КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

Про матеріал
Математика Навчальна програма для учнів закладів загальної середньої освіти І ступеня 1-2 ( НУШ) ( затверджена наказом МОН України від 12.08.2022 № 743-22 ( розробленою під керівництвом О.Я.Савченко) 2 клас (1 семестр) За підручником Автор: Н.П. Листопад Видавництво: Київ, УОВЦ "Оріон", 2019 (4 годин на тиждень)
Перегляд файлу

Математика

Навчальна програма для учнів закладів загальної середньої освіти І ступеня 1-2

( НУШ)  ( затверджена наказом МОН України від  12.08.2022 № 743-22 ( розробленою під керівництвом О.Я.Савченко)

2 клас (1 семестр)

За підручником Автор: Н.П. Листопад Видавництво: Київ, УОВЦ "Оріон", 2019

(4 годин на тиждень)

№ п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу (тема уроку)

Основні вміння й навички, поняття, які мають бути сформовані в учнів

Основні поняття (демонстрації)

Примітка

Повторення вивченого в 1 класі (9год)

1.

 

Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь.

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа, утворює числа різними способами;

порівнює числа різними способами;

визначає розрядний склад двоцифрового числа;

подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

 

№ 1-7

 

2.

 

Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії.

№ 8-14

 

3.

 

Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10.

№ 15-21

 

4.

 

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язання задач.

№ 22-28

 

5.

 

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів.

№ 29-37

 

6.

 

Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв'язування задач.

№ 38-44

 

7.

 

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне числа. Розв'язування і порівняння задач

№ 45-51

 

8.

 

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.

№ 52-62

 

9.

 

Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником.

Тема

№ 63-70

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел (21 год)

10.

 

Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв'язування задач. Об’ємні геометричні фігури.

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;

обчислює усно зручним для себе способом; 

прогнозує результат додавання та віднімання;

перевіряє правильність обчислень;

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення;

коментує виконання обчислень;

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

називає елементи геометричних фігур;

моделює геометричні фігури;

креслить відрізки заданої довжини;

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі;

 

№ 71-79

 

11.

 

Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв'язування задач.

№ 80-87

 

12.

 

Закріплених вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв'язування і порівняння задач.

№ 88-94

 

13.

 

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв'язування задач.

№ 95-100

 

14.

 

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв'язування задач.

№ 101-110

 

15.

 

Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач.

№ 111-118

 

16.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв'язування задач. Об’ємні геометричні фігури.

№ 119-126

 

17.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач.

№ 127-133

 

18.

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач.

№ 134-140

 

19.

 

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач із двома запитаннями

№ 141-149

 

20.

 

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач.

№ 150-158

 

21.

 

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач

№ 159-168

 

22.

 

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач

№ 169-175

 

23.

 

Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач за поданим планом

№ 176-186

 

24.

 

Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач

№ 187-196

 

25.

 

Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач

№ 197-206

 

26.

 

Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником

№ 207-213

 

27.

 

Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини

№ 214-223

 

28.

 

Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини

№ 224-232

 

29.

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв'язування задачі. Обчислення довжини ламаної лінії.

 

№ 233-239

 

30.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів

Тема

 

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел (34 год)

31.

 

Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання.  Розв'язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії.

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;

обчислює усно зручним для себе способом; 

прогнозує результат додавання та віднімання;

перевіряє правильність обчислень

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення;

коментує виконання обчислень;

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

називає елементи геометричних фігур;

моделює геометричні фігури;

креслить відрізки заданої довжини;

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання;

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі;

 

№ 240-249

 

32.

 

Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задач. Робота з геометричним матеріалом.

№ 250-261

 

33.

 

Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач

№ 262-270

 

34.

 

Вирази із дужками. Розв'язування задач. Складання виразу до задач

№ 271-277

 

35.

 

Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв'язування задач

№ 278-284

 

36.

 

Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв'язування задач

№ 285-292

 

37.

 

Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач

№ 293-300

 

38.

 

Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв'язування задач

№ 301-308

 

39.

 

Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв'язування задач

№ 309-316

 

40.

 

Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач

№ 317-324

 

41.

 

Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником

№ 325-334

 

42.

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв'язування задач

№ 335-343

 

43.

 

Доповнення чисел до 10. Додання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником

№ 344-352

 

44.

 

Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв'язування задач

№ 353-360

 

45.

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задачі з двома запитаннями.

№ 361-369

 

46.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Тема

 

 

 

47.

 

Додавання виду 38+4. Розв'язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

називає елементи геометричних фігур;

моделює геометричні фігури;

креслить відрізки заданої довжини;

будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку;

розрізняє круг і коло;

вимірює сторони геометричних фігур; обчислює довжину ламаної, периметр многокутника

№ 370-378

 

48.

 

Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв'язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника

№ 379-387

 

49.

 

Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв'язування задач

№ 388-399

 

50.

 

Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач

№ 400-407

 

51.

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за зразком. Обчислення периметра чотирикутника

№ 408-416

 

52.

 

Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач

№ 417-425

 

53.

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв'язування задач

№ 426-432

 

54.

 

Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок

№ 433-441

 

55.

 

Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування задач

№ 442-449

 

56.

 

Доба. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач на час

№ 450-458

 

57.

 

Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв'язування задач

№ 459-466

 

58.

 

Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач

№ 467-474

 

59.

 

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв'язування задач двома способами

№ 475-483

 

60.

 

Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування задач

№ 484-491

 

61.

 

Квадрат. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задач двома способами

№ 492-500

 

62.

 

Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв'язування задач

№ 501-507

 

63.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Тема

 

 

64.

 

Резервний урок. Підсумок за семестр.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Pasichnyk Marina
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
НУШ
Додано
18 вересня 2022
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку