До розіграшу
залишилось:
10 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарне планування 3 клас Літературне читання І-ІІ семестр 2017-2018 н.р. за підручником О.Савченко

Про матеріал

Календарне планування з літературного читання 3 клас за оновленою програмою за підручником О. Савченко, згідно методичних рекомендацій 2017-2018 навчального року. Додано нових авторів.

Перегляд файлу

«Погоджено»                                                                «Затверджено»

Заступник з  НВР                                                      Директор НВО

_____/В.В.Петляк                                                 _____/С.Б.Кравчук/

«_________» 2017р.       

 

ЛІТЕРАТУРНЕ  ЧИТАННЯ

 (І семестр – 3 год на тиждень,  ІІ семестр – 4 год на тиждень)

І СЕМЕСТР

Дата

Тема

Стор.

Цікава книга природи

1.

 

Вступ до розділу «Цікава книга природи». На порозі чарівниця осінь. «Перший подих осені» (за А. Волковою)

5-6

 

2.

 

Листки тендітні та сумні летять, кружляючи крилато. К. Перелісна «Осінні танці».

7-8

 

3.

 

Осінь, ось вона, осінь! Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь» «Шипшина важко віддає плоди». (напам’ять),

9
 

Напам.

4

 

Де лісова гілка — там і білка.

М. Сингаївський «Осіння гра».

10-11

 

5

 

Ми кожну річку і горбок від лиха зберегти повинні. Г.Черінь. «Чи ми з природою єдині». В.Сухомлинський «Соромно перед соловейком»

11-12

 

6

 

Урок позакласного читання №1. Природа – наш дім.

 

 

7

 

Природні стихії.

 Н. Забіла «Хто сильніший?»І.Сенченко «В осінній час сім погод у нас»

9-12, 16-17

«Я люблю читати»

8

 

Осінь, ось вона, осінь!

Ю.Старостенко «Осінній господар»

13

«Я люблю читати»

9

 

Осінні дари природи.

О.Підсуха «Хвалилися гриби»

14-16

«Я люблю читати»

10

 

Як же гарно, чудово, привітно, ніби вказці, в осінньому лісі. О. Донченко «Лісовою стежкою»

13-15

11

 

Урок  позакласного читання №2. Моя рідна мова.

 

 

12

 

Контрольна робота №1. Аудіювання (письмово)

 

13

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Образи природних явищ.  «Листопад — ворота зими» За Алевтиною Волковою
Підсумок за розділом «Цікава книга природи»

 

17

Від слова – до книги

14

 

Вступ до розділу «Від слова — до книги».Мова-дивний скарб «Наша мова»(за А. Коваль)

18-21

15

 

«Наша мова» (за А. Коваль)(продовження)

21-22

16

 

Мова барвиста, мова багата.Д. Білоус «Кожну літеру ціни» І. Січовик «Мова»

22-25
 

17.

 

Привчайтеся працювати зі словниками. О.Савченко«Привчайтеся працювати із словниками».

25-26

18.

 

Урок  позакласного читання №3.

Перші книги в Україні.

 

19.

 

Мова — безцінний скарб. Д.Білоус «Дивне розмаїття». Нузет Умеров «Диктант».

26-28

 

20.

 

Мова барвиста, мова багата.

Л.Мовчун «Як ростуть слова»

17-18

«Я люблю читати»

21.

 

 «Похвала книгам!». Як з’явилася книга. «Як з’явилася друкована книга» (за В. Дацкевичем) .

29-31

22.

 

Книги в Київській Русі. «Як жила книга за часів Київської Русі» (за О.Єфімовим)

32-33

23.

 

Перший український майстер книгодрукування. «Друкар книг, перед тим не бачених»(за О. Єфімовим)

33-35

24.

 

Урок  позакласного читання №4 Книги, які ми читаємо.

 

 

25.

 

Сонце — джерело світла, а книга — знань. Д.Павличко «Соняшник». Прислів’я. Цікаво знати!

36-37

26.

 

Книга дітей до себе манить. Л. Повх «У бібліотеці»

38-39

27

 

Будь допитливим. Олександра Савченко «Чи любиш ти читати журнали?»

39-41

28.

 

Місто твоїх друзів  «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою»    (за матеріалами Державної бібліотеки України для дітей)

 

42-45

29

 

Контрольна робота №2. Навичка читання мовчки (письмово)

 

 

З чистого джерела народної творчості

Чарівні казки

 

30

 

Урок  позакласного читання №5.

В житті казок було немало, та живою казка стала.

 

31

 

Вступ до розділу «З чистого джерела народної творчості».Народний герой.«Кирило Кожум’яка» (українська народна казка)

46-50

32

 

Дивовижні перетворення.«Кривенька качечка»(українська народна казка)

 

50-53

33

 

Матусин оберіг.«Золотий черевичок»(українська народна казка)

Контрольна робота №3. Усний переказ прочитаного твору (усно)

 

25-30

«Я люблю читати»

 

Народні пісні

34

 

Народні пісні «Два півники» «Грицю,Грицю».(напамять). «Пісенька житнього віночка» (українські дитячі пісеньки).

 

54-56

Напам.

 

35

 

Народ скаже, як зав’яже. Прислівя. Скоромовки. Загадки.

Мирилки.(«Вишеньки» напам’ять)

Вікторина «Чи уважно ти читав?»

 

57-60

32Напам.

«Я люблю читати»

36

 

 

Урок  позакласного читання №6.

До джерел народної мудрості

 

 

Літературні казки

37

 

Вступ до розділу «Літературні казки й п’єса-казка». Валентин Бичко «Казка-вигадка». Анатолій Дімаров «Для чого людині серце»

 

61-66

38.

 

Яка совість, така й честь.  Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона?»

67-71

39.

 

Позитивні та негативні персонажі.

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів»

 

71-74

40.

 

Позитивні та негативні персонажі.

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів»  ( Продовження роботи над текстом.Складання плану казки; переказ казки за планом)

 

74-77

41.

 

Урок  позакласного читання №7.
Літературні казки.  Самостійний добір дитячої книжки за темою, рекомендованною вчителем

 

 

42.

 

Київські казки. Про Зірку Мезантюк. «Небилиці про рукавиці»

с.106-109

Хрестоматія

43.

 

Сашко Дерманський «Мрія Маляки»

Контрольна робота №4. Навичка читання вголос (усно)

 

с.96-99

Хрестоматія

44.

19.12

Мар’яна Савка «Казка про старого лева»

 

с.74-79

Хрестоматія

45

21.12

Несмійся з другого, щоб тобі не було того. Всеволод Нестайко «Суд у цирку» «Чи уважно ти читав?»

 

77-82

46

22.12

Урок  позакласного читання №8.
Зима. Колядування. Щедрування.

 

 

 

 ІІ семестр

 

 

П’єса -казка.      Байки

 

47

 

Поняття «п’єса-казка», «діалог»,  «монолог» Олександр Олесь «Бабусина пригода»

83-90

48

 

Не гостри зубів на чуже. Олександр Олесь «Бабусина пригода» (продовження)

83-90

49

 

Леся Мовчун «Горіхові принцеси» (скрочено)

Хрестоматія

50.

 

Вступ до розділу «Байки». Що таке байка,і хто такий байкар?  Життєвий і творчий шлях Л.Глібова Леонід  Глібов «Лебідь, Щука і Рак»

93-925

 

51.

 

 Байки. «Байки»Л.Глібов«Коник-стрибунець», «Чиж та Голуб»

93-98

 

52.

 

Павло Глазовий «Глибинна мораль»

Хрестоматія

53

 

Урок  позакласного читання №9. Наталя Забіла (казки)

 

Світ дитинства у поезії і прозі

54

 

Вступ до розділу «Світ дитинства у поезії і прозі». Життя і творчість Лесі Українки. «Як дитиною бувало…», «Мамо, іде вже зима…»

99-102

Напам.

 

55.

 

Серцем розуміти картини природи

Життя і творчість Олександра  Олеся. «Згадую: так я в дитинстві любив …», «Серед краси»

102-103

56

 

Життєвий і творчий шлях Д.Павличка. Сила уяви. Дмитро Павличко «Мрія!»,«Гном»

104-105

 

57

 

Життєвий і творчий шлях  Грицька Бойка. «Як невдаха виступав», «Сашко». Веселинки, скоромовки. «Чому Тимко подряпаний».

106-107
 

 

 

58

 

Особливий і неповторний світ віршів Анатолія Качана. Життєвий і творчий шлях А.Качана. Анатолій Качан «Дівчинка і море». «Біля тихого Дунаю»

108-110

59

 

Поетична майстерня. Ігор Калинець «Зірка»

Хрестоматія

60.

 

Марійка Підгірянка «Вечір іде»

Хрестоматія

61.

 

Урок  позакласного читання №10

Рідний край і наші земляки письменники

 

62

 

Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово)

 

Прозові твори

63.

 

Вступ до теми «Прозові твори».

Людина красна не словами, а добрими ділами. Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло».

114-115

64.

 

Приятеля легше знайти, ніж зберегти

Василь Сухомлинський «Кінь утік».

115-116
 

65

 

В. Сухомлинський «Ой, як же я берегтиму тебе!»,  «Як Сергійко навчився жаліти»

101-103

«Я люблю читати»

66.

 

Валентина Вздульська «Вертихвіст»

 

Хрестоматія

67

 

О.Караванська  «Вишиванка» (уривок)

130-133

Хрестоматія

68.

 

Смішне і повчальне – поряд.
О.Буцень «Наше відкриття»

117-120

69

 

Урок  позакласного читання №11. Життя дано людині на добрі справи.

 

70

 

Джеремі Стронґ «Пиріг Дружби» (із повісті «Ґармидер у школі»)

Хрестоматія

71.

 

Життєвий і творчий шлях Я.Стельмаха. Літні пригоди. Я.Стельмах«Ловись ,  рибко!»

121-125

72

 

Літні пригоди. Я.Стельмах «Ловись  , рибко!»  (продовження)

125-128

73

 

Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба»

Хрестоматія

74

 

Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки (письмово)

 

 

«Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості»

75.

 

Вступ до розділу .Тарас Шевченко «Не цурайтесь того слова...» Дитинство Тараса Шевченка.  Антін Лотоцький «Малий Тарас чумакує»

130-133

76.

 

Тяжко-важко в світі жити сироті без роду. Оксана Іваненко«Тарас у наймах»

134-135

77.

 

Оксана Іваненко «Чабан».(уривок з книги «Тарасові шляхи»)

85-87

«Я люблю читати»

78.

 

Урок  позакласного читання №12
Тарас Шевченко ― великий співець України.

 

79

 

Шевченкове слово. Тарас Шевченко «Село! І серце одпочине...» ,«І досі сниться: під горою»

135-137

80.

 

Пейзажна лірика .  Т Шевченко. «Тече вода із-за гаю»(напам’ять)

137-138

Напам.

81.

 

Головна думка . В.Сухомлинський «Сонце заходить».

Підсумок за темою.

138-140

Із скарбниці казкарів світу

82.

 

Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу».Життєвий і творчий шлях братів  Грімм Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено).Напам’ять уривок

142-146

 

 

Напам.ури-вок з казки

83

 

Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (Поділ тексту на частини. Стислий переказ)

142-146

84.

 

Весела дерев’яна лялька ,  яку знає весь світ.Карло Коллоді«Пригоди Піноккіо»

147-152

85

 

Урок  позакласного читання №13. До Франкової криниці.

 

86

 

Пригоди дерев’яного чоловічка
Карло  Коллоді «Пригоди Піноккіо».

Порівняння казок  Коллоді та  О.Толстого

147-152

87.

 

Чудеса поруч.АстрідЛіндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»

152-157

88.

 

Шарль Перро «Кіт  у чоботях» (скорочено)

61-66

«Я люблю читати»

89

 

Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»

Хрестоматія

90.

 

Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, який живе на даху»

Хрестоматія

 

91

 

Божена Нємцова «У царя Трояна цапині вуха» Підсумок за темою.

67-69,69-72

«Я люблю читати»

92.

 

 

Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово)

 

Прийди, весно, з радістю!

 

93

 

Вступ до розділу «Прийди, весно, з радістю!», «Благослови, мати, весну зустрічати» (за  Василем Скуратівським)

160-161

94

 

Урок  позакласного читання №14. Червона калино, чого в лузі гнешся?

 

95.

 

 Казка живої природи. Тамара Коломієць «Березень».

162

96.

 

Перший весняний місяць.

Щебетала пташечка(укр. народна пісня) Іван Франко «Надійшла весна прекрасна..» Г.Чубач «Роса».

117, 125

«Я люблю читати»
 

97.

 

Несуть птахи весну.

Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять».Д.Павличко «Птиця»

163-164
121 «Я люблю читати»

98.

 

Прокинулись луки, ліси і поля.

Валентина  Ткаченко «Квітень»

Стародавні назви місяця квітня

165

99.

 

Андрій М’ястківський «Розмова з одудом» Леся Українка «Уже весняне сонце припікає»

166

100.

 

Життєвий і творчий шлях М.Сингаївського Микола Сингаївський Вийшов травень з лісу»), «На врожай».

167-169

 

 

101

 

Урок  позакласного читання №15.

Хто веселий, той сміється, тому все завжди вдається.

 

102.

 

М.Сингаївський «Волошкове поле». «Я люблю свою синицю»

118-119

«Я люблю читати»

103.

 

Про одне по-різному «Їжачкова райдуга». Д.Павличко «Дядько Дощ».

Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)

120

«Я люблю читати»

104.

 

Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)

Краса  землі і праці. За Юрієм Смоличем «Квітує земля

123

«Я люблю читати»

105.

 

В.Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав».

Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)

126-127

«Я люблю читати»

106.

 

Марія  Познанська «Співай, соловейку!»

169

107.

 

Як співає соловейко? (за Борисом Комаром). Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...»

170

108

 

Узагальнення та систематизація знань за розділом «Прийди, весно, з радістю!». Вікторина « Чи уважно ти читав?»

170-171

109

 

Урок  позакласного читання №16 Дитячі періодичні видання.

 

Візьму перо і спробую...

110

 

Вступ до розділу «Візьму перо і спробую».Анатолій Костецький «Імена». «Дивна звичка»

172-175

111.

 

Чи легко стати поетом
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»

175-179

112.

 

Наталя Забіла «У дитячому театрі»

180

113.

 

Умій у звичайному побачити незвичайне Тамара Коломієць «Чоловічки». Леся  Мовчун «Загадки-добавлянки». Наталія Хаткіна «Веселі римки».

182-183

114.

 

В.Сухомлинський «Сергійкова квітка»

183-185

115

 

Сила уяви. Галина Кирпа «Чого я другу не сказав?» Сила уяви. Марфа Тимченко.

185-186

116.

 

Народження краси. Підсумок за розділом «Візьму перо і спробую...»В.Сухомлинський «Що таке  школа під голубим небом?» «Флейта і вітер»

140, 144-146
«Я люблю читати»

117.

 

Урок  позакласного читання №17. Скажи мені, що ти читаєш, і я скажу, хто ти.

 

118.

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Шевчук Алла
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Natalia
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Стрюк Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Семенчук Ірина Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Солтик Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
12 січня
Переглядів
8334
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку