Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу на 2 семестр до підручника «Українська мова та читання» (Большакова І.О., Пристінська М.С.)
Перегляд файлу

 

Календарне планування для 2 класу на ІІ семестр
до підручника «Українська мова та читання» (Большакова І.О., Пристінська М.С.) за
Типовою освітньою програмою НУШ - 2, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б
5 годин на тиждень
82 години -  І семестр 
93 годин - ІІ семестр
175 годин -  рік

 

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

Примітка

Слова-назви предметів

83

 

Слово.Повторення. Складання запитань до малюнка. Редагувння тексту.

-          Творить нові слова на основі запропонованих;

-          Аналізує звуковий склад слова.

 

84-85

 

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик»  (за Лесею  Ворониною)

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

-          Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

2

86

 

Розвиток мовлення. Інструкція. Складання інструкції з ліплення снігової фігури.
Діагностична робота. (Аудіювання)

-          Записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами.

-          Поповнює власний словниковий запас. Читає виразно.

-          Удосконалює з допомогою вчителя, власну інструкцію написану за схемою.

 

87

 

Слова — назви предметів. Розрізнення іменників за питаннями хто? що?. Поділ слів для переносу.

-          Обговорює зміст мультфільму, виявляє з допомогою вчителя очевидні ідеї у медіа тексті.

-          Творить нові слова на основі запропонованих.

-          Аналізує звуковий склад слова, ділить слова для переносу.

 

88

 

Слова — назви предметів. хто? що?  Досліджуємо медіа: дитячий журнал.

-          Обговорює зміст мультфільму, виявляє з допомогою вчителя очевидні ідеї у медіа тексті.

-          Творить нові слова на основі запропонованих.

-          Аналізує звуковий склад слова, ділить слова для переносу.

 

89-90

 

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки»  (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). (події 1-3)

-          Прогнозує орієнтований зміст тексту за заголовком.

-          Читає правильно та виразно вголос текст.

-          Розповідає, про що текст, відповідає на запитання, після прочитаного.

-          Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

 

91

 

Резервний урок.
­­­­­­­­­­­­­­­Діагностична робота.(диктант)
­­­­­­­­­­­

 

 

92

 

Однина і множина. Редагування тексту. Навчальний діалог. Тетралізуємо.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Змінює іменники за числами;

-          Редагує і записує текст.

-          Пропонує тему для діалогу, розігрує його.

 

93

 

Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за Анатолієм Григоруком (продовження)

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Змінює іменники за числами;

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

 

94

 

Розвиток мовлення. Історія. «Уїкенд» (Григорій Фалькович)

-          Складає свою історію, прописує її на папері;

-          Малює ілюстрацію до прочитаного тексту.

 

95

 

Велика буква  в прізвищах, іменах, по батькові. Складання за абеткою списку учнів. Складання речень.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах;

-          Записує слова за абеткою, складає речення з заданими словами.

 

96

 

Велика буква  в прізвищах, іменах, по батькові. Дискусія. «Мрія Маляки»  (за Сашком  Дерманським)

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах;

-          Записує слова за абеткою, складає речення з заданими словами.

 

97

 

Давні імена  та прізвища. «Давні імена»  (за Галиною Лозко)
Діагностична робота.
(мовна тема, списування)

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах;

-          Списує друкований текст;

-          Знаходить і виправляє помилки.

 

98

 

Книга — мій друг. Записувння імен за абеткою. Створення списків книг і картин за абеткою.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах;

-          Записує слова за абеткою, складає речення з заданими словами;

-          Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми.

 

99

 

Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців.

-          Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;

-          Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;

-          Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

100

 

Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькович)

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Правильно вживає велику і малу літери у кличках тварин;

-          Читає вірш з відповідною інтонацією, аналізує його.

 

101

 

Розвиток мовлення.

Твір за серією малюнків.

-          Складає розповідь за серією малюнків, записує її;

-          Перевіряє правильність написання власних та загальних назв, виправляє помилки.

 

102

 

Велика буква у кличках тварин. «Хто на повідку» (Григорій  Фалькович). Редагування речень

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Правильно вживає велику і малу літери у кличках тварин;

-          Читає вірш з відповідною інтонацією, аналізує його.

 

103

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців.
Діагностична робота. (Аудіювання)

-          Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;

-          Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;

-          Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

104

 

Оповідання.  Головні герої. «Про хом’ячка  Бориса»  (за Віктором  Васильчуком). Складання порад по догляду за твариною.

-          Відповідає на запитання за змістом прослуханого;

-          Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого;

-          Читає вголос з відповідною інтонацією;

-          Складає план порад по догляду за тваринкою, на основі прочитаного.

 

105

 

Розвиток мовлення. Анкета. Створення анкети «Мій домашній улюбленець»

-          Добирає тексти на запропоновану тему;

-          Створює власну анкету за зразком;

-          Використовує графічні зображення смайлів, для оформлення анкети.

 

106

 

Велика буква  в назвах країн, міст, сіл, річок. «Вийшов зайчик на перон….». Складання речень.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Правильно вживає велику і малу літери у назвах країн, міст, сіл, річок..;

-          Читає текст з відповідною інтонацією, аналізує його;

-          Складає речення на запропоновану тему.

 

107

 

Велика буква  у назвах вулиць. Написання адреси за планом, діалогів. Складання опису вулиці в казковому місці.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Правильно вживає велику і малу літери у назвах вулиць;

-          Записує адресу за зразком;

-          Складає речення на запропоновану тему.

 

108

 

Розвиток мовлення. Рекламна листівка . Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії.

-          Добирає тексти на запропоновану тему;

-          Створює власну листівку за допомогою медіа;

-          Використовує графічні зображення смайлів, для оформлення листівки;

-          Складає опис маршруту екскурсії, зображує план графічно.

 

109

 

Велика буква  у назвах вулиць. Передбачення за заголовком. «Тато лікує зірки» (Катерина  Єгорушкіна). Добір споріднених слів.
Діагностична робота.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;

-          Правильно вживає велику і малу літери у назвах вулиць;

-          Записує адресу за зразком;

-          Складає речення на запропоновану тему, добирає споріднені слова;

-          Передбачає перебіг подів в тексті за заголовком.

 

110

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців.
Діагностична робота. (Аудіювання)

-          Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;

-          Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;

-          Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

111

 

Урок-розповідь.

Лесі Українці -150 років.

 

 

Слова-назви ознак

112

 

Слова — назви ознак. Вірш «Кріт і сонце». Добір прикметників. Складання речень.

-          Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники;

-          Складає і записує речення відповідно до теми.

 

113

 

Слова — назви ознак. Складання і записування речень. Створення меню для обіду та вечері.

-          Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники;

-          Складає і записує речення відповідно до теми.

 

114

 

Казка. Опис явищ. Дивний дощ  (за Джанні Родарі)

-          Прогнозує текст за заголовком. Виразно читає казку, відповідає на запитання за змістом прочитаного.

-          Складає опис явища,записує.

 

115

 

Однина і множина. Правдиві  і неправдиві висловлювання.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання який? яка?...;

-          Змінює прикметники за числами;

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами, визначає правдиві  і неправдиві висловлювання, наводить власний приклад;

 

116

 

Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи»

 (Петро Ребро). Складання загадки про тварину.
Діагностична робота.

-          Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмета;

-          Складає загадку за зразком.

 

117

 

Розвиток мовлення. Опис предмета. Складання опису папуги за фото та запитаннями.

-          Записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами.

-          Удосконалює з допомогою вчителя, власний опис, написаний за схемою та запитаннями.

 

118-119

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців. Тарас Шевченко.
 

-          Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;

-          Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;

-          Передбачає розвиток подій за заголовком.

2

120

 

Уживання слів — назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда…»  (Леся Українка)

-          Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники в поетичних творах;

-          Складає і записує речення відповідно до теми.

 

121-122

 

Слова — назви  ознак.  Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук)

-          Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники;

-          Складає і записує речення відповідно до теми.

2

123

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Слова-назви ознак».
Діагностична робота.
Підсумок за ІІІ чверть.

-          Розрізняє слова, що називають предмет та його ознаку, ставить відповідні питання;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмета;

-          Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники;

-          Складає і записує речення відповідно до теми.

 

124-127

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців.
Діагностична робота.

-          Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;

-          Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;

-          Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

Слова-назви дій

128

 

Слова- назви дій. Складання і записування речень.

-          Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Складає і записує речення відповідно до теми.

 

129

 

Оповідання. Слова- назви дій і станів предметів. Зображення свого найкращого подарунка. Д. Кузьменко «Найкращий подарунок».

-          Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Складає і записує речення відповідно до теми;

-          Читає і аналізує прочитаний текст, знаходить слова що означають дію предмета.

 

130

 

Слова-назви дій. Редагування речень. С. Пантюк «Пан перевертас»

-          Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Складає і записує речення відповідно до теми.

 

131

 

Однина і множина. Складання і записування речень за малюнком і поданими словами.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить? ..;

-          Змінює дієслова за числами;

-          Складає і записує речення за серією малюнків.

 

132

 

Оповідання. Головний герой. Дискусія. «Моє хобі». Утворення сполучень із поданих слів.
Діагностична робота.

-          Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Складає і записує речення відповідно до теми;

-          Читає і аналізує прочитаний текс, знаходить слова що означають дію предмета.

 

133

 

Оповідання.  Заголовок. «Я все зможу» (за Дженіфер  Мур-Молінос)

-          Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Складає і записує речення відповідно до теми;

-          Читає і аналізує прочитаний текс, знаходить слова що означають дію предмета.

 

134

 

Слова — назви дій. «Приємна зустріч» (Григорій  Фалькович). Добір слів, близьких за значенням. Складання опису свого ранку.

-          Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;

-          Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;

-          Складає і записує речення відповідно до теми;

-          Читає і аналізує прочитаний текс, знаходить слова що означають дію предмета.

-          Добирає близькі за значенням слова.

-          Складає опис ранку, за допомогою дієслів.

 

135

 

Слова — назви дій. С. Панюта «Скоромовка». Істинні та хибні твердження. Доповнення речень.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...;

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами, визначає правдиві  і неправдиві висловлювання, наводить власний приклад;

-          Доповнює пропоновані речення.

 

136

 

Уживання слів — назв дій. Багатозначні слова. «Соловейко  застудився»(Ліна Костенко).«Встала весна» (Тарас Шевченко). Навчальний діалог. Доповнення речень.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...;

-          Доповнює пропоновані речення.

-          Виразно читає твір, знаходить слова назви дій, пояснює їх вживання в реченні;

-          Пропонує тему для діалогу, розігрує його.

 

137

 

Уживання слів - назв дій у поетичних творах. Порівняння. Т. Шевченко «Світає, край неба палає». Порівняння малюнка і вірша.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...;

-          Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами, визначає правдиві  і неправдиві висловлювання, наводить власний приклад;

-          Доповнює пропоновані речення;

-          Порівнює малюнок і вірш, висловлює свою думку, за допомогою навідних питань.

 

138

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Слова-назви дій».
Діагностична робота.

-          Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...;

-          Доповнює пропоновані речення;

-          Списує друкований текс, знаходить і підкреслює дієслова.

 

Слова-помічники

139

 

Слова-помічники. Складання словосполучень.

-          Впізнає у реченні службові слова;

-          Пише їх окремо від інших слів.

 

140

 

Слова-помічники. «Хто де живе?» (Олесь Орач). Доповнення речень. Написання списку своїх речей та їх призначення.

-          Впізнає у реченні службові слова;

-          Пише їх окремо від інших слів, доповнює речення;

-          Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами.

 

141

 

Службові слова,  чи слова-помічники. Комікс. «Поквапся,  Ніколасе»  (за Жілем Тібо)

-          Впізнає у реченні службові слова;

-          Пише їх окремо від інших слів, доповнює речення;

-          Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами;

-          За зразком, на задану тему, записує комікс.

 

142

 

Розвиток мовлення. Запрошення. Написання запрошення на виставку.

-           

 

143

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Слова-помічники».
Діагностична робота.

-          Впізнає у реченні службові слова;

-          Пише їх окремо від інших слів, доповнює речення;

-          Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами.

 

Речення
Розповідні речення

144

 

Поняття про речення. Розділові знаки наприкінці речень. Складання речень.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

145

 

Види речень. Розвиток мовлення. Пишу  смс-повідомлення.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Пише смс-повідомлення за допомогою медіа.

 

146

 

Розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень із поданих слів. Використання смайликів у повідомленнях.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, для виявлення почуттів.

 

147

 

Розповідні речення. «Загадкова історія» (Дмитро  Кузьменко). Опис героя твору.
Діагностична робота.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, длявиявлення почуттів.

 

Питальні речення

148

 

Питальні речення. Інтонаційне читання питальних речень. Складання речень.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Інтонаційно читає питальні речення;

-          Складає питальні речення відповідно до теми.

 

149

 

Питальні речення. Текст-опис. Складання опису білого ведмедя.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, длявиявлення почуттів.

 

150

 

Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр). Складання запитань.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, длявиявлення почуттів;

-          Складає діалог з допомогою питальних речень, оформлює на письмі.

 

151

 

Робота з дитячою книжкою: байки

 

 

152

 

Питальні речення. Вірш. Виразність. «Дивний звір»  (Галина Малик). Формулювання запитань до тексту.
Діагностична робота.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

Спонукальні речення

153

 

Спонукальні  речення. Пісні-заклички. Навчальний діалог.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

154

 

Спонукальні окличні речення. Інтонаційне читання спонукальних речень. Написання правил безпечної поведінки в Інтернеті.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

-          Інтонаційно читає спонукальні речення;

 

155-156

 

Головні слова  в реченні. Доповнення речень.
Поширення речень..

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

157-158

 

Зв’язок слів  у реченні. Складання речень. Електронний лист, порівняння його з листом, написаним на папері.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Встановлює зв'язок слів у реченні;

-          Пише електронний лист, порівнює з паперовим.

 

159

 

Розвиток мовлення. Афіша.

 

 

160

 

Робота з дитячою книжкою: читаємо і створюємо афіші
Діагностична робота.

 

 

161-162

 

Оповідання.  Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за Анатолієм Григоруком)

-          Інтонаційно читає оповідання.

2

163

 

Зв’язок слів  у реченні.  Оповідання. Складання речень із поданих слів.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Встановлює зв'язок слів у реченні.

 

164

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Речення».
Діагностична робота.

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Списує друкований текст.

 

Текст

165

 

Поняття про текст. Робота з деформованим текстом.

-          Розпізнає текст за основними ознаками;

-          Добирає заголовок до тексту;

-          Списує деформований текс, виправляючи помилки.

 

166

 

Типи текстів. Списування тексту.

-          Розрізняє текс-розповідь і текст-опис, пояснює їх призначення;

-          Списує складений текс.

 

167

 

Робота з дитячою книжкою:  енциклопедії  для дітей

 

 

168

 

Будова тексту. Порівняння текстів. Передбачення за ключовими словами.

-          Розповідає з яких частин складається текс;

-          Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;

-          Передбачає зміст тексту, за основними словами.

 

169

 

Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком). Тетралізуємо.

-          Розповідає з яких частин складається текс;

-          Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;

-          Передбачає зміст тексту, за основними словами;

-          Театралізує прочитаний твір.

 

170

 

Текст-опис. Складання тексту-опису зайчика як героя твору В.Нестайка.

-          Розповідає з яких частин складається текс;

-          Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;

-          Складає текст опис, вживаючи займенники, прислівники, синоніми, для зв’язку речень в тексті та уникнення повторів.

 

171

 

Тема і головна думка твору. «Кіт з котами про котів» (Григорій Фалькович) Написання розповіді про свої плани на літні канікули.

-          Розповідає з яких частин складається текс;

-          Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;

-          Складає текст опис, вживаючи займенники, прислівники, синоніми, для зв’язку речень в тексті та уникнення повторів.

 

172

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Текст».
Діагностична робота.

-          Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;

-          Складає текст, вживаючи займенники, прислівники, синоніми, для зв’язку речень в тексті та уникнення повторів;

-          Розпізнає текст за основними ознаками;

-          Добирає заголовок до тексту;

-          Списує деформований текс, виправляючи помилки.

 

173

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  
Підсумок за ІІ семестр.

-          Розпізнає текст за основними ознаками;

-          Розпізнає речення за його основними ознаками;

-          Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;

-          Списує друкований текст;

-          Пише службові слова окремо від інших слів, доповнює речення;

-          Називає основні ознаки іменників, прикметників, дієслів.

 

174

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  
Підсумок за рік.

-          Пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв;

-          Перевіряє чи грамотно написаний власний текс;

-          Виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила;

-          Сприймає й обговорює прості медіа продукти;

-          Аналізує звуко-буквенний склад слова;

-          Впізнає слова назви предметів, ознак, дій;

-          Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами;

-          Правильно інтонує речення відповідно до мети їх висловлювання;

-          Виділяє в структурі тексту, основні його частини;

-          Передбачає зміст тексту за його заголовком;

-          Розповідає про свої загальні враження, почуття від прочитаного тексту.

 

175

 

Резервний урок.
­­_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фисун Валентина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Причепа Надія
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
4 жовтня 2023
Переглядів
1371
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку