Календарне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу ЯДС , дизайну та технологій за підручником "Я досліджую світ. Частина 2 ". Авторів: Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу ЯДС , дизайну та технологій за підручником

 "Я досліджую світ. Частина 2 (Дизайн та технології)".

 Авторів: Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Грубіян Л.В., Павич Н.М. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

ІІ семестр

Людина та її здоров’я. Організм людини.

65

 

Яку будову має наше тіло (с. 3-6).

 

66

 

Яка роль шкіри в організмі людини (с. 10-12).

 

67

 

Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодження шкіри (с. 12-14).

 

68

 

Виготовлення лепбука « Моє тіло»  (с.6)

 

69

 

Що утворює опорно-рухову систему (с. 15-19).

 

70

 

Як ми пересуваємося (с. 19-21).

 

71

 

Яке значення має кровоносна система. Вимірювання час­тоти свого пульсу (с. 22-25).

 

72

 

Виготовлення лепбука « Моє тіло»  (с.6)

 

73

 

Як берегти і зміцнювати серце (с. 25-26).

 

 

74

 

Які органи утворюють дихальну систему (с. 26-27).

 

75

 

Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихан­ня (с. 28-29).

 

76

 

Виготовлення макету людини в русі( дріт, намистини, трубочки для соку (2 шт)) (с. 21,22)

 

77

 

Як перетравлюється їжа (с. 31-32).

 

78

 

Збереження органів травлення. Правила споживання їжі

(с. 33-34).

 

79

 

Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті (с. 34-36).

 

 

80

 

Виготовлення моделі дихальної системи ( кольоровий картон, папір, поліетиленові торбинки( 2 шт), трубочки для соку ( 2 шт), скотч)

( с.29,30)

 

81

 

Як роль органів чуття (с. 41-43).

 

82

 

Збереження органів чуття. Створення плаката на тему «Ор­гани чуття мої помічники» (с. 43-44).

 

83

 

Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протя­гом життя: від малюка до дорослої людини (с. 45-46).

 

84

 

Виготовлення моделі руки людини( картон, трубочки для напоїв)

 ( с.36,37)

 

85

 

Чому кожний з нас неповторний (с. 47-49).

 

86

 

Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я — непо­вторний / неповторна» (с. 49).

 

87

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Людина та її здоров’я Організм людини»

 

88

 

Виготовлення квітки з паперу ( кольоровий папір, палички для барбекю) ( с. 55,56)

 

 

Здоровий спосіб життя

89

 

Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя (с. 50-52).

 

90

 

Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички (с. 52-54).

 

91

 

Як зміцнювати своє здоров’я. Проект «Гордість України» (с. 59-61).

 

 

92

 

Виготовлення гри « Лабіринт»( коробка від цукерок, кольоровий папір, трубочки для напоїв» (  с. 66, 67)

 

93

 

Як зміцнювати своє здоров’я. Загартування (с. 62-63).

 

94

 

Чому важливо поєднуваним працю і відпочинок (с. 64-66).

 

95

 

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громад­ських місцях. Служби оперативного реагування (с. 67-68).

 

96

 

Виготовлення гри « Лабіринт»( коробка від цукерок, кольоровий папір, трубочки для напоїв» (  с. 66, 67)

 

97

 

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, гро­мадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу (с. 69-70).

 

98

 

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, гро­мадських місцях. Правила пожежної безпеки (с. 70-71).

 

99

 

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, гро­мадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами (с. 71-73).

 

100

 

Виготовлення макетів овочів і фруктів « Вітамінна компанія»

 ( кольоровий папір і картон) ( с. 85,86)

 

101

 

Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло» (с. 76-77).

 

102

 

Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви украї­нської кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?» (с. 78-79).

 

103

 

Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви» (с. 80-81).

 

104

 

Виготовлення макетів овочів і фруктів « Вітамінна компанія»

( кольоровий папір і картон) ( с. 85,86)

 

105

 

Чим корисна їжа (с. 81-83).

 

106

 

Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування (с. 84-85).

 

107

 

Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб (с. 86- 87).

 

108

 

Виготовлення рухомої іграшки – тварини. ( с. 107,108)

 

109

 

Як захиститися від інфекційних хвороб (с. 88-89).

 

110

 

Що впливає на наш вибір. Необхідні і бажані витрати (с. 90-92).

 

111

 

Що впливає на наш вибір. Реклама і анонс (с. 92-95).

 

112

 

Виготовлення кеглів для гри в боулінг( порожні пляшки, скотч жовтого і блакитного кольору)( с. 123,124)

 

113

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Здоровий спосіб життя»

 

Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава

114

 

Хто такі земляни (с. 96-98).

 

115

 

Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослі­дження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах» (с. 98-99).

 

116

 

Виготовлення кеглів для гри в боулінг( порожні пляшки, скотч жовтого і блакитного кольору)( с. 123,124)

 

117

 

Хто вони — творці української держави (с. 109-112).

 

118

 

Як знайти Україну на карті світу (с. 113-114).

 

119

 

Як знайти Україну на карті світу. Робота з адміністратив­ною картою та контурною картою України (с. 114-115).

 

120

 

Виготовлення чашки з пластичного матеріалу( с. 135,136)

 

121

 

Хто є громадянами України (с. 118-122).

 

121

 

Чому державні символи є важливим атрибутом держави (с. 124-128).

 

123

 

Створення символа / герба для свого класу (с. 128).

 

124

 

Створення колажу з фотографіями , малюнками та текстами на тему « Наш чудовий рідний край» ( с. 147 – 149)

 

125

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава»

 

Наш рідний край

126

 

За що ми любимо наш рідний край (с. 129-130).

 

127

 

За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті (с. 130-131).

 

128

 

Створення колажу з фотографіями , малюнками та текстами на тему  «Наш чудовий рідний край» ( с. 147 – 149)

 

129

 

Де працюють наші земляки (с. 132-135).

 

130

 

Чого нас навчають свята (с. 139-143).

 

131

 

Чим славиться наш рідний край (с. 143-146).

 

132

 

Виготовлення виробів для ярмарку ( техніка і матеріали за вибором) ( с. 154, 155)

 

133

 

Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення (с. 147).

 

134

 

Чим славетна Україна (с. 149-151).

 

135

 

Чим славетна Україна (с. 151-154).

 

136

 

Виготовлення виробів для ярмарку ( техніка і матеріали за вибором) ( с. 154, 155)

 

137

 

Пізнаємо Україну. Груповий проект «Ми любимо нашу Україну!» (с. 158).

 

138

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Наш рідний край» Підсумок за рік.

 

139

 

Повторення вивченого

 

140

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тимощук Лариса Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
5 січня 2021
Переглядів
3144
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку