Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з корекційно - розвиткової роботи " Корекція розвитку" за програмою Рібцун Ю.В. 4 клас ІІ семестр.
Перегляд файлу

Тема заняття

Дата

Примітка

 

Тема 5. Пам'ять

49

Удосконалення основних форм відтворення (впізнавання, спогаду, пригадування, ейдетизму, ремінісценції).

 

 

50

Удосконалення науково - практичних понять шляхом запам'ятовування  навчального матеріалу.

 

 

51

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

 

52

Розвиток аналітико - синтетичної діяльності.

 

 

53

Розвиток предметного зорового, кольорового зорового, зорово просторового гнозису.

 

 

54

Виховання прагнення до якісного запам'ятовування та доречного використання різноманітної інформації.

 

 

55

Розвиток кінетичного, кінестетичного, мануального, пальцевого, конструктивно - просторового праксису.

 

 

56

Розвиток опосередкованого запам'ятовування.

 

 

57

Довільне осмислення, мимовільне запам'ятовування, заучування,зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування.

 

 

58

Розвиток довільної  слухової та зорової уваги.

 

 

59

Розвиток номінативної, пізнавальної, регулюючої функції мовлення. Корекція первинних мовленнєвих порушень.

 

 

60

Розвиток основних видів мовлення ( індикативного, повторюваного, говоріння, слухання, читання, письма).

 

 

61

Удосконалення провідних і недомінантних видів пам'яті.

 

 

62

Розвиток інтегративної діяльності  аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

 

63

Розвиток основних видів пам'яті. Корекція первинних мовленнєвих порушень.

 

 

64

Збільшення обсягу, тривалості зберігання, міцності, швидкості запам'ятовування, точності відтворення.

 

 

65

Формування навичок користуватися мнемотехнічними прийомами для запам'ятовування навчального матеріалу.

 

 

67

Розвиток основних видів мовлення. Виховання уважності.

 

 

Тема 6. Емоції

68

Уточнення уявлень про нейтральні, позитивні, негативні емоції.

 

 

69

Позбавлення психоемоційного напруження.

 

 

70

Удосконалення гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення.

 

 

71

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення.

 

 

72

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

 

73

Розвиток аналітико - синтетичної діяльності.

 

 

74

Розвиток предметного зорового, зорово - просторового гнозису.

 

 

75

Розвиток кінестетичного , мануального та пальцевого праксису.

 

 

76

Адекватні емоційні міжособиснісні стосунки.

 

 

77

Розвиток емоційно - образної пам'яті на основі безпосереднього сприймання предметів і явищ оточуючої дійсності.

 

 

78

Довільна слухова та зорова увага. Корекція первинних мовленнєвих порушень.

 

 

79

Номінативна , пізнавальна, регулююча, емотивна, естетична функції мовлення.

 

 

80

Смислова, зорова, лексична , граматична, синтаксична антиципації.

 

 

81

Розвиток поточного та кінцевого контролю.Виховання толерантності , позитивного сприймання навколишньої дійсності.

 

 

Тема 7. Увага

82

Пропедевтика застрягань на попередньому матеріалі, втомлюваності.

 

 

83

Виконання диференційованих дій за словесною інструкцією.

 

 

84

Удосконалення гностичного та смислового структурного рівня мовлення.

 

 

85

Удосконалення фонематичного, лексичного , морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення.

 

 

86

Удосконалення орфографічної пильності.

 

 

87

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

 

88

Аналітико - синтетична діяльність.

 

 

89

Розвиток працездатності.

 

 

90

Зосередженість, вибірковість, концентрація, рухливість, обсяг, розподіл, стійкість, переключення уваги.

 

 

91

Короткочасна зорова і слухова пам'ять.

 

 

92

Основні види мовлення ( говоріння, слухання, читання, письмо).

 

 

93

Номінативна, пізнавальна, регулююча, комунікативна функції мовлення.

 

 

94

Виховання уваги до орфоепічного, лексичного, морфологічного, граматичного та синтаксичного оформлення мовлення.

 

 

95

Удосконалення мимовільної, довільної, модально - специфічної сенсорної слухової, зорової, модально - неспецифічної рухової, інтелектуальної уваги.

 

 

96

Розвиток концентрації уваги.

 

 

97

Розвиток короткочасної зорової, слухової пам'яті.

 

 

98

Виховання інтересу  до навчальних завдань, які потребують зосередженості.

 

 

Етап оцінки ефективності корекційного впливу

 

99

Проведення психо - діагностичних методик на визначення рівня розвитку цілісного сприйняття, конструктивності мислення, просторової орієнтації, продуктивності та стійкості уваги.

 

 

Всього 99 год

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
1879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку