№ |
Тема заняття |
Дата |
Примітка
|
Тема 5. Пам'ять |
|||
49 |
Удосконалення основних форм відтворення (впізнавання, спогаду, пригадування, ейдетизму, ремінісценції). |
|
|
50 |
Удосконалення науково - практичних понять шляхом запам'ятовування навчального матеріалу. |
|
|
51 |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
|
52 |
Розвиток аналітико - синтетичної діяльності. |
|
|
53 |
Розвиток предметного зорового, кольорового зорового, зорово просторового гнозису. |
|
|
54 |
Виховання прагнення до якісного запам'ятовування та доречного використання різноманітної інформації. |
|
|
55 |
Розвиток кінетичного, кінестетичного, мануального, пальцевого, конструктивно - просторового праксису. |
|
|
56 |
Розвиток опосередкованого запам'ятовування. |
|
|
57 |
Довільне осмислення, мимовільне запам'ятовування, заучування,зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування. |
|
|
58 |
Розвиток довільної слухової та зорової уваги. |
|
|
59 |
Розвиток номінативної, пізнавальної, регулюючої функції мовлення. Корекція первинних мовленнєвих порушень. |
|
|
60 |
Розвиток основних видів мовлення ( індикативного, повторюваного, говоріння, слухання, читання, письма). |
|
|
61 |
Удосконалення провідних і недомінантних видів пам'яті. |
|
|
62 |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
|
63 |
Розвиток основних видів пам'яті. Корекція первинних мовленнєвих порушень. |
|
|
64 |
Збільшення обсягу, тривалості зберігання, міцності, швидкості запам'ятовування, точності відтворення. |
|
|
65 |
Формування навичок користуватися мнемотехнічними прийомами для запам'ятовування навчального матеріалу. |
|
|
67 |
Розвиток основних видів мовлення. Виховання уважності. |
|
|
Тема 6. Емоції |
|||
68 |
Уточнення уявлень про нейтральні, позитивні, негативні емоції. |
|
|
69 |
Позбавлення психоемоційного напруження. |
|
|
70 |
Удосконалення гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення. |
|
|
71 |
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення. |
|
|
72 |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
|
73 |
Розвиток аналітико - синтетичної діяльності. |
|
|
74 |
Розвиток предметного зорового, зорово - просторового гнозису. |
|
|
75 |
Розвиток кінестетичного , мануального та пальцевого праксису. |
|
|
76 |
Адекватні емоційні міжособиснісні стосунки. |
|
|
77 |
Розвиток емоційно - образної пам'яті на основі безпосереднього сприймання предметів і явищ оточуючої дійсності. |
|
|
78 |
Довільна слухова та зорова увага. Корекція первинних мовленнєвих порушень. |
|
|
79 |
Номінативна , пізнавальна, регулююча, емотивна, естетична функції мовлення. |
|
|
80 |
Смислова, зорова, лексична , граматична, синтаксична антиципації. |
|
|
81 |
Розвиток поточного та кінцевого контролю.Виховання толерантності , позитивного сприймання навколишньої дійсності. |
|
|
Тема 7. Увага |
|||
82 |
Пропедевтика застрягань на попередньому матеріалі, втомлюваності. |
|
|
83 |
Виконання диференційованих дій за словесною інструкцією. |
|
|
84 |
Удосконалення гностичного та смислового структурного рівня мовлення. |
|
|
85 |
Удосконалення фонематичного, лексичного , морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення. |
|
|
86 |
Удосконалення орфографічної пильності. |
|
|
87 |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
|
88 |
Аналітико - синтетична діяльність. |
|
|
89 |
Розвиток працездатності. |
|
|
90 |
Зосередженість, вибірковість, концентрація, рухливість, обсяг, розподіл, стійкість, переключення уваги. |
|
|
91 |
Короткочасна зорова і слухова пам'ять. |
|
|
92 |
Основні види мовлення ( говоріння, слухання, читання, письмо). |
|
|
93 |
Номінативна, пізнавальна, регулююча, комунікативна функції мовлення. |
|
|
94 |
Виховання уваги до орфоепічного, лексичного, морфологічного, граматичного та синтаксичного оформлення мовлення. |
|
|
95 |
Удосконалення мимовільної, довільної, модально - специфічної сенсорної слухової, зорової, модально - неспецифічної рухової, інтелектуальної уваги. |
|
|
96 |
Розвиток концентрації уваги. |
|
|
97 |
Розвиток короткочасної зорової, слухової пам'яті. |
|
|
98 |
Виховання інтересу до навчальних завдань, які потребують зосередженості. |
|
|
Етап оцінки ефективності корекційного впливу
|
|||
99 |
Проведення психо - діагностичних методик на визначення рівня розвитку цілісного сприйняття, конструктивності мислення, просторової орієнтації, продуктивності та стійкості уваги. |
|
|
Всього 99 год