УКРАЇНСЬКА МОВА
ІІ семестр
(3,5год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
№ вправ |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
|||
Будова слова (продовження) |
|||||||||
52. |
15.01.18 |
Повторення вивченого про будову слова. Апостроф після префіксів |
233-236 |
|
|
|
|||
53. |
16.01.18 |
Перенос слів із префіксами |
237-240 |
|
|
|
|||
54. |
19.01.17 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-розповідь за сюжетним малюнком «Лижні змагання» |
32-35 зош 274 |
|
|
|
|||
55. |
22.01.18 |
Суфікс. Роль суфіксів у словах |
241-245 |
|
|
|
|||
56. |
23.01.18 |
Закріплення знань про роль суфіксів у словах |
246-250 |
|
|
|
|||
57. |
24.01.18 |
Розбір слів за будовою |
251-255 |
|
|
|
|||
58. |
26.01.18 |
Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса |
256-258 |
|
|
|
|||
Частини мови. Загальне поняття |
|||||||||
59. |
29.01.18 |
Загальне поняття про частини мови. Зіставлення частин мови за їх значенням, питаннями та роллю в реченні |
259-262 |
|
|
|
|||
60. |
30.01.18 |
Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови. |
263-266 |
|
|
|
|||
61. |
02.02.18 |
Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за граматичним і смисловим зв’язком з іншими словами (в межах словосполучень і речень) |
267-271 |
|
|
|
|||
62. |
05.02.18 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-міркування за вказаною темою «Кого я вважаю своїм другом?» |
36-38 зош |
|
|
|
|||
Іменник |
|||||||||
63. |
06.02.18 |
Загальне поняття (питання, значення, роль та зв’язок з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників) |
276-279 |
|
|
|
|||
64. |
07.02.18 |
Іменники, що означають назви істот (хто?), та іменники, які означають назви неістот (що?) |
280-283 |
|
|
|
|||
65. |
09.02.18 |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках |
284-293 |
|
|
|
|||
66. |
12.02.18 |
Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені якості, дії |
294-303 |
|
|
|
|||
67. |
13.02.18 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів |
304-307 |
|
|
|
|||
68. |
16.02.18 |
Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників
|
308-312 |
|
|
|
|||
69. |
19.02.18 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-опис за фотоілюстрацією. Художній опис зайця |
1-3 зош |
|
|
|
|||
70. |
20.02.18 |
Змінювання іменників за числами (однина і множина). Іменники, що вживаються лише в однині або лише у множині |
313-321 |
|
|
|
|||
71. |
21.02.18 |
Практичне ознайомлення з відмінками іменника (назви відмінків, відмінкові питання). |
322-325 |
|
|
|
|||
72. |
23.02.18 |
Зв'язок іменника з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників. Розбір іменника як частини мови |
326-330 |
|
|
|
|||
73. |
26.02.18 |
Узагальнення за темою «Іменник». До Іменника на гостину |
|
|
|
|
|||
74. |
27.02.18 |
Перевірка навчальних досягнень учнів. Перевірка мовних знань і вмінь. «Частини мови. Іменник» |
20-23 зош |
|
|
|
|||
Прикметник |
|||||||||
75. |
02.03.18 |
Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про прикметник (питання, значення, роль у реченні) |
331-335 |
|
|
|
|||
76. |
05.03.18 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Творення віршів |
39-42 зош |
|
|
|
|||
77. |
06.03.18 |
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника |
336-340 |
|
|
|
|||
78. |
07.03.18 |
Зв'язок прикметників з іменниками |
341-345 |
|
|
|
|||
79. |
12.03.18 |
Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники |
346-350 |
|
|
|
|||
80. |
13.03.18 |
Змінювання прикметників за числами |
351-355 |
|
|
|
|||
81. |
16.03.18 |
Перевірка навчальних досягнень учнів. Диктант |
3 зош |
|
|
|
|||
82. |
17.03.18 |
Аналіз перевірної роботи. Змінювання прикметників за родами Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є. |
356-359 |
|
|
|
|||
83. |
19.03.18 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-опис на основі власних спостережень «Надійшла весна прекрасна» |
44-48 зош |
|
|
|
|||
84. |
20.03.18 |
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях |
360-364 |
|
|
|
|||
85. |
21.03.18 |
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Розбір прикметника як частини мови |
365-368 |
|
|
|
|||
86. |
23.03.18 |
Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях |
369-373 |
|
|
|
|||
87. |
26.03.18 |
Спостереження за вживанням прикметників у загадках |
374-378 |
|
|
|
|||
88. |
27.03.18 |
Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками |
379-387 |
|
|
|
|||
89. |
30.03.18 |
Перевірка навчальних досягнень учнів. Списування |
11-12 зош |
|
|
|
|||
90. |
10.04.18 |
Аналіз перевірної роботи. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання загадок |
42-44 зош |
|
|
|
|||
Дієслово |
|||||||||
91. |
11.04.18 |
Загальне поняття про дієслово (питання, роль у реченні). Зв’язок дієслова з іменником у реченні |
388-391 |
|
|
|
|||
92. |
13.04.18 |
Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ |
392-398 |
|
|
|
|||
93. |
16.04.18 |
Дієслова - синоніми. Розпізнавання дієслів у реченнях |
399-403 |
|
|
|
|||
94. |
17.04.18 |
Дієслова – антоніми. Розпізнавання дієслів у реченнях |
404-407 |
|
|
|
|||
95. |
20.04.18 |
Уживання дієслів у переносному значенні |
408-412 |
|
|
|
|||
96. |
23.04.18 |
Спостереження за вживанням дієслів у мовленні |
413-417 |
|
|
|
|||
97. |
24.04.18 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ із творчим доповненням |
48-52 зош |
|
|
|
|||
98. |
25.04.18 |
Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. |
418-422 |
|
|
|
|||
99. |
27.04.18 |
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. |
423-426 |
|
|
|
|||
100. |
04.05.18 |
Дієслова, що виражають завершену і незавершену дію |
427-436 |
|
|
|
|||
101. |
05.05.18 |
Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу у власних висловлюваннях |
437-440 |
|
|
|
|||
102. |
07.05.18 |
Правило написання не з дієсловами. Написання не з дієсловами. |
441-445 |
|
|
|
|||
103. |
08.05.18 |
Написання не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови |
446-449 |
|
|
|
|||
104. |
11.05.18 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-розповідь з елементами міркування «Моя заповітна мрія» |
56-59 зош |
|
|
|
|||
105. |
14.05.18 |
Перевірка навчальних досягнень учнів. Перевірка мовних знань і вмінь. «Частини мови. Дієслово» |
28-31 зош |
|
|
|
|||
Повторення вивченого за рік |
|||||||||
106. |
15.05.18 |
Повторення вивченого про звуки і букви. Позначення м’якості приголосних перед о знаком м’якшення. Апостроф |
450-456 |
|
|
|
|||
107. |
18.05.18 |
Повторення вивченого про текст і речення |
457-461 |
|
|
|
|||
108. |
21.05.18 |
Перевірка навчальних досягнень учнів. Диктант |
|
|
|
|
|||
109. |
22.05.18 |
Повторення вивченого про частини мови |
462-466 |
|
|
|
|||
110. |
23.05.18 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
467-470 |
|
|
|
|||
111. |
25.05.18 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Есе «Мої літні канікули» |
|
|
|
|
|||
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ІІ семестр
(3,5 год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
Оповідання, уривки з повістей (продовження) |
||||||
50. |
15.01.18 |
Ставлення автора до подій в оповіданні. «Благослови, мати, весну зустрічати!» за В.Скуратівським. |
160-161 |
|
|
|
51. |
16.01.18 |
Урок позакласного читання. Ірина Хомин «Король математики» (про Карла Гауса) |
53-57 пос |
|
|
|
52. |
17.01.18 |
Послідовність подій. Диво-квітка. Василь Сухомлинський «Сергійкова квітка» |
183-185 |
|
|
|
53. |
18.01.18 |
Тема, основна думка оповідання. Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком» |
12-13 |
|
|
|
54. |
22.01.18 |
Риси характеру героя. Оксана Іваненко «Тарас у наймах» |
134-135 |
|
|
|
55. |
23.01.18 |
Головна думка твору. В. Сухомлинський «Сонце сходить» |
138-140 |
|
|
|
56. |
25.01.18 |
Тема, основна думка оповідання. Антін Лотоцький «Малий Тарас чумакує» |
131-134 |
|
|
|
57. |
29.01.18 |
Робота над оповіданням. Оксана Лущевська «Почесна місія» |
8-12 пос |
|
|
|
58. |
30.01.18 |
Урок позакласного читання. Оксана Лущевська «Кишенькова книжечка» (з дитинства Джона Ньюбері) |
21-25 |
|
|
|
59. |
31.01.18 |
Контрольна робота №5. Аудіювання |
52-55 зош |
|
|
|
Поезія |
||||||
60. |
01.02.18 |
Пейзажна лірика Тараса Шевченко «Село! І серце одпочине…», «Тече вода із-за гаю…», (напам’ять) |
135-137 |
|
|
|
61. |
05.02.18 |
Настрій вірша, уявні картини. Тарас Шевченко «І досі сниться: під горою». |
136 |
|
|
|
62. |
06.02.18 |
Жанрові особливості вірша. Казка живої природи. Тамара Коломієць «Березень» |
162 |
|
|
|
63. |
08.02.18 |
Звуконаслідування. Засоби художньої виразності. А. М'ястківський «Розмова з одудом», «Біла хмарка, біла…» |
166, 180 |
|
|
|
64. |
12.02.18 |
Основна думка вірша. Весна вступає в свої права. Леся Українка «Уже весняне сонце припікає» |
166 |
|
|
|
65. |
13.02.18 |
Урок позакласного читання. Лідія Романова «Риби-велетні і риби-карлики», «Який птах найбільший, а який найменший» |
34-36 пос |
|
|
|
66. |
14.02.18 |
Настрій читача вірша. М. Сингаївський «Вийшов травень з лісу». |
167 |
|
|
|
67. |
15.02.18 |
Роль засобів художньої виразності. |
168 |
|
|
|
68. |
19.02.18 |
Головний герой вірша, його мрія. Анатолій Костецький «Імена». |
173 |
|
|
|
69. |
20.02.18 |
Гумористичний вірш. Анатолій Костецький «Дивна звичка» |
174 |
|
|
|
70. |
22.02.18 |
Головна думка вірша. Іван Світличний «Слухала Лисичка Солов'я» |
180 |
|
|
|
71. |
26.02.18 |
Мова вірша. Діалог. Умій у звичайному побачити незвичайне. Т. Коломієць «Чоловічки» |
182 |
|
|
|
72. |
27.02.18 |
Урок позакласного читання. Леся Воронина «Перше диво доброго янгола» |
57-61 пос |
|
|
|
73. |
28.02.18 |
Основна думка вірша. Д. Білоус «Дивне розмаїття». |
26 |
|
|
|
74. |
01.03.18 |
Мова вірша. Д. Білоус «Кожну літеру ціни». |
22 |
|
|
|
75. |
05.03.18 |
Основна думка вірша. Нузет Умаров «Диктант» |
27 |
|
|
|
76. |
06.03.18 |
Основні ознаки вірша. Василь Голобородько |
57-58 хрес |
|
|
|
77. |
12.03.18 |
Мова вірша. Головний герой вірша. Оксана Лущевська «Літо», «Я – мов зайчик» |
86-87 хрес |
|
|
|
78. |
13.03.18 |
Настрій вірша. Олеся Мамчич |
135-139 хрес |
|
|
|
79. |
14.03.18 |
Урок позакласного читання. Василь Голобородько «Імена дівчаток і хлопчиків», Дзвінка Матіяш «Цитриновий сік» |
65-67 пос |
|
|
|
80. |
15.03.18 |
Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки |
56-61 зош |
|
|
|
Художня, науково-художня та довідкова література, дитяча періодика |
||||||
81. |
19.03.18 |
Художні й пізнавальні особливості науково-художніх творів. А. Коваль «Наша мова» |
19-22 |
|
|
|
82. |
20.03.18 |
Дитяча енциклопедія, словники. |
25-26 |
|
|
|
83. |
22.03.18 |
Дитяча періодика. Поняття «№ журналу», «рік видання», «примірник», «комплект». |
|
|
|
|
84. |
26.03.18 |
За П. Утевською «Як зберігали і передавали інформацію наші далекі предки» |
17-19 пос |
|
|
|
85. |
27.03.18 |
За Т. Кашурниковою, А. Обертинською «З історії давніх книжок» |
19-21 пос |
|
|
|
86. |
28.03.18 |
Урок позакласного читання. «Про автомобіль», П. Утевська «Винахід двох малюків» |
37-40 пос |
|
|
|
87. |
29.03.18 |
В. Слапчук «Дві книжки» |
26-27 |
|
|
|
88. |
10.04.18 |
Художній і науково-художній твір. Галина Ткачук «Нерозмінна монета» |
145-147 хрес |
|
|
|
89. |
12.04.18 |
Саша Кочубей «Володарка лісу» |
141-143 хрес |
|
|
|
90. |
16.04.18 |
У світі фантастики. Сергій Гридін «Федько, прибулець з Інтернету» (уривок) |
87-91 пос |
|
|
|
91. |
17.04.18 |
У світі фантастики. Ксенія Ковальська «Канікули прибульців із Салатти» (уривок) |
91-95 пос |
|
|
|
92. |
18.04.18 |
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором |
62-67 зош |
|
|
|
93. |
19.04.18 |
Урок позакласного читання. Всеволод Нестайко «Як ми в космос літали» |
117-122 пос |
|
|
|
Зарубіжна література |
||||||
94. |
23.04.18 |
Брати Якоб і Вільгельм Грімм. Казки. Вчинки героїв (позитивні та негативні). «Шипшинка» |
142-147 |
|
|
|
95. |
24.04.18 |
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо». Тема, основна думка. Діалог за змістом прочитаного |
147-153 |
|
|
|
96. |
26.04.18 |
Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху» Фантастичний герой, його портрет.Сюжет і композиція. |
153-157 |
|
|
|
97. |
02.05.18 |
Вчинки героїв (позитивні та негативні). Джеремі Стронг «Велике літакове змагання» (уривок із повісті «Гармидер у школі») |
129-135 пос |
|
|
|
98. |
03.05.18 |
Сюжет і композиція. Іан Вайброу «Капосна книжка Малого Вовчика» (уривки) |
136-140 пос |
|
|
|
99. |
05.05.18 |
Тема, основна думка. Діалог за змістом прочитаного. Микола Носов «Як Незнайко складав вірші» |
175-180 |
|
|
|
100. |
07.05.18 |
Урок позакласного читання. Т. Вульф «Стручкове змагання» |
67-70 пос |
|
|
|
Пригоди братів наших менших |
||||||
101. |
08.05.18 |
А. Коваль «Наші менші брати» |
96-98 пос |
|
|
|
102. |
10.05.18 |
С. Мацюцький «Кому дістався бублик» |
98-100 пос |
|
|
|
103. |
14.05.18 |
Е. Сетон-Томпсон «Ведмежа Джонні» |
100-104 пос |
|
|
|
104. |
15.05.18 |
Контрольна робота №8. Навичка читання вголос |
68 зош |
|
|
|
105. |
16.05.18 |
М. Яснов «Розумний Ганс, або загадки доктора Пфунгста» |
105-108 пос |
|
|
|
106. |
17.05.18 |
Ставлення автора до подій в оповіданні. Микола Трублаїні «Пустуни на пароплаві» (уривки) |
66-71 4 кл |
|
|
|
107. |
21.05.18 |
Урок позакласного читання. «Сантурам і Антурам» (індійська народна оповідка) |
126-127 пос |
|
|
|
108. |
22.05.18 |
Григір Тютюнник «Ласочка» |
75-77 4 кл |
|
|
|
109. |
24.05.18 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА
ІІ семестр
(4 год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
№ вправ |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
|
Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення (продовження) |
|||||||
59. |
15.01.18 |
Властивості множення і ділення на 1. Складені задачі на 2-3 дії, що є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
545-554 |
|
|
|
|
60. |
16.01.18 |
Множення на нуль, нуля на число. Складені задачі на 2-3 дії, що є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
555-562 |
|
|
|
|
61. |
17.01.18 |
Ділення числа на 1, на рівне йому число, нуля на число. Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. |
563-571 |
|
|
|
|
62. |
19.01.18 |
Множення і ділення на 10. Розв‘язування задач на знаходження четвертого пропорційного. |
572-581 |
|
|
|
|
63. |
22.01.18 |
Множення і ділення на 10. Розв‘язування задач на кратне порівняння двох добутків. |
582-588 |
|
|
|
|
64. |
23.01.18 |
Множення на 100. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь |
589-598 |
|
|
|
|
65. |
24.01.18 |
Ділення на 100. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
599-608 |
|
|
|
|
66. |
26.01.18 |
Множення і ділення на 10 і 100. Числові рівності та нерівності. Складені задачі на 2-4 дії |
609-617 |
|
|
|
|
67. |
29.01.18 |
Множення круглого числа на одноцифрове (40х2, 400х2). Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
618-628 |
|
|
|
|
68. |
30.01.18 |
Ділення круглого числа на одноцифрове (40:2, 400:2). Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
629-640 |
|
|
|
|
69. |
31.01.18 |
Ділення з остачею. Сутність ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Задачі на різницеве порівняння двох часток |
641-650 |
|
|
|
|
70. |
02.02.18 |
Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
651-659 |
|
|
|
|
71. |
05.02.18 |
Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на кратне порівняння двох добутків |
660-668 |
|
|
|
|
72. |
06.02.18 |
Контрольна робота №5 |
|
|
|
|
|
73. |
07.02.18 |
Аналіз контрольної роботи. Розподільний закон множення відносно додавання. Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
|
669-677 |
|
|
|
|
74. |
09.02.18 |
Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 12х3. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість |
678-687 |
|
|
|
|
75. |
12.02.18 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3х24. Правило множення числа на суму. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість |
688-695 |
|
|
|
|
76. |
13.02.18 |
Множення виду 320∙3. Розв’язування рівнянь. Пропорційна залежність величин: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів |
696-704 |
|
|
|
|
77. |
14.02.18 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове 242х3. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Розв‘язування задач на знаходження четвертого пропорційного. |
705-714 |
|
|
|
|
78. |
16.02.18 |
Множення одноцифрового числа на трицифрове 3х240. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь |
715-725 |
|
|
|
|
79. |
19.02.18 |
Множення одноцифрового числа на трицифрове 3х242. Розв’язування задач вивчених видів |
726-734 |
|
|
|
|
80. |
20.02.18 |
Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розв’язування задач вивчених видів |
735-742 |
|
|
|
|
81. |
21.02.18 |
Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове. Розв’язування задач вивчених видів |
743-751 |
|
|
|
|
82. |
23.02.18 |
Контрольна робота №6 |
|
|
|
|
|
83. |
26.02.18 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. Задачі з буквеними даними. |
752-760 |
|
|
|
|
84. |
27.02.18 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 26:2. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
761-769 |
|
|
|
|
85. |
28.02.18 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 48:3. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь |
770-779 |
|
|
|
|
86. |
02.03.18 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3, 42:3. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
780-788 |
|
|
|
|
87. |
05.03.18 |
Ділення трицифрового числа на одноцифрове виду 112:7. Задачі з буквеними даними. |
789-798 |
|
|
|
|
88. |
06.03.18 |
Вивчені випадки ділення. . Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість |
799-806 |
|
|
|
|
89. |
07.03.18 |
Ділення круглого числа на одноцифрове число виду 120:3. Задачі на розкриття змісту ділення |
807-817 |
|
|
|
|
90. |
12.03.18 |
Ділення круглого числа на кругле 420:20. Задачі на ділення суми на число. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість |
818-827 |
|
|
|
|
91. |
13.03.18 |
Ділення круглого числа на кругле способом добору 90:30. Розв’язування задач вивчених видів |
828-837 |
|
|
|
|
92. |
14.03.18 |
Ділення круглого числа на кругле способом добору 800:200. Розв‘язування задач на знаходження четвертого пропорційного. |
838-847 |
|
|
|
|
93. |
16.03.18 |
Ділення круглого числа на кругле способом добору 180:60. Розв‘язування задач на знаходження четвертого пропорційного |
848-856 |
|
|
|
|
94. |
17.03.18 |
Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
857-865 |
|
|
|
|
95. |
19.03.18 |
Ділення на двоцифрове число способом добору виду 51:17. Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
866-875 |
|
|
|
|
96. |
20.03.18 |
Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами |
876-884 |
|
|
|
|
97. |
21.03.18 |
Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів |
885-893 |
|
|
|
|
98. |
23.03.18 |
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення 64:16. Задачі на ділення суми на число |
894-903 |
|
|
|
|
99. |
26.03.18 |
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
904-913 |
|
|
|
|
100. |
27.03.18 |
Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
914-922 |
|
|
|
|
101. |
28.03.18 |
Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
923-932 |
|
|
|
|
102. |
30.03.18 |
Контрольна робота №7 з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
|
|
|
|
103. |
10.04.18 |
Аналіз контрольної роботи. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин |
933-942 |
|
|
|
|
104. |
11.04.18 |
Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин |
943-951 |
|
|
|
|
Частини |
|||||||
105. |
13.04.18 |
Поняття «частини». Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
952-962 |
|
|
|
|
106. |
16.04.18 |
Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
963-972 |
|
|
|
|
107. |
17.04.18 |
Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
973-981 |
|
|
|
|
108. |
18.04.18 |
Порівняння частин. Побудова кола. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
982-993 |
|
|
|
|
109. |
20.04.18 |
Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов’язані з іменованими числами |
994-1003 |
|
|
|
|
110. |
23.04.18 |
Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач |
1004-1012 |
|
|
|
|
111. |
24.04.18 |
Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач |
1013-1021 |
|
|
|
|
112. |
25.04.18 |
Повторення і закріплення вивченого про частини. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
1022-1030 |
|
|
|
|
113. |
27.04.18 |
Повторення і закріплення вивченого про частини. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач |
1031-1039 |
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|||||||
114. |
02.05.18 |
Повторення нумерації трицифрових чисел. Порівняння іменованих чисел |
1-10 |
|
|
|
|
115. |
04.05.18 |
Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. |
11-20 |
|
|
|
|
116. |
05.05.18 |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків |
21-30 |
|
|
|
|
117. |
07.05.18 |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння |
31-40 |
|
|
|
|
118. |
08.05.18 |
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Рівняння |
41-49 |
|
|
|
|
119. |
11.05.18 |
Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі на зведення до одиниці |
50-58 |
|
|
|
|
120. |
14.05.18 |
Додавання і віднімання вивчених видів. Розв’язування задач |
59-67 |
|
|
|
|
121. |
15.05.18 |
Контрольна робота №8 |
|
|
|
|
|
122. |
16.05.18 |
Аналіз контрольної роботи. Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Периметр прямокутника |
68-77, 147-159 |
|
|
|
|
123. |
18.05.18 |
Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. |
78-86 |
|
|
|
|
124. |
21.05.18 |
Множення і ділення трицифрових чисел. Задачі на кратне порівняння двох добутків |
87-96 |
|
|
|
|
125. |
22.05.18 |
Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач. Частини |
97-105, 127-146 |
|
|
|
|
126. |
23.05.18 |
Ділення з остачею. Задачі на подвійне зведення до одиниці |
106-126 |
|
|
|
|
127. |
25.05.18 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
ІІ семестр
(2 год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
Живі організми та середовища їхнього існування |
||||||
29. |
15.01.18 |
Рослини — живі організми. Різноманітність рослин |
82-84 |
|
|
|
30. |
17.01.18 |
Квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин. Практична робота. Розпізнавання квіткових рослин за наочністю. |
85-87 |
|
|
|
31. |
22.01.18 |
Хвойні рослини. |
88-89 |
|
|
|
32. |
24.01.17 |
Культурні рослини. |
90-91 |
|
|
|
33. |
29.01.18 |
Умови розвитку рослин. Пристосування рослин до умов середовища ( світло, тепло, вода, родючість ґрунту). |
92-94 |
|
|
|
34. |
31.01.18 |
Пристосування рослин до природних умов |
95-96 |
|
|
|
35. |
05.02.18 |
Розмноження рослин |
97-98 |
|
|
|
36. |
07.02.18 |
Різноманітність тварин. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство. |
99-100 |
|
|
|
37. |
12.02.18 |
Комахи – найчисельніша група тварин |
101-103 |
|
|
|
38. |
14.02.18 |
Риби. |
104-106 |
|
|
|
39. |
19.02.18 |
Земноводні – тварини, які першими заселили суходіл |
107-108 |
|
|
|
40. |
21.02.18 |
Птахи. Піклування про своє потомство |
109-113 |
|
|
|
41. |
26.02.18 |
Звірі (ссавці). Піклування про своє потомство |
114-118 |
|
|
|
42. |
28.02.18 |
Свійські та дикі тварини. Пристосування тварин до життя в різних умовах. |
119-121 |
|
|
|
43. |
05.03.18 |
Екскурсія в природу. Спостереження за рослинним і тваринним світом |
|
|
|
|
44. |
07.03.18 |
Дослідницький проект. Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні копалини). |
|
|
|
|
45. |
12.03.18 |
Урок узагальнення. Контрольна робота №4 |
152-155 зош |
|
|
|
Охорона рослинного і тваринного світу |
||||||
46. |
14.03.18 |
Гриби – живі організми. Будова грибів. |
122-123 |
|
|
|
47. |
19.03.18 |
Значення грибів для природи. |
124-125 |
|
|
|
48. |
21.03.18 |
Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини. |
126-127 |
|
|
|
49. |
26.03.18 |
Ланцюги живлення |
128-129 |
|
|
|
50. |
28.03.18 |
Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України. |
130-134 |
|
|
|
51. |
11.04.18 |
Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади. |
135-136 |
|
|
|
52. |
16.04.18 |
Навчальний проект. Добра справа для природи. |
|
|
|
|
53. |
18.04.18 |
Урок узагальнення. Контрольна робота №5
|
|
|
|
|
Людина та її організм |
||||||
54. |
23.04.18 |
Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. |
144-146 |
|
|
|
55. |
25.04.18 |
Опорно-рухова система. |
147-148 |
|
|
|
56. |
02.05.18 |
Травна система. |
149-151 |
|
|
|
57. |
05.05.18 |
Харчування. Правила здорового харчування. Практична робота. Аналіз запропонованого раціону харчування (або складання раціону здорового харчування) |
152-154 |
|
|
|
58. |
07.05.18 |
Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. |
155-156 |
|
|
|
59. |
14.05.18 |
Кровоносна система.Значення крові в організмі людини. |
157-159 |
|
|
|
60. |
16.05.18 |
Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. Органи чуття |
160-164 |
|
|
|
61. |
21.05.18 |
Урок узагальнення. Контрольна робота №6
|
156-159 зош |
|
|
|
62. |
23.05.18 |
Гігієна органів чуття. Правила здорового способу життя |
165-167 |
|
|
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Матер. |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту |
||||||
15. |
16.01.18 |
Жанри образотворчого мистецтва. Портрет, пейзаж, натюрморт |
Граф. матер |
|
|
|
16. |
23.01.18 |
Види пейзажів. Рельєфна композиція «Гірський краєвид» |
Пласт. |
|
|
|
17. |
30.01.18 |
Уявний краєвид. «Чарівний острів», «У спекотній пустелі», «Джунглі», «Космічний пейзаж» |
Гуаш |
|
|
|
18. |
06.02.18 |
Речі чарівників. Натюрморт |
Граф. матер |
|
|
|
19. |
13.02.18 |
Спорт очима художників. Спортивний натюрморт із кубком переможця у центрі композиції |
Граф. матер |
|
|
|
20. |
20.02.18 |
Види портретів. Автопортрет
|
Гуаш |
|
|
|
21. |
27.02.18 |
Веселий танок. |
Граф. матер |
|
|
|
22. |
06.03.18 |
Анімалістичний жанр. Малюнок улюбленої тварини |
Гуаш |
|
|
|
23. |
13.03.18 |
Птахи в польоті. Малюнок пташки у русі |
Аквар.
|
|
|
|
24. |
20.03.18 |
Краса побуту. Композиція на побутову тематику |
Пласт. |
|
|
|
Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр |
||||||
25. |
27.03.18 |
Світ казок в ілюстраціях. Ілюстрація до української народної казки |
Аквар.
|
|
|
|
26. |
10.04.18 |
Художник у театрі. Малюнок декорації до театральної вистави |
Гуаш |
|
|
|
27. |
17.04.18 |
Магія бутафорії. Зображення бутафорії для вистави |
Папір, картон |
|
|
|
28. |
24.04.18 |
Театральний костюм. |
Гуаш
|
|
|
|
29. |
08.05.18 |
Лялька в театрі. Виготовлення театральної ляльки |
Нитки |
|
|
|
30. |
15.05.18 |
Театральна афіша. Ескіз афіші до вистави |
Гуаш
|
|
|
|
31. |
22.05.18 |
Картинна галерея. Виготовлення рамок |
Папір, картон |
|
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Матер. |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
Робота з волокнами та нитками |
||||||
16. |
17.01.18 |
Робота з текстильними волокнами та нитками. Іграшка з помпонів |
нитки |
|
|
|
17. |
24.01.18 |
Види та властивості тканин. Аплікація з тканини «Поважна киця та грайливе кошеня» |
тканина |
|
|
|
18. |
31.01.18 |
Види та властивості тканин. Аплікація з тканини «Совеня» |
тканина |
|
|
|
Робота з дротом і бісером, декорування виробів |
||||||
19. |
07.02.18 |
Виготовлення об’ємних фігур із дроту. Прийоми роботи. «Дротяне дерево» |
Дріт, гудзики |
|
|
|
20. |
14.02.18 |
Виготовлення об’ємних фігур із дроту. «Яскравий метелик» |
Дріт, намист |
|
|
|
21. |
21.02.18 |
Бісероплетіння. Особливості виготовлення виробів із бісеру. Матеріали. Ланцюжок (гердан) «у хрестик» з бісеру |
Нитки, бісер, голка |
|
|
|
22. |
28.02.18 |
Бісероплетіння. Ланцюжок «кільця» з бісеру
|
Нитки, бісер, голка |
|
|
|
23. |
07.03.18 |
Декорування виробів. Писанка як один із символів України. Писанка-витинанка |
Картон, папір |
|
|
|
24. |
14.03.18 |
Декорування виробів. Види декорування пасхальних яєць |
Різні матер |
|
|
|
Самообслуговування. Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів |
||||||
25. |
21.03.18 |
Самообслуговування. Культура харчування. Сервірування. Складання серветок |
серветки |
|
|
|
26. |
28.03.18 |
Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Вишивка |
|
|
|
|
27. |
11.04.18 |
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Серветка з бахромою |
тканина |
|
|
|
28. |
18.04.18 |
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Виготовлення мережки |
тканина |
|
|
|
29. |
25.04.18 |
Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів. Іграшка на основі циліндра або конуса |
Картон, папір |
|
|
|
30. |
02.05.18 |
Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів. Виготовлення підставки для ручок |
Картон, папір |
|
|
|
31. |
16.05.18 |
Проект «Подарунки до весняних свят». Виготовлення листівки |
Різні матер |
|
|
|
32. |
23.05.18 |
Підсумковий урок за рік. Виставка дитячих робіт |
|
|
|
|
Я У СВІТІ
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
Людина в суспільстві |
||||||
16. |
18.01.18 |
Співпраця. Правила дружної роботи
|
|
|
|
|
17. |
25.01.18 |
Правила культурної поведінки. Я вивчаю правила культурної поведінки |
|
|
|
|
18. |
01.02.18 |
Я в суспільстві
|
|
|
|
|
19. |
08.02.18 |
Україна – незалежна держава. Символи України |
|
|
|
|
20. |
15.02.18 |
Громадяни України. Права й обов’язки громадян |
|
|
|
|
21. |
22.02.18 |
Свята моєї Батьківщини
|
|
|
|
|
22. |
01.03.18 |
Правопорушення. Думаю про наслідки
|
|
|
|
|
23. |
15.03.18 |
Славетні українці, їхній внесок у світову науку, культуру |
|
|
|
|
24. |
22.03.18 |
Народні промисли України
|
|
|
|
|
Людина і світ |
||||||
25. |
29.03.18 |
Країни світу. Україна на карті світу
|
|
|
|
|
26. |
12.04.18 |
Україна – європейська держава
|
|
|
|
|
27. |
19.04.18 |
Такі різні і такі схожі країни та народи
|
|
|
|
|
28. |
26.04.18 |
Я вивчаю різні країни і народи
|
|
|
|
|
29. |
03.05.18 |
Винаходи людства
|
|
|
|
|
30. |
10.05.18 |
Навчальний проект. Винаходи людства
|
|
|
|
|
31. |
17.05.18 |
Славетні українці минулого
|
|
|
|
|
32. |
24.05.18 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
ІНФОРМАТИКА
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
Алгоритми і виконавці |
||||||
16. |
18.01.18 |
Інструктаж з БЖД. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
128-132 |
|
|
|
17. |
25.01.18 |
Інструктаж з БЖД. Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
|
|
|
18. |
01.02.18 |
Інструктаж з БЖД. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
|
|
|
19. |
08.02.18 |
Інструктаж з БЖД. Істинні й хибні висловлювання. |
|
|
|
|
20. |
15.02.18 |
Інструктаж з БЖД. Логічне слідування. |
|
|
|
|
21. |
22.02.18 |
Інструктаж з БЖД. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
|
|
|
Текст |
||||||
22. |
01.03.18 |
Інструктаж з БЖД. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
|
|
23. |
15.03.18 |
Інструктаж з БЖД. Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
|
|
|
24. |
22.03.18 |
Інструктаж з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
|
|
25. |
29.03.18 |
Інструктаж з БЖД. Доповнення текстів зображеннями. |
|
|
|
|
26. |
12.04.18 |
Інструктаж з БЖД. Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
|
|
|
|
27. |
19.04.18 |
Інструктаж з БЖД. Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
|
|
|
Презентації |
||||||
28. |
26.04.18 |
Інструктаж з БЖД. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. |
92-95 |
|
|
|
29. |
03.05.18 |
Інструктаж з БЖД. Середовище створення презентацій. |
96-100 |
|
|
|
30. |
10.05.18 |
Інструктаж з БЖД. Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
101-105 |
|
|
|
31. |
17.05.18 |
Інструктаж з БЖД. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
106-112 |
|
|
|
32. |
24.05.18 |
Інструктаж з БЖД. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
112-123 |
|
|
|
ОСНОВИ ЗДОРОВЯ
ІІ семестр
(1 год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
Соціальна складова здоров’я. Безпечне довкілля |
||||||
17. |
19.01.18 |
Комп’ютер і здоров’я
|
76-80 |
|
|
|
18. |
26.01.18 |
Безпечний дім
|
82-85 |
|
|
|
19. |
02.02.18 |
Пожежна безпека
|
86-91 |
|
|
|
20. |
09.02.18 |
Обережно: газ!
|
92-95 |
|
|
|
21. |
16.02.18 |
Безпека на дорогах
|
96-99 |
|
|
|
22. |
23.02.18 |
Залізничний переїзд. Дорожні знаки
|
100-103 |
|
|
|
23. |
02.03.18 |
Безпека надворі
|
104-107 |
|
|
|
24. |
16.03.18 |
Відпочинок на природі
|
108-111 |
|
|
|
25. |
17.03.18 |
Сам собі рятувальник
|
112-115 |
|
|
|
26. |
23.03.18 |
Підсумковий урок за темою. |
116 |
|
|
|
Психічна і духовна складові здоров’я. Здоровий дух |
||||||
27. |
30.03.18 |
Характер людини. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру |
118-120 |
|
|
|
28. |
13.04.18 |
Самооцінка характеру. Практична робота. Визначення рис власного характеру |
121-123 |
|
|
|
29. |
20.04.18 |
Учись учитися. Практична робота. Вправи для тренування пам’яті та концентрації уваги |
124-129 |
|
|
|
30. |
27.04.18 |
Уява і здоров’я
|
130-134 |
|
|
|
31. |
04.05.18 |
Брейн-ринг «Здоровя – найбільше багатство» |
|
|
|
|
32. |
11.05.18 |
Учимося відпочивати
|
134-137 |
|
|
|
33. |
18.05.18 |
Навчальний проект «Здоровим бути модно» (створення казки, малюнка, плаката, виступу) |
|
|
|
|
34. |
25.05.18 |
Підсумковий урок за рік |
138 |
|
|
|
РОСІЙСЬКА МОВА
ІІ семестр
(2 год/тижд)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
№ вправ |
Корекція |
Погоджено |
Примітки |
Слово (продолжение) |
||||||
31. |
17.01.18 |
Речевой этикет. Работа над текстом
|
242-249 |
|
|
|
32. |
18.01.18 |
Правила поведения. Слова вежливости
|
250-257 |
|
|
|
33. |
24.01.18 |
Культура общения. Формулы вежливости
|
258-263 |
|
|
|
34. |
25.01.18 |
Произношение и написание слова. Сильная и слабая позиция гласних и согласных звуков |
273-280 |
|
|
|
35. |
31.01.18 |
Алфавит. Расположение слов в алфавитном порядке |
281-288 |
|
|
|
36. |
01.02.18 |
Убранство дома.
|
289-295 |
|
|
|
37. |
07.02.18 |
Оформление современного дома Проверочная работа. Аудирование |
296-302 |
|
|
|
38. |
08.02.18 |
Составление усного высказывания
|
311-316 |
|
|
|
39. |
14.02.18 |
Значение слова
|
323-329 |
|
|
|
40. |
15.02.18 |
Сопоставление слов русского и украинского языков |
330-336 |
|
|
|
41. |
21.02.18 |
Слова-синонимы
|
337-344 |
|
|
|
42. |
22.02.18 |
Слова-антонимы
|
345-350 |
|
|
|
43. |
28.02.18 |
Словари
|
351-359 |
|
|
|
44. |
01.03.18 |
Проверочная работа. Диктант |
|
|
|
|
45. |
07.03.18 |
Работаем над содержанием прочитанного или прослушанного текста |
303-310 |
|
|
|
46. |
14.03.18 |
Тематические группы слов
|
360-367 |
|
|
|
47. |
15.03.18 |
Устойчивые сочетаня слов
|
368-373 |
|
|
|
48. |
21.03.18 |
Повторение
|
374-382 |
|
|
|
49. |
22.03.18 |
Развиваем технику чтения. Проверочная работа. Работа с литературным произведением |
264-272, 386 |
|
|
|
Части речи |
||||||
50. |
28.03.18 |
Слова для обозначения предметов. Имя существительное |
420-427 |
|
|
|
51. |
29.03.18 |
Изменение слов, обозначающих предметы |
428-434 |
|
|
|
52. |
11.04.18 |
Слова для обозначения признаков. Имя прилагательное |
435-442 |
|
|
|
53. |
12.04.18 |
Слова для обозначения действий. Глагол |
443-450 |
|
|
|
54. |
18.04.18 |
Сопоставляем высказывание с планом
|
412-419 |
|
|
|
55. |
19.04.18 |
Проверочная работа. Письменный пересказ |
389 |
|
|
|
56. |
25.04.18 |
Слова, служащие для связи слов в предложении |
451-459 |
|
|
|
57. |
26.04.18 |
Высказываем мнение по поводу прослушанного текста |
474-480 |
|
|
|
58. |
02.05.18 |
Проверочная работа. Проверка языковых знаний и умений |
85-86 зош |
|
|
|
59. |
03.05.18 |
Продолжаем знакомиться с книгой
|
460-466 |
|
|
|
60. |
10.05.18 |
История письменности и книгопечати
|
467-473 |
|
|
|
61. |
16.05.18 |
Кино и театр для детей. Вспоминам лучшие мультфильмы |
481-487 |
|
|
|
62. |
17.05.18 |
Проверочная работа. Чтение вслух |
501-506 |
|
|
|
63. |
23.05.18 |
Составление диалогов и высказывания
|
488-500 |
|
|
|
64. |
24.05.18 |
Повторение
|
514-522 |
|
|
|