« »_________2021 р.
ЗДНВР__________Н.О.Давидова
Тема місяця: 17 |
|||||
|
|
||||
|
Понеділок 11.01 |
Вівторок 12.01 |
Середа 13.01 |
Четвер 14.01 |
П’ятниця 15.01 |
Я досліджую світ |
За полярними колами Головне про Арктику і Антарктику. Неймовірні Арктика та Антарктика |
|
Льодовики та айсберги |
|
Зимові явища |
Читання
|
Різдво. Святвечір. |
Вертеп. Колядки. Добрий вечір тобі, пане господарю |
Щедрий вечір. Щедрівки. Ой сивая та і зозуленька. |
|
Робота з дитячою книжкою |
Українська мова |
|
Іменники, близькі за значенням |
Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей |
Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей |
_______________ |
Математика |
Записуємо розв’язання задачі виразом |
Розв’язуємо задачі двома способами |
Розв’язуємо задачі різними способами |
Виконуємо дії з величинами |
|
Російська мова |
Реклама. составление диалогов
|
|
|
|
|
Тема місяця: 18 |
|||||
|
|
||||
|
Понеділок 18.01 |
Вівторок 19.01 |
Середа 20.01 |
Четвер 21.01 |
П’ятниця 22.01 |
Я досліджую світ |
Досліджуємо Арктику Головне про Арктику |
|
Мешканці Арктики |
|
Арктика та золота лихоманка |
Читання
|
Щедрик, щедрик, щедрівочка |
Сію, вію, посіваю. Засівальні пісні |
Засівальні пісні. Сійся, родися |
|
_____________ |
Українська мова |
|
Велика буква в кличках тварин |
Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір |
Повторення вивченого про іменник |
Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання зв’язного висловлення на тему «Моя мрія» |
Математика |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
Перевіряємо додавання і віднімання |
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
|
Російська мова |
Работа с книгой. Элементы книги. Сочетание «ЖЕ», «ЖЭ», «ЭТО»
|
|
|
|
|
Тема місяця: 19 |
||||||||||
|
|
|||||||||
|
Понеділок 25.01 |
Вівторок 26.01 |
Середа 27.01 |
Четвер 28.01 |
П’ятниця 29.01 |
|||||
Я досліджую світ |
Досліджуємо Антарктику. Рекорди Антарктики |
|
Дослідження Антарктики |
|
Символи Антарктики. Діагностична робота № 4. |
|||||
Читання
|
Ой весела в нас зима! М.Морозенко. Снігурі. Н. Забіла. З неба падають сніжинки. |
А. Журавльова. Годівниця |
О. Олесь. Зима. А. Черниш. Прикмети |
|
Робота з дитячою книжкою |
|||||
Українська мова |
|
Мої навчальні досягнення. Діагностична робота з теми «Іменник» |
Аналіз контрольної роботи. Формування та корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення |
Прикметник. Слова, які називають ознаки предметів |
________ |
|||||
Математика |
Діагностична робота №3 |
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язуємо задачі |
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка |
|
|||||
Російська мова |
|
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: 20 |
||||||||||
|
|
|||||||||
|
Понеділок 01.02 |
Вівторок 02.02 |
Середа 03.02 |
Четвер 04.02 |
П’ятниця 05.02 |
|||||
Я досліджую світ |
Південна Америка — континент рекордів Головне про Південну Америку. Рекорди Південної Америки |
|
Рослини Південної Америки |
|
Тварини-рекордсмени |
|||||
Читання
|
М. Морозенко. Звідки приходить сніг? Кросворд |
Г. Фалькович. Ми сьогодні снігопади. Римування вірша |
Зима очима художника. Е. Бєлкіна. Давно це було. Аудіювання |
|
___________ |
|||||
Українська мова |
|
Слова, які називають ознаки предметів |
Прикметники, протилежні за значенням |
Прикметники, близькі за значенням |
Розвиток зв’язного мовлення. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко» |
|||||
Математика |
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|||||
Російська мова |
|
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: 21 |
||||||||||
|
|
|||||||||
|
Понеділок 08.02 |
Вівторок 09.02 |
Середа 10.02 |
Четвер 11.02 |
П’ятниця 12.02 |
|||||
Я досліджую світ |
Досліджуємо Бразилію. Символи Бразилії |
|
Тварини Бразилії |
|
Аналізуємо свої бажання |
|||||
Читання
|
Аналіз контрольної роботи. Формування навичок виразного читання |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. І. Бондарчук. Зимова пригода. План оповідання |
Зимові забави. П. Король. Снігова баба і зайчик |
|
Робота з дитячою книжкою |
|||||
Українська мова |
|
Сполучення іменників з прикметниками |
Повторення вивченого про прикметник. Формування та корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення |
Діагностична робота з теми «Прикметник» |
|
|||||
Математика |
Розв’язуємо задачі |
Розв’язуємо задачі |
Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення |
Обчислюємо різними способами |
|
|||||
Російська мова |
Буква «Ь». Буква «Ъ» |
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: 22 |
||||||||||
|
|
|||||||||
|
Понеділок 15.02 |
Вівторок 16.02 |
Середа 17.02 |
Четвер 18.02 |
П’ятниця 19.02 |
|||||
Я досліджую світ |
Головне про Анди |
|
Найкрасивіша ріка планети |
|
Тварини-символи Перу. Діагностична робота № 5. |
|||||
Читання
|
В. Скуратівський. Чого лютий лютим зветься? |
О. Сенатович. Лютий. Прислів’я |
Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
|
__________ |
|||||
Українська мова |
|
Дієслово Аналіз контрольної роботи. Слова – назви дій |
Добір питань до дієслів |
Дієслова, протилежні за значенням |
Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця». |
|||||
Математика |
Досліджуємо кут |
Одержуємо прямий кут |
Досліджуємо прямокутник |
Досліджуємо прямокутник |
|
|||||
Російська мова |
Текст. Предложение. Слова Алфавит. Правила переноса слов. списывания текста
|
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: 23 |
||||||||||
|
|
|||||||||
|
Понеділок 22.02 |
Вівторок 23.02 |
Середа 24.02 |
Четвер 25.02 |
П’ятниця 26.02 |
|||||
Я досліджую світ |
Відкриваємо Північну Америку. Головне про Північну Америку. Рекорди Північної Америки |
|
Хто відкрив Америку |
|
Індіанська культура |
|||||
Читання
|
Ой весна – весна – днем красна Веснянки. Ой весна – весна – днем красна. |
О. Олесь. Веснянка (напам’ять). |
О. Олесь. Все навколо зеленіє |
|
Робота з дитячою книжкою |
|||||
Українська мова |
|
Дієслова, близькі за значенням |
Добір дієслів для висловлювання власних думок |
Дііагностична робота. Диктант |
|
|||||
Математика |
Досліджуємо квадрат |
Визначаємо периметр многокутника |
|
Розв’язуємо задачі |
|
|||||
Російська мова |
Содержание и заголовок текста. Деление текста на части. план
|
|
|
|
|
|||||
Тема місяця: 24 |
|||||
|
|
||||
|
Понеділок 01.03 |
Вівторок 02.03 |
Середа 03.03 |
Четвер 04.03 |
П’ятниця 05.03 |
Я досліджую світ |
Головне про Мексику |
|
Їжа родом із Мексики |
|
Тварини Мексики |
Читання
|
А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки. |
В. Сухомлинський. Весняний вітер |
Л. Українка. На зеленому горбочку (напам’ять) |
|
|
Українська мова |
|
Числівник Аналіз контрольної роботи. Слова, які називають числа. |
Питання до слів, які називають числа |
Сполучення числівників з іменниками |
Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» |
Математика |
Розв’язуємо задачі |
Досліджуємо коло і круг |
Досліджуємо коло і круг |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №4
|
|
Російська мова |
Слушаем текст, сверяем с планом выражения
|
|
|
|
|
Тема місяця: 25 |
|||||
|
|
||||
|
Понеділок 08.03 |
Вівторок 09.03 |
Середа 10.03 |
Четвер 11.03 |
П’ятниця 12.03 |
Я досліджую світ |
|
|
Головне про США. Винаходи в США |
|
Батьківщина автомобілів |
Читання
|
|
Л. Українка. Вечірня година. Була весна |
Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напам’ять) Тече вода з – під явора. |
|
Робота з дитячою книжкою |
Українська мова |
|
Службові слова Службові слова в реченні |
Контрольний діалог. Службові слова в реченні |
Правопис службових слів |
_______________ |
Математика |
|
Шукаємо шлях розв’язування задачі |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
Російська мова |
|
|
|
|
|
Тема місяця: 26 |
|||||
|
|
||||
|
Понеділок 15.03 |
Вівторок 16.03 |
Середа 17.03 |
Четвер 18.03 |
П’ятниця 19.03 |
Я досліджую світ |
Головне про Канаду |
|
Тварини і рослини Канади |
|
Українці в Канаді. Діагностична робота №6 |
Читання
|
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні! |
Г. Бойко. Ділові розмови |
Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом |
|
_____ |
Українська мова |
|
Мої навчальні досягнення. Діагностична робота з теми «Дієслово. Числівник. Службові слова» |
Речення Аналіз контрольної роботи. Речення. Ознаки речення |
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою |
Математика |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
Розв’язуємо задачі |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
Російська мова |
Средства сочетание предложений в тексте. Устный перевод текста
|
|
|
|
|
Тема місяця: 27 |
|||||
|
|
||||
|
Понеділок 22.03 |
Вівторок 23.03 |
Середа 24.03 |
Четвер 25.03 |
П’ятниця 26.03 |
Я досліджую світ |
Австралія та Океанія Рекорди Австралії |
|
Тварини Австралії |
|
Великодні символи Австралії |
Читання
|
К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. ГештеҐ |
Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка). Аудіювання |
Узагальнення за темою. Інсценізації до прочитаних казок |
|
Робота з дитячою книжкою |
Українська мова |
|
Окличні речення. Інтонація окличних речень |
Питальні речення. Інтонація питальних речень |
Спонукальні речення. Інтонація |
_______________ |
Математика |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми |
Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми |
Досліджуємо задачі |
|
Російська мова |
Работа над содержанием прочитанного текста
|
|
|
|
|