Календарне планування 3 клас українська мова.

Про матеріал
Календарне планування 3 клас.Розробка уроків календарного планування.Дати не прописані.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ)

За підручником К. Пономарьової

(8 год/тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Сторінки підручника

119

Ознайомлення з 2-ю частиною «Букваря». Читаю і розпо­відаю. Закріплення звукових значень вивчених букв. Чи­тання складів, слів. Опрацювання тексту.

 

С. 4-5

120

Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними.

С. 1-3

121

Звуки [г], [г], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

 

С. 6-7

122

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання складів та слів із буквою г. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 4

123

Закріплення звукових значень букви «ге». Діалог. Читання в особах. Опрацювання тексту «На городі».

 

С. 8-9

124

Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. На­писання складів, слів та речень із буквою Г.

С. 5

125

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів. Слова-синоніми. Опрацювання тексту «Ловити гав».

 

С. 10-11

126

Письмо малої букви ґ. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання складів та слів із буквою ґ. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 6

127

Закріплення звукових значень вивчених букв. Читаю і розповідаю. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою.

 

С. 12-13

128

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. На­писання складів, слів. Списування речення, поданого дру­кованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про спорт.

С. 7-9

129

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів І слів Звуковий аналіз слів. Чи­тання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

 

С. 14-15

130

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання буквосполучень та слів із буквою ж. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 10-11

131

Закріплення звукового значення букви «же». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

 

С. 16-17

132

Письмо великої букви Ж. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 12-13

133

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

 

С. 18-19

134

Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання складів, слів. Списування речення, поданого друко­ваним шрифтом.

С. 14

135

Закріплення звукового значення букви «ша». Читання скла­дів, слів, речень. Опрацювання тексту.

 

С. 20-21

136

Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 15

137

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів, Читання складів, слів. Опрацювання тексту «Булька і бурулька».

 

С. 22-23

138

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 16

139

Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «У Льоні іменини». Робота з дитячою книжкою.

 

С. 24-25

140

Повторення правил з’єднання вивчених букв. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побу­дова речень за малюнками і поданим початком. Розви­ток зв ’язного мовлення. Поговоримо про звірів.

С. 17-19

141

Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Ребус.

 

С. 26-27

142

Письмо малої букви х, складів і слів з нею. Відновлення деформованих слів. Навчальний диктант.

С. 20-21

143

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання в особах. Опрацювання тексту «Хитрий Хома».

 

С. 28-29

144

Письмо великої букви X. Підготовчі графічні вправи. На­писання буквосполучень, слів. Списування речення, пода­ного друкованим шрифтом. Побудова речень за малюнка­ми і поданим початком.

С. 22-23

145

Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Ребус.

 

С. 30-31

146

Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання складів, слів та речень. Словниковий диктант. По­будова речень за малюнками і поданим початком.

С. 24-25

147

Закріплення звукового значення букви «че». Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання тексту'.

 

С. 32-33

148

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 26-27

149

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього при­голосного, Читання складів, слів. Опрацювання вірша, тек­сту. Робота з дитячою книжкою.

 

С. 34-35

150

Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Спису­вання речення, поданого друкованим шрифтом. Розвиток

зв ’язного мов­лення.

С. 28-30

151

Закріплення звукових значень букви «я». Звуковий аналіз слів. Читання в особах. Опрацювання тексту «У дядька Василя».

 

С. 36-37

152

Письмо великої букви Я, буквосполучень та слів із нею. Допо­внення та затісування речень. Відновлення деформованих слів.

С. 31-32

153

Звуки [ц], [ц’], позначення їх буквою «це». Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту «На уроці».

 

С. 38-39

154

Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Пись­мо складів та слів із буквою ц. Списування речення, пода­ного друкованим шрифтом.

С. 33-34

155

Закріплення звукових значень букви «це». Читання складів, слів, речень. Утворення слів за зразком «один-багато». Опрацювання тексту.

 

С. 40-41

156

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. Записування відповіді на запитання.

С. 35-36

157

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позна­чення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього при­голосного. Читання слів, речень. Опрацювання тексту.

 

С. 42-43

158

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання буквосполучень, слів та речень. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

С. 37-38

159

Закріплення звукових значень букви «ю». Опрацювання тексту «Друзі». Читання в особах.

 

С. 44-45

160

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

С. 39-40

161

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацю­вання тексту. Ребус.

 

С. 46-47

162

Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання складів та слів із буквою є. Списування тексту, по­даного друкованим шрифтом.

С. 41

163

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. Опрацювання тексту, вірша. Робота з дитячою книжкою.

 

С. 48-49

164

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про пори року.

С. 42-44

165

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко­вий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання вірша та текс­ту «їжачок на дачі».

 

С. 50-51

166

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

С. 45

167

Закріплення звукового значення букви «ї». Читання скла­дів, слів. Опрацювання тексту «Екскурсія в Київ».

 

С. 52-53

168

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

С. 46

169

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

 

С. 54-55

170

Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

С. 47-48

171

Закріплення звукового значення букви «еф». Звуковий ана­ліз слів. Читання в особах. Опрацювання вірша і тексту.

 

С. 56-57

172

Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень. Побудова речень за поданим початком.

С. 49-50

173

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Зву­ковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацю­вання тексту.

 

С. 58-59

174

Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 51-52

175

Закріплення звукового значення букви «ща». Читання складів і слів. Опрацювання тексту.

 

С. 60-61

176

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 53-54

177

Закріплення звукового значення вивчених букв. Читаю і розповідаю. Загадка. Опрацювання тексту. Ребус. Робота з дитячою книжкою.

 

С. 62-63

178

Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Коментоване письмо. Списування речення, подано­го друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про явища природи

С. 55-56

179

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання текстів. Складання речень із поданими словосполученнями.

 

С. 64-65

180

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

С. 57-58

181

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Від­працювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання вірша С. Цушка «Бджілка». Складання речень із поданими словос­полученнями. Ребус.

 

С. 66-67

182

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

С. 59-60

183

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша, тексту.

 

С. 68-69

184

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Списування речення, пода­ного друкованим шрифтом.

С. 61-62

185

Читаю і розповідаю. Закріплення звукових значень вивче­них букв. Алфавіт. Опрацювання вірша.

 

С. 70-71

186

Удосконалення вміння вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком.

С. 63-64

 

187

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Л. Голота «Хто в хатці живе?». Закличка.

 

С. 72-73

188

Удосконалення вміння вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком.

 

189

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Л. Борщевською «Папужка».

 

С. 74-75

190

Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомст­ва. Складання і записування речень.

 

191

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. І. Олексин «Бачить мати...». Грицько Бойко «Де буква­рик?». П. Кралюк «Що разом?».

 

С. 76-77

192

Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

 

 

193

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Й. Курлат «Добрий». 0. Мітта «У гостях і вдома».

 

С. 78-79

194

Вимова звуків [дж], [дз], [дз '], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Звуковий аналіз слів. Складання і запи­сування речень.

 

195

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Лічилка (В. Гринько). Л. Вознюк «Татко і матуся». Загадки (Л. Вознюк).

 

С. 80-81

196

Написання слів із буквою щ. Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речень.

 

197

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За. Д. Чередниченком «Фокус-мокус».

 

С. 82-83

198

Апостроф. Правило вживання апострофа. Звуковий аналіз слів. Навчальний диктант. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

 

199

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Л. Вознюк «Ти усміхнися небу...». В.Бичко «Великий і малий».

 

С.84-85

200

Правопис слів із буквосполученням йо. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Складання і записування речень.

 

201

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Кожному в пісочниці повозитись хочеть­ся...». За Л. Борщевською «Чужа іграшка». Робота з дитя­чою книжкою.

 

С. 86-87

202

Написання слів із буквосполученням ьо. Написання речень. Формування уміння користуватися довідкою. Розвиток зв’язного мовлення.

 

203

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Поклад «Киця — друг...». М. Пригара «Сварка».

 

С. 88-89

204

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

205

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Бабенко «Найкращий день».

 

С. 90-91

206

Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв. Удосконалення і записування тексту.

 

207

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир’ян «Хто жартує?». Д. Чередниченко «Мурчик і Жмурчик».

 

С. 92-93

208

Утворення слів шляхом додавання префікса чи суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень.

 

209

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Здоровим будь!».

 

С. 94-95

210

Багатозначні слова. Складання і записування речень із ними. Навчальний диктант.

 

211

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Задивилось сонечко...». За Т. Білецькою «Корисна розмова». Читання в особах.

 

С. 96-97

212

Слова, протилежні за значенням. Складання і записування речень із ними. Перетворення і списування тексту.

 

213

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Слєпцов «Днів у тижні рівно сім...». Загадка «Хто во­ни?». С. Жупанин «Хто молодець?». Доповнення вірша.

 

С. 98-99

214

Слова, близькі за значенням. Добирання слів, близьких за значенням. Складання і записування речень.

 

215

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Ф. Петров «Від зими до зими». К. Перелісна уривок з вірша. Робота з дитячою книжкою.

 

С. 100-101

216

Слова - назви предметів. Розрізнення слів - назв предме­тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. Розвиток

зв 'язного мовлення.

 

217

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Що зробити...». В. Карасьова «Чий апе­льсин більший».

 

С. 102-103

218

Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками.

 

219

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Т.Лисенко «Засобакали гавки...». За Т.Лисенко «Навпакійко».

 

С. 104-105

220

Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак пре­дметів за питаннями який? яка? яке? Списування речення, поданого рукописним шрифтом.

 

221

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Сингаївський «Сказала Миша своїм Мишенятам...». Е. Рауд «Мишка, Кіт і гарбуз».

 

С. 106-107

222

Слова — назви дії предметів. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і запису­вання речень із поданими словами.

 

223

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. С. Шаповалов «їду, їду на коні...». В. Шкляр «Маленька мураха».

 

С. 108-109

224

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Списування ре­чення, поданого друкованим шрифтом.

 

225

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Юхниця «Посварився з братом...». М. Стеценко «Но­вий велосипед».

 

С. 110-111

226

Службові слова. Побудова і записування речень із служ­бовими словами.

 

227

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Гужва «До всіх сердець...». За М. Бабенко «Є в світі чарівні слова».

 

С. 112-113

228

Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюн­ком і поданими словами.

 

229

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Чому цуцик у муці?..». К. Ушинський «Умій почекати». Робота з дитячою книжкою.

 

С. 114-115

230

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитальних речень. Розвиток зв’язного мовлення.

 

231

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Б Списаренко «Прилетіло сонечко...». За В. Мору гою «Ко­ник і Сонечко».

 

С. 116-117

232

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень із знаком оклику.

 

233

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Гуцало «Звідки дощ іде?..». За 3. Мензатюк «Іди, іди, дощику!».

 

С. 118-119

234

Складання і записування розповіді із поданих речень. Виконання мовних вправ.

 

235

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Н. Бутук «Помічниця». За 0. Буценем «Зараз». Приказ­ки.

 

С. 120-122

236

Відгадування предметів за їх описом. Опис тварини за поданим малюнком.

 

237

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читан­ня. Скоромовка. За М. Солтис-Смирновою «Казка про ґудзик».

 

С. 123-124

238

Складання розповіді на задану тему. Побудова і запису­вання речень. Виконання мовних вправ.

 

239

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир’ян «Дощик чисто...». За М. Солтис-Смирновою «Ко­льоровий дощик».

 

С. 125-127

240

Резервний урок. Виконання мовних вправ.

 

241

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання.

 

 

242

Резервний урок. Виконання мовних вправ.

 

243

Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.

 

 

244

Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв ’язного мовлення. Підсумок за рік.

 

 

245

 

 

 

 

docx
Додано
4 жовтня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку