Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями. Урок з української мови, 2 клас. Учитель: Цимбал О. А.
Номер слайду 2
Організація класу
Номер слайду 3
Прочитайте речення. Поширте їх за питаннями. Додайте відповідні слова.
Номер слайду 4
Прочитайте речення. Поширте їх за питаннями. Додайте відповідні слова.
Номер слайду 5
Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 6
Актуалізація опорних знань
Номер слайду 7
РОБОТА З ЛЕГО: послухайте уважно речення та покажіть відповідну цеглинку. ПИТАЛЬНЕРОЗПОВІДНЕ СПОНКУАЛЬНЕ
Номер слайду 8
САМООЦІНЮВАННЯ Все правильно ! Добре! (1 чи 2 помилки) Було важкувато! ( 3-4 помилки) Потрібна допомога! (5-6 помилок)
Номер слайду 9
Прочитай речення. Спостерігай, як вони поширюються іншими словами.
Номер слайду 10
Прочитай речення. Спостерігай, як вони поширюються іншими словами.
Номер слайду 11
Прочитай речення. Спостерігай, як вони поширюються іншими словами.
Номер слайду 12
Прочитай речення. Спостерігай, як вони поширюються іншими словами.
Номер слайду 13
Робота з підручником (с. 117, впр.25 - усно)
Номер слайду 14
. Порівняйте непоширені речення і поширені. У яких реченнях думку виражено повніше? На твоєму робочому столі завжди має бути розклад уроків і гуртків. Він підкаже тобі, які важливі завдання потрібно зробити насамперед, а ще — куди і коли треба встигнути. Візьми блокнот для того, щоб записувати справи, які потрібно обов’язково зробити. Окремі нотатки зроби для своїх улюблених справ і планів на відпочинок .
Номер слайду 15
ФІЗХВИЛИНКА
Номер слайду 16
РОБОТА В ПАРАХ: поширити речення словами, спираючись на питання. (два речення, на вибір)(Коли?) _______розцвіли (які?) _______ квіти.(Який?) _______ Петрик читає (що?) _______ .(Коли?) ________світить (яке?) ______ сонце.(Яка?) ________ дівчинка малює (що?) _______ . Білка (що робить?) ______ на зиму (що?) ________.
Номер слайду 17
ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ Мій сусід чудово працював! Мій сусід добре допомагав! Мій сусід дещо допомагав! Мій сусід тільки слухав мене!
Номер слайду 18
ГРУПОВА РОБОТА: поширити речення прикметниками. Навесні (які?) _________ промені сонця зігрівають (яку?) ________ землю. (Які?) _________ птахи повертаються на (яку?) ________ Батьківщину.
Номер слайду 19
ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ -Хто найкраще працював у групі? - Хто допомагав складати речення? - Хто тільки слухав?
Номер слайду 20
УЗАГАЛЬНЕННЯ ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ Найкраще працювали у групі - Допомагали складати речення -Тільки слухали -
Номер слайду 21
Рефлексія. Самостійна робота за варіантами. Поширити речення словами: 1 варіант. Хлопчик поспішає. 2 варіант. Риба пливе.
Номер слайду 22
САМООЦІНЮВАННЯ Прекрасне речення, записане без помилок! Гарне речення, але допустив помилку у написанні слів. Трішки допомогав учитель! Нічого не зрозумів, було важко!
Номер слайду 23
Підсумок уроку- Що нового дізналися?- Що вчилися робити?- Який вид роботи найбільше сподобався?