Календарне планування 3 клас Українська мова. І-ІІ семестр 2018-2019 н.р. за підручником 3 клас.Вашуленко

Про матеріал

Календарне планування 3 клас Українська мова. І-ІІ семестр 2018-2019 н.р. за підручником 3 клас.Вашуленко

Календарне планування 3 клас Українська мова. І-ІІ семестр - за оновленою програмою

Перегляд файлу

«Погоджено»      «Затверджено»

Заступник НВР                                                    Директор НВО_____

______/________/                                                  /______________/

«_________» 2018р.             

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

 

119 годин

І семестр – 4 години на тиждень;

ІІ семестр – 3 години на тиждень.

Дата

 

Тема уроку

Вправи за

підруч-ником

І семестр

Мова і мовлення

 

1

Розширення відомостей про мову як засіб людського спілкування. Державна і рідна мова.

1-9

 

2

Культура усного і писемного мовлення. Вимова і написання слова сантиметр.

10-19

 

3

Слова ввічливості, їх уживання в різних ситуаціях. Вимова і написання слова вдячний

20-23

Текст

 

4

Розширення уявлень про текст та його будову. Вимова і написання слова гармонія.

24-28

 

5

Типи текстів: розповідь, опис, есе; їх характерні ознаки. Тема і мета висловлювання у текстах різних типів. Частини тексту

29-35

 

6

Текст-розповідь. Складання усної розповіді за малюнками.

36-40

 

7

Спостереження за найголовнішими ознаками текстів різних типів і стилів.

41-46

 

8

Урок  розвитку мовлення №1. Текст-розповідь « Мої літні канікули»

 

 

9

 Текст –есе. Характерні ознаки тексту-есе.

47-52

 

10

План тексту. Поділ тексту на логічно завершені частини за планом і без нього. Складання плану прочитаного тексту.

53-56

 

11

Засоби змістового зв’язку між реченнями в тексті, вироблення уміння використовувати їх у власних висловлюваннях.

57-59

 

12

Абзац. Роль абзаців у тексті. Необхідність дотримання абзаців при оформленні творчих завдань, переказів.

60-64

 

13

Складання  художніх та науково-популярних текстів (без уживання терміну), за поданими зразками, з урахуванням ситуації мовлення.

65-67

 

14

Особливості текстів-листів, привітань, запрошення. Правила написання адреси. Складання листа.

68-74

 

15

Урок  розвитку мовлення №2. Письмовий переказ тексту за складеним планом.

 

 

16

Контрольна робота : письмовий переказ

 

Речення

 

17

Аналіз контрольної  роботи. Закріплення й узагальнення вивченого про речення в 1-2 класах.

75-79

 

18

 

Речення, різні за метою висловлювання та інтонацією (розповідні, питальні, спонукальні; окличні та неокличні). Інтонування речень під час голосного читання, зв’язних висловлювань та усного діалогу.

80-84

 

 

19

Використання різних видів речень у висловлюваннях, створених на основі навчальних ситуацій. Розділові знаки в кінці речень

 

85-87

 

20

Звертання, розділові знаки при них. Вимова і написання слова горизонт.

88-92

 

21

Головні члени речення (підмет і присудок). Зв’язок слів у реченні. Поняття про словосполучення. Вимова і написання слова приязний.

93-97

 

22

Зв'язок слів у реченні. Словосполучення. Головне і залежне слово в словосполученні.

98-102

 

23

Урок  розвитку мовлення №3. Написання листа.

 

 

24

Закріплення знань про головні члени  речення. Встановлення зв’язку слів у реченні.

103-107

 

25

Побудова речень. Встановлення зв’язку слів у реченні.

 

 

26

 Контрольна робота: списування. 

 

Слово. Значення слова.

 

27

Значення слів, пряме і переносне значення. Багатозані слова.

108-115

 

28

Слова, що звучать і пишуться однаково , але мають різні значеня. Вимова і написання слова криниця.

116-120

 

29

Синоніми, добір синонімів з метою увиразнення висловленої думки та уникнення невиправданих повторів того самого слова. Роль синонімів у тексті.

121-125

 

30

 

Ознайомлення з деякими найпоширенішими фразеологізмами. Вимова і написання слова акваріум.

126-128

 

31

Урок  розвитку мовлення №4. Текст-міркування. Побудова текстів-міркувань.

 

 

32

Слова, протилежні за значенням (антоніми).Контрольна робота: діалог (усно)

129-134

Будова слова

 

33

Аналіз контрольної роботи. Поняття про закінчення слова. Роль закінчення. Визначення закінчення способом змінювання слів за питаннями.

135-140

 

34

Поняття про основу слова. Вимова і написання слова милосердний.

141-146

 

35

Частини основи: корінь, префікс, суфікс. Розбір слів за будовою.

147-151

 

36

Корінь. Спільнокореневі слова. Аналіз будови слова. Вимова і написання слова минулий.

152-155

 

37

Розрізнення спільнокореневих та різнокореневих слів.

156-159

 

38

Урок  розвитку мовлення №5. " Пограємо в слова". Синоніми, антоніми, багатозначні слова. Складання загадок.

 

 

39

Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення

160-163

 

40

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів . Вимова і написання слова пиріг.

164-168

 

41

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’] у коренях слів. Вимова і написання слова тривога.

169-173

 

42

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях слова, що перевіряється наголосом. Поняття «орфограма». Вимова і написання слова черемха.

174-178

 

43

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, які не перевіряються наголосом.

179-183

 

44

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, які не перевіряються наголосом. Робота з орфографічними словниками.. Вимова і написання слів президент, директор, апетит, депутат

184-189

 

45

Урок  розвитку мовлення №6. Тема і мета тексту. Складання оповідання за опорними словами

 

 

46

Контрольна робота: перевірка  мовних знань і вмінь з теми  Слово.Значення слова.Будова слова»

 

 

47

 

Аналіз контрольної роботи. Поглиблення знань про дзвінкі та глухі приголосні (парні й непарні). Вимова і написання слова велосипед.

190-193

 

48

Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими.

194-197

 

49

Правильна вимова  слів із глухими приголосними .

198-209

 

50

Префікс. Словотворча роль префіксів. Вимова і написання слова криниця.

210-214

 

51

Творення слів з найуживанішими префіксами, складання з ними словосполучень і речень. З’ясування значення слів з різними префіксами.

 

 

52

Префікси, співзвучні з прийменниками (спостереження за звучанням і написанням).

215-219

 

53

Урок  розвитку мовлення №7.  Письмовий переказ оповідання   за планом.

 

 

54

Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами. Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня

220-224

 

55

Практичне ознайомлення з написанням префіксів з- (с-).

225-228

 

56

Збіг однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня.

229-232

 

57

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї.

233-236

 

58

Перенос слів із префіксами.

237-240

 

59

Суфікс. Спостереження за роллю суфіксів на прикладі спільнокореневих слів, які належать до тієї самої частини мови.

241-252

 

60

Контрольна робота : диктант

 

 

61

Урок  розвитку мовлення №8. Переказ тексту - розповіді за колективно складеним планом.

 

 

62

Аналіз контрольної роботи. Творення слів з найуживанішими суфіксами, введення їх у речення,  текст.

252-255

 

63

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник з  НВР                                                      Директор НВО

_____/__________                                                 _____/________ /

«_________» 2018р.     

УКРАЇНСЬКА МОВА

ІІ семестр

Дата

Тема уроку

Вправи

Частини мови

 

64

Спостереження за словами, що відповідають на питання, а також за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, до, але тощо). Розпізнавання таких слів.

259-262

 

65

Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови.

263-266

 

66

Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. Вимова і написання слова дециметр.

267-275

 

67

Урок  розвитку мовлення №9.  «Виправляємо текст». Редагування тексту «Зимовий ліс».

 

Іменник

 

68

Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот . Вимова і написання слова фермер

276-279

 

 

69

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

284-287

 

70

Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників.

288-293

 

  71

Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені якості.

Вимова і написання слова електрика

 

 

294-297

 

72

Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені  дії.

298-303

 

73

Вживання іменників у прямому і переносному значеннях.

 

 

74

Урок  розвитку мовлення №10. Складання привітання.

 

 

75

Контрольна  робота : списування.

 

 

76

Аналіз перевірної роботи. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Приналежність  слова до одного з родів. Вимова і написання слова колектив.

304-307

 

77

 

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Приналежність  слова до одного з родів. Вимова і написання слова хвилина.

308-312

 

78

Змінювання іменників за числами (однина і множина). Вимова і написання слова черешня.

313-317

318-321

 

79

Практичне ознайомлення з відмінками іменника (назви відмінків, відмінкові питання).

322-325

 

 

80

Урок  розвитку мовлення №11. Навчальний переказ.

 

 

81

Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за відмінками. Форма слова. Спостереження за влучним уживанням іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті. Вимова і написання слова комбайн.

326-330

 

82

Контрольна робота:  диктант.

 

Прикметник

 

83

Аналіз контрольної  роботи. Загальне поняття про прикметник.

331- 335

 

 

84

 Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника. Вимова і написання слова айстра.

336 -340

 

85

Урок  розвитку мовлення №12. Навчальний переказ

 

 

86

Змінювання прикметників за числами.

346-350

 

87

Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до прикметника, редагувати текст.

351-355

 

88

Змінювання прикметників за родами  Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є. Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники.

356-359

 

89

Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях.

360-369

 

90

 

Закріплення вивченого. Повний аналіз прикметника як частини мови.

365-369

 

91

Урок  розвитку мовлення №13. Навчальний переказ

 

 

92

Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Спостереження за вживанням прикметників у загадках.

369-378

 

93

Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. Закріплення й узагальнення знань про прикметник.

379-387

 

94

 

Контрольна робота: перевірка  мовних знань і вмінь з теми  «Іменник. Прикметник».

 

 

 

Дієслово

 

 

95

Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття (питання, роль у реченні). Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Вимова і написання слова очерет.

388-391

 

96

Урок  розвитку мовлення 14. Навчальний переказ.

 

 

97

Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Вимова і написання слова космонавт.

392-394

395-398

 

98

Дієслова-синоніми. Удосконалення висло-влювань шляхом добирання дієслівних синонімів.

399-403

 

99

Дієслова-антоніми. Вимова і написання слова кипіти.

404-407

 

100

 

Вживання дієслів у переносному значенні. Вимова і написання слова кошеня.

408-412

 

 

101

Змінювання дієслів за часами.

418-422

 

102

Урок  розвитку мовлення №15. Робота з деформованим текстом

 

 

103

Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях.

423-426

 

104

Дієслова завершеної і незавершеної дії.

427-431

 

105

Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова.

432-440

 

106

Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні

441-445

 

 

107

 

Урок  розвитку мовлення №16.  Робота з деформованим текстом

 

 

108

Закріплення знань про дієслово

 

 

109

Контрольна робота: перевірка  мовних знань і вмінь з теми «Дієслово»

 

Повторення вивченого за рік

 

110

 

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви.  Українська абетка (алфавіт). Букви на позначення голосних і приголосних звуків. Способи позначення м’якості приголосних на письмі.

450-456

 

111

Повторення вивченого про текст і речення.

457-461

 

112

Повторення вивченого про частини мови.

462-466

 

113

Повторення вивченого про правопис слів з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені слова, що перевіряються наголосом.

Правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, що не перевіряються наголосом.

 

 

114

Урок  розвитку мовлення №17 Складання розповіді «А вже літо»

 

 

115

Повторення вивченого матеріалу про правопис слів із дзвінкими і глухими приголосними. Вживання апострофа після префіксів на приголосний перед буквами я, ю, є, ї.

467-470

 

116

Контрольна робота:  диктант

 

 

117

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого матеріалу. Правило переносу слів із подвоєними буквами. Велика буква у власних іменниках.

 

 

 

Слова, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати: абрикóс, адрéса, áйстра, акваріум,   апельси́н, апети́т, асфáльт, вдячний,    велосипéд,  вóгнище, вокзал ,внесок, гармонія,горизóнт, гримі́ти,  депутáт, децимéтр, дирéктор, елéктрика, кипі́ти, кишéня, колекти́в, комбáйн,   коридóр, космонáвт, крини́ця,  минýлий, милосердний, очерет,  пирі́г, приязний, президéнт, пшени́ця,  сантимéтр, секýнда,  тривóга, фéрмер, хвили́на, черéмха, черéшня (40 слів).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Фрідрак Надія Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Иванова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шульгіна Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Хаюк Тетяна Трохимівна
    Дякую, матеріал став у нагоді. Творчих успіхів
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
16 липня 2018
Переглядів
33902
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку