УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ)
За підручником К. Пономарьової
(8 год/тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Сторінки підручника |
119 |
Ознайомлення з 2-ю частиною «Букваря». Читаю і розповідаю. Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
|
С. 4-5 |
120 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
С. 1-3 |
|
121 |
Звуки [г], [г], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 6-7 |
122 |
Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 4 |
|
123 |
Закріплення звукових значень букви «ге». Діалог. Читання в особах. Опрацювання тексту «На городі». |
|
С. 8-9 |
124 |
Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень із буквою Г. |
С. 5 |
|
125 |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів. Слова-синоніми. Опрацювання тексту «Ловити гав». |
|
С. 10-11 |
126 |
Письмо малої букви ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою ґ. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 6 |
|
127 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читаю і розповідаю. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою. |
|
С. 12-13 |
128 |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про спорт. |
С. 7-9 |
|
129 |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів І слів Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 14-15 |
130 |
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 10-11 |
|
131 |
Закріплення звукового значення букви «же». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 16-17 |
132 |
Письмо великої букви Ж. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 12-13 |
|
133 |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 18-19 |
134 |
Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 14 |
|
135 |
Закріплення звукового значення букви «ша». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 20-21 |
136 |
Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 15 |
|
137 |
Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів, Читання складів, слів. Опрацювання тексту «Булька і бурулька». |
|
С. 22-23 |
138 |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 16 |
|
139 |
Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «У Льоні іменини». Робота з дитячою книжкою. |
|
С. 24-25 |
140 |
Повторення правил з’єднання вивчених букв. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за малюнками і поданим початком. Розвиток зв ’язного мовлення. Поговоримо про звірів. |
С. 17-19 |
|
141 |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Ребус. |
|
С. 26-27 |
142 |
Письмо малої букви х, складів і слів з нею. Відновлення деформованих слів. Навчальний диктант. |
С. 20-21 |
|
143 |
Закріплення звукового значення букви «ха». Читання в особах. Опрацювання тексту «Хитрий Хома». |
|
С. 28-29 |
144 |
Письмо великої букви X. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
С. 22-23 |
|
145 |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Ребус. |
|
С. 30-31 |
146 |
Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
С. 24-25 |
|
147 |
Закріплення звукового значення букви «че». Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання тексту'. |
|
С. 32-33 |
148 |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 26-27 |
|
149 |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього приголосного, Читання складів, слів. Опрацювання вірша, тексту. Робота з дитячою книжкою. |
|
С. 34-35 |
150 |
Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв ’язного мовлення. |
С. 28-30 |
|
151 |
Закріплення звукових значень букви «я». Звуковий аналіз слів. Читання в особах. Опрацювання тексту «У дядька Василя». |
|
С. 36-37 |
152 |
Письмо великої букви Я, буквосполучень та слів із нею. Доповнення та затісування речень. Відновлення деформованих слів. |
С. 31-32 |
|
153 |
Звуки [ц], [ц’], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту «На уроці». |
|
С. 38-39 |
154 |
Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 33-34 |
|
155 |
Закріплення звукових значень букви «це». Читання складів, слів, речень. Утворення слів за зразком «один-багато». Опрацювання тексту. |
|
С. 40-41 |
156 |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. Записування відповіді на запитання. |
С. 35-36 |
|
157 |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Читання слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 42-43 |
158 |
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
С. 37-38 |
|
159 |
Закріплення звукових значень букви «ю». Опрацювання тексту «Друзі». Читання в особах. |
|
С. 44-45 |
160 |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками і поданим початком. |
С. 39-40 |
|
161 |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання тексту. Ребус. |
|
С. 46-47 |
162 |
Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
С. 41 |
|
163 |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. Опрацювання тексту, вірша. Робота з дитячою книжкою. |
|
С. 48-49 |
164 |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про пори року. |
С. 42-44 |
|
165 |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання вірша та тексту «їжачок на дачі». |
|
С. 50-51 |
166 |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
С. 45 |
|
167 |
Закріплення звукового значення букви «ї». Читання складів, слів. Опрацювання тексту «Екскурсія в Київ». |
|
С. 52-53 |
168 |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
С. 46 |
|
169 |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
|
С. 54-55 |
170 |
Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
С. 47-48 |
|
171 |
Закріплення звукового значення букви «еф». Звуковий аналіз слів. Читання в особах. Опрацювання вірша і тексту. |
|
С. 56-57 |
172 |
Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень. Побудова речень за поданим початком. |
С. 49-50 |
|
173 |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
С. 58-59 |
174 |
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 51-52 |
|
175 |
Закріплення звукового значення букви «ща». Читання складів і слів. Опрацювання тексту. |
|
С. 60-61 |
176 |
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 53-54 |
|
177 |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Читаю і розповідаю. Загадка. Опрацювання тексту. Ребус. Робота з дитячою книжкою. |
|
С. 62-63 |
178 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Коментоване письмо. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про явища природи |
С. 55-56 |
|
179 |
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання текстів. Складання речень із поданими словосполученнями. |
|
С. 64-65 |
180 |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
С. 57-58 |
|
181 |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання вірша С. Цушка «Бджілка». Складання речень із поданими словосполученнями. Ребус. |
|
С. 66-67 |
182 |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 59-60 |
|
183 |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша, тексту. |
|
С. 68-69 |
184 |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
С. 61-62 |
|
185 |
Читаю і розповідаю. Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Опрацювання вірша. |
|
С. 70-71 |
186 |
Удосконалення вміння вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком. |
С. 63-64 |
|
|
|||
187 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Л. Голота «Хто в хатці живе?». Закличка. |
|
С. 72-73 |
188 |
Удосконалення вміння вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком. |
|
|
189 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Л. Борщевською «Папужка». |
|
С. 74-75 |
190 |
Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Складання і записування речень. |
|
|
191 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. І. Олексин «Бачить мати...». Грицько Бойко «Де букварик?». П. Кралюк «Що разом?». |
|
С. 76-77 |
192 |
Написання слів із буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
|
|
193 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Й. Курлат «Добрий». 0. Мітта «У гостях і вдома». |
|
С. 78-79 |
194 |
Вимова звуків [дж], [дз], [дз '], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Звуковий аналіз слів. Складання і записування речень. |
|
|
195 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Лічилка (В. Гринько). Л. Вознюк «Татко і матуся». Загадки (Л. Вознюк). |
|
С. 80-81 |
196 |
Написання слів із буквою щ. Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речень. |
|
|
197 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За. Д. Чередниченком «Фокус-мокус». |
|
С. 82-83 |
198 |
Апостроф. Правило вживання апострофа. Звуковий аналіз слів. Навчальний диктант. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
|
|
199 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Л. Вознюк «Ти усміхнися небу...». В.Бичко «Великий і малий». |
|
С.84-85 |
200 |
Правопис слів із буквосполученням йо. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Складання і записування речень. |
|
|
201 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Кожному в пісочниці повозитись хочеться...». За Л. Борщевською «Чужа іграшка». Робота з дитячою книжкою. |
|
С. 86-87 |
202 |
Написання слів із буквосполученням ьо. Написання речень. Формування уміння користуватися довідкою. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
203 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Поклад «Киця — друг...». М. Пригара «Сварка». |
|
С. 88-89 |
204 |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
|
205 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Бабенко «Найкращий день». |
|
С. 90-91 |
206 |
Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв. Удосконалення і записування тексту. |
|
|
207 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир’ян «Хто жартує?». Д. Чередниченко «Мурчик і Жмурчик». |
|
С. 92-93 |
208 |
Утворення слів шляхом додавання префікса чи суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень. |
|
|
209 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Здоровим будь!». |
|
С. 94-95 |
210 |
Багатозначні слова. Складання і записування речень із ними. Навчальний диктант. |
|
|
211 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Задивилось сонечко...». За Т. Білецькою «Корисна розмова». Читання в особах. |
|
С. 96-97 |
212 |
Слова, протилежні за значенням. Складання і записування речень із ними. Перетворення і списування тексту. |
|
|
213 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Слєпцов «Днів у тижні рівно сім...». Загадка «Хто вони?». С. Жупанин «Хто молодець?». Доповнення вірша. |
|
С. 98-99 |
214 |
Слова, близькі за значенням. Добирання слів, близьких за значенням. Складання і записування речень. |
|
|
215 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Ф. Петров «Від зими до зими». К. Перелісна уривок з вірша. Робота з дитячою книжкою. |
|
С. 100-101 |
216 |
Слова - назви предметів. Розрізнення слів - назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
217 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Що зробити...». В. Карасьова «Чий апельсин більший». |
|
С. 102-103 |
218 |
Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками. |
|
|
219 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Т.Лисенко «Засобакали гавки...». За Т.Лисенко «Навпакійко». |
|
С. 104-105 |
220 |
Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування речення, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
221 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Сингаївський «Сказала Миша своїм Мишенятам...». Е. Рауд «Мишка, Кіт і гарбуз». |
|
С. 106-107 |
222 |
Слова — назви дії предметів. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень із поданими словами. |
|
|
223 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. С. Шаповалов «їду, їду на коні...». В. Шкляр «Маленька мураха». |
|
С. 108-109 |
224 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
225 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Юхниця «Посварився з братом...». М. Стеценко «Новий велосипед». |
|
С. 110-111 |
226 |
Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами. |
|
|
227 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Гужва «До всіх сердець...». За М. Бабенко «Є в світі чарівні слова». |
|
С. 112-113 |
228 |
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. |
|
|
229 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Чому цуцик у муці?..». К. Ушинський «Умій почекати». Робота з дитячою книжкою. |
|
С. 114-115 |
230 |
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитальних речень. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
231 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Б Списаренко «Прилетіло сонечко...». За В. Мору гою «Коник і Сонечко». |
|
С. 116-117 |
232 |
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень із знаком оклику. |
|
|
233 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Гуцало «Звідки дощ іде?..». За 3. Мензатюк «Іди, іди, дощику!». |
|
С. 118-119 |
234 |
Складання і записування розповіді із поданих речень. Виконання мовних вправ. |
|
|
235 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Н. Бутук «Помічниця». За 0. Буценем «Зараз». Приказки. |
|
С. 120-122 |
236 |
Відгадування предметів за їх описом. Опис тварини за поданим малюнком. |
|
|
237 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Скоромовка. За М. Солтис-Смирновою «Казка про ґудзик». |
|
С. 123-124 |
238 |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Виконання мовних вправ. |
|
|
239 |
Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Кир’ян «Дощик чисто...». За М. Солтис-Смирновою «Кольоровий дощик». |
|
С. 125-127 |
240 |
Резервний урок. Виконання мовних вправ. |
|
|
241 |
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. |
|
|
242 |
Резервний урок. Виконання мовних вправ. |
|
|
243 |
Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік. |
|
|
244 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв ’язного мовлення. Підсумок за рік. |
|
|
245 |
|
|
|