Методична розробка уроку Читання 1 клас (НУШ)

Про матеріал
Ця методична розробка допоможе провести урок більш насичено-цікавим для дітей. Це основний матеріал, який можна на будь якому етапі уроку доповнити.
Перегляд файлу

Методична розробка уроку читання для 1 го класу НУШ

 

Мета уроку.

1. Освітні: познайомити зі змістом твору В. Осєєва «Собака люто гавкала»; формувати систему читацьких умінь (реагувати на вчинки героїв, давати їм оцінку); продовжити роботу над удосконаленням навичок читання: правильністю, побіжністю, швидкістю.

2. Розвиваючі: розвивати: усне мовлення учнів, образне і логічне мислення, вміння аналізувати і узагальнювати, інтерес до читання, допитливість.

3. Виховні: виховання моральності через аналіз змісту художнього твору; виховання необхідних навчальних якостей: посидючості, дисциплінованості

Хід уроку

1. Організаційний момент

(Учитель перевіряє готовність дітей до уроку).

-Мені дуже приємно бачити в ваших очах промінчики допитливості. Ви готові слухати і чути, питати і відповідати.

-А щоб урок наш був цікавим і корисним, ми повинні доповнити девіз нашого уроку:

Тексти будемо ми ... (читати),

Інформацію з тексту ... (витягувати),

Точку зору ... (висловлювати),

На питання ... (відповідати),

І, звичайно, без сумніву,

Мова при цьому ... (розвивати).

2. Постановка цілей уроку.

-Які мети ми поставимо для роботи на уроці?

-Які якості нам потрібно взяти на урок? (Увага, пам'ять, дружбу, спостережливість)

II етап - Робота з текстом під час читання.

1) Первинне читання тексту.

Наш текст розділений на частини. Подивіться, скільки частин?

(Учитель читає першу частину)

- Що ж сталося з кошеням?

- Як ви думаєте, що станеться далі?

Прийом «Дерево пророкувань»

- Подивіться на зображення дерева на дошці (малюнок дерева), на стовбурі написано назву нашої розповіді. Гілки - припущення.

- Як ви думаєте, що станеться далі? (Діти висловлюють свої припущення, вчитель записує на гілках дерева).

 -Читання 2 - й частини.

- Чи виправдалися ваші припущення?

2) Вторинне читання тексту

3) Аналіз тексту

- Що ми дізналися нового про наших героїв?

- Які питання у вас виникли до автора?

- Чи отримали ми відповіді на ваші запитання? Що конкретно дізналися?

- Чиє припущення підтвердилося і збіглося з авторським?

4) Бесіда за змістом.

- Яким ви уявляєте кошеня?

- Чи могли хлопчики допомогти кошеняті?

- Чим закінчилася ця історія?

III етап - Робота з текстом після читання.

1) Концептуальна (смислова) бесіда по тексту.

Проблемне питання?

- За що хлопчикам має бути соромно?

- Давайте повернемося до тих припущеннями, які ви висловили на початку уроку. Чи підтвердилися вони?

- Чи очікували ви такого розвитку дії?

- Що вас здивувало в оповіданні?

2) Знайомство з письменником. Розповідь про письменника, його портрет.

Підсумок уроку. Рефлексія.

- З якою метою було написане оповідання? Чому він вас може навчити? Яка головна думка оповідання?

- Продовжте речення:

- На уроці я дізнався ....

- Мені було цікаво…

- На уроці у мене вийшло добре ....

- Дякую за урок!

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
15 липня 2021
Переглядів
1113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку