Календарне планування 3 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.) 6 години на тиждень І семестр
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

Календарно-тематичне планування уроків

української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова  (2020)»

для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

6 години на тиждень

І семестр

ДАТА

Тема уроку

 

 

Повторення вивченого в 2 класі.

 

Повторення вивченого в 2 класі.

 

Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3). Корекційна робота Розпізнавання речень за основними ознаками.

 

Розрізняю голосні і приголосні звуки.

 

 

Розпізнаю м’які приголосні звуки.

 

Настрій твору. Оповідання Ольги Морозової «Перший день у школі».

Побудова і записування розповідних речень.

 

Розпізнаю м'які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7).

 

Розпізнавання питальних речень у тексті. Як у Німеччині святкують початок навчального року. Слова- мандрівники. А. Коваль « Знайомі незнайомці».

 

 

Пригадую слова з апострофом.

 

Пригадую слова зі звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9).

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.

Написання тексту за запитаннями (с.10-11).

 

Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки

Характеристика головного персонажа твору.

Меган Мак Доналд « Джуді знайомиться з новим учителем». С. 11-14

 

 

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками.

Складання тексту на задану тему ( с.12-13).

 

Визначення типу поданого тексту. Робота з дитячою книгою.

 

 

 

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15).

 

 

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17).

 

 

Закріплюю правильне написання  слів з ненаголошеними звуками [е], [и].

 

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру « Шарлотта отримує…13 балів».с. 14-15

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви».

Списування

 

Наша мова- безцінний скарб. Алла Коваль « Наша мова». С.19-23.

 

Пригадую правила переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання

(с. 18-19).

 

Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки (с. 19-21).

 

Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22).

 

Слова-мандрівники.  Нузет Умеров « Диктант». С.24-25. Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута « Незрозумілі слова». А. Качан « Звертайся до словника». С.25-28.

 

Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку

 

 

Сторінки з історії книгодрукування.

В. Дацкевич « Як з’явилася друкована книга». С. 29-31. Медіавіконце: « Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею: розгляд ілюстрацій у підручнику. с. 32

 

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24).

 

Розпізнаю синоніми.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26)

 

Добираю синоніми.

Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.27-28).

 

Діагностувальна  робота. Усний переказ прочитаного твору.

 

Розпізнаю і добираю антоніми.

Складання розповіді на задану тему ( с.28-30).

 

Для чого читають книжки?

В. Сухомлинський « Спляча книга». С.34-35. Д. Павличко « Соняшник». С 36-37.

 

 

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32).

 

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33).

 

Розпізнаю синоніми, антоніми в тексті.

 

Для чого читають книжки?Л. Повх « У бібліотеці». С. 38-39.

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Значення слова». Диктант.

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

Робота з науково- пізнавальною і довідковою літературою для дітей. Екскурсія до шкільної бібліотеки.

 

 

 

Визначаю корінь слова.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35).

 

Розпізнаю спільнокореневі слова.

Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки ( с.36-37).

 

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів.

Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39).

 

« Кирило Кожум’яка» ( українська народна казка).

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів.

Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41).

 

« Кирило Кожум’яка» ( українська народна казка).

 

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням.

Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

 

Визначаю закінчення в словах.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45).

 

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні.

Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47).

 

Тематична діагностувальна робота

Діалог(усний)

 

Визначаю основу слова.

Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48).

 

Пригоди у чарівній казці. « Вечірник, Полуночник і Світанок» ( укр. нар. казка).

 

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50).

 

Визначаю префікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52).

 

Утворюю слова за допомогою префіксів.

Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54).

 

Діагностувальна робота. Читання мовчки (письмово).

 

Розрізняю префікси і службові слова.

Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56).

 

 Народні пісні.  « Три товариші». Народна легенда. « Походження назви Переяслав».

 

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами

роз-, без-. Написання тексту за власними спостереженнями (с.56-57).

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами

роз-, без-.

 

 

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59).

 

Народ вчить, як на світі жить.Прислів’я.( напам’ять). Народні загадки. ( напам’ять).

 

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів.

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61).

 

В. Сухомлинський « Сонячний день узимку».

С. 60-61

 

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63).

 

Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

Визначаю суфікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65).

 

Грамоті вчиться- завжди пригодиться.

Зірка Мензатюк « Новорічна пригода з відьмою» с. 62-64

 

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с.65-67).

 

Робота з дитячою книжкою

 

Визначаю будову слова.

Написання тексту про свої вподобання (с.67-68).

 

Розбираю слова за будовою.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.69-70).

 

Розбираю слова за будовою.

 

Відчуй іншого. Тетяна Череп- Пероганич « Колядка».

 

Розбираю слова за будовою.

 

Зимові картини і « зимові» слова. Г. Малик « Грудень» ( напам’ять). С.70

 

Розпізнаю слова з орфограмами. (с.71-72).

 

 Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

 

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74).

 

Найкращий песик на світі М. Морозенко « Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.71-72

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова».

Мовна тема "Будова слова"

 

Робота з дитячою книжкою

 

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76).

 

Закріплення і застосування знань про будову слова.

 

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. (с.76-77).

 

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят!« На щастя, на здоров’я…» ( напам’ять) с. 77 Діагностувальна робота. Навичка читання вголос.

 

Складання і записування тексту за поданим початком

Діагностувальна робота. Навичка читання вголос.

 

 

Повторення вивченого матеріалу.

Повторення вивченого матеріалу.

Повторення вивченого матеріалу.

Робота з дитячою книжкою.

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку