Календарне планування з англійської мови за підручником А. Несвіт 7 клас І семестр ( 3 год. на тиждень)
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова освіта) МОН 20.04.2018 № 408
№ п\п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Лексичний |
Граматичний |
|
|
|||||||
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
||||||||
1 |
|
Розповідає про свої літні канікули |
Мої літні канікули. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Демонструє різні види відпочинку |
Впр.1.с.5 |
Минулий простий час |
Розуміє, слухаючи діалог, як діти провели літні канікули |
Веде діалог з другом про літні канікули |
Пише лист другові про літні канікули |
Впр.7.с.7 |
2 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Літні канікули. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє різні види відпочинку |
Впр.1с.8 |
Теперішній та минулий простий часи |
Розуміє простий особистий лист |
Розігрує ситуацію |
Порівнює життя на канікулах теперішнім |
Впр.5.с.9 |
3 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Новий навчальний рік. Вдосконалення навичок читання |
Вчиться бачити позитивне в житті |
Впр.4.с.11 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє статтю з газети та правильно виконує завдання |
Співпрацює в парі |
Пише статтю в газету |
Впр.6.с.11 |
4 |
|
Розповідає про способи вивчення англійської мови |
На уроці англійської мови. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Демонструє інтерес до англійської мови |
Впр.2.с.12 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє питання та дає відповіді згідно ілюстратив ного матеріалу |
Веде розмову про спосіб вивчення англійської мови |
Пише план на навчальний рік як вчити англійську мову |
Впр.6.с.13 |
5 |
|
Вживає герундій в мовленні |
Моя сім’я та друзі. Вживання герундію |
Презентує своїх членів родини |
Впр.4.с.17 |
Герундій |
Розуміє короткі тексти про сім’ю |
Співпрацює в парі |
Розповідає про свої вподобання |
Впр.4.с.17 |
6 |
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
|
7 |
|
Вживає герундій в мовленні |
Моя сім’я. Вживання герундію |
Презентує членів своєї родини |
Впр.4.с.17 |
Герундій |
Розуміє короткі тексти про сім’ю |
Співпрацює в парі |
Розповідає про свої вподобання |
Впр.6.с.18 |
8 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
Розповідає про людину, якою захоплюється |
Моя сім’я. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Презентує членів своєї родини |
Впр.4.с.19 Впр.5.с.19 |
Герундій |
Розуміє, слухаючи текст, що діти навчились робити від своїх родичів |
Розігрує діалог |
Пише повідомлення в мережу інтернет про людину, якою захоплюється |
Впр.5.с.19 Впр.6.с.19 |
10 |
|
Вживає різні види займенників в мовленні |
Моя сім’я. Розвиток граматичних навичок |
Висловлює любов до своєї сім’ї |
Впр.2.с.20 |
Займенник |
Розуміє блог Тома |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Представляє свого друга |
Впр.2.с.20 Впр.6.с.21 |
11 |
|
Пише повідомлення про свої домашні обов’язки в мережу інтернет |
Домашні обов’язки. Вдосконалення навичок читання |
Усвідомлює необхідність виконання домашніх обов’язків |
Впр.1с.22 |
Минулий простий час |
Розуміє текст і вирази та добирає їх до ілюстратив ного матеріалу |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Впорядковує ілюстратив ний матеріал згідно тексту |
Впр.6.с.23 |
12 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
13 |
|
Розповідає про домашні обов’язки |
Мої домашні обов’язки. |
Усвідомлює необхідність виконання домашніх обов’язків |
Впр.2.с.24 |
Теперішній простий час |
Розуміє діалог та доповнює його |
Ставить та відповідає на запитання |
Пише лист англомов ному другові |
Впр.5(b).с.26 |
14 |
|
Вживає міні-запитання |
Домашні обов’язки. Вживання міні-запитань |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Впр.2.с.27 |
Міні-запитання |
Розуміє текст та виконує комунікатив не завдання |
Ставить та відповідає на міні-запитання |
Доповнює міні-запитання |
Впр.6.с.29 |
15 |
|
Розповідає про свої сімейні традиції |
Сімейні традиції. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
ЛО теми |
Теперішній простий час |
Розуміє, слухаючи діалог |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Розповідає про свої сімейні традиції |
Впр.2(b).с.30 Впр.5.с.32 |
16 |
|
Правильно вживає граматичні часи |
Великдень в Україні. Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
Демонструє традиції святкування Великодня в Україні |
ЛО теми |
Міні-запитання Граматичні часи |
Розуміє та доповнює текст |
Розігрує ситуацію згідно теми |
Розповідає про свої сімейні традиції |
Впр.5.с.34 |
17 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
19 |
|
Висловлює міру свого вподобання та невподобан Ня |
Здорова їжа. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Розуміє користь здорового харчування |
Впр.1.с.38 |
Теперішній простий час |
Розуміє інтерв’ю |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про свій ланч |
Впр.5.с.39 |
20 |
|
Вживає граматичну структуру to let smb do smth |
Здорова їжа. Вживання граматичної структури to let smb do smth |
Наводить приклади здорового харчування |
Впр.2.с.40 |
Граматична структура to let smb do smth |
Розуміє короткі твердження |
Погоджується або не погоджується з твердженням |
Пише імейл другові про своє харчування протягом дня |
Впр.6.с.41 |
21 |
|
Вживає різні граматичні часи в коротких реченнях |
На кухні. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
Впр.1.с.42 |
Граматичні часи |
Розуміє короткі речення та вживає їх в правильній граматичній формі |
Веде коротку розмову про предмети на кухні |
Пише повідомлення про зручності на кухні |
Впр.1.с.42 Впр.5.с.43 |
22 |
|
Розуміє текст та доповнює його відповідними словами |
На кухні. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє улюблену українську страву |
Впр.1.с.44 |
Наказовий спосіб |
Розуміє та виконує інструкції до гри |
Бере участь у грі |
Пише рецепт української страви |
Впр.1.с.44 Впр.3.с.44 |
23 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
На кухні. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє улюблену українську страву |
Впр.1.с.44 |
Наказовий спосіб |
Розуміє та виконує інструкції до гри |
Бере участь у грі |
Розповідає якими предметами користується на кухні |
Впр.1.с.44 Впр.8.с.46 |
24 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
25 |
|
Вміє робити пропозиції |
Серверуємо стола. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Демострує вміння серверувати стола |
Впр.1.с.46 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє та доповнює діалог, прослухавши його |
Співпрацює в парі |
Пише історію про приготування страви |
Впр.6.с.48 |
26 |
|
Вживає минулий доконаний час правильно |
День з татом. Вживання минулого доконаного часу |
Аналізує вчинки людей |
Впр.1.с.49 |
Минулий доконаний час |
Розуміє текст |
Співпрацює в парі |
Описує ілюстратив ний матеріал, вживаючи минулий доконаний час |
Впр.2.с.49 |
27 |
|
Вживає минулий доконаний час правильно |
День з татом. Вживання минулого доконаного часу |
Аналізує вчинки людей |
Впр.1.с.49 |
Минулий доконаний час |
Розуміє текст |
Співпрацює в парі |
Описує ілюстратив ний матеріал, вживаючи минулий доконаний час |
Впр.6.с.51 |
28 |
|
Вживає минулий доконаний час та міні -запитання правильно |
Здорова їжа. Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
Демонструє традиційні українські страви |
ЛО теми |
Минулий доконаний час Міні-запитання |
Розуміє короткі речення та вживає їх в правильній граматичній формі |
Ставить та відповідає на запитання |
Пише відповідь на імейл другові |
Впр.6.с.53 |
29 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
31 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Наше здоров’я. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
Впр.2 с.56 Впр.3.с.57 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Розігрує діалоги |
Пише прості речення, доповнюючи їх правильними словами |
Впр.1.с.56 Впр.3.с.57 |
32 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Наше здоров’я. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
Впр.2 с.56 Впр.3.с.57 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Розігрує діалоги |
Пише прості речення, доповнюючи їх правильними словами |
Впр.5.с.59 |
33 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Хвороби. Розвиток граматичних навичок |
Пояснює необхідність консультації лікаря у випадку хвороби |
Впр.1.с.59 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє діалог |
Веде коротку розмову по темі |
Пише історію про хворобу Петера |
Вп.1.с.59 Впр.6.с.61 |
34 |
|
Складає короткі речення за зразком |
Хвороби. Вдосконалення навичок читання |
Пояснює необхідність консультації лікаря у випадку хвороби |
Впр.1.с.62 |
Минулий простий час |
Розуміє текст та знаходить правильну інформацію |
Веде коротку розмову по темі |
Пише лист другові, описуючи свою хворобу |
Впр.1.с.62 Впр.6.с.63 |
35 |
|
Розуміє, слухаючи текст, та правильно виконує завдання |
У лікаря. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Пояснює необхідність консультації лікаря у випадку хвороби |
Впр.1.с.64 |
Минулий простий час |
Розуміє, слухаючи текст, та правильно виконує завдання |
Співпрацює в парі |
Пише записку, згідно змісту діалогу |
Впр.1.с.64 |
36 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
37 |
|
Вживає модальні дієслова в мовленні |
Здоровий спосіб життя. Вживання модальних дієслів |
Розповідає як тримати себе в хорошій фізичній формі |
Впр.1.с.65 |
Модальні дієслова must/musn’t should/shouldn’t |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Розповідає що робить лікар, відвідуючи пацієнта |
Доповнює речення, вживаючи модальні дієслова |
Впр.5.с.67 |
38 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Ліки. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Дає поради щодо лікування |
Впр.2.с.68 |
Граматичні часи дієслова. Питальна форма |
Розуміє, слухаючи діалог, як люди почувають себе та розуміють поради щодо лікування |
Ставить та відповідає на запитання |
Ставить запитання до речень |
Впр.2.с.68 Впр.5.с.69 |
39 |
|
Розповідає як надавати першу допомогу |
Хвороби та їх лікування. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє знання як надавати першу допомогу |
Впр.1.с.70 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст про першу допомогу |
Співпрацює в групі |
Розповідає як надавати першу допомогу |
Впр.1.с.70 Впр.6.с.72 |
40 |
|
Пише неофіційний лист |
У лікаря. Розвиток навичок письма |
Дискутує довкола питання здоров’я людини |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє імейл |
Ставить та відповідає на запитання до тексту |
Пише неофіційний лист |
Впр.6.с.74 |
41 |
|
Розповідає про вплив віртуальної реальності на життя підлітків |
У лікаря. Контроль навичок аудіювання |
Описує самопочуття |
ЛО теми |
Міні-питання |
Розуміє короткі твердження та обговорює їх |
Співпрацює в парі |
Розповідає про вплив віртуальної реальності на життя підлітків |
Впр.6.с.77 |
42 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
43 |
|
Розповідає про вплив віртуальної реальності на життя підлітків |
У лікаря. Контроль навичок читання |
Описує самопочуття |
ЛО теми |
Міні-питання |
Розуміє короткі твердження та обговорює їх |
Співпрацює в парі |
Розповідає про вплив віртуальної реальності на життя підлітків |
Впр.8.с.77 |
44 |
|
|
Повторення. Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити слова та граматичні часи |
45 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|