Календарне планування 2 клас

Про матеріал
ІІ семестр. КТП англійська Карпюк Огксана НУШ. .................................................. .
Перегляд файлу

 

Дата

підр.

Тема.

Очікуваний результат

Лексика

Фонікси
 

 

Комунікативні види діяльності

Змістові лінії

Екол. безпека та сталий ровиток

Громад. відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємли-  вість та фінанс. грамотність

 

 

 

 

 

Пояснює взаємозв’язок людини й природи.

 

 

 

 

 

 

 

Успілкуванні дотримується толерантності та ввічливості

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює вибір особистих символів.

 

Примітки

 

Сприймання на слух/зоровесприйм

Усна/писемна

взаємодія

 

 

1

62-63

Т.5 Природа Тварини в зоопарку.

 

Monkey, giraffe,snake, parrot, lion, crocodile

Mouth, teeth,body, neck,tall,short, dangerous

Mouth, tooth, foot

Head, ears, eyes, neck, nose, head, fingers, hands, arms, legs, feet, toes

shoulders, knees

Elephant, brown

 

CB ex.1-4 p.62-63

АВ p.52 РВ .p.15-16

 

 

 

2

64

Опис тварини. Частини тіла

Надатиінформацію

 

CB ex.2-3 p.64

CB ex.3-5

AB P.53 PB p.16.

 

 

 

3
65

Читаємо,слухаємо і повторюємо разом.

Виділяти головне в почутому

Th

CB ex.1,2,4

СВ ex.1

AB p.54 PB p.16-17

 

 

 

4

66

У мене є…Частини тіла . Нова лексика.

Дати характеристику

 

CB ex.1,3

CB ex.2

AB p.55 PB p.17-18

 

 

 

5

67

Скільки пальців на моїх руках?

Читати з метою одержання інформації

 

CB ex.1,2,5

 CB ex.4,5,6

AB p.56 PB p.17-18

 

 

 

668

Фото в зоопарку.

Порівнювати

Ph, ou,

CB ex.1

CB ex.3 AB p.57

 

 

 

7

69

Скільки тваринок ти бачиш?

Відповідати на питання

 

СB ex.1,2

AB p.58 PB P.19

 

 

 

8

70

Story time. Активізація ЛО

Виділяти головне в почутому

 

CB ex.1

CB ex.3,4

AB p.59

CB ex.2

 

 

 

9-10

72-73

Розкажи про свою тваринку.

 

 

 

 

 

 

 

11-12

72

Перевір себе. Що це за тваринка?

Відповідати на питання

 

СB ex.1

CB ex.3

CB ex.2

 

 

 

11-12

73

Перевір себе. Вгадай, що це?

Підсумовувати вивчене

 

 

CB ex.4

AB p.61

 

 

 

1

74-75

Т.6 Людина.  Як я збираюся до школи

 

Bathroom, clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

Wake up, get up, catch the bus, have lunch

Teacher, eat, pudding, swing.

I’mplaying. I’m jumping

He’ssleeping. She’s putting on her clothes.

 

CB ex. 1,2,4,5

AB p.62

 

 

 

2

76

Я іду до школи. Дні тижня.

Читати з метою одержання інформації

 

CB ex.1-3

AB p.63

 

 

 

3

77

Читаємо, слухаємо і говоримо разом.

Виділяти головне в почутому

Ea,ng

CB ex.1,2

CB ex.2,4,6 AB p.64 PB p.19-20

 

 

 

4

78

Я плаваю як рибка. Вчимося співати.

 

 

CB ex.1

CB ex.2,3 CB ex.5

 

 

 

5

79

Що він зараз робить?

Надатиінформацію

 

CB ex.1

 

CB ex.2,3

 

 

 

680

Сьогодні понеділок. 

 

Alk, all, o

CB ex.1

 

 

 

 

781

Моя сім’я на відпочинку.

 

CB ex.1,2

AB p.68 PB p.22

 

 

 

 

8

82

Storytime. Сторінки сімейного альбому

 

 

CB ex.1,2

ABp.69 PB. P.22

 

 

 

9-10

83

Моє портфоліо. Що я роблю вранці.

Виготовляти книжечки.

 

CB ex.1

AB p.70 PB p.23

 

.

 

9-10

83

Розповідь за малюнками.

Виділяти головне в почутому

 

 

AB p.70

CB ex.3,4

 

 

 

11-12

84

Перевір себе. Який це день тижня?

Підсумовувати вивчене

 

 

CBex.2,3 ABp. 71

CB ex.4

 

 

 

11-12

85

Розпитай друга про його ранок.

Відповідати на питання

 

 

 

CB ex.5

 

.

 

1

86

Т.7Свята та традиції.

Вживати  нову лексику

 

Chicken, lemonade, juice, sweets, cake, fruit, yogurt, sandwich, pizza, salad

Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange

Food, desserts, drinks

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

Breakfast, lunch, dinner

White, girl, bird

He likes/She likes
Does he like?

 

CB ex.1-3

ABp.72PBp.23

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює вибір

продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Співвідноситьвласні потреби з можливостямисімейного бюджету

 

 

 

1

87

Чи любиш ти салат?

Утворювати питальні речення.

 

CBex.5

ABp. 72PBp. 24

 

 

 

2

88

Фрукти.

Використовувати

артикль а/an

 

CB ex.1,2,3

CB ex.5 AB p.73  PB p. 24

 

.

 

88

Улюблені фрукти

Використовувати

артикль а/an

 

CB ex.1

 

 

.

 

3

89

Дитяче меню. I like/ I don’t like.

ВживаифоніксCh

Ch

 

CB ex.5 AB p.74 PB p. 24-25

 

.

 

4

90

Овочі. У магазині. Мовлення.

 

 

CB ex.1-2

AB p.75

 

.

 

5

91

Мій режим харчування.

Дати характеристику

 

CB ex.1-3

AB p.76

 

 

 

6

92

Що я їм на сніданок.

Слухати і читати разом.

Wh, ir,er,ur

CB ex.1

AB p.77   PB p.25

 

.

 

 

7

93

Моя подруга любить.

Вживати дієслова 3 особи однини.

 

CB ex.1,2

CB ex.6     AB p.78

 PB p. 26

 

 

 

8

94

Storytime. Похід в магазин.

Виділяти головне в почутому

 

CB ex.1,2

 

 

 

 

95

Фрукти

 

 

 

ABp.79

PBp. 26-27

 

 

 

9-10

96

Моє портфоліо.

Виготовляти тарілки з їжею.

 

 

 

 

 

 

9-10

96

Моє портфоліо.

Розповідати: що я люблю їсти

 

2

 

 

 

 

11-12

97

Перевір себе.

Розповідати про овподобання

 

 

ABp. 80

 

 

 

11-12

98

Гра в покупки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

 

 

 

99

Давай пограємося.

Надатиінформацію

 

CB ex.5

CB ex.5

 

 

 

 

1

100

Т.8 Відпочинок і дозвілля.    

Запитувати про День народження?

 

CB ex.1-2

AB p.82

 

 

 

2

101

Пори року. Погода..

Говорити про заняття

 

CBex.1

ABp.83

 

 

 

3

102

Читаємо, слухаємо і говоримо разом.

Вживати фоніксght

Ght

CB ex.1,2

AB p.84 PB p.27

 

 

 

4 103

Одяг.

Вживатиhis/her, is/are.

 

CB ex.1-5

CB ex.7 AB p.85 PB p.27-28

 

 

 

 

104

Якого кольору?

 

 

 

 

 

 

 

5

105

У що ти сьогодні одягнений?

Називати предмети одягу.

 

CB ex.1-3

ABp. 86 PB p.28-29

 

 

 

6

106

Читаємо, слухаємо і говоримо разом .

Вживати фоніксиir, oa, ear, air,ere

Ir, oa, ear, air, ere

CB ex.1,4

AB p. 87 PB p.29

 

 

 

7

107

Відгадай, у що я одягнений.

Реагувати на питання

 

CB ex.1

AB p.88 PB p.30

 

 

 

8

108

Storytime.

Запитувати про заняття

 

CB ex.1,2

AB p.89

 

 

 

9-10

109

Моє портфоліо.

Співати пісні

 

CB ex.1,2

AB p.90

 

 

 

9-10

109

Моє портфоліо.

Виготовляти колекції одягу

 

 

 

 

 

 

11-12

110

Моя улюблена пора року.

Надатиінформацію

 

CB ex.1,2

AB p.91-92

 

 

 

11-12

110

Яка твоя улюблена пора року?

Дати характеристику

 

 

ABp. 93

 

 

 

111

Зимовий ранок

Виділяти головне в почутому

 

 

 

 

 

 

 

112

Тепер я вмію.

Співати “GoodbyeSong”

 

CB p.112

 

 

 

 

 

Підсумок за семестр

Підсумовувати вивчене

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення і системиатизація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумковий урок

Підсумовувати вивчене

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку