Конспект виховної години на тему :"Найбільший подарунок"

Про матеріал
План-конспект виховної години, у якій використовуються різноманітні методи та форми роботи, використовується Біблійна розповідь про народження Ісуса.
Перегляд файлу

    Тема:  «Найбільший подарунок»

Мета заняття: Розповісти дітям про найцінніший подарунок - про народження Спасителя; донести вість спасіння дітям; виховувати любов до свого Спасителя і всіх людей.

Біблійна основа:

Історія з Біблії: Луки 2:1-7.

Золотий вірш: «Сьогодні в Давидовім місті народився Спаситель» Луки 2:11.

Наочність та обладнання: Сумка з речами для немовляти; Ілюстрації до Біблійної історії; Фланелограф.

Словник понять: Віфлеєм – місто, де народився Ісус; Йосип, Марія – батьки Ісуса; ясла – місце, де годували тварин; перепис – запис імен людей у спеціальній книзі; Різдво – день народження Ісуса.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Вступна частина.

  1.         Привітання.
  2.         Вправа «Ти довкола озирнись»

ІІ. Основна частина.

  1.         Гра на повторення «Іграшка».

Вчитель повертається до стіни, і кидає іграшку через плече до дітей. Хто зловить іграшку, тому задають запитання.

  •             Як звали дівчину, до якої прийшов ангел?
  •             Що сказав Ангел Марії?
  •             Як сказав ангел назвати сина?
  •             Кого спасе Ісус?

Виклад нової теми:

  1.         Мотивація

В сумку складіть речі, які необхідні для маленької дитини: пляшека, соска, пелюшка, сорочечка, повзунки, іграшку-брязкавку. Діти по черзі витягають із сумки речі, називаючи їх. Коли сумка стає пустою, вчитель заптує: «Кому необхідні ці речі?»

  •         А сьогодні ми почуємо історію про народження незвичайного маленького хлопчика.
  1.         Біблійна розповідь

(До кожного абзацу добираються відповідні ілюстрації, щоб під час розповіді показувати дітям.)

У одній далекій-далекій країні, колись давно-давно , коли вас, дітки, і мене ще не було на світі, жив один поважний і грізний цар. У нього на голові була красива золота корона, одягнений він був не в сорочку, кофту і штани, як одягаються наші хлопчики, а в довгий красивий прикрашений одяг. А з плечей царя спадав ось такий червоний довгий плащ.

Цар мав багато слуг, які все робили, що він забажає. От захотів цар апельсинів, і тут біжить слуга – несе йому апельсини, захотів солодощів, - тільки промовить слово, і тут йому несуть солодощі.

А одного дня цар захотів не цукерок і солодощів, а захотів дізнатись все про всіх людей в його царстві: де хто живе, в кого скільки дітей, як кого звати, і т.д.

І от, для того, щоб усе це дізнатись, цар видав указ:

Кожен повинен приїхати до міста, де народився, і записатись у спеціальну книгу. Ось, дітки у мене журнал. Це спеціальна книга, в якій ви всі в мене записані. Тут записані всі ваші імена. І таку саму книгу захотів цей цар. Але він захотів записати не тільки діток, а й усіх дорослих.

І тоді всі люди тієї далекої країни почали їздити туди-сюди, і записуватись у такі спеціальні книги. Це називалось ПЕРЕПИС, бо всіх-всіх переписували.

Руханка «Перепис»

Ми ідемо топ-топ-топ.(Діти марширують на місті на протязі усієї руханки).

По дорозі гоп-гоп-гоп.

Хай запише нас учитель, (додається рух з імітацією запису: на розгорнутій долоні вказівним пальцем іншої руки імітуємо процес письма)

Щоб усіх перелічити. (вказівним пальцем імітуємо лічбу)

І от, усі їдуть по дорозі, кожен їде туди, де народився, щоб записатись. Подивіться, дітки, а хто ж це там їде по дорозі на ослику? Цих подорожніх звуть Йосип та Марія. Давайте повторимо: ось чоловіка звати Йосип. А жінка – Марія. Бачите, як вони одягнені. Вони їдуть дуже далеко. Вони ж так далеко подорожують, а де ж їхній автомобіль? У них, дітки, немає автомобіля. У ті часи ще не було ні автомобілів, ні потягів, ні літаків. І люди ходили пішки, їздили на конях та на віслюках. Хочете дізнатись, куди вони їдуть? В місто Віфлеєм. А знаєте, навіщо ж вони туди їдуть? (щоб їх також записали до книги

І от, після довгої-довгої дороги Йосип та Марія нарешті дійшли до Віфлеєму. Марія вже мала народжувати дитину, і їм терміново потрібно було знайти дім. Вони шукали житло, і просили у людей: «Впустіть нас, будь ласочка, хоча б на одну нічку.» Але їх ніхто не впустив, бо ніде-ніде не було місця. Дітки, а ви б впустили Йосипа і Марію, якби вони просились до вас переночувати?

Але все ж, Марії з Йосипом вдалось знайти місце для ночівлі. Їх впустили переночувати у хлів. А хто живе у хліві? (віслюк, овечки, корівки, кози, коні, і т.д.) І там, у хліві на сіні Марія з Йосипом мусили ночувати, і Марія мала народити там дитятко. Уявіть собі, якби ви ночували у хліві, де мекають овечки, мукають корови, хрокають свині, і вам там треба спати. Як ви думаєте: як там буде спатись – добре чи погано?

І от, всі люди сплять, надворі тихенько, а з хліва чути плач маленької дитини. Як ви думаєте, чия ж це дитинка плаче? Правильно, це син Марії, Йосип та Марія назвали Його Ісус. Підніміть руку, у кого вдома є ліжечко? А що ми робимо в ліжечку? Спимо. А знаєте, маленький Ісус спав не в ліжечку. Марія загорнула Його в пелюшки і поклала замість ліжечка в годівничку для тварин. Вона схожа на дитяче ліжечко, але з неї їдять тваринки. А ви знаєте, що Ісус це Син Божий. Він прийшов з неба до нас на землю, бо Він дуже нас любить. Тієї ночі всіх переповнювала радість, бо народився наш Бог – Ісус Христос, до якого ми молимось. Цей день – день народження Ісуса – називається Різдво.

  1.         Запитання:

-На чому Йосип і Марія поїхали до Назарету?

-Чому їх ніхто не впускав переночувати?

-Де вони переночували?

-Куди поклали маленького Ісуса?

  1.         Застосування: Рухлива гра «Ісус прийшов»

(Діти повторюють рухи за вчителем)

Бог прийшов на цю землю. (Рукою вказує вгору, а тоді імітує середнім і вказівним пальцями ноги, які йдуть)

Народився (показує руками рухи, як колихають маленьку дитину)

І став людиною.. (Вчитель показує на себе)

І тепер ми можемо говорити з Ним (складені до молитви руки)

  1.         Золотий вірш

«Сьогодні в Давидовім місті народився Спаситель» Лк. 2:11

Вивчається методом «Ехо»

Діти тричі повторюють за вчителем, спочатку дуже голосно, потім помірно, потім дуже тихенько. Так декілька разів.

  1.         Творчість
  1.         Вивчення пісні «Ось Він в яслах»

Ось Він в яслах народився

Ми до Нього всі підем

До Ісуса поспішайте

В славне місто Вифлеєм

ІІІ. Підсумкова частина.

  1.         Підсумки: Ісус прийшов на землю і був людиною такою ж, як і ми, тому що Він любить нас.
  2.         Молитва з дітьми

 

docx
Додано
18 січня
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку