Презентація до твору " Лисичка "

Про матеріал
Провулок Тренувальний Гра " Утвори слово" Розплутайте порівняння Вулиця Народна Провулок Казкарів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Гра “Утвори слово” Весело Вужча Ломити Пам’ятати Виорати Долото

Номер слайду 7

Розплутайте порівняння. Вірний,як вовк. Голодний,як їжак. Неповороткий, як лисиця. Колючий, як пес. Хитрий, як ведмідь.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

зки урн рат Літе і ка Розшифруйте назву розділу зк

Номер слайду 11

Римування. Казок країна... (золота, велика, чарівна) У гості й вас чека... (він, воно, вона) Отож часу... (не зволікайте, не гайте, не шукайте) У подорож... (вирушайте, рушайте, ідіть)   Гра “Редактори”

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Домашнє завдання Виразно читати і переказувати казку, читати в особах. На вибір придумати діалог з одним із героїв казки. Підібрати прислів’я, що характеризують головних героїв казки.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Л (ласуня) И (актИвна) С (смілива) И (хИтра) Ч (чепурна) К (кмітлива) А (азартна)

Номер слайду 26

2. Метод «Мікрофон» Вчитель. Діти, чи сподобалась вам мандрівка по Казковому місту? (відповіді учнів) Тоді продовжіть речення: Я ЛЮБЛЮ КАЗКУ ТОМУ, ЩО…. А як ви гадаєте, чи є вік у казки? Давайте запитаємо про це унаших гостей.(діти беруть інтерв’ю у присутніх гостей) VІІ. Домашнє завдання (диференційоване) для учнів з високим рівнем знань: поділити текст на частини, скласти план; з достатнім рівнем знань: придумати діалог з одним із героїв казки; середнім рівнем знань: навчитись виразно читати казку. Ось закінчився урок, І дзвенить для вас дзвінок! Працювали добре друзі, Відпочиньте по заслузі! Шановні гості! Спасибі, що знайшли час, Прийшли до нас. Якщо ваша ласка, То приходьте до нас ще будь ласка.

Номер слайду 27

Робота над вивченням нового матеріалу.   Створення проблемної ситуації. Як ви розумієте ці словосполучення: -  Лежить, як мертва - Побідкався-побідкався…   Щоб відповісти на дані запитання, ми будемо працювати над змістом російської народної казки «Лисичка».    1.           Слухання казки (робота юних дикторів). 2.           Словникова робота  попоїсти потихеньку подарунок комір підійшла викидала підґїхав не ворухнеться

Номер слайду 28

Російська народна казка «Лисичка»

Номер слайду 29

Гра «Редактори» Римування. Казок країна... (золота, велика, чарівна) У гості й вас чека... (він, воно, вона) Отож часу... (не зволікайте, не гайте, не шукайте) У подорож... (вирушайте, рушайте, ідіть)    Поділи текст на речення Наловив він риби і везе додому побачила його лисичка і схотілося їй риби попоїсти забігла вона вперед, лягла на дорозі і лежить як мертва.

Номер слайду 30

 Роз 'єднай слова Алисичкапотихенькупочалавикидатиізсанейрибу. Викидалавикидалавикинулавсюрибуасамавтекла Почалавоналаятистарого.Тодідідзрозумів,щолисичкабуланемертва.Побідкався-побідкався,танічогоневдієш.

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Робота над змістом 4.           Самостійне читання казки. 5.           Читання ланцюжком. 6.         Робота «Театральної студії» Читання казки в особах. 7. Метод «Мікрофон»

Номер слайду 48

Вправи на розвиток техніки читання Вибіркове читання Знайдіть і прочитайте уривки казки, що підходять до кожного малюнка. Переказ казки

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Домашнє завдання Читати казку в особах. Намалювати малюнок

ppt
Додав(-ла)
Лагно Юлія
Додано
5 жовтня 2023
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку