10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Про матеріал
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 35 годин (1 година на тиждень, із них 3 год – резервний час)
Перегляд файлу

Картинки по запросу фони на презентацію                             ОБРАЗОТВОРЧЕ   МИСТЕЦТВО

35 годин (1 година на тиждень, із них 3 год – резервний час)

(За підручником М.І.Резніченко, С.К.Трач)

 

І семестр
У майстернях графіка та живописця

Дата

Тема уроку

Матеріал для сприйняття

Техніки та матеріали

Ст. підр.

1.

 

«В гостях у художників». Відео мандрівка до майстерні художника-графіка. Матеріали, інструменти та обладнання. Виконання графічними матеріалами композиції «Які бувають дерева?»(радісне, сумне, сердите, хворе, старе та ін.)

Кульчицька О.

“Яблуньки”

Простий олівець

4-11

 

 

2.

 

Вибір засобів виразності графіки для передавання форми та характеру  поверхні зображуваних об’єктів та предметів. Виконання ілюстрації до вірша графічними засобами. «Сад»

 

 

 

 

12-15

 

 

3.

 

Елементарне поняття про динамічну композизію. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах. Створення графічної композиції «Вітер. Дощ»

Дерегус М. “Вітер”

Простий олівець

16-21

 

 

4.

 

Мандрівкаи до майстерні художника-живописця. Матеріали, інструменти та обладнання.Актуалізація знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). Малювання фарбами композиції «Дарунки осені».

І.Машков «Овочі та фрукти»

Акварель

22-25

 

 

5.

 

Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти. Створення фарбами композиції «Барви моря».

Айвазовський «Дев’ятий вал»

Акварель

 

26-30

 

 

6.

 

Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки, нюанси. Створення композиції з образним сюжетом «Осінь золотиста барвами горить».

О.Шишко «Золота осінь»

Акварель

 

31-34

 

 

7.

 

Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. «Сонячні квіти»

О.Поляков «Теплий день осені»

 

Гуаш

(акварель)

35-38

 

 

8.

 

Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. Виконання колірної замальовки на вологому папері. «Дощовий день»

В Сапронов «Дощ іде»

 

Акварель

39-42

 

 

У майстернях скульптора, архітектора й народних майстрів

9.

 

Мандрівка до майстерні художника-скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Робота з пластиліном. «Африканські звірі».

Л.Беро «Хамеліони»

Пластилін

 

44-49

 

 

10.

 

Виражальні можливості об’ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної поверхні.  «Запишався наш павич».

О.Оврах «Художник»

 

Пластилін

 

 

50-54

 

11.

 

Робоче місце архітектора. Матеріали, інструменти й обладнання художника-архітектора. Створення компози ції «Крижаний палац».

Давньоримсь-кий Колізей

 

Кольоровий папір

 

55-59

 

 

12.

 

Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель. Виготовлення макету будиночка.

Фото споруд

 

Кольоровий картон

 

60-63

13.

 

Робоче місце народних майстрів. Матеріали, інструменти й обладнання. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Складання ескізу вишивки на паперів в клітинку.

Килими, рушники, вишивки

Кольорові олівці, папір в клітинку

64-69

 

 

14.

 

Гончарство в Україні. Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. «Найкращий виріб гончара» (глечик)

Трепільська кераміка, гончарні вироби

Пластилін

 

70-73

 

15.

 

Актуалізація знань про елементарну трансформацію паперу. Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперо -пластики. «Бородатий Морозенко»

 

 

Кол.папір, клей, ножиці

74-76

 

 

16.

 

Узагальнення навичок роботи в техніці паперо -пластики . Створення виробу в техніці мотанки. «Різдвяне янголятко»

 

 

 

 

77-78

ІІ семестр
  В гостях у художників:

пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту

17.

 

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва (на пропедевтичному рівні)
«Яким буває море?»

Є.Гарін «Велика хвиля»

Акварель

 

80-85

18.

 

Пейзаж. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування. Малювання пейзажу «Подорож у гори».

С.Шишко «Карпати»

 

Акварель

 

 

86-89

 

 

19.

 

Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду.  Створення композиції «Загадкова країна».

С.Колесніков «Пейзаж з вітряком»

Гуаш, набризк (зубна щітка)

90-93

 

20.

 

Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок малювання тварин(звірів, птахів, комах), знання їх елементарної будови. «Снігурі»

М.Купріянов «Собака»

 

Гуаш

 

94-98

 

21.

 

Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі (на початковому рівні).
Колективна робота «Вірні друзі людини»

Силуетні зображення

 

Папір, клей, ножиці

 

99-102

 

22.

 

Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. «Моя мама (бабуся, тато, брат тощо)».

І.Левітан «Автопортрет»

Кольорові олівці

103-106

23.

 

Актуалізація знань про елементарну будову фігури людини. Зображення людини в русі. Колективна робота «Зимові спортивні розваги»

П.Брейгель «На катку»

Акварель

107-109

 

24.

 

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. «Натюрморт за уявою»,

В.Чуприна «Натюрморт»

 

Кол.папір, клей, ножиці

110-113

25.

 

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головногов композиції. «Вербові котики»

К.Жолтак «Блакитний натюрморт»

 

Акварель (гуаш)

114-115

 

26.

 

Натюрморт з натури. Композиція з неживих предметів (квіти у вазі).

С.Шишко «Проліски»

 

Акварель

116

 

Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр

 

27.

 

Побутові теми в творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. «Веселе свято»

В.Перов «Трійка»

Гуаш

118-121

 

28.

 

Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа.
Ілюстрація до казки «Лисичка-сестричка»

К.Шалварова «Рукавичка»

 

Гуаш

122-126

 

29.

 

Знайомство з художниками  театру, з елементами сценографії (декорації, сцена тощо) та їх призначенням. Афіша до вистави «Рукавичка»

І.Білібін. Декорація до опери

Акварель (або кол.олів.)

127-132

30.

 

Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. «Театральна маска».

Маски народів світу

Білий папір, фарби

133-137

 

31.

 

Роль костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. «Костюм театрального героя»

І.Білібін. Ескіз костюма

 

Кольоровий папір

 

138-141

 

32.

 

Підсумковий урок за рік.  Створення  композиції «Ура, канікули!»

С.Прокоф’єва.Ескізи та ляльки до вистав

Картон, фарби, клей…

 

142-147

 

1

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 4 клас (Резніченко М.І., Трач С.К)
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
1244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку