Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу ЯДС , дизайну та технологій за підручником
"Я досліджую світ. Частина 2 (Дизайн та технології)".
Авторів: Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)
ІІ семестр |
|||
Людина та її здоров’я. Організм людини. |
|||
65 |
|
Яку будову має наше тіло (с. 3-6). |
|
66 |
|
Яка роль шкіри в організмі людини (с. 10-12). |
|
67 |
|
Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодження шкіри (с. 12-14). |
|
68 |
|
Виготовлення лепбука « Моє тіло» (с.6) |
|
69 |
|
Що утворює опорно-рухову систему (с. 15-19). |
|
70 |
|
Як ми пересуваємося (с. 19-21). |
|
71 |
|
Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу (с. 22-25). |
|
72 |
|
Виготовлення лепбука « Моє тіло» (с.6) |
|
73 |
|
Як берегти і зміцнювати серце (с. 25-26).
|
|
74 |
|
Які органи утворюють дихальну систему (с. 26-27). |
|
75 |
|
Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання (с. 28-29). |
|
76 |
|
Виготовлення макету людини в русі( дріт, намистини, трубочки для соку (2 шт)) (с. 21,22) |
|
77 |
|
Як перетравлюється їжа (с. 31-32). |
|
78 |
|
Збереження органів травлення. Правила споживання їжі (с. 33-34). |
|
79 |
|
Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті (с. 34-36).
|
|
80 |
|
Виготовлення моделі дихальної системи ( кольоровий картон, папір, поліетиленові торбинки( 2 шт), трубочки для соку ( 2 шт), скотч) ( с.29,30) |
|
81 |
|
Як роль органів чуття (с. 41-43). |
|
82 |
|
Збереження органів чуття. Створення плаката на тему «Органи чуття мої помічники» (с. 43-44). |
|
83 |
|
Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини (с. 45-46). |
|
84 |
|
Виготовлення моделі руки людини( картон, трубочки для напоїв) ( с.36,37) |
|
85 |
|
Чому кожний з нас неповторний (с. 47-49). |
|
86 |
|
Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я — неповторний / неповторна» (с. 49). |
|
87 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Людина та її здоров’я Організм людини» |
|
88 |
|
Виготовлення квітки з паперу ( кольоровий папір, палички для барбекю) ( с. 55,56)
|
|
Здоровий спосіб життя |
|||
89 |
|
Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя (с. 50-52). |
|
90 |
|
Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички (с. 52-54). |
|
91 |
|
Як зміцнювати своє здоров’я. Проект «Гордість України» (с. 59-61).
|
|
92 |
|
Виготовлення гри « Лабіринт»( коробка від цукерок, кольоровий папір, трубочки для напоїв» ( с. 66, 67) |
|
93 |
|
Як зміцнювати своє здоров’я. Загартування (с. 62-63). |
|
94 |
|
Чому важливо поєднуваним працю і відпочинок (с. 64-66). |
|
95 |
|
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування (с. 67-68). |
|
96 |
|
Виготовлення гри « Лабіринт»( коробка від цукерок, кольоровий папір, трубочки для напоїв» ( с. 66, 67) |
|
97 |
|
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу (с. 69-70). |
|
98 |
|
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки (с. 70-71). |
|
99 |
|
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами (с. 71-73). |
|
100 |
|
Виготовлення макетів овочів і фруктів « Вітамінна компанія» ( кольоровий папір і картон) ( с. 85,86) |
|
101 |
|
Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло» (с. 76-77). |
|
102 |
|
Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?» (с. 78-79). |
|
103 |
|
Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви» (с. 80-81). |
|
104 |
|
Виготовлення макетів овочів і фруктів « Вітамінна компанія» ( кольоровий папір і картон) ( с. 85,86) |
|
105 |
|
Чим корисна їжа (с. 81-83). |
|
106 |
|
Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування (с. 84-85). |
|
107 |
|
Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб (с. 86- 87). |
|
108 |
|
Виготовлення рухомої іграшки – тварини. ( с. 107,108) |
|
109 |
|
Як захиститися від інфекційних хвороб (с. 88-89). |
|
110 |
|
Що впливає на наш вибір. Необхідні і бажані витрати (с. 90-92). |
|
111 |
|
Що впливає на наш вибір. Реклама і анонс (с. 92-95). |
|
112 |
|
Виготовлення кеглів для гри в боулінг( порожні пляшки, скотч жовтого і блакитного кольору)( с. 123,124) |
|
113 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Здоровий спосіб життя» |
|
Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава |
|||
114 |
|
Хто такі земляни (с. 96-98). |
|
115 |
|
Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах» (с. 98-99). |
|
116 |
|
Виготовлення кеглів для гри в боулінг( порожні пляшки, скотч жовтого і блакитного кольору)( с. 123,124) |
|
117 |
|
Хто вони — творці української держави (с. 109-112). |
|
118 |
|
Як знайти Україну на карті світу (с. 113-114). |
|
119 |
|
Як знайти Україну на карті світу. Робота з адміністративною картою та контурною картою України (с. 114-115). |
|
120 |
|
Виготовлення чашки з пластичного матеріалу( с. 135,136) |
|
121 |
|
Хто є громадянами України (с. 118-122). |
|
121 |
|
Чому державні символи є важливим атрибутом держави (с. 124-128). |
|
123 |
|
Створення символа / герба для свого класу (с. 128). |
|
124 |
|
Створення колажу з фотографіями , малюнками та текстами на тему « Наш чудовий рідний край» ( с. 147 – 149) |
|
125 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава» |
|
Наш рідний край |
|||
126 |
|
За що ми любимо наш рідний край (с. 129-130). |
|
127 |
|
За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті (с. 130-131). |
|
128 |
|
Створення колажу з фотографіями , малюнками та текстами на тему «Наш чудовий рідний край» ( с. 147 – 149) |
|
129 |
|
Де працюють наші земляки (с. 132-135). |
|
130 |
|
Чого нас навчають свята (с. 139-143). |
|
131 |
|
Чим славиться наш рідний край (с. 143-146). |
|
132 |
|
Виготовлення виробів для ярмарку ( техніка і матеріали за вибором) ( с. 154, 155) |
|
133 |
|
Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення (с. 147). |
|
134 |
|
Чим славетна Україна (с. 149-151). |
|
135 |
|
Чим славетна Україна (с. 151-154). |
|
136 |
|
Виготовлення виробів для ярмарку ( техніка і матеріали за вибором) ( с. 154, 155) |
|
137 |
|
Пізнаємо Україну. Груповий проект «Ми любимо нашу Україну!» (с. 158). |
|
138 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Наш рідний край» Підсумок за рік. |
|
139 |
|
Повторення вивченого |
|
140 |
|
Підсумковий урок |
|