ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
35 годин на рік
1 година на тиждень
ІІ СЕМЕСТР
19 годин
Резніченко М.І., Трач С.К., Образотворче мистецтво: підручник для 4 кл.загальноосвіт. навч. закл./ М.І.Резніченко, С.К.Трач – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2013. – 160с.
№ з/п |
Дата |
Коригування |
Зміст програмового матеріалу |
Альбом |
|
ОБРАЗИ ПРИРОДИ, ТВАРИН, ЛЮДЕЙ У МИСТЕЦТВІ |
|
||||
17. |
|
|
|
Інструктаж з техніки безпеки. Зображення явищ природи, глибини простору в пейзажі. Створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу, простору(вище, нижче на аркуші). Практична робота «Морозний світанок». |
С.38 |
18. |
|
|
|
Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину(річка, доріжка тощо). Передавання плановості відкритого простору за допомогою кольору і тону. Практична робота «Мрії про весну». |
С.40 |
19. |
|
|
|
Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою в пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від кольору неба. Практична робота «Пробудження від сну». |
С.42 |
20. |
|
|
|
Казкові звірі та істоти в творах образотворчого мистецтва. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. Практична робота «Зимова фантазія». |
С.34 |
21. |
|
|
|
Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою штампування. Виготовлення кліше (картон, морква, картопля). Практична робота «Фрукти». |
С.36 |
22. |
|
|
|
Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Практична робота «Казкові сни». |
С.32 |
23. |
|
|
|
Образи тварин у творах художників-анімалістів. Поняття «пропорції», «динаміка», «статика». Зображення фігури тварини (на площині чи в об’ємі) у статичному або динамічному станах. Практична робота «Бобри». |
С.44 |
24. |
|
|
|
Портрет як художній образ. Засоби створення виразного портрету казкового образу. Практична робота «Дюймовочка». |
С.46 |
25. |
|
|
|
Портрет як художній образ. Засоби створення виразного портрету казкового образу. Практична робота «Жіночий казковий персонаж (Снігова королева, Білосніжка)». |
|
26. |
|
|
|
Зображення людини у статичному та динамічному станах. Практична робота «Весняне фото». |
С.48 |
ОБРАЗ РІДНОГО КРАЮ У МИСТЕЦТВІ |
|
||||
27. |
|
|
|
Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Практична робота « На Великдень». |
С.50 |
28. |
|
|
|
Особливості природного середовища рідного міста. Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині. Практична робота «Сад цвіте». |
С.54 |
29. |
|
|
|
Особливості архітектури рідного місті. Важливість збереження пам’яток архітектури. Значення вибору формату для створення виразної врівноваженої композиції. Практична робота «Моя столиця». |
С.56 |
30. |
|
|
|
Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Практична робота «Парки, сквери, бульвари». |
|
31. |
|
|
|
Розширенння уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави). Практична робота «Фонтан мрії». |
С.58 |
32. |
|
|
|
Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави). Практична робота «Чарівні ліхтарі». |
|
33. |
|
|
|
Різноманітність форм металевих виробів.Поняття про ковальське та ливарське мистецтво. Розвиток навичок створювати ажурні витинанки. Практична робота «Ковальське та ливарне мистецтво». |
С.60 |
34. |
|
|
|
Поняття про оформлення вітрин як один з різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування предметів. Різних за розміром та кольором. Практична робота «Вітрини магазинів». |
С.60 |
35. |
|
|
|
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору у багатоплановій тематичній композиції. Практична робота «Привіт, літечко»(групова та колективна форми роботи). Підсумок за рік. |
С.63 |