Календарне планування з англійської мови за підручником В. М. Буренко 9 клас І семестр ( 3 год. на тиждень)
№ п\п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Лексичний |
Граматичний |
|
|
|||||||
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
||||||||
1 |
|
Вміє висловлюва ти свою думку щодо вибору професії |
Світ професій. Вживання герундію |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
Впр.3.с.4 |
Герундій |
Розуміє вислови відомих людей |
Співпрацює в парі |
Порівнює професії |
Впр.3.с.4 |
2 |
|
Пише повідомлення про свою майбутню професію |
Світ професій. Практикування у вживанні герундію |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
Впр.3.с.4 |
Герундій |
Розуміє текст |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про свою майбутню професію |
Впр.11.с.9 |
3 |
|
Вміє вживати нові ЛО в мовленні |
Світ професій. Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
Впр.1.с.10 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє визначення слів |
Співпрацює в парі |
Складає власні речення з новими ЛО |
Впр.1.с.10 Впр.5.с.13 |
4 |
|
Вміє написати електронне повідомлення про свою мрію |
Світ професій. Вдосконалення навичок письма |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
Впр.3.с.12 |
Герундій |
Розуміє інструкції написання листа |
Співпрацює в групі |
Вміє написати електронне повідомлення про свою мрію |
Впр.3.с.12 |
5 |
|
Вміє написати електронне повідомлення про свою мрію |
Світ професій. Вдосконалення навичок письма |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
Впр.3.с.12 |
Герундій |
Розуміє інструкції написання листа |
Співпрацює в групі |
Пише електронне повідомлення про свою мрію |
Впр.3.с.12 |
6 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
7 |
|
Вміє правильно вживати герундій |
Світ професій. Виконання тренувальних вправ з граматики |
Визначає найпопулярні ші професії |
Впр.10.с.17 |
Герундій |
Розуміє визначення слів |
Співпрацює в групі |
Називає якості необхідні для тієї чи іншої професії |
Впр.14.с.18 |
8 |
|
Вміє дати пораду |
Світ професій. Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Дає пораду як справити хороше враження |
Впр.2.с.19 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Співпрацює в парі |
Розповідає як справити хороше враження |
Впр.2.с.19 |
9 |
|
Вміє написати офіційний лист |
Світ професій. Розвиток навичок аудіювання |
Планує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей та потреб суспільства |
Впр.6.с.22 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє інструкції написання офіційного листа |
Знаходить необхідну інформацію в листі |
Пише офіційний лист |
Впр.8.с.24 |
10 |
|
Вміє правильно вживати герундій |
Світ професій. Вживання герундію |
Проявляє обізнаність у сучасних професіях |
Впр.3.с.25 |
Герундій |
Розуміє тексти про професії |
Співпрацює в парі |
Вживає нові ЛО в мовленні |
Впр.3.с.27 |
11 |
|
Вміє написати статтю в газету про свою майбутню професію |
Світ професій. Активізація ЛО |
Характеризує професії |
Впр.6.с.27 |
Герундій |
Розуміє мовлення інших |
Співпрацює в групі |
Пише статтю про свою майбутню професію |
Впр.8.с.28 |
12 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
13 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
Скласти 10 речень |
14 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Телевізійна кар»єра. Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Проявляє обізнаність і свої ставлення до фінансових млжливостей сучасних професій |
Впр.2.с.33 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє визначення та добирає до них слова |
Обмінюється думками |
Називає телевізійні програми |
Впр.2.с.33 Впо.3.с.34 |
16 |
|
Розповідає про телевізійні професії |
Телевізійна кар»єра. Розвиток навичок мовлення |
Проявляє обізнаність і свої ставлення до фінансових млжливостей сучасних професій |
Впр.2.с.33 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє визначення та добирає до них слова |
Обмінюється думками |
Описує телевізійні програми |
Впр.2.с.33 Впр.5.с.34 (перек. текст) |
17 |
|
Вміє висловити свою думку щодо переваг та недоліків телебачення |
Телевізійна кар»єра. Вживання артикля |
Обговорює переваги та недоліки телебачення |
Впр.7.с.36 |
Артикль |
Розуміє тест |
Співпрацює у групі |
Знаходить необхідну інформацію в тексті |
Впр.7.с.36 Впр.10.с.37 |
18 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
19 |
|
Розповідає про роль телебачення в житті людини |
Телевізійна кар»єра. Тренування у вживанні артикля |
Обговорює переваги та недоліки телебачення |
Впр.7.с.36 |
Артикль |
Розуміє тест |
Співпрацює у групі |
Знаходить необхідну інформацію в тексті |
Впр.7.с.36 Впр.10.с.37 |
20 |
|
Розповідає про улюблену телевізійну програму |
Телевізійні програми. Вдосконалення навичок читання |
Повідомляє про улюблену телевізійну програму |
Впр.5.с.39 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє короткі речення та доповнює їх |
Бере участь у дискусії |
Розповідає про улюблену телевізійну програму |
Впр.5.с.39 Впр.7.с.41 |
21 |
|
Вміє дати характеристику телевізійній особистості |
Телевізійні програми. Розвиток навичок мовлення |
Характеризує улюблену телевізійну особистість |
Впр.10.с.43 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє мовлення інших |
Обмінюється думками |
Демонструє нову телевізійну програму |
Впр.10.с.43 |
22 |
|
Вміє дати характеристику телевізійній особистості |
Телевізійні програми. Розвиток навичок мовлення |
Характеризує улюблену телевізійну особистість |
Впр.10.с.43 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє мовлення інших |
Обмінюється думками |
Демонструє нову телевізійну програму |
Впр.12.с.44 |
23 |
|
Вміє дати оцінку реаліті-шоу |
Реаліті-шоу. Розвиток навичок аудіювання |
Називає найпопуляр ніші реаліті-шоу та дає їм оцінку |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє аудіотекст |
Співпрацює в групі |
Дає оцінку реаліті-шоу |
Впр.19.с.48 |
24 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
25 |
|
Вміє рекламувати товари |
Реклама. Розвиток навичок аудіювання |
Демонструє розуміння необхідності правильного рекламування товарів |
Впр.1.с.49 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє реклами |
Співпрацює в групі |
Складає рекламу |
Впр.7.с.51 |
26 |
|
Вміє написати лист другові про улюблені програми |
Телебачення – за та проти. Вдосконалення навичок письма |
Аргументує недоліки та переваги телебачення |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє інструкції написання неофіційного листа |
Висловлює свою думку по темі |
Пише лист другові |
Впр.10.с.54 |
27 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
28 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Розповідає про молодіжний рух скаутів |
Молодіжна культура. Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Повідомляє про доцільність |
Впр.2.с.59 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Висловлює свою думку про скаутів |
Впр.2.с.59 |
30 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
31 |
|
Розповідає про молодіжні рухи у своїй місцевості |
Молодіжна культура. Вживання теперішніх часів |
Повідомляє про доцільність створення організацій чи рухів з метою допомоги |
|
Теперішні часи |
Розуміє аудіотексти |
Розуміє співрозмовника |
Повідомляє про наявність молодіжних рухів у своїй місцевості |
Впр.7.с.63 |
32 |
|
Розповідає про молодіжні рухи |
Молодіжна культура. Вживання минулих часів |
Повідомляє про доцільність створення організацій чи рухів з метою допомоги |
ЛО теми |
Минулі часи |
Розуміє лист |
Обмінюється умками |
Доповнює лист |
Впр.12.с.64 |
33 |
|
Висловлює свою думку щодо молодіжних субкультур емів та готів |
Молодіжні субкультури. Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Демонструє свою обізнаність у різних молодіжних субкультурах |
Впр.1.с.65 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє визначення нових ЛО |
Розуміє мовлення інших |
Висловлює свою думку щодо молодіжних субкультур |
Впр.1.с.65 |
34 |
|
Висловлює свою думку щодо молодіжних субкультур емів та готів |
Молодіжні субкультури. Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Демонструє свою обізнаність у різних молодіжних субкультурах |
Впр.1.с.65 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє визначення нових ЛО |
Розуміє мовлення інших |
Висловлює свою думку щодо молодіжних субкультур |
Впр.1.с.65 |
35 |
|
Висловлює свою думку про те, як підлітки виражають себе |
Молодіжні субкультури. Написання есе |
Демонструє свою обізнаність у різних молодіжних субкультурах |
Впр.1.с.65 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє інструкції написання есе |
Розуміє мовлення інших |
Висловлює свою думку про те, як підлітки виражають себе |
Впр.5а.с.67 |
36 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
37 |
|
Висловлює свою думку про те, як підлітки виражають себе |
Молодіжні субкультури. Написання есе |
Демонструє свою обізнаність у різних молодіжних субкультурах |
Впр.1.с.65 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє інструкції написання есе |
Розуміє мовлення інших |
Висловлює свою думку про те, як підлітки виражають себе |
Впр.8.с.70 |
38 |
|
Розповідає про емоційний стан підлітків |
Молодіжна культура. Вдосконалення навичок читання |
Розповідає про причини виникнення молодіжних культур |
Впр.1.с.65 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст про підлітків |
Обмінюється думками про підліткові проблеми та причини їх виникнення |
Висловлює думку про підліткові проблеми та причини |
Впр.2.с.71 |
39 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
Описує улюблений стиль одягу |
Стилі одягу. Порядок прикметників |
Характеризує різні стилі одягу |
Впр.1.с.71 |
Порядок прикметників |
Розуміє текст про стилі одягу |
Співпрацює в парі |
Описує улюблений стиль одягу |
Впр.7.с.75 |
41 |
|
Описує улюблений стиль одягу |
Стилі одягу. Порядок прикметників |
Характеризує різні стилі одягу |
Впр.1.с.71 |
Порядок прикметників |
Розуміє текст про стилі одягу |
Співпрацює в парі |
Описує улюблений стиль одягу |
Впр.9.с.76 |
42 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
43 |
|
Розповідає про різні види графіті |
Молодіжне мистецтво. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє своє захоплення чи невдоволення вуличними художниками |
Впр.2.с.77 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст про графіті |
Обмінюється думками щодо графіті |
Порівнює різні види графіті |
Впр.2.с.77 |
44 |
|
Розповідає про різні види графіті |
Молодіжне мистецтво. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє своє захоплення чи невдоволення вуличними художниками |
Впр.2.с.77 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст про графіті |
Обмінюється думками щодо графіті |
Порівнює різні види графіті |
Впр.8.с.77 |
45 |
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
Скласти 10 речень |
46 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|