6 клас
№ |
Дата |
Назва уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
|
|
Вступ. Предмети у класі. |
|
|
|
Речі навколо нас. |
|
|
|
Числа та дати. |
|
|
|
Вподобання та інтереси. |
|
|
|
Спорт та ігри. |
|
|
|
Спорт та ігри. |
|
|
|
Спорт та ігри. |
|
|
|
Спорт та ігри. |
|
|
|
Розпорядок дня |
|
|
|
Розпорядок дня |
|
|
|
Шкільний день |
|
|
|
Розпорядок дня |
|
|
|
Паралімпійські ігри |
|
|
|
Паралімпійські ігри |
|
|
|
Паралімпійські ігри |
|
|
|
Паралімпійські ігри |
|
|
|
Повторення. Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
|
Види музики. |
|
|
|
Види музики. |
|
|
|
Початок у музичній сфері |
|
|
|
Музика |
|
|
|
Почуття та емоції |
|
|
|
Почуття та емоції |
|
|
|
Почуття та емоції |
|
|
|
Почуття та емоції |
|
|
|
Досягнення порозуміння |
|
|
|
Досягнення порозуміння |
|
|
|
Повторення. Узагальнення та систематизація знань. Розділи 1-4. Стр. 34-35. |
|
|
|
Відомі події в історії |
|
|
|
Відомі події в історії |
|
|
|
Відомі події в історії |
|
|
|
Відомі події в історії |
|
|
|
Робота та досвід роботи |
|
|
|
Робота та досвід роботи |
|
|
|
Робота та досвід роботи |
|
|
|
Робота та досвід роботи |
|
|
|
Робота в суботу |
|
|
|
Робота в суботу |
|
|
|
Робота в суботу |
|
|
|
Робота в суботу |
|
|
|
Повторення. Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
|
Захоплива подорож |
|
|
|
Захоплива подорож |
|
|
|
Захоплива подорож |
|
|
|
Захоплива подорож |
|
|
|
Улюблені місця |
|
|
|
Улюблені місця |
|
|
|
Улюблені місця |
|
|
|
Улюблені місця |
|
|
|
Безпека вдома |
|
|
|
Безпека вдома |
|
|
|
Повторення. Узагальнення та систематизація знань. Стр 56-57. |
|
|
|
Одяг |
|
|
|
Одяг |
|
|
|
Одяг |
|
|
|
Матеріали |
|
|
|
Купівля-продаж речей |
|
|
|
Купівля-продаж речей |
|
|
|
Купівля-продаж речей |
|
|
|
Купівля-продаж речей |
|
|
|
|
№ |
Дата |
Назва уроку |
Примітка |
ІІ семестр |
|||
|
|
Покупки |
|
|
|
Покупки |
|
|
|
Їжа, напої та ресторани |
|
|
|
Їжа, напої та ресторани |
|
|
|
Вулична їжа |
|
|
|
Вулична їжа |
|
|
|
Електронні гаджети |
|
|
|
Електронні гаджети |
|
|
|
Комп'ютери та інтернет |
|
|
|
Комп'ютери та інтернет |
|
|
|
Створення блогу |
|
|
|
Створення блогу |
|
|
|
Урок повторення |
|
|
|
Захворювання |
|
|
|
Захворювання |
|
|
|
Здоров’я |
|
|
|
Здоров'я |
|
|
|
Місця міста |
|
|
|
Місця міста |
|
|
|
Місця міста |
|
|
|
Місця міста |
|
|
|
Природні визначні пам'ятки України. |
|
|
|
Природні визначні пам'ятки України. |
|
|
|
Природні визначні пам'ятки України. |
|
|
|
Природні визначні пам'ятки України. |
|
|
|
Географічні особливості |
|
|
|
Географічні особливості |
|
|
|
Погода |
|
|
|
Погода |
|
|
|
Тварини |
|
|
|
Тварини |
|
|
|
Тварини |
|
|
|
Тварини |
|
|
|
Соціальна відповідальність |
|
|
|
Соціальна відповідальність |
|
|
|
Урок повторення |
|
|
|
Телебачення та розваги |
|
|
|
Телебачення та розваги |
|
|
|
Телебачення та розваги |
|
|
|
Телебачення та розваги |
|
|
|
Журнали, книги, вистави та фільми |
|
|
|
Журнали, книги, вистави та фільми |
|
|
|
Журнали, книги, вистави та фільми |
|
|
|
Журнали, книги, вистави та фільми |
|
|
|
Британські телепрограми |
|
|
|
Британські телепрограми |
|
|
|
Британські телепрограми |
|
|
|
Британські телепрограми |
|
|
|
У школі |
|
|
|
У школі |
|
|
|
У школі |
|
|
|
У школі |
|
|
|
Сім’я |
|
|
|
Сім’я |
|
|
|
Сім’я. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Сім’я. Сприймає письмові тексти / Читання. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
Емоційні навички. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
Емоційні навички. |
|
|
|
Урок повторення та підсумків за рік |
|