Математика
Навчальна програма для учнів закладів загальної середньої освіти І ступеня 1-2
( НУШ) ( затверджена наказом МОН України від 12.08.2022 № 743-22 ( розробленою під керівництвом О.Я.Савченко)
2 клас (1 семестр)
За підручником Автор: Н.П. Листопад Видавництво: Київ, УОВЦ "Оріон", 2019
(4 годин на тиждень)
Дата |
Зміст навчального матеріалу (тема уроку) |
Основні вміння й навички, поняття, які мають бути сформовані в учнів |
|||
Повторення вивченого в 1 класі (9год) |
|||||
1. |
|
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь. |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; порівнює числа різними способами; визначає розрядний склад двоцифрового числа; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;
|
№ 1-7 |
|
2. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії. |
№ 8-14 |
|
|
3. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. |
№ 15-21 |
|
|
4. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язання задач. |
№ 22-28 |
|
|
5. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів. |
№ 29-37 |
|
|
6. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв'язування задач. |
№ 38-44 |
|
|
7. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне числа. Розв'язування і порівняння задач |
№ 45-51 |
|
|
8. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. |
№ 52-62 |
|
|
9. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. Тема |
№ 63-70 |
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел (21 год) |
|||||
10. |
|
Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв'язування задач. Об’ємні геометричні фігури. |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; обчислює усно зручним для себе способом; прогнозує результат додавання та віднімання; перевіряє правильність обчислень; визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; коментує виконання обчислень; записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; називає елементи геометричних фігур; моделює геометричні фігури; креслить відрізки заданої довжини; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; створює допоміжну модель задачі різними способами; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі;
|
№ 71-79 |
|
11. |
|
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв'язування задач. |
№ 80-87 |
|
|
12. |
|
Закріплених вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв'язування і порівняння задач. |
№ 88-94 |
|
|
13. |
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв'язування задач. |
№ 95-100 |
|
|
14. |
|
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв'язування задач. |
№ 101-110 |
|
|
15. |
|
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач. |
№ 111-118 |
|
|
16. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв'язування задач. Об’ємні геометричні фігури. |
№ 119-126 |
|
|
17. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв'язування задач. |
№ 127-133 |
|
|
18. |
|
Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач. |
№ 134-140 |
|
|
19. |
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач із двома запитаннями |
№ 141-149 |
|
|
20. |
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач. |
№ 150-158 |
|
|
21. |
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач |
№ 159-168 |
|
|
22. |
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач |
№ 169-175 |
|
|
23. |
|
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач за поданим планом |
№ 176-186 |
|
|
24. |
|
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач |
№ 187-196 |
|
|
25. |
|
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач |
№ 197-206 |
|
|
26. |
|
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником |
№ 207-213 |
|
|
27. |
|
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини |
№ 214-223 |
|
|
28. |
|
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини |
№ 224-232 |
|
|
29. |
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв'язування задачі. Обчислення довжини ламаної лінії. |
|
№ 233-239 |
|
30. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів Тема |
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел (34 год) |
|||||
31. |
|
Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв'язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. |
володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; обчислює усно зручним для себе способом; прогнозує результат додавання та віднімання; перевіряє правильність обчислень визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; коментує виконання обчислень; записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; називає елементи геометричних фігур; моделює геометричні фігури; креслить відрізки заданої довжини; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; створює допоміжну модель задачі різними способами; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі;
|
№ 240-249 |
|
32. |
|
Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задач. Робота з геометричним матеріалом. |
№ 250-261 |
|
|
33. |
|
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значення виразів. Розв'язування задач |
№ 262-270 |
|
|
34. |
|
Вирази із дужками. Розв'язування задач. Складання виразу до задач |
№ 271-277 |
|
|
35. |
|
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв'язування задач |
№ 278-284 |
|
|
36. |
|
Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв'язування задач |
№ 285-292 |
|
|
37. |
|
Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач |
№ 293-300 |
|
|
38. |
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв'язування задач |
№ 301-308 |
|
|
39. |
|
Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв'язування задач |
№ 309-316 |
|
|
40. |
|
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач |
№ 317-324 |
|
|
41. |
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником |
№ 325-334 |
|
|
42. |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв'язування задач |
№ 335-343 |
|
|
43. |
|
Доповнення чисел до 10. Додання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником |
№ 344-352 |
|
|
44. |
|
Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв'язування задач |
№ 353-360 |
|
|
45. |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задачі з двома запитаннями. |
№ 361-369 |
|
|
46. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Тема |
|
|
|
47. |
|
Додавання виду 38+4. Розв'язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії |
розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; називає елементи геометричних фігур; моделює геометричні фігури; креслить відрізки заданої довжини; будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; розрізняє круг і коло; вимірює сторони геометричних фігур; обчислює довжину ламаної, периметр многокутника |
№ 370-378 |
|
48. |
|
Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв'язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника |
№ 379-387 |
|
|
49. |
|
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв'язування задач |
№ 388-399 |
|
|
50. |
|
Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв'язування задач |
№ 400-407 |
|
|
51. |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за зразком. Обчислення периметра чотирикутника |
№ 408-416 |
|
|
52. |
|
Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач |
№ 417-425 |
|
|
53. |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв'язування задач |
№ 426-432 |
|
|
54. |
|
Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок |
№ 433-441 |
|
|
55. |
|
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування задач |
№ 442-449 |
|
|
56. |
|
Доба. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач на час |
№ 450-458 |
|
|
57. |
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв'язування задач |
№ 459-466 |
|
|
58. |
|
Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач |
№ 467-474 |
|
|
59. |
|
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв'язування задач двома способами |
№ 475-483 |
|
|
60. |
|
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування задач |
№ 484-491 |
|
|
61. |
|
Квадрат. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задач двома способами |
№ 492-500 |
|
|
62. |
|
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв'язування задач |
№ 501-507 |
|
|
63. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Тема |
|
|
|
64. |
|
Резервний урок. Підсумок за семестр. |
|
|