Календарне планування

Про матеріал

Календарне планування для 2 класу на 1 семестр

з інтегрованого курсу "Я досліджую світ"

Перегляд файлу

 

Календарне планування для 2 класу на 1 семестр
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
4 годин на тиждень
60 години -  І семестр 
80 годин - ІІ семестр
140 годин -  рік

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Очікуваний результат

Примітка

Вступ

Тиждень 1.

  1.                     

 

Ми — другокласники і другокласниці. Я можу. Я є.

-         учень/учениця дискутує на тему важливості навчання;

-         вчиться визначати свої сильні сторони;

-         створює банк здібностей для свого класу;

 

  1.                     

 

Як поводитися в колективі. Правила спілкування.

-         учень/учениця пояснює значення слова спілкування;

-         визначає свої сильні сторони;

-         обговорює і створює правила спілкування в своєму класі;

 

  1.                     

 

Способи бути лідером

-         учень/учениця визначає свої індивідуальні сильні сторони та таланти;

-         називає способи, за допомогою яких може бути лідером;

 

  1.                     

 

Як ми себе ведемо

-         учень/учениця визначає свої індивідуальні сильні сторони та таланти;

-         називає способи, за допомогою яких може бути лідером;

 

  1.                     

 

Як ми керуємо іншими

-         учень/учениця визначає свої індивідуальні сильні сторони та таланти;

-         називає способи, за допомогою яких може бути лідером;

 

Тиждень 2

Зміни.

Емоційний простій.

  1.                     

 

Як змінилася моя школа?

Школа – щасливе місце, яке надихає.

-         учень/учениця досліджує зміни, які відбулися в школі;

-         розігрує ситуацію, яка представляє щасливу школу, що надихає;

-         вчиться працювати в групі, акцентуючи увагу на позитивних діях однокласників;

Групова робота

  1.                     

 

Як змінився мій клас?

Вигляд щасливого класу, що надихає.

 

-         учень/учениця досліджує зміни, які відбулися в класі;

-         розігрує ситуацію, яка представляє щасливий клас, що надихає;

-         вчиться працювати в групі, акцентуючи увагу на позитивних діях однокласників;

 

  1.                     

 


Мій внесок до щасливого класу.

-         учень/учениця малюють спосіб, за допомогою якого вони можуть створити клас, що надихає;

-         розігрує ситуацію, яка представляє щасливий клас, що надихає;

-         працює в групі, акцентуючи увагу на позитивних діях однокласників;

 

  1.                     

 

Мій внесок до щасливого класу.

-         учень/учениця малюють спосіб, за допомогою якого вони можуть створити клас, що надихає;

-         розігрує ситуацію, яка представляє щасливий клас, що надихає;

-         працює в групі, акцентуючи увагу на позитивних діях однокласників;

 

Тиждень 3
Фізичне середовище класу

  1.                

 

Фізичне середовище класу

-         учень/учениця пояснює, як фізичне середовище впливає на навчання в класі;

-         міркує, як зробити свій внесок у чисте середовище в класі;

-         обговорює відео-повідомлення, пояснює, як це може вплинуло на нього/неї;

 

  1.                

 

Фізичне середовище класу

-         учень/учениця пояснює, як фізичне середовище впливає на навчання в класі;

-         робить свій внесок у чисте середовище в класі;

 

  1.                

 

Місія класу

-         учень/учениця формулює місію класу, як домовленість про роботу;

-         долучається до роботи класу, створює місію класу;

-         зосереджується на важливому;

 

  1.                

 

Місія класу

-         учень/учениця формулює місію класу, як домовленість про роботу;

-         долучається до роботи класу, створює місію класу;

-         зосереджується на важливому;

 

Природа восени

Тиждень 4

  1.                

 

Яку форму має наша Земля.

-         учень/учениця називає форму землі;

-         розповідає, що земля це планета, яка постійно рухається;

-         створює модель землі;

пластилін

  1.                

 

Чому буває день і ніч.

-         учень/учениця розповідає, що Земля - це планета, яка постійно рухається;

-         робить висновок, чому буває день і ніч;

-         знайомиться з поняттями доба і горизонт і вісь;

-         вчиться визначати сторони горизонту на карті;

контурна карта

  1.                

 

Чому на Землі бувають пори року.

-         учень/учениця пояснює, як земля обертається навколо сонця;

-         робить висновок, від чого залежить зміна пір року;

-         знайомиться з поняттям рік; (365 діб)

-         виготовляє сезонне дерево;

картон, папір

  1.                

 

Явища природи. Скільки місяців у році.
Самостійна робота.

-         учень/учениця називає зміни, які відбуваються з природою в кожній порі року (явища природи);

-         за мотивами казки, називає всі місяці;

-         виразно читає казку, обговорює правдиві і вигадані події;

-         виконує практичну; (розподіл предметів за порами року)

 

Тиждень 5

 

  1.                

 

Для чого потрібний календар

-         учень/учениця розповідає, що таке календар і для чого він призначений;

-         виконує тренувальні вправи для кращого орієнтування в календарі;

Інтеграція з математикою

  1.                

 

Виготовлення осіннього календаря. Який восени святковий календар.

-         учень/учениця порівнює навчальний рік з календарем, називає їх спільні й відмінні ознаки;

-         створює шаблон календаря у програмі word, друкує його і склеює;

-         позначає на календарі святкові осінні дні;

Робота на комп’ютері

  1.                

 

Як розпізнавати інформацію

-         учень/учениця пояснює такі поняття: символ, публічна інформація, приватна інформація, план, схема;

-         створює за зразком, схему безпечного шляху до школи;

 

  1.                

 

Як розпізнавати інформацію

-         учень/учениця пояснює такі поняття: символ, публічна інформація, приватна інформація, план, схема;

-         створює за зразком, схему безпечного шляху до школи;

складання оригамі

Тиждень 6

  1.                

 

Якого я роду, якого народу

-         учень/учениця пояснює значення слів: пороги, Січ, Конституція, енергія;

-         читає і переказує твір про історію козацтва;

 

  1.                

 

Якого я роду, якого народу

-         учень/учениця називає права і обов’язки козаків, порівнює зі своїми;

-         знаходить спільні й відмінні ознаки у словах пам'ять, пам’ятка, пам’ятник;

-         знайомить з усною народною творчість; вчиться аналізувати прислів’я;

Інтеграція з українською мовою

  1.                

 

Як здобути козацьке здоров’я

-         учень/учениця називає корисні звички для зміцнення свого здоров’я;

 

  1.                

 

Урок-гра. Козацькі забави.

-         учень/учениця виконують різні фізичні вправи для зміцнення свого фізичного здоров’я;

 

Тиждень 7

  1.                

 

Що таке експеримент.

-         учень/учениця ознайомлюється з поняттям експеримент;

-         визначає послідовність кроків для виконання експерименту;

-         пояснює важливість кожного кроку;

-         виконують кроки для виконання експерименту;

 

  1.                

 

Для чого потрібний план дій.

-         учень/учениця ознайомлюється з поняттям команда, висловлює припущення, що команди спонукають до дій, робить певний висновок;

-         записує команди, пояснюючи для кого вони призначені і хто їх видає;

-         робить практичну роботу, виконуючи алгоритм певних дій;

Інтеграція з українською мовою

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з вивченої теми.

-         учень/учениця називає пори року і їх відповідні місяці;

-         за календарем знаходить заданий день і число;

-         виконує простий експеримент (поглинання рослинами води);

 

  1.                

 

Діагностична робота за  І чверть.

-         учень/учениця виконує тестову роботу, відповідно до вивчених понять;

 

Тиждень 8

Прикмети осені

  1.                

 

Які в осені ознаки. Що приховують назви осінніх місяців?

-         учень/учениця називає осінні ознаки;

-         знайомиться з поняттям іній, листопад;

-         називає осінні місяці;

-         створює гербарій з осінніх листочків;

екскурсія

  1.                

 

Які властивості має повітря? Як вимірювати температуру повітря?

-         учень/учениця досліджує значення слова термометр;

-         вчиться визначати температуру повітря термометром;

-         називає деякі види термометрів за малюнками;

 

  1.                

 

Звідки беруться хмари? Як виникає вітер?

-         учень/учениця називає три стани води;

-         пояснює, як утворюються хмари і чому вони приносять різні опади;

-         називає властивості повітря;

-         пояснює значення слова повітря користуючись словником;

-         користуючись схемою досліджує утворення повітря;

 

  1.                

 

Що таке погода? Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб?

-         учень/учениця досліджує значення слів: епідемія, хвороба, інфекція, карантин;

-         обирає одяг відповідно до погоди; пояснює, як це впливає на його/її здоров’я;

 

Тиждень 9

  1.                

 

Як рослини зустрічають осінь?

-         учень/учениця називає осінні явища в природі;

-         пояснює від чого залежить стан рослин восени;

-         називає осінні плоди, які приносять користь для здоров’я людини;

 

  1.                

 

Чому жовтіє і опадає листя?

-         учень/учениця досліджує зміну забарвлення листя клена;

-         робить висновок, як листя змінює колір;

-         виконує дослід, добування природних барвників;

 

  1.                

 

Як восени розселяються рослини?

-         учень/учениця пояснює значення плодів і насіння для рослин;

-         пише есе на тему «осіннє життя моєї улюбленої рослини »

Інтеграція з українською мовою

  1.                

 

Чи всі гриби їстівні

-         учень/учениця розповідає про гриби, які знає за допомогою малюнків;

-         називає гриби, як окрему групу організмів;

-         ознайомлюється з правилами збирання грибів в лісі;

-         розподіляє вивчені гриби на їстівні і неїстівні;

-         записує будову гриба;

 

Тиждень 10

  1.                

 

Як змінюється життя комах восени?

-         учень/учениця називає комах, які знає; розповідає про особливості одного з них;

-         розповідає про будову комахи;

-         створює презентацію осінніх комах;

комп’ютер

  1.                

 

Як змінюється життя комах восени?

-         учень/учениця називає комах, які знає; розповідає про особливості одного з них;

-         розповідає про будову комахи;

-         створює презентацію осінніх комах;

 

  1.                

 

Як змінюється життя риб восени?

-         учень/учениця називає риб, які знає; розповідає про особливості одного з них;

-         розповідає про будову риби;

-         називає водойми і риби, які в них водяться;

Гидке каченя

  1.                

 

Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї?
 

-         учень/учениця називає осілих і перелітних птахів своєї місцевості;

-         обговорює уривок казки «Гидке каченя»;

 

Тиждень 11

  1.                

 

Які турботи у звірів восени?

-         учень/учениця називає тварин, які називають звірами;

-         розповідає для чого звірі роблять запаси їжу на зиму;

-         пояснює від чого змінюється забарвлення хутра у звірів;

-         називає звірів, які впадають у сплячку;

-          

 

  1.                

 

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі

-         учень/учениця розповідає про зв'язок між живою неживою природою;

-         пояснює значення терміна «ланцюг живлення»;

-         вчиться створювати ланцюги живлення;

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

-         учень/учениця називає осінні місяці;

-         підписує будову гриба, комахи і риби;

-         називає істотні ознаки осені;

 

  1.                

 

Діагностична робота.

-         учень/учениця  виконує письмову роботу, підписуючи назви риб, комах, птахів, звірів, рослин;

-         створює ланцюг живлення;

 

Природа взимку

Тиждень 12

  1.                

 

Яку форму має земля?

-         учень/учениця досліджує значення слів: модель, глобус;

-         розповідає, що Земля - це планета, яка постійно рухається;

-         міркує і розповідає, чи може вся Земля освітлюватися сонцем;

-         називає природне джерело світла;

-         вивчає поняття слів доба і рік;

 

  1.                

 

Чому зимові місяці мають такі назви?

-         учень/учениця за допомогою схем порівнює полудневу висоту Сонця восени та взимку;

-         доводить, що зменшення полудневої висоти  Сонця сприяє похолоданню;

-         називає зимові місця; пояснює який зміст прихований в їхніх назвах;

 

  1.                

 

Урок екскурсія. Як спостерігати за життям людей взимку?

-         учень/учениця спостерігає та порівнює, які відбуваються зміни в природі та житті людей;

-         разом із вчителем майструє дерев’яну годівничку; вивішує її;

 

  1.                

 

Коли починається зима у твоєму краї?

-         учень/учениця називає місцевість в якій живе;

-         робить висновок, що зима настає не за числом;

-         за допомогою вчителя досліджує тривалість дня і ночі протягом тижня;

 

Тиждень 13

  1.                

 

Якою буває погода взимку?

-         учень/учениця називає зимові явища природи;

-         проводить дослід з водою при температурі 0 градусів;

-         дискутує з однокласними на тему «Всі сніжинки однакові»;

 

  1.                

 

Як зміцнити своє здоров’я взимку?

-         учень/учениця розповідає про важливість правильно підібраного одягу взимку;

-         обговорює поради лікаря, щодо запобігання простуди взимку;

 

  1.                

 

Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку

-         учень/учениця обирає одяг відповідно до погоди взимку;

-         складає колективну казку про зимову мандрівку;

 

  1.                

 

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг

-         учень/учениця розповідає правила поведінки під час зимових розваг;

-         називає зимові розваги, розповідає про одну з найулюбленіших;

 

Тиждень 14

  1.                

 

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік

-         учень/учениця виготовляє зимовий календар;

-         позначає День Святого Миколая та Новий рік;

-         розповідає про традиції святкування Святого Миколая;

 

  1.                

 

Який у зими святковий календар.

-         учень/учениця створює адвенткалендар для своїх батьків на тиждень;

 

  1.                

 

Традиції святкування Різдва

-         учень/учениця розповідає про традиції святкування Різдва;

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр.

-         учень/учениця називає пори року і їх відповідні місяці;

-         за календарем знаходить заданий день і число;

-         виконує простий експеримент (поглинання рослинами води);

-         учень/учениця називає осінні місяці;

-         підписує будову гриба, комахи і риби;

-         називає істотні ознаки осені, зими;

-         учень/учениця  виконує письмову тестову роботу.

 

 

Тиждень 15

58.

 

Підготовка до святкування Нового року

-         учень/учениця колективно створюють декорації для святкування Нового року;

Групова робота

59.

 

Улюблена страва нового року

-         учень/учениця розповідає про улюблену страву новорічного столу;

 

60.

 

Виготовлення новорічного печива

-         учень/учениця навчаються працювати в парі, допомагати один одному під час приготування їжі;

 

61.

 

Пакування новорічних подарунків

-         учень/учениця навчаються упаковувати новорічні коробки;

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Причепа Надія
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
8 жовтня 2023
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку