Календарне планування для 2 класу на 1 семестр
з інтегрованого курсу "Я досліджую світ"
Календарне планування для 2 класу на 1 семестр
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
4 годин на тиждень
60 години - І семестр
80 годин - ІІ семестр
140 годин - рік
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Примітка |
|||
Вступ |
|||||||
Тиждень 1. |
|||||||
|
|
Ми — другокласники і другокласниці. Я можу. Я є. |
- учень/учениця дискутує на тему важливості навчання; - вчиться визначати свої сильні сторони; - створює банк здібностей для свого класу; |
|
|||
|
|
Як поводитися в колективі. Правила спілкування. |
- учень/учениця пояснює значення слова спілкування; - визначає свої сильні сторони; - обговорює і створює правила спілкування в своєму класі; |
|
|||
|
|
Способи бути лідером |
- учень/учениця визначає свої індивідуальні сильні сторони та таланти; - називає способи, за допомогою яких може бути лідером; |
|
|||
|
|
Як ми себе ведемо |
- учень/учениця визначає свої індивідуальні сильні сторони та таланти; - називає способи, за допомогою яких може бути лідером; |
|
|||
|
|
Як ми керуємо іншими |
- учень/учениця визначає свої індивідуальні сильні сторони та таланти; - називає способи, за допомогою яких може бути лідером; |
|
|||
Тиждень 2 Зміни. Емоційний простій. |
|||||||
|
|
Як змінилася моя школа? Школа – щасливе місце, яке надихає. |
- учень/учениця досліджує зміни, які відбулися в школі; - розігрує ситуацію, яка представляє щасливу школу, що надихає; - вчиться працювати в групі, акцентуючи увагу на позитивних діях однокласників; |
Групова робота |
|||
|
|
Як змінився мій клас? Вигляд щасливого класу, що надихає.
|
- учень/учениця досліджує зміни, які відбулися в класі; - розігрує ситуацію, яка представляє щасливий клас, що надихає; - вчиться працювати в групі, акцентуючи увагу на позитивних діях однокласників; |
|
|||
|
|
|
- учень/учениця малюють спосіб, за допомогою якого вони можуть створити клас, що надихає; - розігрує ситуацію, яка представляє щасливий клас, що надихає; - працює в групі, акцентуючи увагу на позитивних діях однокласників; |
|
|||
|
|
Мій внесок до щасливого класу. |
- учень/учениця малюють спосіб, за допомогою якого вони можуть створити клас, що надихає; - розігрує ситуацію, яка представляє щасливий клас, що надихає; - працює в групі, акцентуючи увагу на позитивних діях однокласників; |
|
|||
Тиждень 3 |
|||||||
|
|
Фізичне середовище класу |
- учень/учениця пояснює, як фізичне середовище впливає на навчання в класі; - міркує, як зробити свій внесок у чисте середовище в класі; - обговорює відео-повідомлення, пояснює, як це може вплинуло на нього/неї; |
|
|||
|
|
Фізичне середовище класу |
- учень/учениця пояснює, як фізичне середовище впливає на навчання в класі; - робить свій внесок у чисте середовище в класі; |
|
|||
|
|
Місія класу |
- учень/учениця формулює місію класу, як домовленість про роботу; - долучається до роботи класу, створює місію класу; - зосереджується на важливому; |
|
|||
|
|
Місія класу |
- учень/учениця формулює місію класу, як домовленість про роботу; - долучається до роботи класу, створює місію класу; - зосереджується на важливому; |
|
|||
Природа восени |
|||||||
Тиждень 4 |
|||||||
|
|
Яку форму має наша Земля. |
- учень/учениця називає форму землі; - розповідає, що земля це планета, яка постійно рухається; - створює модель землі; |
пластилін |
|||
|
|
Чому буває день і ніч. |
- учень/учениця розповідає, що Земля - це планета, яка постійно рухається; - робить висновок, чому буває день і ніч; - знайомиться з поняттями доба і горизонт і вісь; - вчиться визначати сторони горизонту на карті; |
контурна карта |
|||
|
|
Чому на Землі бувають пори року. |
- учень/учениця пояснює, як земля обертається навколо сонця; - робить висновок, від чого залежить зміна пір року; - знайомиться з поняттям рік; (365 діб) - виготовляє сезонне дерево; |
картон, папір |
|||
|
|
Явища природи. Скільки місяців у році. |
- учень/учениця називає зміни, які відбуваються з природою в кожній порі року (явища природи); - за мотивами казки, називає всі місяці; - виразно читає казку, обговорює правдиві і вигадані події; - виконує практичну; (розподіл предметів за порами року) |
|
|||
Тиждень 5
|
|||||||
|
|
Для чого потрібний календар |
- учень/учениця розповідає, що таке календар і для чого він призначений; - виконує тренувальні вправи для кращого орієнтування в календарі; |
Інтеграція з математикою |
|||
|
|
Виготовлення осіннього календаря. Який восени святковий календар. |
- учень/учениця порівнює навчальний рік з календарем, називає їх спільні й відмінні ознаки; - створює шаблон календаря у програмі word, друкує його і склеює; - позначає на календарі святкові осінні дні; |
Робота на комп’ютері |
|||
|
|
Як розпізнавати інформацію |
- учень/учениця пояснює такі поняття: символ, публічна інформація, приватна інформація, план, схема; - створює за зразком, схему безпечного шляху до школи; |
|
|||
|
|
Як розпізнавати інформацію |
- учень/учениця пояснює такі поняття: символ, публічна інформація, приватна інформація, план, схема; - створює за зразком, схему безпечного шляху до школи; |
складання оригамі |
|||
Тиждень 6 |
|||||||
|
|
Якого я роду, якого народу |
- учень/учениця пояснює значення слів: пороги, Січ, Конституція, енергія; - читає і переказує твір про історію козацтва; |
|
|||
|
|
Якого я роду, якого народу |
- учень/учениця називає права і обов’язки козаків, порівнює зі своїми; - знаходить спільні й відмінні ознаки у словах пам'ять, пам’ятка, пам’ятник; - знайомить з усною народною творчість; вчиться аналізувати прислів’я; |
Інтеграція з українською мовою |
|||
|
|
Як здобути козацьке здоров’я |
- учень/учениця називає корисні звички для зміцнення свого здоров’я; |
|
|||
|
|
Урок-гра. Козацькі забави. |
- учень/учениця виконують різні фізичні вправи для зміцнення свого фізичного здоров’я; |
|
|||
Тиждень 7 |
|||||||
|
|
Що таке експеримент. |
- учень/учениця ознайомлюється з поняттям експеримент; - визначає послідовність кроків для виконання експерименту; - пояснює важливість кожного кроку; - виконують кроки для виконання експерименту; |
|
|||
|
|
Для чого потрібний план дій. |
- учень/учениця ознайомлюється з поняттям команда, висловлює припущення, що команди спонукають до дій, робить певний висновок; - записує команди, пояснюючи для кого вони призначені і хто їх видає; - робить практичну роботу, виконуючи алгоритм певних дій; |
Інтеграція з українською мовою |
|||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з вивченої теми. |
- учень/учениця називає пори року і їх відповідні місяці; - за календарем знаходить заданий день і число; - виконує простий експеримент (поглинання рослинами води); |
|
|||
|
|
Діагностична робота за І чверть. |
- учень/учениця виконує тестову роботу, відповідно до вивчених понять; |
|
|||
Тиждень 8 Прикмети осені |
|||||||
|
|
Які в осені ознаки. Що приховують назви осінніх місяців? |
- учень/учениця називає осінні ознаки; - знайомиться з поняттям іній, листопад; - називає осінні місяці; - створює гербарій з осінніх листочків; |
екскурсія |
|||
|
|
Які властивості має повітря? Як вимірювати температуру повітря? |
- учень/учениця досліджує значення слова термометр; - вчиться визначати температуру повітря термометром; - називає деякі види термометрів за малюнками; |
|
|||
|
|
Звідки беруться хмари? Як виникає вітер? |
- учень/учениця називає три стани води; - пояснює, як утворюються хмари і чому вони приносять різні опади; - називає властивості повітря; - пояснює значення слова повітря користуючись словником; - користуючись схемою досліджує утворення повітря; |
|
|||
|
|
Що таке погода? Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб? |
- учень/учениця досліджує значення слів: епідемія, хвороба, інфекція, карантин; - обирає одяг відповідно до погоди; пояснює, як це впливає на його/її здоров’я; |
|
|||
Тиждень 9 |
|||||||
|
|
Як рослини зустрічають осінь? |
- учень/учениця називає осінні явища в природі; - пояснює від чого залежить стан рослин восени; - називає осінні плоди, які приносять користь для здоров’я людини; |
|
|||
|
|
Чому жовтіє і опадає листя? |
- учень/учениця досліджує зміну забарвлення листя клена; - робить висновок, як листя змінює колір; - виконує дослід, добування природних барвників; |
|
|||
|
|
Як восени розселяються рослини? |
- учень/учениця пояснює значення плодів і насіння для рослин; - пише есе на тему «осіннє життя моєї улюбленої рослини » |
Інтеграція з українською мовою |
|||
|
|
Чи всі гриби їстівні |
- учень/учениця розповідає про гриби, які знає за допомогою малюнків; - називає гриби, як окрему групу організмів; - ознайомлюється з правилами збирання грибів в лісі; - розподіляє вивчені гриби на їстівні і неїстівні; - записує будову гриба; |
|
|||
Тиждень 10 |
|||||||
|
|
Як змінюється життя комах восени? |
- учень/учениця називає комах, які знає; розповідає про особливості одного з них; - розповідає про будову комахи; - створює презентацію осінніх комах; |
комп’ютер |
|||
|
|
Як змінюється життя комах восени? |
- учень/учениця називає комах, які знає; розповідає про особливості одного з них; - розповідає про будову комахи; - створює презентацію осінніх комах; |
|
|||
|
|
Як змінюється життя риб восени? |
- учень/учениця називає риб, які знає; розповідає про особливості одного з них; - розповідає про будову риби; - називає водойми і риби, які в них водяться; |
Гидке каченя |
|||
|
|
Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї? |
- учень/учениця називає осілих і перелітних птахів своєї місцевості; - обговорює уривок казки «Гидке каченя»; |
|
|||
Тиждень 11 |
|||||||
|
|
Які турботи у звірів восени? |
- учень/учениця називає тварин, які називають звірами; - розповідає для чого звірі роблять запаси їжу на зиму; - пояснює від чого змінюється забарвлення хутра у звірів; - називає звірів, які впадають у сплячку; - |
|
|||
|
|
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі |
- учень/учениця розповідає про зв'язок між живою неживою природою; - пояснює значення терміна «ланцюг живлення»; - вчиться створювати ланцюги живлення; |
|
|||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
- учень/учениця називає осінні місяці; - підписує будову гриба, комахи і риби; - називає істотні ознаки осені; |
|
|||
|
|
Діагностична робота. |
- учень/учениця виконує письмову роботу, підписуючи назви риб, комах, птахів, звірів, рослин; - створює ланцюг живлення; |
|
|||
Природа взимку |
|||||||
Тиждень 12 |
|||||||
|
|
Яку форму має земля? |
- учень/учениця досліджує значення слів: модель, глобус; - розповідає, що Земля - це планета, яка постійно рухається; - міркує і розповідає, чи може вся Земля освітлюватися сонцем; - називає природне джерело світла; - вивчає поняття слів доба і рік; |
|
|||
|
|
Чому зимові місяці мають такі назви? |
- учень/учениця за допомогою схем порівнює полудневу висоту Сонця восени та взимку; - доводить, що зменшення полудневої висоти Сонця сприяє похолоданню; - називає зимові місця; пояснює який зміст прихований в їхніх назвах; |
|
|||
|
|
Урок екскурсія. Як спостерігати за життям людей взимку? |
- учень/учениця спостерігає та порівнює, які відбуваються зміни в природі та житті людей; - разом із вчителем майструє дерев’яну годівничку; вивішує її; |
|
|||
|
|
Коли починається зима у твоєму краї? |
- учень/учениця називає місцевість в якій живе; - робить висновок, що зима настає не за числом; - за допомогою вчителя досліджує тривалість дня і ночі протягом тижня; |
|
|||
Тиждень 13 |
|||||||
|
|
Якою буває погода взимку? |
- учень/учениця називає зимові явища природи; - проводить дослід з водою при температурі 0 градусів; - дискутує з однокласними на тему «Всі сніжинки однакові»; |
|
|||
|
|
Як зміцнити своє здоров’я взимку? |
- учень/учениця розповідає про важливість правильно підібраного одягу взимку; - обговорює поради лікаря, щодо запобігання простуди взимку; |
|
|||
|
|
Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку |
- учень/учениця обирає одяг відповідно до погоди взимку; - складає колективну казку про зимову мандрівку; |
|
|||
|
|
Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг |
- учень/учениця розповідає правила поведінки під час зимових розваг; - називає зимові розваги, розповідає про одну з найулюбленіших; |
|
|||
Тиждень 14 |
|||||||
|
|
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік |
- учень/учениця виготовляє зимовий календар; - позначає День Святого Миколая та Новий рік; - розповідає про традиції святкування Святого Миколая; |
|
|||
|
|
Який у зими святковий календар. |
- учень/учениця створює адвенткалендар для своїх батьків на тиждень; |
|
|||
|
|
Традиції святкування Різдва |
- учень/учениця розповідає про традиції святкування Різдва; |
|
|||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр. |
- учень/учениця називає пори року і їх відповідні місяці; - за календарем знаходить заданий день і число; - виконує простий експеримент (поглинання рослинами води); - учень/учениця називає осінні місяці; - підписує будову гриба, комахи і риби; - називає істотні ознаки осені, зими; - учень/учениця виконує письмову тестову роботу.
|
|
|||
Тиждень 15 |
|||||||
58. |
|
Підготовка до святкування Нового року |
- учень/учениця колективно створюють декорації для святкування Нового року; |
Групова робота |
|||
59. |
|
Улюблена страва нового року |
- учень/учениця розповідає про улюблену страву новорічного столу; |
|
|||
60. |
|
Виготовлення новорічного печива |
- учень/учениця навчаються працювати в парі, допомагати один одному під час приготування їжі; |
|
|||
61. |
|
Пакування новорічних подарунків |
- учень/учениця навчаються упаковувати новорічні коробки; |
|
|||