« »_________2020 р.
ЗДНВР__________Н.О.Давидова
Тема місяця: «Зміни» 1 |
|||||
|
Які зміни відбулися зі мною впродовж року? |
||||
|
Понеділок |
Вівторок 01.09 |
Середа 02.09 |
Четвер 03.09 |
П’ятниця 04.09 |
Я досліджую світ |
|
|
Збираємось у подорож Зміни упродовж літа Зміни у нашому житті |
|
Шкільні правила (правила класу, правила евакуації) |
Читання
|
|
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
|
Коригувальне навчання |
Українська мова |
|
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
------- |
Математика |
|
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
|
Російська мова |
|
|
|
|
|
Тема місяця: «Зміни» 2 |
|||||
|
Що змінилося у школі? |
||||
|
Понеділок 07.09 |
Вівторок 08.09 |
Середа 09.09 |
Четвер 10.09 |
П’ятниця 11.09 |
Я досліджую світ |
Дороги: тоді й зараз |
|
На перехресті |
|
Водії та пішоходи |
Читання
|
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
|
___________ |
Українська мова |
|
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
Коригувальне навчання |
Математика |
Повторюємо нумерацію чисел першої сотні |
Порівнюємо числа |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання |
|
Російська мова |
Повторение Знакомство с учебником. Здравствуй, школа! Как вести себя во время слушания.
|
|
|
|
|
Тема місяця: «Зміни» 3 |
|||||
|
Від чого залежать зміни у природі? |
||||
|
Понеділок 14.09 |
Вівторок 15.09 |
Середа 16.09 |
Четвер 17.09 |
П’ятниця 18.09 |
Я досліджую світ |
Корисні та шкідливі звички |
|
Режим дня і здоров'я |
|
Здоровий сніданок |
Читання
|
Моя Україна Здрастуй, школо! Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів, умовні позначення. |
Моя Україна. Як калина дівчину від полону врятувала(легенда) |
Вірш. Рима. А. Камінчук «Батьківщина» (напам’ять) |
|
Робота з дитячою книжкою |
Українська мова |
|
Українська абетка. Звуки та букви Українська абетка. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру |
Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що їх позначають |
Звукове значення букви я .Звуко – буквений аналіз слів |
------- |
Математика |
Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 |
Досліджуємо задачі та аналізуємо |
Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності |
Повторюємо геометричні фігури; величини |
|
Російська мова |
Звуки и буквы. Гласные звуки. Слоги. Звуки и буквы. Гласные и согласные звуки
|
|
|
|
|
Тема місяця: «Зміни» 4 |
||||||||||
|
Які зміни залежать від мене, а які ні? |
|||||||||
|
Понеділок 21.09 |
Вівторок 22.09 |
Середа 23.09 |
Четвер 24.09 |
П’ятниця 25.09 |
|||||
Я досліджую світ |
Наша планета |
|
Повітря – «ковдра» Землі |
|
Погода і клімат Діаг.робота №1 |
|||||
Читання
|
З. Мензатюк «Український прапор». Вибіркове читання |
Золота осінь Осінь – чарівниця. Л. Новикова. Осінь. Навчальне аудіювання.
|
Ю. Збанацький. Щедра осінь |
|
____ |
|||||
Українська мова |
|
Звукове значення букви ю. Утворення слів з розсипаних складів |
Звукове значення букви є. Опис осіннього листочка. Звуко – буквений аналіз слів |
Звукове значення букви ї. Доповнення речень словами з довідки |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання порад, як користуватися книжкою |
|||||
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами |
|
|||||
Російська мова |
Слоги. Ударение. Ударные и безударные гласные
|
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: «Способи пізнання» 5 |
||||||||||
|
Що я знаю про себе? Звідки я можу дізнатися про свою родину? Як відрізнити вигадки від реальності? |
|||||||||
|
Понеділок 28.09 |
Вівторок 29.09 |
Середа 30.09 |
Четвер 01.10 |
П’ятниця 02.10 |
|||||
Я досліджую світ |
Досліджуємо Африку Рекорди Африки |
|
Пустеля Сахара |
|
Тварини-рекордсмени |
|||||
Читання
|
Школа. Л. Левицька. Осінь чарівна. В. Гринько. День у день. Ребуси |
З. Мензатюк. Пригода із знаком м’якшення. Абзац |
День учителя. В. Дворецька. Хто дає наук основу. Н. сиротич. Музикант |
|
Робота з дитячою книжкою |
|||||
Українська мова |
|
Зміна значення слова із зміною звука (букви). Мовні ігри |
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади. Зміна значення слова із зміною наголосу. Читання з другом |
Приголосні звуки. Букви, що їх позначають |
------- |
|||||
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік |
Перевіряємо свої досягнення.Діагностична робота №1 |
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20 Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки |
|
|||||
Російська мова |
|
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: «Способи пізнання» 6 |
||||||||||
|
Чому важливо навчитися розрізняти мову символів? Як виявити небезпеку за допомогою знаків у приміщенні та на вулиці? Як позначки на товарах можуть застерегти від небезпеки? |
|||||||||
|
Понеділок 05.10 |
Вівторок 06.10 |
Середа 07.10 |
Четвер 08.10 |
П’ятниця 09.10 |
|||||
Я досліджую світ |
Єгипет – інженерна спеціалізація |
|
Фараони і піраміди |
|
Медицина і побут у Стародавньому Єгипті |
|||||
Читання
|
А. Костецький. Головна професія. Розповідь про улюблену професію. Навчальне аудіювання |
Книжка – важливе джерело знань. Бібліотека. Словники, енциклопедії, електронні книжки. Будова книжки |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Правила поводження з книжками. Якими були перші книжки |
|
------- |
|||||
Українська мова |
|
Приголосні звуки [дз], [дз],[дж]. Позначення їх буквами |
Звукове значення букви щ. Доповнення вірша |
Порівняння вимови звуків [г], [ґ],[к] |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся |
|||||
Математика |
Визначаємо порядок виконання дій у виразах |
Складаємо задачі |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків |
|
|||||
Російська мова |
Интернет. Компьютерные игры. Буква «О». Буквы «О», «А»
|
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: «Способи пізнання» 7 |
||||||||||
|
Що допомагає мені досліджувати природу? Як досліджувати природні об’єкти(Сонце, воду, повітря грунт) і фізичні явища? |
|||||||||
|
Понеділок 12.10 |
Вівторок 13.10 |
Середа 14.10 |
Четвер 15.10 |
П’ятниця 16.10 |
|||||
Я досліджую світ |
Знайомство з Кенією. Плем’я масаї
|
|
|
|
Тварини Кенії |
|||||
Читання
|
Контрольна робота. Аудіювання Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
Аналіз контрольної роботи. Усна народна творчість. Прислів’я та приказки |
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|||||
Українська мова |
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Правильне їх вимовляння і розрізнення на слух. Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими |
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь) |
------- |
|||||
Математика |
Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа |
|
Використовуємо переставний закон додавання |
|
|||||
Російська мова |
Буква «Я». правильно высказываемся
|
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: «Способи пізнання» 8 |
||||||||||
|
Які способи пізнання я використовую у повсякденному житті? 8 |
|||||||||
|
Понеділок 19.10 |
Вівторок 20.10 |
Середа 21.10 |
Четвер 22.10 |
П’ятниця 23.10 |
|||||
Я досліджую світ |
Південно-Африканська Республіка |
|
Пам’ятки Південної Африки |
|
Рослини і тварини Південної Африки |
|||||
Читання
|
Загадки. Лічилки Мирилки .Виразність читання |
Казки. Будова казки. Колосок (українська народна казка) |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Закопане золото (казка). Де починається хліб |
|
------- |
|||||
Українська мова |
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є, ь |
Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів |
Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про осінь за малюнками |
|||||
Математика |
Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними |
Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20 |
Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання |
Обчислюємо периметр многокутника |
|
|||||
Російська мова |
Звуки и буквы. согласные звуки Звонкие и глухие согласные. Твердые и мягкие согласные
|
|
|
|
|
|||||