Календарне планування для 2 класу на ІІ семестр
до підручника «Українська мова та читання» (Большакова І.О., Пристінська М.С.) за
Типовою освітньою програмою НУШ - 2, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б
5 годин на тиждень
82 години - І семестр
93 годин - ІІ семестр
175 годин - рік
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Примітка |
Слова-назви предметів |
||||
83 |
|
Слово.Повторення. Складання запитань до малюнка. Редагувння тексту. |
- Творить нові слова на основі запропонованих; - Аналізує звуковий склад слова. |
|
84-85 |
|
Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною) |
- Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами. - Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки. |
2 |
86 |
|
Розвиток мовлення. Інструкція. Складання інструкції з ліплення снігової фігури. |
- Записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами. - Поповнює власний словниковий запас. Читає виразно. - Удосконалює з допомогою вчителя, власну інструкцію написану за схемою. |
|
87 |
|
Слова — назви предметів. Розрізнення іменників за питаннями хто? що?. Поділ слів для переносу. |
- Обговорює зміст мультфільму, виявляє з допомогою вчителя очевидні ідеї у медіа тексті. - Творить нові слова на основі запропонованих. - Аналізує звуковий склад слова, ділить слова для переносу. |
|
88 |
|
Слова — назви предметів. хто? що? Досліджуємо медіа: дитячий журнал. |
- Обговорює зміст мультфільму, виявляє з допомогою вчителя очевидні ідеї у медіа тексті. - Творить нові слова на основі запропонованих. - Аналізує звуковий склад слова, ділить слова для переносу. |
|
89-90 |
|
Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). (події 1-3) |
- Прогнозує орієнтований зміст тексту за заголовком. - Читає правильно та виразно вголос текст. - Розповідає, про що текст, відповідає на запитання, після прочитаного. - Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки. |
|
91 |
|
Резервний урок. |
|
|
92 |
|
Однина і множина. Редагування тексту. Навчальний діалог. Тетралізуємо. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Змінює іменники за числами; - Редагує і записує текст. - Пропонує тему для діалогу, розігрує його. |
|
93 |
|
Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за Анатолієм Григоруком (продовження) |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Змінює іменники за числами; - Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами. |
|
94 |
|
Розвиток мовлення. Історія. «Уїкенд» (Григорій Фалькович) |
- Складає свою історію, прописує її на папері; - Малює ілюстрацію до прочитаного тексту. |
|
95 |
|
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. Складання за абеткою списку учнів. Складання речень. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах; - Записує слова за абеткою, складає речення з заданими словами. |
|
96 |
|
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. Дискусія. «Мрія Маляки» (за Сашком Дерманським) |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах; - Записує слова за абеткою, складає речення з заданими словами. |
|
97 |
|
Давні імена та прізвища. «Давні імена» (за Галиною Лозко) |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах; - Списує друкований текст; - Знаходить і виправляє помилки. |
|
98 |
|
Книга — мій друг. Записувння імен за абеткою. Створення списків книг і картин за абеткою. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах; - Записує слова за абеткою, складає речення з заданими словами; - Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми. |
|
99 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. |
- Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми; - Читає текст, відповідає на питання після прочитаного; - Передбачає розвиток подій за заголовком. |
|
100 |
|
Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькович) |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Правильно вживає велику і малу літери у кличках тварин; - Читає вірш з відповідною інтонацією, аналізує його. |
|
101 |
|
Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків. |
- Складає розповідь за серією малюнків, записує її; - Перевіряє правильність написання власних та загальних назв, виправляє помилки. |
|
102 |
|
Велика буква у кличках тварин. «Хто на повідку» (Григорій Фалькович). Редагування речень |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Правильно вживає велику і малу літери у кличках тварин; - Читає вірш з відповідною інтонацією, аналізує його. |
|
103 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. |
- Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми; - Читає текст, відповідає на питання після прочитаного; - Передбачає розвиток подій за заголовком. |
|
104 |
|
Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком). Складання порад по догляду за твариною. |
- Відповідає на запитання за змістом прослуханого; - Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого; - Читає вголос з відповідною інтонацією; - Складає план порад по догляду за тваринкою, на основі прочитаного. |
|
105 |
|
Розвиток мовлення. Анкета. Створення анкети «Мій домашній улюбленець» |
- Добирає тексти на запропоновану тему; - Створює власну анкету за зразком; - Використовує графічні зображення смайлів, для оформлення анкети. |
|
106 |
|
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок. «Вийшов зайчик на перон….». Складання речень. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Правильно вживає велику і малу літери у назвах країн, міст, сіл, річок..; - Читає текст з відповідною інтонацією, аналізує його; - Складає речення на запропоновану тему. |
|
107 |
|
Велика буква у назвах вулиць. Написання адреси за планом, діалогів. Складання опису вулиці в казковому місці. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Правильно вживає велику і малу літери у назвах вулиць; - Записує адресу за зразком; - Складає речення на запропоновану тему. |
|
108 |
|
Розвиток мовлення. Рекламна листівка . Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії. |
- Добирає тексти на запропоновану тему; - Створює власну листівку за допомогою медіа; - Використовує графічні зображення смайлів, для оформлення листівки; - Складає опис маршруту екскурсії, зображує план графічно. |
|
109 |
|
Велика буква у назвах вулиць. Передбачення за заголовком. «Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна). Добір споріднених слів. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; - Правильно вживає велику і малу літери у назвах вулиць; - Записує адресу за зразком; - Складає речення на запропоновану тему, добирає споріднені слова; - Передбачає перебіг подів в тексті за заголовком. |
|
110 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. |
- Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми; - Читає текст, відповідає на питання після прочитаного; - Передбачає розвиток подій за заголовком. |
|
111 |
|
Урок-розповідь. Лесі Українці -150 років. |
|
|
Слова-назви ознак |
||||
112 |
|
Слова — назви ознак. Вірш «Кріт і сонце». Добір прикметників. Складання речень. |
- Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання який? Яка? Яке? Які?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники; - Складає і записує речення відповідно до теми. |
|
113 |
|
Слова — назви ознак. Складання і записування речень. Створення меню для обіду та вечері. |
- Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання який? Яка? Яке? Які?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники; - Складає і записує речення відповідно до теми. |
|
114 |
|
Казка. Опис явищ. Дивний дощ (за Джанні Родарі) |
- Прогнозує текст за заголовком. Виразно читає казку, відповідає на запитання за змістом прочитаного. - Складає опис явища,записує. |
|
115 |
|
Однина і множина. Правдиві і неправдиві висловлювання. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання який? яка?...; - Змінює прикметники за числами; - Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами, визначає правдиві і неправдиві висловлювання, наводить власний приклад; |
|
116 |
|
Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи»
(Петро Ребро). Складання загадки про тварину. |
- Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання який? Яка? Яке? Які?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмета; - Складає загадку за зразком. |
|
117 |
|
Розвиток мовлення. Опис предмета. Складання опису папуги за фото та запитаннями. |
- Записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами. - Удосконалює з допомогою вчителя, власний опис, написаний за схемою та запитаннями. |
|
118-119 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. Тарас Шевченко. |
- Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми; - Читає текст, відповідає на питання після прочитаного; - Передбачає розвиток подій за заголовком. |
2 |
120 |
|
Уживання слів — назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда…» (Леся Українка) |
- Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання який? Яка? Яке? Які?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники в поетичних творах; - Складає і записує речення відповідно до теми. |
|
121-122 |
|
Слова — назви ознак. Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук) |
- Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання який? Яка? Яке? Які?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники; - Складає і записує речення відповідно до теми. |
2 |
123 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Слова-назви ознак». |
- Розрізняє слова, що називають предмет та його ознаку, ставить відповідні питання; - Добирає 4-6 слів, до опису предмета; - Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники; - Складає і записує речення відповідно до теми. |
|
124-127 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. |
- Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми; - Читає текст, відповідає на питання після прочитаного; - Передбачає розвиток подій за заголовком. |
|
Слова-назви дій |
||||
128 |
|
Слова- назви дій. Складання і записування речень. |
- Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Складає і записує речення відповідно до теми. |
|
129 |
|
Оповідання. Слова- назви дій і станів предметів. Зображення свого найкращого подарунка. Д. Кузьменко «Найкращий подарунок». |
- Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Складає і записує речення відповідно до теми; - Читає і аналізує прочитаний текст, знаходить слова що означають дію предмета. |
|
130 |
|
Слова-назви дій. Редагування речень. С. Пантюк «Пан перевертас» |
- Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Складає і записує речення відповідно до теми. |
|
131 |
|
Однина і множина. Складання і записування речень за малюнком і поданими словами. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить? ..; - Змінює дієслова за числами; - Складає і записує речення за серією малюнків. |
|
132 |
|
Оповідання. Головний герой. Дискусія. «Моє хобі». Утворення сполучень із поданих слів. |
- Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Складає і записує речення відповідно до теми; - Читає і аналізує прочитаний текс, знаходить слова що означають дію предмета. |
|
133 |
|
Оповідання. Заголовок. «Я все зможу» (за Дженіфер Мур-Молінос) |
- Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Складає і записує речення відповідно до теми; - Читає і аналізує прочитаний текс, знаходить слова що означають дію предмета. |
|
134 |
|
Слова — назви дій. «Приємна зустріч» (Григорій Фалькович). Добір слів, близьких за значенням. Складання опису свого ранку. |
- Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..; - Добирає 4-6 слів, до опису предмет а; - Складає і записує речення відповідно до теми; - Читає і аналізує прочитаний текс, знаходить слова що означають дію предмета. - Добирає близькі за значенням слова. - Складає опис ранку, за допомогою дієслів. |
|
135 |
|
Слова — назви дій. С. Панюта «Скоромовка». Істинні та хибні твердження. Доповнення речень. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...; - Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами, визначає правдиві і неправдиві висловлювання, наводить власний приклад; - Доповнює пропоновані речення. |
|
136 |
|
Уживання слів — назв дій. Багатозначні слова. «Соловейко застудився»(Ліна Костенко).«Встала весна» (Тарас Шевченко). Навчальний діалог. Доповнення речень. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...; - Доповнює пропоновані речення. - Виразно читає твір, знаходить слова назви дій, пояснює їх вживання в реченні; - Пропонує тему для діалогу, розігрує його. |
|
137 |
|
Уживання слів - назв дій у поетичних творах. Порівняння. Т. Шевченко «Світає, край неба палає». Порівняння малюнка і вірша. |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...; - Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами, визначає правдиві і неправдиві висловлювання, наводить власний приклад; - Доповнює пропоновані речення; - Порівнює малюнок і вірш, висловлює свою думку, за допомогою навідних питань. |
|
138 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Слова-назви дій». |
- Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...; - Доповнює пропоновані речення; - Списує друкований текс, знаходить і підкреслює дієслова. |
|
Слова-помічники |
||||
139 |
|
Слова-помічники. Складання словосполучень. |
- Впізнає у реченні службові слова; - Пише їх окремо від інших слів. |
|
140 |
|
Слова-помічники. «Хто де живе?» (Олесь Орач). Доповнення речень. Написання списку своїх речей та їх призначення. |
- Впізнає у реченні службові слова; - Пише їх окремо від інших слів, доповнює речення; - Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами. |
|
141 |
|
Службові слова, чи слова-помічники. Комікс. «Поквапся, Ніколасе» (за Жілем Тібо) |
- Впізнає у реченні службові слова; - Пише їх окремо від інших слів, доповнює речення; - Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами; - За зразком, на задану тему, записує комікс. |
|
142 |
|
Розвиток мовлення. Запрошення. Написання запрошення на виставку. |
- |
|
143 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Слова-помічники». |
- Впізнає у реченні службові слова; - Пише їх окремо від інших слів, доповнює речення; - Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами. |
|
Речення |
||||
144 |
|
Поняття про речення. Розділові знаки наприкінці речень. Складання речень. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання. |
|
145 |
|
Види речень. Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Пише смс-повідомлення за допомогою медіа. |
|
146 |
|
Розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень із поданих слів. Використання смайликів у повідомленнях. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, для виявлення почуттів. |
|
147 |
|
Розповідні речення. «Загадкова історія» (Дмитро Кузьменко). Опис героя твору. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, длявиявлення почуттів. |
|
Питальні речення |
||||
148 |
|
Питальні речення. Інтонаційне читання питальних речень. Складання речень. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Інтонаційно читає питальні речення; - Складає питальні речення відповідно до теми. |
|
149 |
|
Питальні речення. Текст-опис. Складання опису білого ведмедя. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, длявиявлення почуттів. |
|
150 |
|
Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр). Складання запитань. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, длявиявлення почуттів; - Складає діалог з допомогою питальних речень, оформлює на письмі. |
|
151 |
|
Робота з дитячою книжкою: байки |
|
|
152 |
|
Питальні речення. Вірш. Виразність. «Дивний звір» (Галина Малик). Формулювання запитань до тексту. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання. |
|
Спонукальні речення |
||||
153 |
|
Спонукальні речення. Пісні-заклички. Навчальний діалог. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання. |
|
154 |
|
Спонукальні окличні речення. Інтонаційне читання спонукальних речень. Написання правил безпечної поведінки в Інтернеті. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання. - Інтонаційно читає спонукальні речення; |
|
155-156 |
|
Головні слова в реченні. Доповнення речень. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання. |
|
157-158 |
|
Зв’язок слів у реченні. Складання речень. Електронний лист, порівняння його з листом, написаним на папері. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Встановлює зв'язок слів у реченні; - Пише електронний лист, порівнює з паперовим. |
|
159 |
|
Розвиток мовлення. Афіша. |
|
|
160 |
|
Робота з дитячою книжкою: читаємо і створюємо афіші |
|
|
161-162 |
|
Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за Анатолієм Григоруком) |
- Інтонаційно читає оповідання. |
2 |
163 |
|
Зв’язок слів у реченні. Оповідання. Складання речень із поданих слів. |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Встановлює зв'язок слів у реченні. |
|
164 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Речення». |
- Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Списує друкований текст. |
|
Текст |
||||
165 |
|
Поняття про текст. Робота з деформованим текстом. |
- Розпізнає текст за основними ознаками; - Добирає заголовок до тексту; - Списує деформований текс, виправляючи помилки. |
|
166 |
|
Типи текстів. Списування тексту. |
- Розрізняє текс-розповідь і текст-опис, пояснює їх призначення; - Списує складений текс. |
|
167 |
|
Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей |
|
|
168 |
|
Будова тексту. Порівняння текстів. Передбачення за ключовими словами. |
- Розповідає з яких частин складається текс; - Порівнює типи текстів, висловлює власну думку; - Передбачає зміст тексту, за основними словами. |
|
169 |
|
Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком). Тетралізуємо. |
- Розповідає з яких частин складається текс; - Порівнює типи текстів, висловлює власну думку; - Передбачає зміст тексту, за основними словами; - Театралізує прочитаний твір. |
|
170 |
|
Текст-опис. Складання тексту-опису зайчика як героя твору В.Нестайка. |
- Розповідає з яких частин складається текс; - Порівнює типи текстів, висловлює власну думку; - Складає текст опис, вживаючи займенники, прислівники, синоніми, для зв’язку речень в тексті та уникнення повторів. |
|
171 |
|
Тема і головна думка твору. «Кіт з котами про котів» (Григорій Фалькович) Написання розповіді про свої плани на літні канікули. |
- Розповідає з яких частин складається текс; - Порівнює типи текстів, висловлює власну думку; - Складає текст опис, вживаючи займенники, прислівники, синоніми, для зв’язку речень в тексті та уникнення повторів. |
|
172 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Текст». |
- Порівнює типи текстів, висловлює власну думку; - Складає текст, вживаючи займенники, прислівники, синоніми, для зв’язку речень в тексті та уникнення повторів; - Розпізнає текст за основними ознаками; - Добирає заголовок до тексту; - Списує деформований текс, виправляючи помилки. |
|
173 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
- Розпізнає текст за основними ознаками; - Розпізнає речення за його основними ознаками; - Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання; - Списує друкований текст; - Пише службові слова окремо від інших слів, доповнює речення; - Називає основні ознаки іменників, прикметників, дієслів. |
|
174 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
- Пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; - Перевіряє чи грамотно написаний власний текс; - Виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила; - Сприймає й обговорює прості медіа продукти; - Аналізує звуко-буквенний склад слова; - Впізнає слова назви предметів, ознак, дій; - Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами; - Правильно інтонує речення відповідно до мети їх висловлювання; - Виділяє в структурі тексту, основні його частини; - Передбачає зміст тексту за його заголовком; - Розповідає про свої загальні враження, почуття від прочитаного тексту. |
|
175 |
|
Резервний урок.
|
|
|