Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови до підручника О. Карпюк для 8 класу
Перегляд файлу

Календарне  планування  з  англійської  мови  за  підручником  О.  Карпюк   8  клас  І семестр   ( 3  год.  на  тиждень)

п\п

Дата

Очікуваний  результат

Тематика  ситуативного  спілкування

Змістові  лінії

Мовний  інвентар

Комунікативні  види  мовленнєвої  діяльності

Домашнє  завдання

Лексичний 

Граматичний

 

 

рецептивні

інтеракційні

продуктивні

1

 

Правильно  вживає  теперішні  граматичні  часи

 Мої  літні  канікули. Розвиток  навичок мовлення

Обговорює  можливості  проведення  літніх  канікул

Впр.1.с.4

Теперішні   часи

Розуміє запитання   про  канікули 

Співпрацює  в  парі

Розповідає,

що  любить  робити  на  канікулах

Впр.1,2.с.4

 

2

 

Правильно  вживає  минулі  граматичні  часи

Мої  літні  канікули. Розвито  навичок  аудіювання

Обговорює  можливості  проведення  літніх  канікул

ЛО  теми

Минулі часи

Розуміє  аудіотекст  про  канікули 

Погоджується  або  не  погоджується   з  інформацією

Розповідає  про  свої літні  канікули

Впр.5.с.11

 

3

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Моя  сім’я  та  друзі. Розвиток  рецептивних та  репродуктивних  лексичних  навичок

Характеризує  позитивні  та  негативні  риси  характеру

Впр.1.с.18

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  визначення  та  добирає  до  них  слова

Співпрацює  в  парі

Описує  риси  характеру  однокласни

ків

Впр.1.с.18

4

 

Розповідає  про  свого друга

Мій  друг. Розвиток  навичок аудіювання

Характеризує  свого  друга

ЛО  теми

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  аудіотекст

Ставить  та  дає відповіді  на  запитання

Розповідає  про  свого друга

Розповідати  про  свого  друга

5

 

Вміє  порівнювати  речі  та людей

 Мій  найкращий друг. Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Усвідомлює  що  означає  бути  відданим  другом

Впр.1.с.21

Порівняльна структура  as  …  as

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Ставить  та  дає відповіді  на  запитання

Описує  зовнішність  друга

Скласти  п’ять  речень

6

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

Вміє  порівнювати  речі  та людей

 Мій  найкращий друг. Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Усвідомлює  що  означає  бути  відданим  другом

Впр.1.с.21

Порівняльна структура  as  …  as

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Ставить  та  дає відповіді  на  запитання

Описує  зовнішність  друга

Впр.8.с.24

8

 

Описує  зовнішність  та  характер  людей

Лист  другові. Вдосконалення  навичок  читання

Описує  свої відносини  з  рідними  та  друзями

V.B.c.27

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  лист

Ставить  та  дає відповіді  на  запитання

Описує  зовнішність  та  характер  людей

V.B.c.27

Впр.5.с.28

9

 

Пише  неофіційний  лист

Лист  другові. Розвиток  навичок  письма

Описує  свої відносини  з  рідними  та  друзями

ЛО  теми

Граматичні  часи

дієслова

Розуміє  структуру  написання   неофіційного  листа

Ставить  та  дає відповіді  на  запитання

Пише  неофіційний  лист

Впр.3.с.29

 

10

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

11

 

Розуміє  значення  нових  виразів  та  вживає  їх  в   мовленні

Здоровий  спосіб життя. Презентація  нових  ЛО

Аргументує  важливість  зорового  сну

V.B. c.31

Артикль

Розуміє  текст

Погоджується  або  не  погоджується   з  інформацією

Пише  речення, вставляючи  артикль

V.B. c.31

Впр.2.с.20

12

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

13

 

Розуміє  значення  нових  виразів  та  вживає  їх  в   мовленні

Здоровий  спосіб життя. Розвиток  репродуктивних  лексичних  навичок

Аргументує  важливість  зорового  сну

V.B. c.31

Артикль

Розпізнає  нові  вирази 

Ставить  та  дає відповіді  на  запитання

Розповідає  про  свій  сон

Розповідати  про  свій  сон

14

 

Розповідає  про  своє  харчування

Здоровий  спосіб життя. Розвиток  навичок  аудіювання

Дає  поради  щодо  здорового  харчування

V.B. c.33

Майбутні  часи

Розуміє аудіотекст

Обмінюється  думками  щодо  здорового способу  життя

Розповідає  про  своє  харчування

Впр.7.с.36

15

 

Вміє   вживати  майбутні  часи

Здоровий  спосіб життя. Розвиток  граматичних  навичок

Дає  поради  щодо  здорового  харчування

ЛО  теми

Майбутні  часи

Розпізнає  ситуації  вживання   майбутніх  часів

Обмінюється  думками  щодо  здорового способу  життя

Розповідає  про  своє  харчування

Впр.7.с.39

16

 

Розповідає   що  любить  робити  у  свій   вільний час,  а  що – ні

Мій  вільний час. Розвиток  навичок  мовлення

Дає  поради  щодо  здорового  харчування

Впр.3.с.41

Граматичні часи  дієслова

Розуміє  радіопрогра

му

Співпрацює  в парі

Розповідає   що  любить  робити  у  свій   вільний час,  а  що - ні

Впр.3.с.41

Впр.5(b).с.42

17

 

Розповідає   що  любить  робити  у  свій   вільний час,  а  що – ні

В   таборі. Розвиток  навичок  діалогічного мовлення

Презентує  активний спосіб  відпочинку

V.B. c.43

Граматичні часи  дієслова

Розуміє  текст

Співпрацює  в парі

Розповідає   що  любить  робити  у  свій   вільний час,  а  що - ні

Впр.7(b).с.44

18

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

19

 

Пише  повідомлення  про  канікули своєї  мрії

Канікули  моєї  мрії. Розвиток  навичок  письма

Описує  власний  стиль  життя 

ЛО  теми

Граматичні часи  дієслова

Розуміє  імейл

Співпрацює  в парі

Пише  повідомлення  про  канікули своєї  мрії

Впр.3.с.45

20

 

Вміє порівнювати

Вірний друг. Вживання  граматичної  структури as … as

Усвідомлює  важливість  мати  вірного  друга

Впр.3.с.47

Граматична  структура  as … as

Розуміє  запитання

Співпрацює   в  групі

Пише повідомлення  про  своїх  членів  родини

Впр.6.с.49

21

 

Вміє  давати  поради

Сон  надзвичайно  важливий  для    підлітків. Вдосконалення   навичок  читання

Пояснює  важливість  сну  для  здоров’я  підлітків

Впр.7.с.49

Граматична  структура  as … as

Розуміє  текст

Погоджується  або  не  погоджується   з  інформацією

Розповідає  про  важливість  сну  для  підлітків

Впр.12.с.53

22

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Відданий  друг. Вдосконалення  навичок читання

Розуміє  яким  повинен  бути  ірний  друг

V.B. c.56

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  текст

Співпрацює   в  групі

Доповнює  речення  згідно  змісту  тексту

Впр.8.с.57

23

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

25

 

Володіє  структурою  написання  листа

Школа. Розвиток  навичок  аудіювання

Обговорює  шкільні  правила

V.B.c.63

Модальні  дієслова

Розуміє  аудіотекст

Погоджується  або  не  погоджується   з  інформацією

Ділиться  враженнями  про  перший  день  в  школі

V.B.c.63

Впр.3.с.63

26

 

Правильно  вживає  модальні  дієслова

Школа. Вживання  модальних  дієслів

Обговорює  шкільні  правила

ЛО  теми

Модальні  дієслова

Розуміє  діалог

Розігрує  діалог

Пише  речення,  вживаючи  модальні  дієслова

Впр.7.с.67

27

 

Розповідає  про свою  школу

Школи  у  великій  Британії. Вдосконалення  навичок  читання

Порівнює  систему  освіти  у  Великій  Британії  та в  Україні

V.B.c.68

Модальні  дієслова

Розуміє  текст та  знаходить  правильну  інформацію

Ставить  та  дає відповіді  на  запитання

Доповнює  речення  згідно  змісту  тексту

V.B.c.68

Впр.4.с.70

28

 

Розповідає  про  навчання  в  своїй  школі

Школа. Розвиток  навичок монологічного мовлення

Обговорює   різні  способи  навчання

Впр.7.с73

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  листи  про  школу

Співпрацює  в  групі

Розповідає  по  ситуацію  в  своїй  школі

Розповідати  про  навчання  в  своїй  школі

29

 

Описує  шкільні  предмети

Мій  улюблений  предмет. Розвиток  навичок монологічного мовлення

Демонструє  зручності  для  навчання  в  своїй  школі

V.B.c.74

Граматичні  часи  дієслова

Слідкує  за  думками  інших

Співпрацює  в  парі

Розповідає  що  робить  предмет  цікавим  або  нудним

V.B.c74

Впр.7.с.77

30

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

31

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Які  ми? Розвиток  рецептивних  та  репродуктивних  лексичних  навичок

Розрізняє  позитивні  та  негативні  риси  характеру

Впр.1.с.79

Граматичні  часи  дієслова

Слідкує  за думками  інших

Співпрацює  в  парі

Доповнює  речення 

Впр.4.с.80

32

 

Описує  обов’язки  людей, які  працюють  в  школі

Люди,  які  працюють  в  школі. Вдосконалення  навичок  читання

Описує  обов’язки  людей, які  працюють  в  школі

Впр.1.с.80

Минулий  тривалий  час

Визначає  професію  за  описом

Співпрацює  в  парі

Описує  обов’язки  людей, які  працюють  в  школі

Впр.6.с.84

33

 

Правильно  вживає  минулий  тривалий  час

Люди,  які  працюють  в  школі. Розвиток  граматичних  навичок

Описує  обов’язки  людей, які  працюють  в  школі

ЛО  теми

Минулий  тривалий  час

Визначає  професію  за  описом

Співпрацює  в  парі

Описує  обов’язки  людей, які  працюють  в  школі

Впр.6.с.87

34

 

Висловлює  свою  думку  щодо  професії  вчителя

Наші вчителі. Розвиток  навичок  аудіювання

Пояснює,  чому  подобається  той  чи  інший  вчитель

V.B.c.88

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  аудіотекст

Обмінюється  думками щодо  професії  вчителя

Висловлює  свою  думку  щодо  професії  вчителя

V.B.c.88

Впр.8.с.90

35

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

36

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

37

 

Розповідає  про  проблеми  в  своїй школі

Мої  однокласники. Розвиток  навичок  монологічного  мовлення

Обговорює  проблеми  в  школі

ЛО  теми

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє запитання  анкетування

Обговорює  проблеми  в  школі

Розповідає  про  проблеми  в  своїй школі

Розповідати  про  проблеми  в  своїй  школі

38

 

Розповідає  яким  повинен  бути  вчитель

Мої  однокласники  та  вчителі. Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Обговорює  проблеми  в  школі

ЛО  теми

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє діалог

Співпрацює  в  групі

Розповідає  яким  повинен  бути  вчитель

Впр.10.с.97

39

 

Правильно  вживає минулий  тривалий  час

Шкільні  правила  в  британських  школах.

Повторення  вживання  минулого  тривалого  часу

Порівнює  шкільні  правила  в  Україні  та  в    Британії

ЛО  теми

Минулий  тривалий  час

Розуміє  запитання  анкетування

Повідомляє  свій  результат

Оцінює  результат анкетування

Впр.5(с).

с.102

40

 

Розповідає  про  роль  школи  в  нашому  житті

Школа  в  моєму  житті. Розвиток  навичок  монологічного  мовлення

Повідомляє  про   роль   школи  в  житті  людини

ЛО  теми

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  текси  про  школу

Погоджується  або  не  погоджується   з  інформацією

Розповідає  про  роль  школи  в  нашому  житті

Впр.9.с.105

41

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Доброго  ранку, міс  Дав. Вдосконалення  навичок  читання

Демонструє  повагу  до  вчителя

V.B.c.107

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  текст  про  вчителя

Ставить  та  дає відповіді  на  запитання

Описує  міс  Дав

V.B.c.107

Описати  Міс  Дав

42

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

43

 

 

Повторення.  Контроль  навичок  аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

44

 

 

Повторення. Контроль  навичок  читання

 

 

 

 

 

 

 

45

 

 

Повторення. Контроль  навичок  говоріння

 

 

 

 

 

 

 

46

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

47

 

 

Контроль  навичок  письма

 

 

 

 

 

 

 

48

 

 

Підсумковий  урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 лютого
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку