« »_________2020 р.
ЗДНВР__________Н.О.Давидова
Тема місяця: «Територія» 10 |
|||||
|
За якими символами я впізнаю територію своєї країни? |
||||
|
Понеділок 09.11 |
Вівторок 10.11 |
Середа 11.11 |
Четвер 12.11 |
П’ятниця 13.11 |
Я досліджую світ |
Дивовижна Азія Головне про Азію .Рекорди Азії |
|
Підкорюємо гірські вершини |
|
Тварини Азії |
Читання
|
Покрова. В. Коломієць. Покрова. Легенда. Легенда про Богдана Хмельницького. Ребуси, прислів’я про козаків |
Осінь у твоєму місті чи селі. А. Григорук. Дивовижні імена. Міста України. Е. Каганов. Давній Київ |
Н. Поклад. Гарно жити у селі. Діагностична робота. Аудіювання |
|
Робота з дитячою книжкою |
Українська мова |
|
Повторення вивченого про звуки та букви |
Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань і вмінь «Українська абетка. Звуки та букви» |
Склад. Поділ слів на склади Аналіз контрольної роботи. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах. |
_______________ |
Математика |
Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних |
Досліджуємо дві послідовні задачі |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20 |
Знайомимося із виразами зі змінною |
|
Російська мова |
Звуки [г], [г´] |
|
|
|
|
Тема місяця: «Територія» 11 |
|||||
|
Чим багатий мій рідний край? |
||||
|
Понеділок 16.11 |
Вівторок 17.11 |
Середа 18.11 |
Четвер 19.11 |
П’ятниця 20.11 |
Я досліджую світ |
Подорож до Японії та Китаю. Піднебесна імперія |
|
Країна, де сходить сонце |
|
Рослини Китаю та Японії |
Читання
|
Аналіз контрольної роботи. Музеї України. Опис улюбленого місця відпочинку |
Родина. М. Морозенко. Україночка. До любого тата |
М. Морозенко. Подбати про маму |
|
_____________ |
Українська мова |
|
Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою |
Правила переносу слів з літерами й та ь у середині слів |
Перенос слів з буквосполученнями йо, ьо |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається |
Математика |
Досліджуємо задачі з двома запитаннями |
Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів |
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента |
Порівнюємо математичні вирази |
|
Російська мова |
Оглушения звонких согласных звуков
|
|
|
|
|
Тема місяця: «Територія» 12 |
||||||||||
|
Як зберегти кордони особистого простору у взаєминах з іншими? |
|||||||||
|
Понеділок 23.11 |
Вівторок 24.11 |
Середа 25.11 |
Четвер 26.11 |
П’ятниця 27.11 |
|||||
Я досліджую світ |
Великий шовковий шлях. Стародавня Азія |
|
Медицина Персії |
|
Яка вона, Індія .Діагностична робота №3 |
|||||
Читання
|
Працюємо в сім’ї. Оповідання. А. М’ястківський. Мудра голка |
В. Сенцовський. Як лопату вчили працювати. Прислів’я про родину |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Бабуся Ввічливість (за матеріалами Інтернету). Слова ввічливості |
|
Робота з дитячою книжкою |
|||||
Українська мова |
|
Перенос слів з буквосполученнями дж, дз |
Перенос слів з апострофом |
Перенос слів з подовженими приголосними звуками |
________ |
|||||
Математика |
Знайомимося з прийомом округлення |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
|||||
Російська мова |
Сочетание «ПЯ», «МЯ», «БЯ», «ВЯ» |
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: «Спільнота» 13 |
||||||||||
|
Краще разом чи поодинці? Як налагодити гарні стосунки? |
|||||||||
|
Понеділок 30.11 |
Вівторок 01.12 |
Середа 02.12 |
Четвер 03.12 |
П’ятниця 04.12 |
|||||
Я досліджую світ |
Європейська спільнота Головне про Європу. Рекорди Європи |
|
Тварини Європи |
|
Європейська спільнота держав |
|||||
Читання
|
Красива осінь вишиває клени. Л. Костенко. Білочка (напам’ять). Н. Забіла. Листопад |
Осінь у малярстві. Опис картин. Прислів’я про осінь |
Вирій у небі. О. Олесь. Ой навіщо мені листя. Як пташки знають, куди летіти? Хто їм показує дорогу? |
|
___________ |
|||||
Українська мова |
|
Повторення вивченого про склад. Формування та корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення |
Мої навчальні досягнення. Діагностична робота. Диктант |
Слово. Аналіз контрольної роботи. Лексичне значення слова. |
Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання речень за малюнками та початком казки М. Людкевич «Цілюща аптека» |
|||||
Математика |
Знайомимося зі складеною задачею |
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі |
Ділимо складену задачу на прості |
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
|
|||||
Російська мова |
|
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: «Спільнота» 14 |
||||||||||
|
Як поводитися в ситуації ворожого ставлення до мене, у разі загрози? Як залишатися собою серед інших спільнот? |
|||||||||
|
Понеділок 07.12 |
Вівторок 08.12 |
Середа 09.12 |
Четвер 10.12 |
П’ятниця 11.12 |
|||||
Я досліджую світ |
Вивчаємо історію Південної Європи. Стародавня Греція – батьківщина Олімпійських ігор |
|
Водні процедури у Стародавньому Римі |
|
Зимові свята в Італії |
|||||
Читання
|
О. Копиленко «Осінній клопіт». Сипле вітер дощиком. А. Качан. Дощова осінь |
В. Табур. Вероніка й рожева парасолька. Узагальнення за розділом |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Правила поводження з книжками. Якими були перші книжки |
|
Робота з дитячою книжкою |
|||||
Українська мова |
|
Лексичне значення слова. Тематичні групи слів. Складання груп слів за певною змістовою ознакою |
. Мої навчальні досягнення. Діагностична робота. Списування |
Аналіз контрольної роботи.. Слова, протилежні за значенням .Слова, близькі за значенням |
|
|||||
Математика |
Записуємо розв’язання задачі виразом. |
Розв’язуємо задачі двома способами Розв’язуємо задачі різними способами |
Виконуємо дії з величинами |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
|
|||||
Російська мова |
Буквы«И», «Ы», их звукове значение |
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: «Спільнота» 15 |
||||||||||
|
Як стають героями? Хто для мене герой є герой? Чи кожен може стати героєм? |
|||||||||
|
Понеділок 14.12 |
Вівторок 15.12 |
Середа 16.12 |
Четвер 17.12 |
П’ятниця 18.12 |
|||||
Я досліджую світ |
Пам’ятки Центральної Європи . Альпи – найвищі гори Європи |
|
Європейські традиції захисту довкілля |
|
Богемія: як виготовляють скло |
|||||
Читання
|
Зима морозяна надворі Ой весела в нас зима! О. Сенатович. Веселий сніг. М. Морозенко. Загадки. |
В. Сухомлинський. Як синичка будить мене. Контрольна робота. Усний переказ |
День Святого Миколая. О. Цегельська. Дзвінок до Святого Миколая |
|
__________ |
|||||
Українська мова |
|
Пряме й переносне значення слів |
Однозначні й багатозначні слова |
Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа Святому Миколаю |
|||||
Математика |
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова |
Перевіряємо додавання і віднімання
|
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №2
|
|
|||||
Російська мова |
Сочетание «ЖИ», «ШИ», «ЦЫ», «ЦИ» |
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: «Спільнота» 16 |
||||||||||
|
Які спільноти є в природі? Як ми впливаємо на природу? |
|||||||||
|
Понеділок 21.12 |
Вівторок 22.12 |
Середа 23.12 |
Четвер 24.12 |
П’ятниця 25.12 |
|||||
Я досліджую світ |
Різдво у Північній Європі. Королівство Велика Британія |
|
Різдво за полярним колом. Лапландія – батьківщина Санта Клауса |
|
|
|||||
Читання
|
І. Бевз. Загадка. З. Мензатюк. Витинанки. Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос |
Новий рік. М. Савка. Новий рік. Привітання з Новим роком |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як святкують Новий рік у різних країнах. Мої навчальні досягнення. Узагальнення за темою. |
|
|
|||||
Українська мова |
|
Іменник Слова, які відповідають на питання хто? і що? |
Зміна іменників за числами (один – багато) |
Іменники, протилежні за значенням |
|
|||||
Математика |
РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ Знайомимося зі складеною задачею |
Знайомимося зі складеною задачею |
|
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
|
|||||
Російська мова |
Буква «Э», «Е», «Ё» |
|
|
|
|
|||||