Календарне планування з англійської мови за підручником О. Карпюк 8 клас І семестр ( 3 год. на тиждень)
№ п\п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Лексичний |
Граматичний |
|
|
|||||||
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
||||||||
1 |
|
Правильно вживає теперішні граматичні часи |
Мої літні канікули. Розвиток навичок мовлення |
Обговорює можливості проведення літніх канікул |
Впр.1.с.4 |
Теперішні часи |
Розуміє запитання про канікули |
Співпрацює в парі |
Розповідає, що любить робити на канікулах |
Впр.1,2.с.4
|
2 |
|
Правильно вживає минулі граматичні часи |
Мої літні канікули. Розвито навичок аудіювання |
Обговорює можливості проведення літніх канікул |
ЛО теми |
Минулі часи |
Розуміє аудіотекст про канікули |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Розповідає про свої літні канікули |
Впр.5.с.11
|
3 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Моя сім’я та друзі. Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Характеризує позитивні та негативні риси характеру |
Впр.1.с.18 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє визначення та добирає до них слова |
Співпрацює в парі |
Описує риси характеру однокласни ків |
Впр.1.с.18 |
4 |
|
Розповідає про свого друга |
Мій друг. Розвиток навичок аудіювання |
Характеризує свого друга |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє аудіотекст |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Розповідає про свого друга |
Розповідати про свого друга |
5 |
|
Вміє порівнювати речі та людей |
Мій найкращий друг. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Усвідомлює що означає бути відданим другом |
Впр.1.с.21 |
Порівняльна структура as … as |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Описує зовнішність друга |
Скласти п’ять речень |
6 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
Вміє порівнювати речі та людей |
Мій найкращий друг. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Усвідомлює що означає бути відданим другом |
Впр.1.с.21 |
Порівняльна структура as … as |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Описує зовнішність друга |
Впр.8.с.24 |
8 |
|
Описує зовнішність та характер людей |
Лист другові. Вдосконалення навичок читання |
Описує свої відносини з рідними та друзями |
V.B.c.27 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє лист |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Описує зовнішність та характер людей |
V.B.c.27 Впр.5.с.28 |
9 |
|
Пише неофіційний лист |
Лист другові. Розвиток навичок письма |
Описує свої відносини з рідними та друзями |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє структуру написання неофіційного листа |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Пише неофіційний лист |
Впр.3.с.29
|
10 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
Розуміє значення нових виразів та вживає їх в мовленні |
Здоровий спосіб життя. Презентація нових ЛО |
Аргументує важливість зорового сну |
V.B. c.31 |
Артикль |
Розуміє текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Пише речення, вставляючи артикль |
V.B. c.31 Впр.2.с.20 |
12 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
13 |
|
Розуміє значення нових виразів та вживає їх в мовленні |
Здоровий спосіб життя. Розвиток репродуктивних лексичних навичок |
Аргументує важливість зорового сну |
V.B. c.31 |
Артикль |
Розпізнає нові вирази |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Розповідає про свій сон |
Розповідати про свій сон |
14 |
|
Розповідає про своє харчування |
Здоровий спосіб життя. Розвиток навичок аудіювання |
Дає поради щодо здорового харчування |
V.B. c.33 |
Майбутні часи |
Розуміє аудіотекст |
Обмінюється думками щодо здорового способу життя |
Розповідає про своє харчування |
Впр.7.с.36 |
15 |
|
Вміє вживати майбутні часи |
Здоровий спосіб життя. Розвиток граматичних навичок |
Дає поради щодо здорового харчування |
ЛО теми |
Майбутні часи |
Розпізнає ситуації вживання майбутніх часів |
Обмінюється думками щодо здорового способу життя |
Розповідає про своє харчування |
Впр.7.с.39 |
16 |
|
Розповідає що любить робити у свій вільний час, а що – ні |
Мій вільний час. Розвиток навичок мовлення |
Дає поради щодо здорового харчування |
Впр.3.с.41 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє радіопрогра му |
Співпрацює в парі |
Розповідає що любить робити у свій вільний час, а що - ні |
Впр.3.с.41 Впр.5(b).с.42 |
17 |
|
Розповідає що любить робити у свій вільний час, а що – ні |
В таборі. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Презентує активний спосіб відпочинку |
V.B. c.43 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Співпрацює в парі |
Розповідає що любить робити у свій вільний час, а що - ні |
Впр.7(b).с.44 |
18 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
19 |
|
Пише повідомлення про канікули своєї мрії |
Канікули моєї мрії. Розвиток навичок письма |
Описує власний стиль життя |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє імейл |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про канікули своєї мрії |
Впр.3.с.45 |
20 |
|
Вміє порівнювати |
Вірний друг. Вживання граматичної структури as … as |
Усвідомлює важливість мати вірного друга |
Впр.3.с.47 |
Граматична структура as … as |
Розуміє запитання |
Співпрацює в групі |
Пише повідомлення про своїх членів родини |
Впр.6.с.49 |
21 |
|
Вміє давати поради |
Сон надзвичайно важливий для підлітків. Вдосконалення навичок читання |
Пояснює важливість сну для здоров’я підлітків |
Впр.7.с.49 |
Граматична структура as … as |
Розуміє текст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Розповідає про важливість сну для підлітків |
Впр.12.с.53 |
22 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Відданий друг. Вдосконалення навичок читання |
Розуміє яким повинен бути ірний друг |
V.B. c.56 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Співпрацює в групі |
Доповнює речення згідно змісту тексту |
Впр.8.с.57 |
23 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
25 |
|
Володіє структурою написання листа |
Школа. Розвиток навичок аудіювання |
Обговорює шкільні правила |
V.B.c.63 |
Модальні дієслова |
Розуміє аудіотекст |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Ділиться враженнями про перший день в школі |
V.B.c.63 Впр.3.с.63 |
26 |
|
Правильно вживає модальні дієслова |
Школа. Вживання модальних дієслів |
Обговорює шкільні правила |
ЛО теми |
Модальні дієслова |
Розуміє діалог |
Розігрує діалог |
Пише речення, вживаючи модальні дієслова |
Впр.7.с.67 |
27 |
|
Розповідає про свою школу |
Школи у великій Британії. Вдосконалення навичок читання |
Порівнює систему освіти у Великій Британії та в Україні |
V.B.c.68 |
Модальні дієслова |
Розуміє текст та знаходить правильну інформацію |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Доповнює речення згідно змісту тексту |
V.B.c.68 Впр.4.с.70 |
28 |
|
Розповідає про навчання в своїй школі |
Школа. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Обговорює різні способи навчання |
Впр.7.с73 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє листи про школу |
Співпрацює в групі |
Розповідає по ситуацію в своїй школі |
Розповідати про навчання в своїй школі |
29 |
|
Описує шкільні предмети |
Мій улюблений предмет. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Демонструє зручності для навчання в своїй школі |
V.B.c.74 |
Граматичні часи дієслова |
Слідкує за думками інших |
Співпрацює в парі |
Розповідає що робить предмет цікавим або нудним |
V.B.c74 Впр.7.с.77 |
30 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
31 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Які ми? Розвиток рецептивних та репродуктивних лексичних навичок |
Розрізняє позитивні та негативні риси характеру |
Впр.1.с.79 |
Граматичні часи дієслова |
Слідкує за думками інших |
Співпрацює в парі |
Доповнює речення |
Впр.4.с.80 |
32 |
|
Описує обов’язки людей, які працюють в школі |
Люди, які працюють в школі. Вдосконалення навичок читання |
Описує обов’язки людей, які працюють в школі |
Впр.1.с.80 |
Минулий тривалий час |
Визначає професію за описом |
Співпрацює в парі |
Описує обов’язки людей, які працюють в школі |
Впр.6.с.84 |
33 |
|
Правильно вживає минулий тривалий час |
Люди, які працюють в школі. Розвиток граматичних навичок |
Описує обов’язки людей, які працюють в школі |
ЛО теми |
Минулий тривалий час |
Визначає професію за описом |
Співпрацює в парі |
Описує обов’язки людей, які працюють в школі |
Впр.6.с.87 |
34 |
|
Висловлює свою думку щодо професії вчителя |
Наші вчителі. Розвиток навичок аудіювання |
Пояснює, чому подобається той чи інший вчитель |
V.B.c.88 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє аудіотекст |
Обмінюється думками щодо професії вчителя |
Висловлює свою думку щодо професії вчителя |
V.B.c.88 Впр.8.с.90 |
35 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
37 |
|
Розповідає про проблеми в своїй школі |
Мої однокласники. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Обговорює проблеми в школі |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє запитання анкетування |
Обговорює проблеми в школі |
Розповідає про проблеми в своїй школі |
Розповідати про проблеми в своїй школі |
38 |
|
Розповідає яким повинен бути вчитель |
Мої однокласники та вчителі. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Обговорює проблеми в школі |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє діалог |
Співпрацює в групі |
Розповідає яким повинен бути вчитель |
Впр.10.с.97 |
39 |
|
Правильно вживає минулий тривалий час |
Шкільні правила в британських школах. Повторення вживання минулого тривалого часу |
Порівнює шкільні правила в Україні та в Британії |
ЛО теми |
Минулий тривалий час |
Розуміє запитання анкетування |
Повідомляє свій результат |
Оцінює результат анкетування |
Впр.5(с). с.102 |
40 |
|
Розповідає про роль школи в нашому житті |
Школа в моєму житті. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Повідомляє про роль школи в житті людини |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текси про школу |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Розповідає про роль школи в нашому житті |
Впр.9.с.105 |
41 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Доброго ранку, міс Дав. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє повагу до вчителя |
V.B.c.107 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст про вчителя |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Описує міс Дав |
V.B.c.107 Описати Міс Дав |
42 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
43 |
|
|
Повторення. Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
|
Повторення. Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
|
Повторення. Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|