Алгебра 10 клас
Стандартний рівень з урахуванням виділених додаткових годин із варіативного
складника навчального плану(5 годин на тиждень)
Усього 105 год, 3 години на тиждень, у I семестрі 48 год, II семестрі-57год
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин за програмою |
Кількість годин фактично |
Кількість контрольних робіт |
I |
Функції,рівняння і нерівності |
|
10 |
1 |
II |
Степенева функція |
|
12 |
1 |
III |
Тригонометричні функції |
|
17 |
1 |
IV |
Тригонометричні рівняння і нерівності |
|
13 |
1 |
V |
Похідна та її застосування |
|
30 |
2 |
VI |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
17(4на початку року +13 в кінці з резерву) |
1 |
VII |
Резерв |
- |
6 |
- |
усього |
|
105 |
105 |
7 |
I семестр
№ |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Год. |
Дата |
Примітка |
|
1-4 |
Повторення програмного матеріалу за 9клас. Вхідне діагностичне оцінювання |
4 |
|
|
|
I Функції, рівняння і нерівності (10год)
Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; розпізнає та схематично зображує графіки функцій; моделює реальні процеси за допомогою функцій.
|
|||||
5. |
Числові функції та їх властивості. Способи задання функцій |
1 |
|
|
|
6. |
Парні та непарні функції |
1 |
|
|
|
7. |
Побудова графіків функції за допомогою геометричних перетворень |
1 |
|
|
|
8. |
Графіки функцій,що містять модуль. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
9. |
Оборотні функції.Взаємно обернені функції |
1 |
|
|
|
10. |
Рівносильні перетворення рівнянь. Рівняння- наслідки.Застосування властивостей функції до розв’язування рівнянь |
1 |
|
|
|
11,12 |
Рівносильні перетворення нерівностей. Метод інтервалів.Самостійна робота. |
2 |
|
|
|
13. |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
14. |
Контрольна робота№1 |
1 |
|
|
|
II Степенева функція(12год) Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.
|
|||||
15. |
АКР.Корінь n-гостепеня. Арифметичний корінь n-го степеня та його властивості |
1 |
|
|
|
16,17 |
Перетворення коренів. Дії над коренями. Самостійна робота |
2 |
|
|
|
18. |
Функція у= та її графік |
1 |
|
|
|
19. |
Степінь з раціональним показником, його властивості |
1 |
|
|
|
20. |
Перетворення виразів,що містять степені з раціональним показником. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
21. |
Степенева функцяї, її властивості і графік |
1 |
|
|
|
22,23 |
Розв’язування ірраціональних рівнянь |
2 |
|
|
|
24. |
Ірраціональні нерівності |
1 |
|
|
|
25. |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
26. |
Контрольна робота№2 |
1 |
|
|
|
III Тригонометричні функції (17год) Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;
|
|||||
27. |
АКР. Радіанна міра кутів. |
1 |
|
|
|
28. |
Синус, косинус, тангенс і котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу |
1 |
|
|
|
29.30 |
Знаки тригонометричних функцій. Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій |
2 |
|
|
|
31. |
Властивості та графіки тригонометричних функцій у=,у=. |
1 |
|
|
|
32. |
Властивості та графіки тригонометричних функцій у=,у=.1 |
1 |
|
|
|
33. |
Розв’язування вправ.Самостійна робота |
1 |
|
|
|
34. |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
1 |
|
|
|
35. |
Розв’язування вправ Самостійна робота |
1 |
|
|
|
36. |
Формули додавання та наслідки з них |
1 |
|
|
|
37. |
Формули зведення |
1 |
|
|
|
38. |
Тригонометричні формули подвійного аргументу |
1 |
|
|
|
39. |
Формули перетворення суми та різниці тригонометричних функцій у добуток.Самостійна робота |
1 |
|
|
|
40. |
Формули перетворення добутку тригонометричних функцій у суму |
1 |
|
|
|
41. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
42. |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
43. |
Контрольна робота№2(підсумкова за Iсеместр) |
1 |
|
|
|
V Тригонометричні рівняння і нерівності(13год) Учень/учениця: перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння і нерівності. |
|||||
44. |
АКР.Обернені тригонометричні функції, їх означення,властивості,графіки |
1 |
|
|
|
45. |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
46. |
Найпростіші тригонометричні рівняння cosx=b, sinx=b, |
1 |
|
|
|
47. |
Найпростіші тригонометричні рівняння tgx=b, ctgx=b,Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
48. |
Розв’язування тригонометричних рівнянь ,які зводяться до алгебраїчних.Однорідні тригонометричні рівняння. |
1 |
|
|
|
II семестр
|
|||||
49. |
Застосування обмеженості тригонометричних функцій до розв’язування рівнянь |
|
|
|
|
50. |
Розв’язування тригонометричних рівнянь виду f(х)=0 допомогою розкладання на множники. Самостійна робота. |
|
|
|
|
51,52 |
Розв’язування тригонометричних нерівностей |
|
|
|
|
53. |
Розв’язування вправ Самостійна робота. |
|
|
|
|
54. |
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
55. |
Контрольна робота№4 |
|
|
|
|
56. |
АКР. Розв’язування вправ |
|
|
|
|
V Похідна(14год) Учень/учениця: вміє знаходити похідні функцій; досліджує функції (за допомогою похідної),будує її графік; розпізнає і схематично будує графіки функцій; ілюструє її(похідної) застосування на прикладах; застосовує поняття похідної до дослідження функції; до розв’язання задач про миттєву швидкість і задач про дотичну до кривої; моделює реальні процеси за допомогою похідних
|
|||||
57. |
Задачі,які приводять до поняття похідної. Геометричний і фізичний зміст похідної. |
1 |
|
|
|
58,59 |
Похідні елементарних функцій. Таблиця похідних |
2 |
|
|
|
60,61 |
Похідна суми,добутку,частки функцій. Самостійна робота. |
2 |
|
|
|
62,63 |
Похідна складеної функції |
2 |
|
|
|
64. |
Розв’язування вправ .Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
65,66 |
Рівняння дотичної |
2 |
|
|
|
67. |
Фізичний зміст похідної |
1 |
|
|
|
68. |
Розв’язування вправ .Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
69. |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
70. |
Контрольна робота№5 |
1 |
|
|
|
VI Застосування похідної (17год) Учень/учениця: вміє знаходити похідні функцій; досліджує функції (за допомогою похідної),будує її графік; розпізнає і схематично будує графіки функцій; ілюструє її(похідної) застосування на прикладах; застосовує поняття похідної до дослідження функції; до розв’язання задач про миттєву швидкість і задач про дотичну до кривої; моделює реальні процеси за допомогою похідних
|
|||||
71,72 |
АКР. Зростання і спадання функції |
2 |
|
|
|
73,74 |
Екстремуми функції |
2 |
|
|
|
75. |
Розв’язування вправ .Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
76,77 |
Найбільше і найменше значення функції. екстремальні задачі |
2 |
|
|
|
78. |
Розв’язування вправ .Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
79,80 81 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
3 |
|
|
|
82. |
Розв’язування вправ . |
1 |
|
|
|
83 |
Розв’язування задач прикладного змісту |
1 |
|
|
|
84. |
Розв’язування вправ .Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
85. |
Розв’язування вправ . |
1 |
|
|
|
86. |
Контрольна робота№6 |
1 |
|
|
|
87. |
АКР. Розв’язування вправ . |
1 |
|
|
|
VII Повторення і систематизація навчального матеріалу(18год) |
|||||
88. |
Функції, рівняння і нерівності |
1 |
|
|
|
89. |
Розв’язування задач і вправ . |
1 |
|
|
|
90. |
Розв’язування задач і вправ . |
1 |
|
|
|
91. |
Розв’язування задач і вправ .Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
92. |
Тригонометричні функції |
1 |
|
|
|
93. |
Розв’язування задач і вправ . |
1 |
|
|
|
94. |
Тригонометричні рівняння і нерівності |
1 |
|
|
|
95. |
Розв’язування задач і вправ . |
1 |
|
|
|
96. |
Розв’язування задач і вправ .Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
97. |
Похідна та її застосування |
1 |
|
|
|
98. |
Похідна та її застосування |
1 |
|
|
|
99. |
Розв’язування задач і вправ . |
1 |
|
|
|
100. |
Розв’язування задач і вправ .Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
101. |
Контрольна робота№7 |
1 |
|
|
|
102. |
АКР. Розв’язування вправ . |
1 |
|
|
|
103. |
Розв’язування вправ . |
1 |
|
|
|
104. |
Розв’язування вправ . |
1 |
|
|
|
105. |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|