Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування на 2 семестр за програмою Савченко О.Я до підручника «Українська мова та читання» для 3 класу ( 2 частина). Автор Савченко Олександра.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу

 

Зміст навчального

матеріалу в ІІ семестрі

Формування

ключових компетентностей

Очікувані  результати

навчально – пізнавальної діяльності учнів

Дата

Як не любить свій рідний край!

62

Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника.

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент: знають та виконують на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань

Діяльнісний компонент:

 -ознайомлюються з розділом,

- висловлюють свої думки;

-виразно читають поезію;

-пояснюють значення слів, висловів, цитат.

Ціннісний компонент: висловлюють власне ставлення до змісту прослуханої інформації

 

63

Вірші Варвари Гринько «Рідний край», Олекси Палійчука «Київ». Навчання виразному читанню; пояснення виділених слів і речень.

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя.

Знаннєвий компонент:знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють своє ставлення до почутого, до подій тексту;

-виразно читають вірші;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

-пояснюють значення слів, висловів, цитат;

-пояснюють написання власних назв;

-декламують напам’ять вірші.

Ціннісний компонент: беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-з любов’ю і повагою ставляться до рідного краю.

 

64

 Дарина Телкова «Героям», Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну».

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

- інформаційно-комунікаційна компетентність.

 

Знаннєвий компонент: знають та відтворюють основний зміст усного повідомлення.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють своє ставлення до почутого;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- виразно читають поезію;

- пояснюють зміст цитат поетичного твору;

- описують картини, що постають в уяві за рядками вірша.

Ціннісний компонент:

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

- з повагою ставляться до  героїв України.

 

65

Оповідання Оксани Коротюк «Наші скарби». Розширення і збагачення знань учнів про музеї.

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

 

 

Знаннєвий компонент:

  • досліджують текст;
  • знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань

 Діяльнісний компонент:

- беруть участь в обговоренні про що може йти мова в тексті;;

- досліджують жанрові особливості і структури тексту

-збагачують мовлення;

-пояснюють назви музеїв України;

-доводять власну думку, звертаючись до тексту;

- орієнтуються в тексті, знаходять цитати, вислови, описи за завданням вчителя.

Ціннісний компонент:

-аналізують свою роботу на уроці;

- розповідають про культурне надбання українського народу.

 

 

66

Науково-художнє оповідання

Тетяни Щербаченко «Український лицар».

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

  • вміють слухати та розуміти текст.

 Діяльнісний компонент:

- виразно та чітко читають текст;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

-збагачують мовлення і розвиток понятійного і образного мислення.

-будують тематичну павутинку до слова Кобзар;

- ставлять запитання про незрозуміле в тексті;

- працюють в парі;

- добирають запитання до змісту тексту.

Ціннісний компонент:

  • висловлюють свої думки;
  • розповідають про Тараса Шевченка,
  • з  повагою ставляться до видатних українців.

 

67

Наталка Поклад «Гарно жити у селі».

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-культурна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук;

 

Знаннєвий компонент:

-знають про утворення назв українських сіл;

- знають які художні засоби поети використовують при написанні віршів.

Діяльнісний компонент:

 -висловлюють своє ставлення до почутого;

-виразно читають поезію:

- знаходять порівняння, пояснюють їх;

- добирають власні порівняння;

-розглядають картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи;

  • розповідають про походження назв українських населених пунктів.

 

68

Микола Вінграновський «Сама собою ця річка тече»

- спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-культурна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук;

 

Знаннєвий компонент:

- знають імена видатних українських поетів, які художні засоби поети використовують при написанні віршів.

Діяльнісний компонент:

 -висловлюють своє ставлення до почутого;

-виразно читають поезію:

- знаходять порівняння, слова з переносним значенням в віршах;

-розглядають картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

Ціннісний компонент: оцінюють результати своєї роботи;

  • висловлюють думки про улюблені річки, стежки, ставки.
  • захоплюються красою рідного краю.

 

 

69

Робота з дитячою книжкою.

Робота з різними джерелами інформації.

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя.

Знаннєвий компонент: знають та дотримуються правил спілкування..

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

-виразно читають твір;

- знаходять в творі уривки за завданням вчителя.

- визначають головну думку твору, мету.

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

 

70

Наталія Олійник «Гончарики з Опішного».

Науково-художній текст.

 

- спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-культурна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук.

Знаннєвий компонент:

  • знають , що таке науково-художній текст;
  • знають про народні ремесла українців гончарство

Діяльнісний компонент:

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

- виразно та правильно читають текст;

- зіставляють ілюстрацій із текстом;

-збагачують словниковий запас;

-пояснюють значення слів, висловів;

- обґрунтовують власну думку стосовно виду тексту;

- досліджуюють якими керамічними виробами користуються вдома.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- розповідають про походження професійних династій;

- з повагою ставляться праці.

 

 

 

 

71

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок (літературне читання, дизайн і технології). Наталія Олійник «Гончарики з Опішного». Виготовлення посуду.

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

  • знають , що таке науково-художній текст;
  • знають про народні ремесла українців гончарство

Діяльнісний компонент:

-переказують текст;

- працюють з інструкцією по виконанню роботи;

- пояснюють да дотримуються алгоритму дій;

Ціннійсний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- розповідають про походження професійних династій;

- доводять почату справу до завершення.

- з повагою ставляться праці.

 

 

 

 

72

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом « Як не любить свій край!»

 

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

 

Знаннєвий компонент:

  • знають зміст прочитаних творів;
  • знають художні засоби, які використовують письменники при написанні творів.

Діяльнісний компонент:

- відповідають на запитання.

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-демонструють свої знання.

Ціннісний компонент:

  • впевнено висловлюють свої думки.

 

 

Літературні казки, п’єса-казка, байки.

73

 

Вступ до розділу; розгляд колажу; настанови щодо опрацювання творів. Ознайомлення із обсягом і переліком творів у змісті підручника

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

 

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке казка та байка.

Діяльнісний компонент:

- розглядають колаж;

-беруть участь у колективному обговоренні побаченого та почутого.

- ознайомлюються із обсягом і переліком творів у змісті підручника

Ціннісний компонент:

-впевнено висловлюють свої думки.

 

74

Валентин Бичко «Казка вигадка, та в ній...». Анатолій Дімаров «Для чого людині серце».

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

- здоров’язберігаюча компетентність.

- культурна компетентність

Знаннєвий компонент: знають ознаки чарівної казки

Діяльнісний компонент:

-розвивають емоційний  інтелект, уяву; прогностичні уміння;

-удосконалюють вміння читати діалоги.

 -інсценізацують уривки казки.

-виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі;

- дбайливо ставляться до свого здоров’я.

 

75

Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження). Слово про письменника. Розвиток емоційного інтелекту, уяви; прогностичних умінь.

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

-навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент: знають ознаки чарівної казки

Діяльнісний компонент:

-розвивають емоційний  інтелект, уяву; прогностичні уміння;

-удосконалюють вміння читати діалоги.

 -інсценізацують уривки казки.

-виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі;

- дбайливо ставляться до свого здоров’я;

-виявляють ініціативність.

 

76

Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження).

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

-навчання впродовж життя.

 

Знаннєвий компонент: знають ознаки чарівної казки

Діяльнісний компонент:

-розвивають емоційний  інтелект, уяву; прогностичні уміння;

-удосконалюють вміння читати діалоги.

 -інсценізацують уривки казки.

-виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі;

- дбайливо ставляться до свого здоров’я;

-виявляють ініціативність.

 

 

Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» ( продовження).

спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

Знаннєвий компонент: знають ознаки чарівної казки

Діяльнісний компонент:

-розвивають емоційний  інтелект, уяву; прогностичні уміння;

-удосконалюють вміння читати діалоги.

 -інсценізацують уривки казки.

-виразно читають та висловлюють своє ставлення до почутого.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати роботи в парі;

- дбайливо ставляться до свого здоров’я;

-виявляють ініціативність.

 

 

77

Робота з дитячою книжкою. Зустріч з книжками письменника Олександра Дерманського.

Виставка книжок письменника. Презентація учнями прочитаних творів.

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

-інформаційно-комунікативна компетентність;

-вміння навчатися впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

  • знають твори письменника Сашка Дерманського

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

-виразно читають текст;

-розповідають зміст тексту;

-презентують книжки домашньої бібліотеки.

Ціннісний компонент:

-впевнено висловлюють свої думки;

- демонструють свої читацькі уподобання.

 

78

Олександр Дерманський «Білячок». Слово про письменника. Дійові особи казки; зв’язок між ними і Білячком. Характеристика головного героя казки.

 

-спілкування державною мовою;

-екологічна компетентність;

- культурна компетентність;

-здоров’язберігаюча компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають біографічні відомості про Сашка Дерманського, його твори.
  • знають, що таке казка, ознаки чарівної казки.

Діяльнісний компонент:

- визначають дійових осіб казки;

-  виразно читають текст;

- характеризують головного героя;

- працюють в групі;

- ділять текст на частини;

- складають план тексту;

- добирають заголовок тексту;

- переказують текст.

Ціннісний компонент:

  • впевнено висловлюють свої думки;
  • з любов’ю та повагою ставляться до мами.

 

79

Олександр Дерманський «Білячок».     ( продовження)

--спілкування державною мовою;

-екологічна компетентність;

- культурна компетентність;

-здоров’язберігаюча компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають біографічні відомості про Сашка Дерманського, його твори.
  • знають, що таке казка, ознаки чарівної казки.

Діяльнісний компонент:

- визначають дійових осіб казки;

-  виразно читають текст;

- характеризують головного героя;

- працюють в групі;

- ділять текст на частини;

- складають план тексту;

- добирають заголовок тексту;

- переказують текст.

Ціннісний компонент:

  • впевнено висловлюють свої думки;

з любов’ю та повагою ставляться до мами.

 

80

 

Олександр Дерманський «Білячок».     ( продовження)

 

--спілкування державною мовою;

-екологічна компетентність;

- культурна компетентність;

-здоров’язберігаюча компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

- знають біографічні відомості про Сашка Дерманського, його твори.

- знають, що таке казка, ознаки чарівної казки.

Діяльнісний компонент:

- визначають дійових осіб казки;

-  виразно читають текст;

- характеризують головного героя;

- працюють в групі;

- ділять текст на частини;

- складають план тексту;

- добирають заголовок тексту;

- переказують текст.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- з любов’ю та повагою ставляться до мами;

-критично та системно мислять.

 

 

81

Діагностична робота.

Аудіювання (письмово).

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають алгоритм роботи аудіювання.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури оформлення письмових робіт;

- обґрунтовують свої думки. 

Ціннісний компонент:

- самостійно та созереджено працюють;

- перевіряють результати проведеної роботи.

 

82

Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Слово про письменника

 

 

 

 

 

 

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають біографічні відомості про письменника. Що таке казка, ознаки казки.

Діяльнісний компонент:

- комбіновано читають: вголос і мовчки;

- аналізують мотив вчинків головного героя:

- працюють в парі;

- визначають головну думку твору.

Ціннісний компонент: 

-діляться своїми враженнями, емоціями.

-обґрунтовують власну думку. 

 

83

Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела».

 

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають біографічні відомості про письменника. Що таке казка, ознаки казки.

Діяльнісний компонент:

- комбіновано читають: вголос і мовчки;

- аналізують мотив вчинків головного героя:

- працюють в парі;

- визначають головну думку твору.

Ціннісний компонент: 

-діляться своїми враженнями, емоціями.

-обґрунтовують власну думку. 

 

84

Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела».

 

спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають біографічні відомості про письменника. Що таке казка, ознаки казки.

Діяльнісний компонент:

- комбіновано читають: вголос і мовчки;

- аналізують мотив вчинків головного героя:

- працюють в парі;

- визначають головну думку твору.

Ціннісний компонент: 

-діляться своїми враженнями, емоціями.

-обґрунтовують власну думку. 

 

85

Казкова вікторина «У світі чарівної казки» на основі прочитаних творів.

спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

Знаннєвий компонент:

- знають зміст прочитаних творів;

- знають художні засоби, які використовують письменники при написанні творів.

Діяльнісний компонент:

- відповідають на запитання.

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-демонструють свої знання.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- цікавляться творчістю українських письменників;

- приймають рішення;

- керують емоціями;

- конструктивно розв’язують проблеми.

 

Літературні казки, п’єса-казка, байки (продовження)

86

Робота з дитячою книжкою.

(Хрестоматія) Іван Андрусяк  «Як подружитися з Чакалкою»

 

 

 

 

 

 

-спілкування державною мовою;

-здоров’язберігаюча компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя

 

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- знають біографічні відомості про письменника.

Діяльнісний компонент:

 -висловлюють своє ставлення до почутого;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-визначають ознаки п’єси;

-виразно та правильно читають текст.

Ціннісний компонент:

- діють творчо;

-виявляють ініціативність;

 

 

 

 

87

П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено).

(слово про письменницю)

 

-спілкування державною мовою;

-здоров’язберігаюча компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- знають біографічні відомості про письменниць:

-знають, що таке п’єса-казка.

Діяльнісний компонент:

 -висловлюють своє ставлення до почутого;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-визначають ознаки п’єси;

-виразно та правильно читають текст;

-визначають головну думку твору;

-ісценізують уривок п’єси.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи;

-дбайливо ставляться до здоров’я.

 

88

П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (продовження)

 

-спілкування державною мовою;

-здоров’язберігаюча компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- знають біографічні відомості про письменниць:

-знають, що таке п’єса-казка.

Діяльнісний компонент:

 -висловлюють своє ставлення до почутого;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-визначають ознаки п’єси;

-виразно та правильно читають текст;

-визначають головну думку твору;

-ісценізують уривок п’єси.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи;

-дбайливо ставляться до здоров’я.

 

 

89

П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено).

 

-спілкування державною мовою;

-культурна компетентність;

-інформаційно комунікативна компетентність.

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- знають біографічні відомості про письменниць:

-знають, що таке п’єса-казка.

Діяльнісний компонент:

 -висловлюють своє ставлення до почутого;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-визначають ознаки п’єси;

-виразно та правильно читають текст;

-визначають головну думку твору;

-ісценізують уривок п’єси.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи;

-дбайливо ставляться до здоров’я.

 

90

Медіавіконце: афіша вистави. Ознайомлення з видами афіш як джерелами інформації.

 

-спілкування державною мовою;

- підприємливість і фінансова грамотність;

-інформаційно-комунікативна компетентність;

- культурна компетентність;

 

 

 

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке афіша, як створити афішу.

Діяльнісний компонент:

- ознайомлюються з видами афіш;

-обговорюють, яку афішу можна створити до попередньої п'єси;

 -беруть участь у колективному обговоренні .

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- дотримуються правил роботи в групі.

 

 

91

Веселе слово. Богдана Бойко «У театрі». Чому глядачам не вдалося побачити виставу?

 

-спілкування державною мовою;

-інформаційно-комунікативна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

-культурна компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке театр, правила поведінки в театрі.

 Діяльнісний компонент:

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

-розглядають малюнок до гумористичного вірша;

- виразно читають вірш;

- складають правила культурної поведінки в театрі.

Ціннісний компонент:

- висловлюють свої думки;

-працюють в групах, дотримуючись правил;

- культурно поводяться в театрі та інших громадських місцях.

 

92

Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байка Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак». (напам’ять)

 

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

-інформаційно-комунікативна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

  • знають , що таке байка, байкар

Діяльнісний компонент:

-ознайомлюються із творчістю Л.Глібова;

-вчаться виразно читати, уявляти, інсценізувати;

-визначають мораль байки, її головної думки;

-виховують моральні цінності;

- висловлюють оцінювальні судження;

- збагачують мовлення образними висловами.

 Ціннісний компонент:

  • впевнено висловлюють свої думки;
  • з повагою ставлять до складних ситуацій, в яких може опинитись людина.

 

 

93

Байка Леоніда Глібова «Лебідь, «Чиж та Голуб».

 

 

 

 

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

-інформаційно-комунікативна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

 

 

Знаннєвий компонент:

-знають , що таке байка, байкар

Діяльнісний компонент:

-ознайомлюються із творчістю Л.Глібова;

-вчаться виразно читати, уявляти, інсценізувати;

-визначають мораль байки, її головної думки;

-виховують моральні цінності;

- висловлюють оцінювальні судження;

- збагачують мовлення образними висловами.

 Ціннісний компонент:

-впевнено висловлюють свої думки;

- з повагою ставлять до складних ситуацій, в яких може опинитись людина.

 

 

94

 

Діагностична робота.  Навички читання мовчки (письмово).

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

Знаннєвий компонент:знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури оформлення письмових робіт;

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльностісті;

Ціннісний компонент:  оцінюють власну роботу.

 

95

Робота з дитячою книжкою.

Байка Л. Глібова « Ластівка та Шуліка».

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

- компетентність в галузі природничих наук.

Знаннєвий компонент:

-знають , що таке байка, байкар

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури спілкування;

- -виховують моральні цінності;

- висловлюють оцінювальні судження;

-виразно читають запропонований текст.

Ціннісний компонент:  діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

96

Байка  Анатолія Костецького «Добра порада».

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

- компетентність в галузі природничих наук.

Знаннєвий компонент:

-знають , що таке байка, байкар

Діяльнісний компонент:

-ознайомлюються із творчістю А. Костецького.

-вчаться виразно читати, уявляти, інсценізувати;

-визначають мораль байки, її головної думки;

-виховують моральні цінності;

- висловлюють оцінювальні судження;

- збагачують мовлення образними висловами.

 Ціннісний компонент:

-впевнено висловлюють свої думки;

- з повагою ставлять до складних ситуацій, в яких може опинитись людина.

 

 

97

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П'єса-казка.Байки»

- спілкування державною мовою

-уміння вчитися впродовж життя

-громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають зміст прочитаних творів;
  • знають художні засоби, які використовують письменники при написанні творів.

Діяльнісний компонент:

- відповідають на запитання.

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

-демонструють свої знання.

Ціннісний компонент:

  • впевнено висловлюють свої думки;
  • цікавляться творчістю українських письменників.

 

 

Поезії про дивосвіт природи.

 

98

Вступ до розділу і теми.

Розгляд колажу. Що відображають його фрагменти? Вірш Любові Забашти «Дивосвіт».

 

 

- спілкування державною мовою

- культурна компетентність;

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

 

 

Знаннєвий компонент:

знають , що таке рими, ритм.

Діяльнісний компонент:

- оознайомлюються із вступом до розділу;

 -беруть участь у колективному розгляді колажу;

- ознайомлюються із настановами щодо читання цього розділу.

Ціннісний компонент:

-впевнено висловлюють свої думки.

 

 

99

Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе…»

 

- спілкування державною мовою

- культурна компетентність;

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

 

Знаннєвий компонент:

  • знають біографічні відомості про Тараса Шевченка, що таке рими, ритм.

Діяльнісний компонент:

  • виразно читають поезію;
  • описують картину;
  • вибірково читають текст;
  • описують власні враження від прочитаного.

Ціннісний компонент:

-впевнено висловлюють свої думки;

- захоплюються красою природи.

 

 

100

Морський пейзаж у вірші Лесі Українки «Плине білий човник...».

(напам’ять)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-спілкування державною мовою

-компетентності у галузі природничих наук;

-громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають  біографічні відомості про Лесю Українку.
  • знають, що таке рима.

Діяльнісний компонент:

 -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-ставлять до тексту запитання ( робота в парі);

- виразно читають поезію;

- створюють ілюстрації до прочитаного вірша.

Ціннісний компонент:

  • оцінюють результати своєї роботи;
  • захоплюються красою рідного краю.
  • читають з розумінням;
  • висловлюють власну думку;

 

101

О.Олесь « В небі жайворонки в'ються». Вірш  М. Сингаївського «Волошкове поле»

 

-спілкування державною мовою

-компетентності у галузі природничих наук;

-громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке рима;
  • знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань

Діяльнісний компонент:

 -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-ставлять до тексту запитання ( робота в парі);

- виразно читають поезію;

- знаходять дієслова в тексті вірша;

- знаходять порівняння в тексті вірша;

- пояснюють зміст та значення виділених рядків.

Ціннісний компонент:

  • оцінюють результати своєї роботи;
  • захоплюються красою рідного краю;
  • творчо мислять;
  • впевнено висловлюють власну думку.

 

102

Д.Павличко «Дядько Дощ», Л.Костенко « Шипшина важко віддає плоди…» (напам’ять)

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук;

-інформаційно-комунікативна компетентність

Знаннєвий компонент:

  • знають українських поетів та їх твори;
  • знають, які художні засоби використовують поети, щоб передати емоції та почуття в поезії.

Діяльнісний компонент:

-знаходять ознаки, порівняння, слова з переносним значенням;

- виразно читають, римують слова;

 -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-ставлять до тексту запитання ( робота в парі).

- декламують напам’ять поезію.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи;

- захоплюються красою рідного краю.

 

103

 А.Качан «Розливається Дунай...».

спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук;

-навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

  • знають українських поетів та їх твори;
  • знають, які художні засоби використовують поети, щоб передати емоції та почуття в поезії.

Діяльнісний компонент:

-знаходять ознаки, порівняння, слова з переносним значенням;

- виразно читають, римують слова;

 -беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

-ставлять до тексту запитання ( робота в парі).

- декламують напам’ять поезію.

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати своєї роботи;

- захоплюються красою рідного краю.

 

104

Робота з дитячою книжкою.

Іван Андрусяк (хрестоматія)

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя;

-інформаційно-комунікативна компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають творчі доробки сучасних українських письменників.

Діяльнісний компонент:

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- виразно читають поезію;

- грамотно висловлюють думки;

- створюють ілюстрації до прочитаних творів;

- працюють в парі.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- цікавляться творчістю сучасних українських письменників.

30.03

 

105

Медіавіконце: мініпроєкт — створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш».

 

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

-інформаційно-комунікативна компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають та обдумують план реалізації задуму в матеріалі;
  • знають про професію видавця.

Діяльнісний компонент:

-дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

 -беруть участь у колективному обговоренні;

- створюють макет майбутньої обкладинки;

- втілюють свої ідеї в життя.

Ціннісний компонент: 

  • діляться своїми враженнями стосовно виконання завдання;
  • демонструють фантазію та творчі здібності.

 

 

 

106

Діагностична робота.

Робота з літературним твором (письмово).

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя;

-громадянська та соціальна компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

-знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури оформлення письмових робіт;

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності.

Ціннісний компонент: 

  • оцінюють результати своєї роботи;
  • самостійно працюють над завданням.

 

107

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи»

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

-інформаційно-комунікативна компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають зміст текстів, розміщених в розділі;
  • біографічні відомості українських письменників.

Діяльнісний компонент:

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

- обґрунтовують власну відповідь;

- демонструють навички роботи з текстом;

-демонструють навичку виразного читання.

Ціннісний компонент:

  • впевнено висловлюють свої думки;
  • самостійно працюють над завданням;
  • цікавлять творчістю українських письменників.

 

Все добре переймай, а недобре – виправляй.

 

 

108

Вступ до розділу, настанови щодо його читання. Розгляд колажу; ознайомлення у змісті з назвами творів, прізвищами авторів

 

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя;

-громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікативна  компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають та виконують на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань

Діяльнісний компонент:

 -ознайомлюються з розділом,

- висловлюють свої думки;

-виразно читають твори розділу;

-пояснюють значення слів, висловів, цитат.

Ціннісний компонент: висловлюють власне ставлення до змісту прослуханої інформації

 

109

Оповідання Василя Сухомлинського «Красиві слова і красиве діло».

 

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-культурна компетентність;

 

 

Знаннєвий компонент:

  • знають твори відомих українських письменників;
  • знають, що таке головна думка твору.

Діяльнісний компонент:

- читають мовчки;

-демонструють навики вибіркового читання;

- роблять смисловий і структурний аналіз оповідання;

-визначають головну думку твору;

-висловлюють оцінювальні судження;

- стисло переказують.

Ціннісний компонент:

- з повагою ставляться до батьків;

- оцінюють результати своєї діяльності на уроці.

 

110

Вірш Тетяни Майданович «Телефонна розмова».

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

-інформаційно-комунікативна компетентність.

Знаннєвий компонент:

-знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події.

Діяльнісний компонент:

- виразно читають поезію;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- роблять висновки стосовно щирості почуттів та турботи до близької людини;

Ціннісний компонент:

- проявляють щирі почуття та турботу до людей;

-  оцінюють результати своєї роботи.

 

111

Робота з дитячою книжкою.

Тетяна Стус (Щербаченко) (хрестоматія)

-спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-уміння вчитися впродовж життя;

-інформаційно-комунікативна компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають твори сучасних українських письменників.

Діяльнісний компонент:

-розпочинають ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого.

-виразно читають текст;

-демонструють навички вибіркового читання.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- демонструють дбайливе ставлення до тварин;

-критично та системно мислять.

 

112

Нана Деменкова «Дружок і образа».

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

- компетентність в галузі природничих наук.

Знаннєвий компонент:

  • знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;
  • знають, що таке головна думка тексту.

Діяльнісний компонент:

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- виразно читають текст;

- формулюють головну думку тексту;

 

Ціннісний компонент:

- дбайливо ставляться до тварин.

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

113

Нана Деменкова «Я друзів не продаю».

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

- компетентність в галузі природничих наук.

Знаннєвий компонент:

  • знають та висловлюють оцінні судження щодо вчинку, події;
  • знають, що таке головна думка тексту.

Діяльнісний компонент:

- виявляють і засуджують вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- виразно читають текст;

- формулюють головну думку тексту;

 

Ціннісний компонент:

- дбайливо ставляться до тварин.

- оцінюють результати своєї роботи.

 

 

114

Уривок з книжки Надійки Гербіш «Мене звати Мар’ям» «Різні культури». Слово про письменницю та її книжки.

-спілкування державною мовою

- культурна компетентність

-уміння вчитися впродовж життя;

-громадянська та соціальна компетентність.

 

 

Знаннєвий компонент:

  • знають та дотримуються правил спілкування.
  • Знають, що таке головна думка твору.

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- демонструють навички виразного читання;

- демонструють навички вибіркового читання;

- висловлюють думки стосовно вміння підтримати та зрозуміти інших.

Ціннісний компонент:

  • Дотримуються правил спілкування та вміння підтримати ближнього;
  • впевнено висловлюють свої думки.

 

115

Надія Гербіш « Різні культури» (продовження).

-спілкування державною мовою

- культурна компетентність

-уміння вчитися впродовж життя;

-громадянська та соціальна компетентність.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають та дотримуються правил спілкування.
  • Знають, що таке головна думка твору.

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- демонструють навички виразного читання;

- демонструють навички вибіркового читання;

- висловлюють думки стосовно вміння підтримати та зрозуміти інших.

Ціннісний компонент:

  • Дотримуються правил спілкування та вміння підтримати ближнього;
  • впевнено висловлюють свої думки.

 

116

Вірш Н. Кир’ян «Ми з вами у цьому світі не самі». М. Вітлер «Кошеня пропало».

 

-спілкування державною мовою

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя;

- компетентність в галузі природничих наук.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають про взаємну залежність людей і природи.

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого:

-читають мовчки;

-читають вголос, дотримуючись інтонації;

- розповідають історії з власного життя.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

-читають з розумінням;

- критично та системно мислять.

 

 

117

Робота з дитячими інформаційними джерелами (сайти, періодичні видання).

 

-спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікативна компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають та дотримуються правил спілкування.

Діяльнісний компонент:

-усно відповідають на запитання.

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльностісті;

Ціннісний компонент: впевнено висловлюють свої думки.

 

118

Анатолій Костецький «Спішу додому». Читання мовчки. Виразне читання діалогів.

 

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-громадянська та соціальна компетентність;

-уміння вчитися впродовж життя

Знаннєвий компонент:

  • знають та дотримуються правил спілкування.

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

-виразно читають текст;

- беруть участь в ісценізації творів.

Ціннісний компонент:

  • впевнено висловлюють свої думки;
  • дбайливо ставляться до тварин;
  • творчо та критично мислять.

 

119

Пес, відомий на весь світ. За матеріалами інтернет-джерел.

 

-спілкування державною мовою;

-екологічна компетентність;

-культурна компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук.

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке легенда;
  • вміють визначати головну думку твору.

Діяльнісний компонент:

-передбачають орієнтовний зміст твору;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

-читають вдумливо.

Ціннісний компонент:

  • впевнено висловлюють свої думки;
  • дбайливо ставляться до тварин;

творчо та критично мислять.

 

120

Веселе слово. Оксана Сенатович

« Балакуни»

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

- навчання впродовж життя;

-інформаційно-комунікаційна компетентність

Знаннєвий компонент:

  • знають поняття «персонаж» твору, гумор.

Діяльнісний компонент:

-виразно читають поетичні твори;

-беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

-читають вдумливо.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- дотримуються правил поведінки в громадських місцях;

-критично мислять.

 

 

121

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре- виправляй»

 

-спілкування державною мовою

- культурна компетентність;

- інформаційно-комунікативна компетентність;

- навчання впродовж життя.

 

Знаннєвий компонент:

-знають назви та зміст прочитаних віршованих і прозових творів, їх авторів;

Діяльнісний компонент:

-висловлюють свої думки щодо прочитаного;

-демонструють свої знання;

- визначають головну думку прочитаного;

- порівнюють твори;

- визначають почуття і вчинки дійових осіб.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

-діють творчо;

-виявляють ініціативність;

- оцінюють власні відповіді.

 

 

Іскринки творчості

 

122

 Вступ до розділу. Розгляд колажу. Вірш В.Коломієць « Ліс і лис»

 

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук;

Навчання впродовж життя.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають та розуміють поняття «творчість»

Діяльнісний компонент:

-читають вголос виразно, свідомо;

-відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- висловлюють думки щодо прочитаного;

Ціннісний компонент: 

  • творчо та критично мислять;
  • виявляють ініціативність;
  • читають з розумінням.

 

123

Робота з дитячою книгою.

 Анатолій Качан

- спілкування державною мовою;

-громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук;

-навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

  • знають біографічні відомості та творчий доробок сучасних українських письменників.

Діяльнісний компонент:

- вдумливо та виразно читають вголос;

 -усно відповідають на запитання.

 -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- здійснюють пошукову діяльність.

Ціннісний компонент:

  • впевнено висловлюють свої думки;
  • творчо та креативно мислять;
  • виявляють ініціативність;
  • логічно обгрунтовують власну позицію..

 

124

 

Діагностична робота. Навички читання вголос.

-спілкування державною мовою;

-уміння вчитися впродовж життя;

Громадянська та соціальна компетентність.

Знаннєвий компонент::знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

Діяльнісний компонент:

-дотримуються культури оформлення письмових робіт;

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

Ціннісний компонент: 

- самостійно працюють:

-приймають рішення;

- оцінюють результати навчальної діяльності.

 

 

125

Медіавіконце: мініпроєкт-колаж «Про мене».

-спілкування державною мовою;

-інформаційно-комунікаційна компетентність;

- інноваційність:

- культурна компетентність.

 

 

Знаннєвий компонент:

-знають та дотримуються правил спілкування:

- знають, що таке коллаж.

Діяльнісний компонент:

-створюють колаж;

-працюють за порадами підручника;

-працюють в групах, дотримуючись правил спілкування;

- презентують результати своєї діяльності.

 Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- діють творчо;

-виявляють ініціативність.

 

126

Вірш Степана Жупанина «Намалюю вітер». Вірш Валентини Ткаченко «Лісове коріння».

 

-спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-культурна компетентність;

- навчання впродовж життя.

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке рима, порівняння.
  • Знають твори українських поетів

Діяльнісний компонент:

-актуалізують спостереження у природі, які пробуджують уяву, бажання створювати щось своє;

-шукають і аналізують образні засоби вірша;

- виразно читають поезію.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- діють творчо;

-виявляють ініціативність.

 

127

Оповідання Олександра Єфімова «Тут усе є».

 

-спілкування державною мовою

-екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук;

-навчання впродовж життя.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке оповідання;
  • вміють визначати головну думку твору.

Діяльнісний компонент:

-застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- прогнозують власні очікування;

- виразно читають твір;

- визначають головну думку твору, тему.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

- обґрунтовують власну позицію;

-приймають рішення;

- читають з розумінням.

 

 

128

Вірш Дорота Гельнер «Розмова з фортепіано»

 

-спілкування державною мовою;

- культурна компетентність;

- навчання впродовж життя.

 

 

Знаннєвий компонент:

  • знають твори закордонних письменників;
  • знають як за допомогою образних висловів передається настрій у поезії.

Діяльнісний компонент:

-виконують творчі завдання;

-розповідають про свої захоплення;

 -беруть участь у колективному обговоренні;

- виразно читають поетичний твір. .

Ціннісний компонент: 

- впевнено висловлюють свої думки;

- діють творчо;

-виявляють ініціативність.

 

129

Казка Василя Сухомлинського «Співуча пір’їнка».

 

-спілкування державною мовою

-уміння вчитися впродовж життя;

-компетентність в галузі природничих наук;

- громадянська та соціальна компетентність.

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке казка, ознаки казки, синоніми, антоніми.

Діяльнісний компонент:

-- вдумливо та виразно читають вголос;

 -усно відповідають на запитання.

 -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- здійснюють пошукову діяльність.

Ціннісний компонент: 

- впевнено висловлюють свої думки;

- діють творчо;

-виявляють ініціативність.

 

 

130

Перевіряю свої досягнення. «Скринька очікувань»

 

-спілкування державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук;

-культурна компетентність;

- навчання впродовж життя.

 

Знаннєвий компонент:

  • знають та дотримуються правил спілкування;
  • знають, що означає слово фантазія;
  • знають зміст прочитаних творів розділу, їх авторів.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють свої думки щодо прочитаного;

-демонструють свої знання;

- визначають головну думку прочитаного;

- порівнюють твори;

- визначають почуття і вчинки дійових осіб.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

-діють творчо;

-виявляють ініціативність;

- оцінюють власні відповіді.

 

 

131

Робота з дитячою книгою

Презентація книжок однокласникам «Раджу прочитати»

  • спілкування державною мовою;
  • інноваційність;
  • культурна компетентність;
  • громадянська та соціальна компетентність. 

Знаннєвий компонент:

  • знають, що таке тема, головна думка твору;
  • вміють презентувати прочитану книгу.

Діяльнісний компонент:

-- вдумливо та виразно читають вголос;

 -усно відповідають на запитання.

 -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- здійснюють пошукову діяльність.

Ціннісний компонент: 

- впевнено висловлюють свої думки;

- діють творчо;

-виявляють ініціативність;

-приймають рішення.

 

132

Урок-подорож у країну «Фантазія»

- спілкування державною мовою;

- інноваційність;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність. 

 

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

- знають, що означає слово фантазія;

- знають зміст прочитаних поетичних творів їх авторів.

Діяльнісний компонент:

-- вдумливо та виразно читають вголос;

 -усно відповідають на запитання.

 -застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- здійснюють пошукову діяльність.

Ціннісний компонент: 

- впевнено висловлюють свої думки;

- діють творчо;

-виявляють ініціативність;

-приймають рішення.

 

133

Підсумковий урок за ІІ семестр

  • спілкування державною мовою;
  • інноваційність;
  • культурна компетентність;

громадянська та соціальна компетентність. 

Знаннєвий компонент:

  • знають та дотримуються правил спілкування;
  • знають, що означає слово фантазія;
  • знають зміст прочитаних творів в ІІ семестрі, їх авторів.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють свої думки щодо прочитаного;

-демонструють свої знання;

- визначають головну думку прочитаного;

- порівнюють твори;

- визначають почуття і вчинки дійових осіб.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

-діють творчо;

-виявляють ініціативність;

- оцінюють власні відповіді.

 

 

134

Резервний урок

  • спілкування державною мовою;
  • інноваційність;
  • культурна компетентність;

громадянська та соціальна компетентність. 

Знаннєвий компонент:

  • знають та дотримуються правил спілкування;
  • знають, що означає слово фантазія;
  • знають зміст прочитаних творів в ІІ семестрі, їх авторів.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють свої думки щодо прочитаного;

-демонструють свої знання;

- визначають головну думку прочитаного;

- порівнюють твори;

- визначають почуття і вчинки дійових осіб.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

-діють творчо;

-виявляють ініціативність;

- оцінюють власні відповіді.

 

 

135

Резервний урок

  • спілкування державною мовою;
  • інноваційність;
  • культурна компетентність;

громадянська та соціальна компетентність. 

Знаннєвий компонент:

  • знають та дотримуються правил спілкування;
  • знають, що означає слово фантазія;
  • знають зміст прочитаних творів в ІІ семестрі, їх авторів.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють свої думки щодо прочитаного;

-демонструють свої знання;

- визначають головну думку прочитаного;

- порівнюють твори;

- визначають почуття і вчинки дійових осіб.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

-діють творчо;

-виявляють ініціативність;

- оцінюють власні відповіді.

 

 

 

134

 

Підсумковий урок за рік

  • спілкування державною мовою;
  • інноваційність;
  • культурна компетентність;

громадянська та соціальна компетентність. 

Знаннєвий компонент:

- знають та дотримуються правил спілкування;

- знають, що означає слово фантазія;

- знають зміст прочитаних творів в ІІ семестрі, їх авторів.

Діяльнісний компонент:

-висловлюють свої думки щодо прочитаного;

-демонструють свої знання;

- визначають головну думку прочитаного;

- порівнюють твори;

- визначають почуття і вчинки дійових осіб.

Ціннісний компонент:

- впевнено висловлюють свої думки;

-діють творчо;

-виявляють ініціативність;

- оцінюють власні відповіді.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Літературне читання, Планування
НУШ
Додано
13 березня 2023
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку