календарне планування

Про матеріал
календарне планування 4 клас трудове навчання для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Ураховано всі можли корекційні заходи, що до кращохо засвоєння матеріалу дитиною з данною нозологією ( тяжке порушення мовлення)
Перегляд файлу

Трудове навчання

 

Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 1-4 класи (зі змінами). Сайт МОН http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html

Згідно наказу МОН України №948 від 05.08.2016 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х  класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Програму підготували: В.К.Сидоренко, О.В.Мельник, О.Л.Морін, Л.В.Савка,    О.М.Пархоменко, Н.М.Павич, Д.В.Боровик, Л.Д.Мельник, Р.М.Лещук,   Т.І.Кульчицька, М.В.Гасин, Н.В.Котелянець                                                                              

Підручник: Трудове навчання : підруч. для 4 класу загально-освіт. навч. закл. / О.М. Кліщ, О.М.Дятленко, Л.М.Коваль та ін. — Київ : Літера ЛТД, 2015. — 128 с.

Навчальні програми для підготовчого 1-4  класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення

35 годин (1 година на тиждень)

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

 

16

Вишивання. Матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення виробів вишивкою. Основні прийоми роботи технікою вишивки. Витягування нитки з основи. Шов «вперед голка». Оздоблення серветки швом «вперед голка»

17.01

Закріплення навичок безпечного користування матеріалами та інструментами.

Акцентування уваги на фонетичній, лексичній і граматичній правильності мовлення.

Удосконалення інтегративної діяльності аналізаторів, міжпівкульної взаємодії.

17

Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Послі-довність виготовлення виробів технікою вишивки. Шов «назад голка». Оздоблення серветки швом «назад голка»

24.01

Систематична корекція мовленнєвих помилок під час усних відповідей.

Розвиток зорового, слухового сприймання, уваги та пам’яті, тактильного, кінестетичного сприймання, кінетичного праксису; усного зв’язного мовлення; конструктивного мислення, мисленнєвих операцій порівняння, аналізу, синтезу, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; операцій ймовірного прогнозування на лексичному та граматичному рівні; зорового, слухового, смислового, рухового контролю на фонетичному, лексичному, графічному матеріалі

18

Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Послідовність виготовлення виробів технікою вишивки. Оздоблення серветки (продовження).

31.01

Розвиток просторового орієнтування; емоційно-вольової сфери, фантазії, творчої уяви; зорово-моторної координації, диференційованих рухів пальців і кистей рук.

19

Об’ємна аплікація із тканини та ґудзиків. Послідовність виготовлення об’ємної аплікації на тканині з використанням гудзиків. Пришивання гудзиків на ніжці. Виготовлення об’ємної аплікації з тканини з використанням ґудзиків

07.02

Виховання естетичного смаку, чуття кольору.

Виховання морально-етичних норм, посидючості, організованості, охайності, ретельності, дисциплінованості, вміння доводити розпочату справу до кінця.

20

Об’ємні вироби з тканини і ґудзиків. Послідовність виготовлення об’ємної аплікації на тканині з використанням гудзиків. Виготовлення об’ємних виробів (картин, листівок, сюжетів казок тощо)

14.02

Формування самостійності, креативності, організаційних умінь у навчально-практичній діяльності. Формування контекстуально зумовлених лексичних узагальнень іменників на позначення понять «картина», «листівка», «сюжет», «ілюстрація».

21

Об’ємні вироби з тканини і ґудзиків. Послідовність виготовлення об’ємного виробу з тканини з використанням гудзиків.  Виготовлення м’якої іграшки

21.02

Закріплення навичок безпечного користування матеріалами та інструментами.

Акцентування уваги на фонетичній, лексичній і граматичній правильності мовлення.

22

Об’ємні вироби з тканини і ґудзиків. Послідовність виготовлення об’ємного виробу з тканини з використанням гудзиків. Виготовлення м’якої іграшки (продовження)

28.02

Систематична корекція мовленнєвих помилок під час усних відповідей.

Виховання морально-етичних норм, посидючості, організованості, охайності, старанності, дисциплінованості, вміння об’єктивно оцінювати результати своєї праці

23

Плетіння. Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння.  Виготовлення ляльки з тканини технікою плетіння

06.03

Акцентування уваги на фонетичній, лексичній і граматичній правильності мовлення.

Формування контекстуально зумовлених лексичних узагальнень іменників на позначення понять «панно», «декор».

24

Плетіння. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння. Виготовлення виробів (закладки, сувенірів тощо) технікою плетіння

13.03

Формування лексико-семантичних мовних явищ антонімії на матеріалі відносних прикметників (природний – штучний), відносних прикметників на позначення розмірових понять окремих робочих матеріалів.

25

Дизайн, оформлення та оздоблення виробів. Загальні відомості про дизайн, оформлення та оздоблення виробів. Техніки, матеріали, інструменти і пристосування для оформлення та оздоблення виробів.

20.03

Розширення уявлень про бісероплетіння, дріт і його властивості.

Закріплення правил безпечної поведінки та трудової гігієни при користуванні інструментами та матеріалами.

26

Дизайн, оформлення та оздоблення виробів. Декорування створених виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами. Виготовлення декоративних виробів

03.04

Систематична корекція мовленнєвих помилок під час усних відповідей.

Формування контекстуально зумовлених лексичних узагальнень іменників на позначення понять «дизайн», «декор».

27

Дизайн, оформлення та оздоблення виробів. Оформлення та оздоблення виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами.  Оформлення та оздоблення виробів

10.04

Виховання морально-етичних норм, посидючості, організованості, охайності, старанності, дисциплінованості, вміння об’єктивно оцінювати результати своєї праці

28

Самообслуговування. Оздоблення одягу та взуття. Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення одягу та взуття.  Оздоблення макетів моделей (шаблонів) одягу та взуття з картону раніше освоєними техніками

17.04

Закріплення правил безпечної поведінки та трудової гігієни при користуванні інструментами та матеріалами.

Виховання морально-етичних норм, посидючості, організованості, охайності, ретельності, дисциплінованості, вміння об’єктивно оцінювати результати своєї праці

29

Пап’є-маше. Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробу технікою пап’є-маше. Виготовлення декоративної тарілочки

24.04

Формування контекстуально зумовлених лексичних узагальнень іменників на позначення понять «моделювання», «колаж», «пап’є-маше».

Акцентування уваги на фонетичній, лексичній і граматичній правильності мовлення.

30

Пап’є-маше. Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше.  Виготовлення декоративної тарілочки (продовження)

08.05

Закріплення навичок безпечного користування матеріалами та інструментами.

Формування лексико-семантичних мовних явищ антонімії на матеріалі дієслів (піднімати – опускати), прислівників (праворуч – ліворуч, вгору – вниз).

31

Пап’є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше. Виготовлення декоративної маски

15.05

Закріплення навичок безпечного користування матеріалами та інструментами.

Акцентування уваги на фонетичній, лексичній і граматичній правильності мовлення.

Удосконалення інтегративної діяльності аналізаторів, міжпівкульної взаємодії.

32

Екскурсія до шкільних майстерень, на робочі місця, на виробництво та підприємства, до майстерень з традиційними народними ремеслами.

22.05

Розвиток зорового, слухового сприймання, уваги та пам’яті, тактильного, кінестетичного сприймання, кінетичного праксису; усного зв’язного мовлення; конструктивного мислення, мисленнєвих операцій порівняння, аналізу, синтезу, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; операцій ймовірного прогнозування на лексичному та граматичному рівні; зорового, слухового, смислового, рухового контролю на фонетичному, лексичному, графічному матеріалі; просторового орієнтування; емоційно-вольової сфери, фантазії, творчої уяви; зорово-моторної координації.

33

 Підсумок за рік.

29.05

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 4 клас, Планування
Інкл
До підручника
Трудове навчання 4 клас (Роговська Л. І.)
Додано
22 березня 2020
Переглядів
2124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку