Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу
№ |
Зміст навчального матеріалу в ІІ семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів |
Дата |
|
Як не любить свій рідний край! |
|||||
62 |
Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: знають та виконують на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань Діяльнісний компонент: -ознайомлюються з розділом, - висловлюють свої думки; -виразно читають поезію; -пояснюють значення слів, висловів, цитат. Ціннісний компонент: висловлюють власне ставлення до змісту прослуханої інформації |
|
|
63 |
Вірші Варвари Гринько «Рідний край», Олекси Палійчука «Київ». Навчання виразному читанню; пояснення виділених слів і речень.
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя. |
Знаннєвий компонент:знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого, до подій тексту; -виразно читають вірші; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; -пояснюють значення слів, висловів, цитат; -пояснюють написання власних назв; -декламують напам’ять вірші. Ціннісний компонент: беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -з любов’ю і повагою ставляться до рідного краю. |
|
|
64 |
Дарина Телкова «Героям», Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну».
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність.
|
Знаннєвий компонент: знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; - виразно читають поезію; - пояснюють зміст цитат поетичного твору; - описують картини, що постають в уяві за рядками вірша. Ціннісний компонент: -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; - з повагою ставляться до героїв України. |
|
|
65 |
Оповідання Оксани Коротюк «Наші скарби». Розширення і збагачення знань учнів про музеї.
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - беруть участь в обговоренні про що може йти мова в тексті;; - досліджують жанрові особливості і структури тексту -збагачують мовлення; -пояснюють назви музеїв України; -доводять власну думку, звертаючись до тексту; - орієнтуються в тексті, знаходять цитати, вислови, описи за завданням вчителя. Ціннісний компонент: -аналізують свою роботу на уроці; - розповідають про культурне надбання українського народу.
|
|
|
66 |
Науково-художнє оповідання Тетяни Щербаченко «Український лицар».
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - виразно та чітко читають текст; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. -збагачують мовлення і розвиток понятійного і образного мислення. -будують тематичну павутинку до слова Кобзар; - ставлять запитання про незрозуміле в тексті; - працюють в парі; - добирають запитання до змісту тексту. Ціннісний компонент:
|
|
|
67 |
Наталка Поклад «Гарно жити у селі».
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -культурна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук;
|
Знаннєвий компонент: -знають про утворення назв українських сіл; - знають які художні засоби поети використовують при написанні віршів. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого; -виразно читають поезію: - знаходять порівняння, пояснюють їх; - добирають власні порівняння; -розглядають картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи;
|
|
|
68 |
Микола Вінграновський «Сама собою ця річка тече» |
- спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -культурна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук;
|
Знаннєвий компонент: - знають імена видатних українських поетів, які художні засоби поети використовують при написанні віршів. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого; -виразно читають поезію: - знаходять порівняння, слова з переносним значенням в віршах; -розглядають картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи;
|
|
|
69 |
Робота з дитячою книжкою. Робота з різними джерелами інформації. |
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування.. Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; -виразно читають твір; - знаходять в творі уривки за завданням вчителя. - визначають головну думку твору, мету. Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
|
|
70 |
Наталія Олійник «Гончарики з Опішного». Науково-художній текст.
|
- спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -культурна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; - виразно та правильно читають текст; - зіставляють ілюстрацій із текстом; -збагачують словниковий запас; -пояснюють значення слів, висловів; - обґрунтовують власну думку стосовно виду тексту; - досліджуюють якими керамічними виробами користуються вдома. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - розповідають про походження професійних династій; - з повагою ставляться праці.
|
|
|
71
|
Інтегрований урок (літературне читання, дизайн і технології). Наталія Олійник «Гончарики з Опішного». Виготовлення посуду.
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -переказують текст; - працюють з інструкцією по виконанню роботи; - пояснюють да дотримуються алгоритму дій; Ціннійсний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - розповідають про походження професійних династій; - доводять почату справу до завершення. - з повагою ставляться праці.
|
|
|
72 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Як не любить свій край!»
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -демонструють свої знання. Ціннісний компонент:
|
|
|
Літературні казки, п’єса-казка, байки. |
|||||
73 |
Вступ до розділу; розгляд колажу; настанови щодо опрацювання творів. Ознайомлення із обсягом і переліком творів у змісті підручника
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - розглядають колаж; -беруть участь у колективному обговоренні побаченого та почутого. - ознайомлюються із обсягом і переліком творів у змісті підручника Ціннісний компонент: -впевнено висловлюють свої думки. |
|
|
74 |
Валентин Бичко «Казка вигадка, та в ній...». Анатолій Дімаров «Для чого людині серце».
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; - здоров’язберігаюча компетентність. - культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають ознаки чарівної казки Діяльнісний компонент: -розвивають емоційний інтелект, уяву; прогностичні уміння; -удосконалюють вміння читати діалоги. -інсценізацують уривки казки. -виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого. Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі; - дбайливо ставляться до свого здоров’я. |
|
|
75 |
Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження). Слово про письменника. Розвиток емоційного інтелекту, уяви; прогностичних умінь.
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; -навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент: знають ознаки чарівної казки Діяльнісний компонент: -розвивають емоційний інтелект, уяву; прогностичні уміння; -удосконалюють вміння читати діалоги. -інсценізацують уривки казки. -виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого. Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі; - дбайливо ставляться до свого здоров’я; -виявляють ініціативність. |
|
|
76 |
Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження).
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; -навчання впродовж життя.
|
Знаннєвий компонент: знають ознаки чарівної казки Діяльнісний компонент: -розвивають емоційний інтелект, уяву; прогностичні уміння; -удосконалюють вміння читати діалоги. -інсценізацують уривки казки. -виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого. Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі; - дбайливо ставляться до свого здоров’я; -виявляють ініціативність. |
|
|
|
Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження). |
спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
Знаннєвий компонент: знають ознаки чарівної казки Діяльнісний компонент: -розвивають емоційний інтелект, уяву; прогностичні уміння; -удосконалюють вміння читати діалоги. -інсценізацують уривки казки. -виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого. Ціннісний компонент: - оцінюють результати роботи в парі; - дбайливо ставляться до свого здоров’я; -виявляють ініціативність.
|
|
|
77 |
Робота з дитячою книжкою. Зустріч з книжками письменника Олександра Дерманського. Виставка книжок письменника. Презентація учнями прочитаних творів. |
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність; -інформаційно-комунікативна компетентність; -вміння навчатися впродовж життя. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; -виразно читають текст; -розповідають зміст тексту; -презентують книжки домашньої бібліотеки. Ціннісний компонент: -впевнено висловлюють свої думки; - демонструють свої читацькі уподобання. |
|
|
78 |
Олександр Дерманський «Білячок». Слово про письменника. Дійові особи казки; зв’язок між ними і Білячком. Характеристика головного героя казки.
|
-спілкування державною мовою; -екологічна компетентність; - культурна компетентність; -здоров’язберігаюча компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - визначають дійових осіб казки; - виразно читають текст; - характеризують головного героя; - працюють в групі; - ділять текст на частини; - складають план тексту; - добирають заголовок тексту; - переказують текст. Ціннісний компонент:
|
|
|
79 |
Олександр Дерманський «Білячок». ( продовження) |
--спілкування державною мовою; -екологічна компетентність; - культурна компетентність; -здоров’язберігаюча компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - визначають дійових осіб казки; - виразно читають текст; - характеризують головного героя; - працюють в групі; - ділять текст на частини; - складають план тексту; - добирають заголовок тексту; - переказують текст. Ціннісний компонент:
з любов’ю та повагою ставляться до мами. |
|
|
80
|
Олександр Дерманський «Білячок». ( продовження)
|
--спілкування державною мовою; -екологічна компетентність; - культурна компетентність; -здоров’язберігаюча компетентність.
|
Знаннєвий компонент: - знають біографічні відомості про Сашка Дерманського, його твори. - знають, що таке казка, ознаки чарівної казки. Діяльнісний компонент: - визначають дійових осіб казки; - виразно читають текст; - характеризують головного героя; - працюють в групі; - ділять текст на частини; - складають план тексту; - добирають заголовок тексту; - переказують текст. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - з любов’ю та повагою ставляться до мами; -критично та системно мислять.
|
|
|
81 |
Діагностична робота. Аудіювання (письмово). |
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -дотримуються культури оформлення письмових робіт; - обґрунтовують свої думки. Ціннісний компонент: - самостійно та созереджено працюють; - перевіряють результати проведеної роботи. |
|
|
82 |
Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Слово про письменника
|
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - комбіновано читають: вголос і мовчки; - аналізують мотив вчинків головного героя: - працюють в парі; - визначають головну думку твору. Ціннісний компонент: -діляться своїми враженнями, емоціями. -обґрунтовують власну думку. |
|
|
83 |
Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела».
|
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - комбіновано читають: вголос і мовчки; - аналізують мотив вчинків головного героя: - працюють в парі; - визначають головну думку твору. Ціннісний компонент: -діляться своїми враженнями, емоціями. -обґрунтовують власну думку. |
|
|
84 |
Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела».
|
спілкування державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - комбіновано читають: вголос і мовчки; - аналізують мотив вчинків головного героя: - працюють в парі; - визначають головну думку твору. Ціннісний компонент: -діляться своїми враженнями, емоціями. -обґрунтовують власну думку. |
|
|
85 |
Казкова вікторина «У світі чарівної казки» на основі прочитаних творів. |
спілкування державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знають зміст прочитаних творів; - знають художні засоби, які використовують письменники при написанні творів. Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -демонструють свої знання. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - цікавляться творчістю українських письменників; - приймають рішення; - керують емоціями; - конструктивно розв’язують проблеми. |
|
|
Літературні казки, п’єса-казка, байки (продовження) |
|||||
86 |
Робота з дитячою книжкою. (Хрестоматія) Іван Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою»
|
-спілкування державною мовою; -здоров’язберігаюча компетентність; - компетентність в галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - знають біографічні відомості про письменника. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -визначають ознаки п’єси; -виразно та правильно читають текст. Ціннісний компонент: - діють творчо; -виявляють ініціативність;
|
|
|
87 |
П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). (слово про письменницю)
|
-спілкування державною мовою; -здоров’язберігаюча компетентність; - компетентність в галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - знають біографічні відомості про письменниць: -знають, що таке п’єса-казка. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -визначають ознаки п’єси; -виразно та правильно читають текст; -визначають головну думку твору; -ісценізують уривок п’єси. Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи; -дбайливо ставляться до здоров’я. |
|
|
88 |
П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (продовження)
|
-спілкування державною мовою; -здоров’язберігаюча компетентність; - компетентність в галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - знають біографічні відомості про письменниць: -знають, що таке п’єса-казка. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -визначають ознаки п’єси; -виразно та правильно читають текст; -визначають головну думку твору; -ісценізують уривок п’єси. Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи; -дбайливо ставляться до здоров’я.
|
|
|
89 |
П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено).
|
-спілкування державною мовою; -культурна компетентність; -інформаційно комунікативна компетентність. -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - знають біографічні відомості про письменниць: -знають, що таке п’єса-казка. Діяльнісний компонент: -висловлюють своє ставлення до почутого; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -визначають ознаки п’єси; -виразно та правильно читають текст; -визначають головну думку твору; -ісценізують уривок п’єси. Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи; -дбайливо ставляться до здоров’я. |
|
|
90 |
Медіавіконце: афіша вистави. Ознайомлення з видами афіш як джерелами інформації.
|
-спілкування державною мовою; - підприємливість і фінансова грамотність; -інформаційно-комунікативна компетентність; - культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - ознайомлюються з видами афіш; -обговорюють, яку афішу можна створити до попередньої п'єси; -беруть участь у колективному обговоренні . Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - дотримуються правил роботи в групі.
|
|
|
91 |
Веселе слово. Богдана Бойко «У театрі». Чому глядачам не вдалося побачити виставу?
|
-спілкування державною мовою; -інформаційно-комунікативна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; -культурна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -відповідають на запитання за змістом прослуханого. -розглядають малюнок до гумористичного вірша; - виразно читають вірш; - складають правила культурної поведінки в театрі. Ціннісний компонент: - висловлюють свої думки; -працюють в групах, дотримуючись правил; - культурно поводяться в театрі та інших громадських місцях. |
|
|
92 |
Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байка Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак». (напам’ять)
|
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність; -інформаційно-комунікативна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -ознайомлюються із творчістю Л.Глібова; -вчаться виразно читати, уявляти, інсценізувати; -визначають мораль байки, її головної думки; -виховують моральні цінності; - висловлюють оцінювальні судження; - збагачують мовлення образними висловами. Ціннісний компонент:
|
|
|
93 |
Байка Леоніда Глібова «Лебідь, «Чиж та Голуб».
|
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність; -інформаційно-комунікативна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: -знають , що таке байка, байкар Діяльнісний компонент: -ознайомлюються із творчістю Л.Глібова; -вчаться виразно читати, уявляти, інсценізувати; -визначають мораль байки, її головної думки; -виховують моральні цінності; - висловлюють оцінювальні судження; - збагачують мовлення образними висловами. Ціннісний компонент: -впевнено висловлюють свої думки; - з повагою ставлять до складних ситуацій, в яких може опинитись людина.
|
|
|
94
|
Діагностична робота. Навички читання мовчки (письмово). |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; - інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент:знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури оформлення письмових робіт; -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльностісті; Ціннісний компонент: оцінюють власну роботу. |
|
|
95 |
Робота з дитячою книжкою. Байка Л. Глібова « Ластівка та Шуліка». |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя - компетентність в галузі природничих наук. |
Знаннєвий компонент: -знають , що таке байка, байкар Діяльнісний компонент: -дотримуються культури спілкування; - -виховують моральні цінності; - висловлюють оцінювальні судження; -виразно читають запропонований текст. Ціннісний компонент: діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці. |
|
|
96 |
Байка Анатолія Костецького «Добра порада». |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя - компетентність в галузі природничих наук. |
Знаннєвий компонент: -знають , що таке байка, байкар Діяльнісний компонент: -ознайомлюються із творчістю А. Костецького. -вчаться виразно читати, уявляти, інсценізувати; -визначають мораль байки, її головної думки; -виховують моральні цінності; - висловлюють оцінювальні судження; - збагачують мовлення образними висловами. Ціннісний компонент: -впевнено висловлюють свої думки; - з повагою ставлять до складних ситуацій, в яких може опинитись людина.
|
|
|
97 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П'єса-казка.Байки» |
- спілкування державною мовою -уміння вчитися впродовж життя -громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікативна компетентність.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; -демонструють свої знання. Ціннісний компонент:
|
|
|
Поезії про дивосвіт природи.
|
|||||
98 |
Вступ до розділу і теми. Розгляд колажу. Що відображають його фрагменти? Вірш Любові Забашти «Дивосвіт».
|
- спілкування державною мовою - культурна компетентність; -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук
|
Знаннєвий компонент: знають , що таке рими, ритм. Діяльнісний компонент: - оознайомлюються із вступом до розділу; -беруть участь у колективному розгляді колажу; - ознайомлюються із настановами щодо читання цього розділу. Ціннісний компонент: -впевнено висловлюють свої думки. |
|
|
99 |
Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе…»
|
- спілкування державною мовою - культурна компетентність; -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент:
Ціннісний компонент: -впевнено висловлюють свої думки; - захоплюються красою природи. |
|
|
100 |
Морський пейзаж у вірші Лесі Українки «Плине білий човник...». (напам’ять)
|
-спілкування державною мовою -компетентності у галузі природничих наук; -громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікативна компетентність.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -ставлять до тексту запитання ( робота в парі); - виразно читають поезію; - створюють ілюстрації до прочитаного вірша. Ціннісний компонент:
|
|
|
101 |
О.Олесь « В небі жайворонки в'ються». Вірш М. Сингаївського «Волошкове поле»
|
-спілкування державною мовою -компетентності у галузі природничих наук; -громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -ставлять до тексту запитання ( робота в парі); - виразно читають поезію; - знаходять дієслова в тексті вірша; - знаходять порівняння в тексті вірша; - пояснюють зміст та значення виділених рядків. Ціннісний компонент:
|
|
|
102 |
Д.Павличко «Дядько Дощ», Л.Костенко « Шипшина важко віддає плоди…» (напам’ять) |
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук; -інформаційно-комунікативна компетентність |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -знаходять ознаки, порівняння, слова з переносним значенням; - виразно читають, римують слова; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -ставлять до тексту запитання ( робота в парі). - декламують напам’ять поезію. Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи; - захоплюються красою рідного краю. |
|
|
103 |
А.Качан «Розливається Дунай...». |
спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук; -навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -знаходять ознаки, порівняння, слова з переносним значенням; - виразно читають, римують слова; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного; -ставлять до тексту запитання ( робота в парі). - декламують напам’ять поезію. Ціннісний компонент: - оцінюють результати своєї роботи; - захоплюються красою рідного краю. |
|
|
104 |
Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяк (хрестоматія) |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -інформаційно-комунікативна компетентність; - компетентність в галузі природничих наук.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -відповідають на запитання за змістом прослуханого; - виразно читають поезію; - грамотно висловлюють думки; - створюють ілюстрації до прочитаних творів; - працюють в парі. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - цікавляться творчістю сучасних українських письменників. |
30.03 |
|
105 |
Медіавіконце: мініпроєкт — створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш».
|
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; -інформаційно-комунікативна компетентність.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; -беруть участь у колективному обговоренні; - створюють макет майбутньої обкладинки; - втілюють свої ідеї в життя. Ціннісний компонент:
|
|
|
106 |
Діагностична робота. Робота з літературним твором (письмово). |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -громадянська та соціальна компетентність.
|
Знаннєвий компонент: -знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури оформлення письмових робіт; -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності. Ціннісний компонент:
|
|
|
107 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; -інформаційно-комунікативна компетентність.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -відповідають на запитання за змістом прослуханого. - обґрунтовують власну відповідь; - демонструють навички роботи з текстом; -демонструють навичку виразного читання. Ціннісний компонент:
|
|
|
Все добре переймай, а недобре – виправляй.
|
|||||
108 |
Вступ до розділу, настанови щодо його читання. Розгляд колажу; ознайомлення у змісті з назвами творів, прізвищами авторів
|
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; -громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -ознайомлюються з розділом, - висловлюють свої думки; -виразно читають твори розділу; -пояснюють значення слів, висловів, цитат. Ціннісний компонент: висловлюють власне ставлення до змісту прослуханої інформації |
|
|
109 |
Оповідання Василя Сухомлинського «Красиві слова і красиве діло».
|
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -культурна компетентність;
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - читають мовчки; -демонструють навики вибіркового читання; - роблять смисловий і структурний аналіз оповідання; -визначають головну думку твору; -висловлюють оцінювальні судження; - стисло переказують. Ціннісний компонент: - з повагою ставляться до батьків; - оцінюють результати своєї діяльності на уроці. |
|
|
110 |
Вірш Тетяни Майданович «Телефонна розмова». |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; -інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент: -знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події. Діяльнісний компонент: - виразно читають поезію; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; - роблять висновки стосовно щирості почуттів та турботи до близької людини; Ціннісний компонент: - проявляють щирі почуття та турботу до людей; - оцінюють результати своєї роботи. |
|
|
111 |
Робота з дитячою книжкою. Тетяна Стус (Щербаченко) (хрестоматія) |
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -уміння вчитися впродовж життя; -інформаційно-комунікативна компетентність.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -розпочинають ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів; -відповідають на запитання за змістом прослуханого. -виразно читають текст; -демонструють навички вибіркового читання. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - демонструють дбайливе ставлення до тварин; -критично та системно мислять. |
|
|
112 |
Нана Деменкова «Дружок і образа». |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; - компетентність в галузі природничих наук. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; - виразно читають текст; - формулюють головну думку тексту;
Ціннісний компонент: - дбайливо ставляться до тварин. - оцінюють результати своєї роботи.
|
|
|
113 |
Нана Деменкова «Я друзів не продаю». |
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; - компетентність в галузі природничих наук. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; - виразно читають текст; - формулюють головну думку тексту;
Ціннісний компонент: - дбайливо ставляться до тварин. - оцінюють результати своєї роботи.
|
|
|
114 |
Уривок з книжки Надійки Гербіш «Мене звати Мар’ям» «Різні культури». Слово про письменницю та її книжки. |
-спілкування державною мовою - культурна компетентність -уміння вчитися впродовж життя; -громадянська та соціальна компетентність.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; - демонструють навички виразного читання; - демонструють навички вибіркового читання; - висловлюють думки стосовно вміння підтримати та зрозуміти інших. Ціннісний компонент:
|
|
|
115 |
Надія Гербіш « Різні культури» (продовження). |
-спілкування державною мовою - культурна компетентність -уміння вчитися впродовж життя; -громадянська та соціальна компетентність.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; - демонструють навички виразного читання; - демонструють навички вибіркового читання; - висловлюють думки стосовно вміння підтримати та зрозуміти інших. Ціннісний компонент:
|
|
|
116 |
Вірш Н. Кир’ян «Ми з вами у цьому світі не самі». М. Вітлер «Кошеня пропало».
|
-спілкування державною мовою -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя; - компетентність в галузі природничих наук.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого: -читають мовчки; -читають вголос, дотримуючись інтонації; - розповідають історії з власного життя. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; -читають з розумінням; - критично та системно мислять.
|
|
|
117 |
Робота з дитячими інформаційними джерелами (сайти, періодичні видання).
|
-спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікативна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -усно відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльностісті; Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки. |
|
|
118 |
Анатолій Костецький «Спішу додому». Читання мовчки. Виразне читання діалогів.
|
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -громадянська та соціальна компетентність; -уміння вчитися впродовж життя |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; -виразно читають текст; - беруть участь в ісценізації творів. Ціннісний компонент:
|
|
|
119 |
Пес, відомий на весь світ. За матеріалами інтернет-джерел.
|
-спілкування державною мовою; -екологічна компетентність; -культурна компетентність; - компетентність в галузі природничих наук. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -передбачають орієнтовний зміст твору; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. -відповідають на запитання за змістом прослуханого; -читають вдумливо. Ціннісний компонент:
творчо та критично мислять. |
|
|
120 |
Веселе слово. Оксана Сенатович « Балакуни» |
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність; - навчання впродовж життя; -інформаційно-комунікаційна компетентність |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -виразно читають поетичні твори; -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного. -відповідають на запитання за змістом прослуханого; -читають вдумливо. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - дотримуються правил поведінки в громадських місцях; -критично мислять. |
|
|
121 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре- виправляй»
|
-спілкування державною мовою - культурна компетентність; - інформаційно-комунікативна компетентність; - навчання впродовж життя.
|
Знаннєвий компонент: -знають назви та зміст прочитаних віршованих і прозових творів, їх авторів; Діяльнісний компонент: -висловлюють свої думки щодо прочитаного; -демонструють свої знання; - визначають головну думку прочитаного; - порівнюють твори; - визначають почуття і вчинки дійових осіб. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; -діють творчо; -виявляють ініціативність; - оцінюють власні відповіді. |
|
|
Іскринки творчості
|
|||||
122 |
Вступ до розділу. Розгляд колажу. Вірш В.Коломієць « Ліс і лис»
|
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук; Навчання впродовж життя.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -читають вголос виразно, свідомо; -відповідають на запитання за змістом прослуханого; - висловлюють думки щодо прочитаного; Ціннісний компонент:
|
|
|
123 |
Робота з дитячою книгою. Анатолій Качан |
- спілкування державною мовою; -громадянська та соціальна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук; -навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: - вдумливо та виразно читають вголос; -усно відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - здійснюють пошукову діяльність. Ціннісний компонент:
|
|
|
124
|
Діагностична робота. Навички читання вголос. |
-спілкування державною мовою; -уміння вчитися впродовж життя; Громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань. Діяльнісний компонент: -дотримуються культури оформлення письмових робіт; -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; Ціннісний компонент: - самостійно працюють: -приймають рішення; - оцінюють результати навчальної діяльності. |
|
|
125 |
Медіавіконце: мініпроєкт-колаж «Про мене». |
-спілкування державною мовою; -інформаційно-комунікаційна компетентність; - інноваційність: - культурна компетентність.
|
Знаннєвий компонент: -знають та дотримуються правил спілкування: - знають, що таке коллаж. Діяльнісний компонент: -створюють колаж; -працюють за порадами підручника; -працюють в групах, дотримуючись правил спілкування; - презентують результати своєї діяльності. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - діють творчо; -виявляють ініціативність. |
|
|
126 |
Вірш Степана Жупанина «Намалюю вітер». Вірш Валентини Ткаченко «Лісове коріння».
|
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -культурна компетентність; - навчання впродовж життя. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -актуалізують спостереження у природі, які пробуджують уяву, бажання створювати щось своє; -шукають і аналізують образні засоби вірша; - виразно читають поезію. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - діють творчо; -виявляють ініціативність. |
|
|
127 |
Оповідання Олександра Єфімова «Тут усе є».
|
-спілкування державною мовою -екологічна компетентність; -компетентності у галузі природничих наук; -навчання впродовж життя.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - прогнозують власні очікування; - виразно читають твір; - визначають головну думку твору, тему. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - обґрунтовують власну позицію; -приймають рішення; - читають з розумінням. |
|
|
128 |
Вірш Дорота Гельнер «Розмова з фортепіано»
|
-спілкування державною мовою; - культурна компетентність; - навчання впродовж життя.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -виконують творчі завдання; -розповідають про свої захоплення; -беруть участь у колективному обговоренні; - виразно читають поетичний твір. . Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - діють творчо; -виявляють ініціативність. |
|
|
129 |
Казка Василя Сухомлинського «Співуча пір’їнка».
|
-спілкування державною мовою -уміння вчитися впродовж життя; -компетентність в галузі природничих наук; - громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -- вдумливо та виразно читають вголос; -усно відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - здійснюють пошукову діяльність. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - діють творчо; -виявляють ініціативність. |
|
|
130 |
Перевіряю свої досягнення. «Скринька очікувань»
|
-спілкування державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук; -культурна компетентність; - навчання впродовж життя.
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -висловлюють свої думки щодо прочитаного; -демонструють свої знання; - визначають головну думку прочитаного; - порівнюють твори; - визначають почуття і вчинки дійових осіб. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; -діють творчо; -виявляють ініціативність; - оцінюють власні відповіді.
|
|
|
131 |
Робота з дитячою книгою Презентація книжок однокласникам «Раджу прочитати» |
|
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -- вдумливо та виразно читають вголос; -усно відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - здійснюють пошукову діяльність. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - діють творчо; -виявляють ініціативність; -приймають рішення. |
|
|
132 |
Урок-подорож у країну «Фантазія» |
- спілкування державною мовою; - інноваційність; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; - знають, що означає слово фантазія; - знають зміст прочитаних поетичних творів їх авторів. Діяльнісний компонент: -- вдумливо та виразно читають вголос; -усно відповідають на запитання. -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності; - здійснюють пошукову діяльність. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; - діють творчо; -виявляють ініціативність; -приймають рішення. |
|
|
133 |
Підсумковий урок за ІІ семестр |
громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -висловлюють свої думки щодо прочитаного; -демонструють свої знання; - визначають головну думку прочитаного; - порівнюють твори; - визначають почуття і вчинки дійових осіб. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; -діють творчо; -виявляють ініціативність; - оцінюють власні відповіді.
|
|
|
134 |
Резервний урок |
громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -висловлюють свої думки щодо прочитаного; -демонструють свої знання; - визначають головну думку прочитаного; - порівнюють твори; - визначають почуття і вчинки дійових осіб. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; -діють творчо; -виявляють ініціативність; - оцінюють власні відповіді.
|
|
|
135 |
Резервний урок |
громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент:
Діяльнісний компонент: -висловлюють свої думки щодо прочитаного; -демонструють свої знання; - визначають головну думку прочитаного; - порівнюють твори; - визначають почуття і вчинки дійових осіб. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; -діють творчо; -виявляють ініціативність; - оцінюють власні відповіді.
|
|
|
134 |
Підсумковий урок за рік |
громадянська та соціальна компетентність. |
Знаннєвий компонент: - знають та дотримуються правил спілкування; - знають, що означає слово фантазія; - знають зміст прочитаних творів в ІІ семестрі, їх авторів. Діяльнісний компонент: -висловлюють свої думки щодо прочитаного; -демонструють свої знання; - визначають головну думку прочитаного; - порівнюють твори; - визначають почуття і вчинки дійових осіб. Ціннісний компонент: - впевнено висловлюють свої думки; -діють творчо; -виявляють ініціативність; - оцінюють власні відповіді.
|
|
|