, як чарівне свято.

 Сьогодні на уроці ми спробуємо розглянути це оповідання з іншої точки зору – з точки зору економіки. Чи можливо це? Давайте з вами поміркуємо:

  • Про що розповідається в оповідання Г.Уеллса «Чарівна крамниця»? (Про те, як Джип вибирав собі у крамниці іграшки)

Так, правильно. Тобто, у нас є дві особи одна з яких купує, а

інша – продає товар. Але для того, щоб працювати далі нам потрібно знати що означають такі поняття як бізнес, бізнесмен, реклама.

 

  1. Словникова робота (запис на дошці та в робочі зошити):

 

Бізнес (англ.) – економічна діяльність, яка дає прибуток; різний вид

                           діяльності, який приносить прибуток.

Бізнесмен (англ.) – ділок, комерсант, підприємець; людина, яка займається

                            вигідною справою (бізнесом).

Реклама (лат. - викрикувати):

  1. інформація про товари, різноманітні види послуг і т.ін. з метою повідомлення споживачів, в створенні попиту на ці товари, послуги і т.ін.;
  2. розповсюдження відомостей про когось, про щось з метою створення популярності.

 

  1. Бесіда за текстом оповідання Г.Уеллса «Чарівна крамниця».

 

1. В яку крамницю повів Джип батька? (Доведіть прикладом з тексту).

    (Додаток 1).

2. Чому крамниця здалася Джипу і його батьку особливою? (Додаток 2).

3. Як продавець заволодів увагою покупців? Наведіть приклади з тексту.

    (Додаток 3).

4. Чи сподобалось Джипу та його батьку в крамниці? Чому? (Додаток 4).

5. Які іграшки були в пакунках Джипа, коли він розпакував їх вдома?

    (Додаток 5).

6. Чи були ж вони такими вже незвичайними, як показував продавець у

     крамниці?

7. Чи можна назвати продавця бізнесменом, а його справу бізнесом? Доведіть

     свою думку.

8. Чи хотіли б ви самі займатися бізнесом?

 

  1. Тестування.

 

Так, бажаючі є. Але для того, щоб продавати треба мати якості торгового агента. Давайте з вами проведемо тест на виявлення професіональних якостей торгового агента.

 Чесно відповідайте на питання тесту і він допоможе вам визначити ті ваші якості, які потребують удосконалення.

 Підрахунок  балів (запис на дошці):

1 – «так» або «завжди»;  2 – «як правило»;   3 – «інколи»;   4 – «рідко»;

5 – «ні» або «ніколи».

ТЕСТ:

Здійснюючи продаж я:

1. Рішучий.

2. Чесний.

3. Впевнений в якості свого товару.

4. Вірю в свої сили.

5. Люблю свою справу.

6. Відкритий.

7. Зосереджений на своїй цілі.

8. Поводжу себе і одягаюсь, як належить професіоналу.

9. Моя доброзичливість проявляється в манері триматися і у виразі обличчя.

10. вмію слухати.

11. Уважний (чую що говорять, і те, про що не говорять).

12. Думаю про потреби своїх клієнтів.

13. Не напружений, але готовий до дій.

14. Можу точно сформулювати, чого хоче мій клієнт.

15. Готовий вислухати сумніви, заперечення клієнта.

16. Не ображаюсь, коли хтось каже «ні».

17. Рішуче телефоную незнайомим можливим клієнтам, до яких у мене немає

       ніяких рекомендацій.

18. Обовязково виконую всі свої обіцянки і не забуваю про прохання

      клієнтів.

19. Залучаю багато нових клієнтів.

20. Готовий реалізовувати нові ідеї.

21. Працюю професіонально, а не «горю» на роботі.

22. В міру наполегливий.

23. Знаю свої слабкості і працюю над собою.

24. Готовий іти на продуманий ризик.

(Із книги Р.Л.Морган «Искусство продавать

                                как стать профессионалом»)

 Підсумки тесту:

24 – 50 балів – «відмінно»;   51 – 75 балів – «добре»;   76 – 100 балів – «необхідна подальша робота»;   101 – 125 балів – «на допомогу! Рятуйте!».

 

 Як ви переконалися серед нас, за результатами тесту, є люди з різноманітним рівнем підготовленості до даного виду діяльності.

 Проте одним з головних принципів успішного ведення свого бізнесу для підприємця є вміння правильно рекламувати свій товар чи послуги.

 Ось тут може знадобитись допомога рекламного агента.

 

  1. Складання і запис вимог до реклами.

 

  1.      Бесіда:

 

1. Чи завжди побачена чи почута реклама викликає у нас позитивні

     емоції? Чому?

2. Яка із телереклам вам запамяталась і сподобалася? Чим?

3. Як ви думаєте, чи можна оформлення крамниці, дії продавця в оповіданні

     Г.Уеллса «Чарівна крамниця» вважати рекламою? Чому?

4. Чи сподобалася б вам така реклама іграшок?

5. Чи хотіли б ви мати хоч одну іграшку з такого магазину?

6. Які, на вашу думку, елементи реклами використовує продавець?

7. Які вимоги повинні виконуватись при складанні реклами.

 

    5.2. Запис на дошці та у зошити памятки «Вимоги до складання

           реклами»:

 

1. Повинна бути звернена до клієнта.

2. Невелика за обсягом.

3. Емоційність та гумор.

4. Художнє оформлення.

5. Кожне слово повинно бути вагомим, значним.

6. Не повинно бути зайвих слів, слів-паразитів.

7. Реклама повинна мати сюжет.

 

 ІV. Підсумок уроку

 

 Таким чином, сьогодні на уроці ми з вами побачили, що художній твір може приховувати в собі не лише загальнолюдську мораль, а може містити в собі і елементи економіки. Також сьогодні на уроці кожен з вас визначив свої бізнесменські якості і ми з вами зясували якими ж вимогами треба керуватись при складанні реклами, що допоможе вам при виконанні домашнього завдання.

 

 V. Оцінювання.

 

 VІ. Домашнє завдання (різнорівневе).

 

1 – 6 балів: обіграти і художньо оформити рекламу, яка вам найбільше

                    подобається.

7 – 12 балів: скласти і художньо оформити рекламу будь-яких товарів для

                     дітей.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

… Разів зо два я проходив повз її вітрину, де було напрочуд багато різних привабливих товарів: чарівні кульки, дивовижні ковпаки, ляльки для фокусів, кошики з начинням для фокусників, колоди карт і багато інших дрібниць…

 

… Ми потрапили в крихітну, темнувату крамничку. Дзвіночок на дверях, коли ми їх зачинили, жалібно дзенькнув. У помешканні нікого не було, і ми могли роздивитись навколо. Ось тигр із пап’є-маше на склі, котре покриває прилавок, помірковано хитає головою; ось різноманітні кришталеві кульки; ось мармурова рука з чарівними картами; ось цілий набір чарівних акваріумів, від великих до самих маленьких. Навколо було кілька чарівних дзеркал. Одне витягувало і звужувало вас, друге віднімало у вас ноги і розплющувало вашу голову, а третє взагалі робило з вас якусь круглу, товсту бочку…

 

Додаток 2

… Це була не звичайна крамниця, це була чарівна крамниця…

 

Додаток 3

… звідкись зявився чоловік, вочевидь господар. Він стояв за прилавком, дивний, блідий, з темним волоссям. Одне вухо у нього було довшим за друге, а підборіддя – ну чистісінько як ніс черевика.

- Чим можу прислужитися? – запитав він і розчепірив свої довгі чарівні пальці на склі прилавка…

- Я бажав би придбати своєму малюкові якусь іграшку, - сказав я.

- Фокуси? – запитав він. – Ручні? Механічні?

- Щось забавніше, - відповів я.

- Гм…, - проказав продавець і почухав голову, начебто роздумуючи. І прямо у нас на очах витяг у себе з голови скляну кульку.

- Щось подібне? – запитав він і простягнув її мені.

 Це було несподівано. Багато разів мені доводилося бачити такий фокус на естраді – без нього не обійдеться жоден фокусник, - але тут я цього не чекав.

  • Непогано! – сказав я, посміхаючись.
  • Чи не так? Відповів продавець.

  Джип відпустив мій палець і потягнувся за скляною кулькою, але в руці продавця вже нічого не було.

  • Вона у вас в кишені, - сказав продавець, і, дійсно, кулька була там.

 

Додаток 4

…- Тату! – шепнув Джип винувато.

    - Що?

    - Мені тут подобається, тату.

«І мені також сподобалося б», - подумав я…

 

Додаток 5

… У трьох пакунках були коробки із звичайними, але такими чудовими оловяними солдатиками, що Джип зовсім забув про тих «справжніх чарівних солдатів», яких бачив у крамниці. У четвертому пакунку було кошеня, маленьке, біле, жваве кошеня, дуже веселе, з чудовим апетитом…

 

 

docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
1623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку