Календарне планування 2 клас

Про матеріал
Для 2 класу з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів з фізичної культури 1-4 класів НУШ та відповідає вимогам нового Держстандарту (2018)
Перегляд файлу

                                    

                                   Фізична культура

                                                                                       

                                                        Фізкультурна освітня галузь (3 год на тиждень)

 

Метою цієї галузі для загальної середньої освіти є формування в учня / учениці стійкої мотивації до занять фізичною культурою і спортом та життєво необхідних рухових умінь і навичок для збереження власного здоров’я, розширення функціональних можливостей організму.

Відповідно до окресленої мети, головними завданнями фізкультурної освітньої галузі у початковій школі є:

 розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових умінь та навичок, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;

 розширення функціональних можливостей організму через цілеспрямований розвиток фізичних якостей і природних здібностей;

 збереження та зміцнення здоров’я школярів;  

 формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереженні та зміцненні здоров’я;

 формування основ здорового способу життя і створення умов для покращення фізичного і психоемоційного стану;

 формування практичних навичок щодо самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку;

 розвиток комунікативних умінь під час занять фізичною культурою;

 формування морально-вольових якостей та позитивного ставлення до занять фізичною культурою і спортом;

 усвідомлення ролі занять спортом і Олімпійського руху для формування самоповаги, впевненості в собі, прагнення досягати успіху, дотримуючись принципів чесної гри;

 збільшення обсягу рухової активності, яка приноситиме радість дитині;

 формування творчих здібностей засобами фізичної культури.

 

Освітня програма фізкультурної освітньої галузі для 1-4 класів охоплює такі змістові лінії: «Базова рухова активність», «Ігрова та змагальна діяльність учнів (рухливі ігри та естафети)», «Піклування про стан здоров’я та безпеку».

Змістова лінія «Базова рухова активність» охоплює такі види діяльності, які спрямовані на формування життєво необхідних рухових умінь і навичок.

Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів (рухливі ігри та естафети)» пов’язана з опануванням рухливих ігор та естафет, що задовольняє потребу в руховій активності та сприяє формуванню комунікативних здібностей. Змістова лінія «Піклування про стан здоров’я та безпеку» спрямована на формування свідомого ставлення до власного здоров’я та вмінь безпечної поведінки в процесі фізкультурної діяльності.

№ з/п

  Дата

Тема уроку

Наскрізні

змістові

    лінії

Сторінки

розробки

       Очікувані  результати  навчання

Примітки

1.

01.09

Правила безпечної поведінки на уроках фізичної культури. Організаційні вправи. Фізкультхвилинка. Рухлива гра «Мишоловка».

Здоров’я і безпека.

9-10

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3- 2.3-2];

 

2.

04.09

«Пташина країна». Організаційні вправи. Фізкультхвилинка. Рухлива гра «Літає – не літає».

Здоров’я і безпека.

11-12

 

3.

05.09

«На фермі». Організаційні вправи. Фізкультхвилинка. Рухлива гра «Театр звірів».

Здоров’я і безпека.

13-14

 

4.

08.09

«Білка з горішком». Організаційні вправи. Ходьба. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Білка та горішок».

Здоров’я і безпека.

15-16

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3- 2.3-2];

 

5.

11.09

«Маша та ведмідь». Організаційні вправи. Ходьба. Фізкультхвилинка. Рухлива гра «На свої місця».

Здоров’я і безпека.

17-18

 

6.

12.09

«Злюки бобри». Організаційні вправи. Ходьба. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Вовк і хорт».

Здоров’я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність

19-20

 

7.

15.09

«Пригоди печива». Організаційні вправи. Ходьба із зупинками за сигналом. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Передай іншому».

Здоров’я і безпека.

21-22

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

 

8.

18.09

«Семеро гномів». Організаційні вправи. Ходьба із зупинками за сигналом. ЗРВ на місці. Рухлива гра « Світлофор».

Здоров’я і безпека.

23-24

 

9.

19.09

«Тачки». Організаційні вправи. Ходьба із зупинками за сигналом. ЗРВ на місці. Рухлива гра «В магазині дзеркал».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

25-26

 

10.

22.09

«Нікчемний я». Організаційні вправи. Ходьба. Біг зі зміною напрямку. ЗРВ в шеренгах та колонах. Рухливі ігри «Повітря, земля, вода», «Виклик номерів».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

27-28

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3- 2.3-2];

 

 

 

 

 

 

11.

25.09

«Звичайна історія про незвичайну дівчинку». Організаційні вправи. Ходьба. Біг зі зміною напрямку. ЗРВ із прапорцями. Рухлива гра «Слухай сигнал».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

29-30

 

12.

26.09

«Динозаври – роботи». Організаційні вправи. Ходьба. Біг спиною вперед. ЗРВ із прапорцями. Рухлива гра «Мандрівка оплесків».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

31-32

 

13.

29.09

«Черепашки – ніндзя». Організаційні вправи. Ходьба. Біг. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Черепашки».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

33-34

 

14.

02.10

«Метелики». Організаційні вправи. Ходьба. Біг. ЗРВ із прапорцями. Рухлива гра «Спробуй злови метелика".

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

35-36

 

15.

03.10

«Вася у зоопарку». Організаційні вправи. Ходьба. Біг. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Сірий кіт».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

37-38

 

16.

06.10

«Підводна братва». Організаційні вправи. Ходьба. Біг із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Веселі жабенята».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

39-40

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3- 2.3-2];

 

 

17.

09.10

«Біда через непослух!». Організаційні вправи. Ходьба. Біг із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Земля, вода, вогонь, повітря».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

41-42

 

18.

10.10

«Хлопчик – горобчик». Організаційні вправи. Ходьба. Біг із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Зайці на городі».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

43-44

 

19.

13.10

«Майнкрафт». Організаційні вправи. Ходьба та біг приставними кроками. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Саджання картоплі».

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

45-48

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

 

20.

16.10

«У цирку». Організаційні вправи. Ходьба та біг приставними кроками. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Кролики».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

49-50

 

21.

17.10

«Людина – маска». Організаційні вправи. Ходьба та біг приставними кроками. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Пастка».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

51-52

 

22.

20.10

«Тімон та Пумба». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. «Човниковий» біг 4х5 м. Рухлива гра «Тімон та Пумба».

Здоров’я і безпека.

53-54

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3- 2.3-2];

 

23.

23.10

«Ніндзяго». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. «Човниковий» біг 4х7 м. Рухлива гра «Горобчики».

Здоров’я і безпека.

55-56

 

24.

24.10

«Професія поліцейський». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. «Човниковий» біг 4х9 м. Рухлива гра «Поліцейські проти зомбі».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

57-58

 

25.

27.10

«Том і Джеррі». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Підлізання та перелізання. Рухлива гра «Кіт і мишеня».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

59-60

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

 

26.

06.11

«Добрі справи». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Підлізання та перелізання. Рухлива гра «Білочка з горішком».

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

61-62

 

27.

07.11

«Машина часу». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Підлізання та перелізання. Рухлива гра «Динозаврик».

Здоров’я і безпека.

63-64

 

28.

10.11

«Смурфики». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «По гриби».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

65-66

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

 

29.

13.11

«Історія Олександра Усика». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «Через купини на пеньки».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

67-70

 

30.

14.11

«Корпорація монстрів». Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «Ми весела дітвора».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

71-72

 

31.

17.11

«Розвідка». Різновиди ходьби, бігу та стрибків. ЗРВ на місці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Вартові й розвідники».

Здоров’я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність

73-74

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

 

32.

20.11

«Панда Кунг – фу». Різновиди ходьби, бігу та стрибків. ЗРВ на місці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «До своїх прапорців».

Здоров’я і безпека.

75-76

 

33.

21.11

«Супер Маріо». Різновиди ходьби, бігу та стрибків. ЗРВ на місці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Вовк у рову».

Здоров’я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність

77-78

 

34.

24.11

«Пригоди Шрека». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння (підтягування) по похилій лаві.  Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Шрек ловить комах».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

 

79-80

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

 

 

 

35.

27.11

«Друзі з Мадагаскару». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння (підтягування) по похилій лаві.  Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра  «Горобці й горлиці».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

81-82

 

36.

28.11

«Мисливці за привидами». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння (підтягування) по похилій лаві.  Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора».

Здоров’я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність

 

83-84

 

37.

01.12

«Чіп і Дейл». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Альпіністи».

Здоров’я і безпека

85-86

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

 

38.

04.12

«Пірати». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Скарб пірата».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

87-88

 

39.

05.12

«Шпигуни». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Шпигуни».

Здоров’я і безпека

 

89-90

 

40.

08.12

«Шалені танці». Різновиди ходьби, бігу. Музична гра. Сіди. Рухлива гра «Тихо – гучно». Дискотека.

Здоров’я і безпека

91-92

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

 

41.

11.12

«Пінгвіни – танцівники». Різновиди ходьби, бігу. Музична гра. Сіди. Рухлива гра «Злий пінгвін». Дискотека.

Здоров’я і безпека

93-94

 

42.

12.12

«Господарський урок». Різновиди ходьби, бігу. Музична гра. Сіди. Рухливі ігри «Дірява ковдра», «Саджання картоплі».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

95-96

 

43.

15.12

«Пригоди ведмедиків Гаммі». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ із гімнастичними палицями. Танцювальні кроки. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Гуси».

Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток

97-98

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

виконує вправи для формування постави [2 ФІО 3-2.3-1];

виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію [2 ФІО 3- 2.3-2]

 

44.

18.12

«Бетмен». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ із гімнастичними палицями. Танцювальні кроки. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Заєць – безхатько».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

99-100

 

45.

19.12

«Пригоди Фунтика». Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ із гімнастичними палицями. Перемінний  крок. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Павучок».

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність

 

101-102

 

46.

22.12

«Правильна постава – сам собі лікар». Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ для постави з в.п. стоячи. Танцювальні кроки. Крок польки. Рухлива гра «Жива скульптура».

Здоров’я і безпека.

 

103-106

виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];

пояснює, як треба вигравати і програвати з гідністю [2 ФІО 2-3.3-5]

регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

переконує однокласників про користь виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.2-1];

аргументує, що кожна людина – неповторна і може мати різні фізичні якості [2 ФІО 3-2.2-2];

 

 

docx
Додано
12 лютого
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку