Календарне планування (за старою програмою) , 4 клас, підручник Алли Несвіт, 1 семестр, 30 год
Календарне розроблено відповідно до програми, містить всі лексико - граматичні тести, вкінці враховані всі види контролю (говоріння, читання, аудіювання, письмо).
№
|
Дата |
Підтема |
Мовленнєві функції |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнєзавдання |
|||||
Тема 1: « Повторення . Все навколо нас». |
||||||||||||||
1 |
|
Повторення. Знову до школи. |
My name is… Hello! Back to school. Nice to meet you. |
Summer, meet, Is/are/am |
|
В.1,с.6 В.4,с.7 |
В.3,с.7 |
В.2,с.6-7 |
В.5,с.7 письмово Заповнити пропуски у реченнях необхідними дієсловами |
|||||
2 |
|
Повторення. Знову до школи. |
I can see… This/these That/those |
On, under, behind, next to, between |
|
В.1,2,3,с.8-9 |
В.4,с.9 |
В.3,4,с.9 |
В.5а,с.9 написати про свій кабінет використовуючи подані слова |
|||||
3 |
|
Знайомство з родиною Паркерів. |
A friendly family |
Younger, Elder/older An uncle, an aunt, a nephew, a niece |
|
В.1а,с.10 В.3,с.11 |
В.2,с.10-11 В.4,с.11 |
В.1,с.10 |
В.5,с.11 Написати про одного із племінників або племінницю Містера Паркера за зразком |
|||||
4 |
|
Містер та Місіс Паркери. |
Always, elegant, a handsome man, a good-looking man |
Handsome, Good-looking, Elegant, pretty |
Text “My friend’s family” + test |
В.1,с.12 В.4,с.13 |
В.4,с.13 |
В.3,с.12 В.5а,с.13 |
В.5б,с.13 Письмово скласти 6 власних речень |
|||||
5 |
|
Полі, Енді та їхня родина. |
There are… |
|
|
В.1,с.13 В.3,с.14 |
В.2,с.14 |
В.3,4,с.14 |
В.5,с.14 Проєктна робота “My friend’s family”. |
|||||
6
|
|
У місті.
|
Where do you live? I live in the… What’s your address? |
A city, a town, a village, an avenue, a street, a lane
|
|
В.2,с.15
|
В.4,с.16
|
В.3,с.16
|
В.5а,с.16 Письмово заповнити пропуски у реченнях |
|||||
7 |
|
Розповідь бабусі про містечко Колчестер. |
Is-was Are-were |
Deep, shallow, narrow, a castle |
|
В.1б,с.17 В.4,с.18 |
В.3,с.17 |
В.1а,с.17 В.2,с.17 |
В.5б,с.18 Письмово заповнити пропуски у реченнях поданими дієсловами |
|||||
8 |
|
Минуле міста та сьогодення. |
Many years ago, today |
Longer, smaller, bigger, wider, narrower, cleaner, dirtier, deeper, shallower |
|
В.2,с.19 В.4,с.20 |
В.3,с.19 |
В.1,с.19 |
В.5,с.20 Письмова розповідь про своє місто у минулому |
|||||
9
|
|
Минуле міста та сьогодення м. Києва. |
A lot of traffic, There were… |
A shop, Traffic, The traffic lights |
|
В.2,с.21 В.4,с.22 |
В.3,с.22 |
В.1б,с.21 |
В.5,с.22 Письмова розповідь про вулицю на якій живеш |
|||||
10
|
|
Моє місто. |
Ступені порівняння прикметників. С.22 |
Правила написання листа. |
|
В.1,с.22 В.4,с.24 |
В.3,с.23 |
В.2,с.23 |
В.5,с.24 Написати листа другові про відоме містечко у твоєму місті |
|||||
11
|
|
Мої враження від міста. |
What‘s your address? What can you see in the streets of your town/ city?
|
Was/ wasn’t Were/ weren’t |
Text “My friend” + test |
В.1,с.24 В.3,с.25 |
В.2, с.24-25 |
В.4,с.25 |
В.4,с.26 Письмово заповнити пропуски у тексті дієсловами |
|||||
12
|
|
Лексико – граматичний тест з теми «Повторення. Все навколо нас».
|
|
|
|
|
Згідно з завданням вчителя. |
|
|
|||||
Тема 2: « Життя у містах та селах». |
||||||||||||||
13
|
|
Де я живу. |
I live… We live… There is/are… |
A balcony, fruit, vegetable, garden |
|
В.3,с.28 |
В.3,с.28 |
В.1,с.27 В.4,с.28 |
В.5,с.28-29 Описати про місто, де ти живеш,використовуючи слова |
|||||
14
|
|
У кімнаті Паркерів. |
There is …on the… There are… on the… |
A square table, In the middle of, an arm-chair, a carpet, a picture, a TV-set, in the corner, a bedside table, a wardrobe, a mirror, keep
|
|
В.1а,с.29 В.3-4,с.30 В.4,с.32 |
В.1б,с.29 В.1,с.31 В.3,с.32 |
В.1а,с.29 В.2,с.29 В.2,с.31-32 |
В.5,с.30-31 Проектна робота «Моя кімната». |
|||||
15
|
|
На кухні. |
|
A cooker, a fridge, a dishwasher, a microwave oven, a cupboard
|
|
В.3,с.33 В.4,с.34 |
В.1,с.32 |
В.2,с.33 |
В.5,с.34 Письмово дати відповіді на запитання |
|||||
16
|
|
Обов’язки по дому. |
|
Household chores, feed the cat, vacuum the mat, clean the room, wash the floor, go to the store, wash up, take out the peels
|
|
В.2,с.35 В.3а,б,с.35-36 |
В.1,с.34-35 |
В.3б,с.36 |
В.5,с.36 Проектна робота «Мої домашні обов’язки». |
|||||
17
|
|
Обов’язки по дому. |
Is + ing … now Are + ing … now |
…helping about the house now (at the moment) |
Text “ At my granny’s house” +test |
В.1,2,с.37 В.4,с.38 |
В.3,с.38 |
В.1,2,с.37 |
В.5,с.38 Написати питання до поданих речень
|
|||||
18
|
|
У будинку. Лексико-граматичний текст |
Present Simple Present Continuous c. 37-38 |
|
|
В.3-4,с.39-40 |
В.1,2,с.38-39 |
В.2,с.39 В.4,с.40 |
В.5,с.40 Письмово заповнити прийменниками подані речення
|
|||||
19 |
|
Лексико – граматичний тест з теми «Життя у містах та селах». |
|
|
|
|
Згідно з завданням вчителя.
|
|
|
|||||
Тема 3: « Вільний час ». |
||||||||||||||
20
|
|
Вільний час. |
Like + ingEnjoy + ing I like … + ing |
Free time, hobby, play the musical instruments, take photos, paint/draw, make things
|
|
В.2,с.41В.3а,б,с.41-42 |
В.1,с.41 |
В.4,с.42 |
В.5,с.43Написати 6 речень про своє хобі |
|||||
21 |
|
Вільний часПаркерів. |
True/ False I don’t know
|
He/she likes…I like… |
|
В.1,с.43В.4,с.44 |
В.3,с.43-44 |
В.2,с.43 |
В.5,с.44Написати 4 речення про захоплення родини Паркерів |
|||||
22 |
|
Моє хобі. Хобі |
What do you collect?What are you drawing? I like… I don’t like… |
To collect,collection, a collector, scale modeling A cartoon, a quiz, the news, sports programmе,a football match |
|
В.2,3,4,с.45В.1б,с.46 В.4,с.47 |
В.2,с.45В.1а,с.46 |
В.1,с.44В.2,3,с.46-47 |
В.5,с.45-46Проектна робота «Хобі моєї родини». В.5,с.47 Письмово скласти діалог «TV guide». |
|||||
23 |
|
Улюблена телевізійна програма. |
My favourite programme is… It starts… |
Football matches, cartoons |
Text “On Friday” + test |
В.1,с.47 В.2,4,с.48 |
|
В.1,3,с.47 |
В.5,с.48 Написати 6-7 речень про улюблену ТВ програму |
|||||
24 |
|
Хобі моїх друзів. |
To play-played To cook-cooked To make-made To have-had To win-won To bring-brought |
Chess, table tennis, volleyball |
|
В.2,с.49 В.4,с.50 В.3,с.51-52 |
В.1а,с.48 В.3,с.49-50 В.4,с.52 |
В.1б,с.49 В.3,с.49-50 В.2,с.51 |
В.5,с.50 Написати 6 речень про хобі друзів та що вони робили вчора |
|||||
25 |
|
Розваги у вільний час. Лексико – граматичний тест з теми «Вільний час». |
To go-went To eat-ate To drink-drank Past Simple |
|
|
В.2,с.53 В.2,с.55-56 В.3,с.56 |
В.3,с.53-54 В.4,с.54 В.1,с.55 В.4,с.56 |
В.1,с.53 В.4б,с.54 В.1,с.55 В.2,с.55-56 |
В.5,с.55 Проектна робота « Мій найкращий уикенд». |
|||||
26 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
Згідно з завданням вчителя |
|
В.5,с.56 Написати що робили чи не робили діти вчора; повторити граматичний матеріал |
|||||
27 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
Згідно з завданням вчителя |
|
|
|
Повторити лексичний матеріал з теми |
|||||
28 |
|
Контроль письма.
|
|
|
|
|
Згідно з завданням вчителя |
|
Повторити граматичний матеріал з теми |
|||||
29 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
Згідно з завданням вчителя |
Повторення |
|||||
30 |
|
Підсумковий урок. Повторення матеріалу за I семестр. |
|
|
|
Згідно з завданням Вчителя |
|
|
Повторення The Present Simple, The Past Simple, The Present Continuous |
|||||
№
|
Дата
|
Тема
|
Мовленннєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Граматика
|
Читання |
Аудіюван-ня |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 4: Природа |
|||||||||||
31 |
|
Природа навколо нас |
Описувати природу; вдповідати на запитання, уточнювати інформацію |
You live on… You can see… Take care of... |
Mountain, valley, ocean, desert, forest, sea |
Модальні дієслова can, must |
ex.3p.57
|
ex.1p.57 |
ex.2p.57 |
WB p.29 |
ex.5 p.58 відповісти на запитання |
32 |
|
У світі тварин |
Надавати інформацію про тварин, порівнювати тварини |
A cheetah lives in the savanna. The cheetah is faster than the lion. |
the savanna, a sea, the jungle, a river, a lake, a hippo, a cheetah, a python |
Ступені порівняння прикметників |
ex.3 p.30 WB |
ex.1a p.58 ex.3 p.59 |
ex.2 p.59 ex.4 p.59 |
WB p.30 |
ex.5 p.60 поставити питання |
33 |
|
Ідемо у зоопарк |
Описувати тварини та порівнювати їх. Формувати правила поведінки у зоопарках |
Keep the Zoo clean. The elephant is the biggest animal. |
A fence, a cage, a snake dangerous |
Ступені порівняння прикметників |
ex.3 p.61 |
ex.1 p.60 |
ex.2 p.61 |
WB p.31 |
Ex.5 p.62 доповнити речення |
34 |
|
Дикі тварини |
Надавати інформацію про тварин |
The dog eats meat. The fox lives in the forest. |
A fox, a zebra, a camel, a cage, corn
|
Речення у Present Simple |
ex.3 p.62 |
Вірші про тварин |
ex.1,2 p.62 |
WB p.32 |
ex.5 p.63 записати правильні речення |
35 |
|
На фермі |
Розповідати про ферму, описувати свійські тварини |
I see a cow on the farm. |
Свійські тварини a meadow |
Present Simple. Множина іменників |
ex.2 p.63 |
Old MacDonald had a farm |
ex.1 p.63 ex.3, 4 p.64 |
WB p.33 |
ex.2 p.33 WB |
36 |
|
Домашні улюбленці |
Описувати домашнього улюбленця |
I've got a pet. |
A hamster, a parrot, a guinea-pig |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.65 |
ex.4 p.65 |
ex.1,2 p.64-65 |
WB p.34 |
ex.5 p.65 розповідь про домашні улюбленці |
37 |
|
Збережемо природу! |
Формувати правила захисту навколишнього середовища |
We must save water. We mustn't pollute oceans. |
To pollute, to hunt animals, to cut down trees |
Модальні дієслова can, must(mustn't) |
ex.3 p.67 |
ex.1 p.66 |
ex.4 p.67 |
WB p.35 |
ex.5 p.67 створити постер |
38 |
|
Природа навколо нас |
Будувати питання та уточнювати інформацію |
Where is a ladybird? I'm looking for... |
A leaf, treasure, a ladybird, a butterfly a stone |
Порядок слів у питальних та розповідних реченнях |
ex.2 p.67 |
ex.3 p.68 |
ex.1 p.67 ex.4 p.68 |
WB p.36 |
ex.5 p.68 доповнити речення |
39 |
|
Пори року Самостійна робота |
Описувати пори року, надавати інформацію про погоду |
When the weather is fine I like... |
Seasons. Weather |
Стверджувальні та заперечні речення у Present Simple |
|
ex.1b p.69 |
ex.1a p.69 ex.2 p.70 ex.4 p.70 |
WB p.37 ex.5p.70 |
ex.3p.37 WB написати про улюбленупору року |
40 |
|
Дикі та свійські тварини |
Надавати інформацію про диких та свійських тварин; порівнювати тварини |
The turtle is slower than the lion. |
Повторити ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
ex.1 p.38 WB |
Вірші про тварин |
ex.1 p.70 |
WB p.38 |
ex.5. p.71 розповідь за малюнком |
Тема 5: Подорож |
|||||||||||
41 |
|
Транспорт |
Називати види транспорту та способи подорожування; розповідати про плани на майбутнє |
Ann visits her granny every summer. Ann is going to visit her granny next summer.
|
A train, a bus, a plane, a ship, a car |
Present Simple. Структура to be going to |
ex.3 p.73 |
ex.1 p.72 |
ex.2 p.72 ex.4 p.73 |
WB p.39 |
ex.5 p.73 скласти речення і записати за таблицею |
42 |
|
У аеропорті |
Розповідати про аеропорт, ставити питання для уточнення інформації |
We usually travel by car. |
An airport, to wait for, to arrive on time, by plane |
Дієслово to be у Present Simple. |
ex.3a p.74 |
ex.1 p.74 |
ex.2 p.74 |
ex.3b p.75 ex.4p.75 WB p.40 |
ex.5 p.75 скласти розповідь за малюнком |
43 |
|
У місті |
Називати споруди та транспорт у місті; будувати діалог за темою |
I go to school by foot. |
A hospital, a bank, a school |
Present Simple |
ex.1 p.75 |
|
ex.3p.76 ex.5 p.77 |
ex.2p.76 WB p.41 |
ex.4 p.77 доповнити речення |
44 |
|
Громадські споруди |
Називати споруди та вказувати на їх розташування |
The bank is next to the bookshop. |
A bank, supermarket, a library, a hotel, a cafe |
Прийменники місця |
ex.3 p.77 |
ex.1 p.77 ex.4a p.78 |
ex.4b p.78 |
WB p.42 |
ex.5 p.78 скласти речення |
45 |
|
Споруди великого міста |
Надавати інформацію про розташування споруд у місті |
Where can I buy food? I can buy food at the supermarket. |
A museum, a sports centre, a stadium, a kindergarden a railway station
|
Прийменники місця. Модальне дієслово can |
Ex.3 p.79 |
ex.1 p.78 |
ex.2 p.79 ex.4 p.79 |
WB p.43 |
ex.5 p.80 дати відповідь на питання |
46 |
|
У місті |
Надавати інформацію про споруди та вказувати на їх розташування; будувати діалог розпитування |
Where is a hotel? Turn left. It's near the market. |
Turn left, turn right, walk along, cross Excuse me. |
Прийменники місця |
ex.4a p.81
|
ex.2 p.81 ex.4 p.81 |
ex.1, 3 p.80-81 |
WB p.44 |
Ex.4b p.82 скласти діалог |
47 |
|
Лондон — столиця Британії |
Розповідати про Лондон; називати визначні місця |
Jane is going to see Big Ben in London.
|
A clock tower, a bridge, a square |
Речення у Present Simple |
ex.2 p.83 |
ex.1 p.82 |
ex.1b p.82 ex.3, 4 p.83 |
WB p.45 |
ex.5 p.83 розповід про Лондон |
48 |
|
Київ — столиця України Лексико граматичний тест |
Надавати інформацію про Київ, його споруди |
I'm going to travel by train. Are you going to see…? |
A square, a palace, a cathedral |
Present Simple. Структура to be going to |
ex.2 p.84 |
ex.4 p.85 |
ex.1 p.84 ex.3 p.85 |
WB p.46 |
ex.5 p.85 доповнити розповідь про Київ |
49 |
|
Карта міста |
Називати споруди; надавати інформацію за картою |
Can you help me? |
Повторити ЛО теми |
Present Simple. Прийменники місця |
ex.1 p.47 WB |
|
Ex.1 p.85 ex.2 p.86 |
ex.2 p.47WB |
ex.5 p.86
|
Тема 6: Свята та традиції ( Святкування у кафе) |
|||||||||||
50 |
|
День народження |
Називати дату народження, вказувати на вік |
His birthday is on the first of September. |
Months. Порядкові числівники |
Порядкові числівники |
ex.3 p.87 |
ex.1 p.87 |
ex.2 p.87 ex.4b p.88 ex.4c p.88 |
WB p.48 |
ex.4 p88 назвати дати |
51 |
|
Звичаї та традиції |
Називати дати різних свят; розповідати про традиції |
We celebrate Easter in April. |
birthday party, tea party, a wedding |
Порядкові числівники. Структура to be going to |
ex.1b p.89 ex.2 p.89 |
ex.1a p.89 |
ex.3 p.90 |
WB p.49 ex.5 p.90 |
ex.2 p.49 WB заповнити таблицю |
52 |
|
Підготовка до вечірки |
Розповідати про підготовку до вечірки; називати дати |
I had a tea party. We invited guests. |
A guest, to arrive, a party, to lay the table |
Речення у Past Simple |
ex.2 p.92 |
|
ex.1 p.91 ex.3 p.92 |
WB p.50 |
ex.2 p.50 WB скласти речення |
53 |
|
Підготовка до вечірки |
Розповідати про підготовку до майбутньої вечірки
|
He will go to the party next Sunday. |
To make a cake, to sing a song, |
Речення у Present Simple, Future Simple |
Ex.1 p.93 |
ex.1 p.93 |
ex.4 p.94 |
WB p.51 |
Ex.1 p.93 вивчити вірш |
54 |
|
Свята у травні |
Надавати інформацію про свята та традиції у травні; називати дати
|
Ukrainian are going to celebrate May Day on the 1st of May |
Victory Day Mother's Day May Day |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.96 |
ex.2a p.96 |
ex.1 p.95 ex.2b p.96 ex.4 p.97 |
WB p.52 |
ex.2 p.52 WB |
55 |
|
День гумору |
Розповідати про традиції святкування дня гумору; будувати діалог-розпитування |
It sounds great! Everyone will have a good time! |
assembly hall |
|
ex.1 p.97 |
|
ex.2 p.98 ex.3 p. 98 |
WB p.53 |
ex.5 p.99 написати запрошення |
56 |
|
Улюблені свята |
Надавати інформацію про шкільні свята та підготовку до них |
Children will have a fancy dress party. |
To perform a play, to wear a ribbon, to recite a poem, to have a fancy dress party |
Речення у Present Simple, Future Simple |
ex.1b p.99
|
|
Ex.1a p.99 ex.2 p.100 ex.4 p.101 |
WB p.54 |
Розповіс-ти про майбутнє шкільне свято |
57 |
|
Готуємось до свята |
Називати дати, розповідати про свято та традиції його святкування; надавати інформацію про підготовку |
We will make cards. |
To make cards, to draw a wall newspaper, to wear a costume, |
Речення у Present Simple, Future Simple |
ex.4, 5 p.103 |
A song “Easter bunny” |
ex.2 p.102 |
WB p.55 |
Розповідь про Великдень |
Тема 7: Повсякденні справи |
|||||||||||
58 |
|
Школа у Британії |
Розповідати про розпорядок британських школярів |
On Monday I have Maths, English, Music. |
Handicrafts Nature Studies a junior school a nursery school do sums |
Речення у Present Simple |
ex.1, 2 p.104 |
ex.1 p.104 |
ex.3, 4 p.105 |
WB p.56 ex.5 p.105 |
ex.3 p.56 WB дати відповідь на питання |
60 |
|
Я – школяр Контроль аудіювання |
Розповідати про шкільні справи, називати шкільні предмети
|
We do sums at Maths. |
Шкільні предмети |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.1, 2 p.106 |
ex.1 p.106 |
ex.3 p.107 |
WB p.57 |
ex.5 p.107 написати листа |
61 |
|
Шкільні правила |
Формувати правила поведінки у школі |
I must write the words correctly. |
Noisily quickly correctly to behave |
Модальні дієслова must(mustn't) |
ex.4 p.109 |
ex.1,2 p.108 |
ex.3 p.108 |
WB p.58 |
ex.5 p.109 створити постер “School rules” |
62 |
|
Розпорядок дня Контроль говоріння |
Розповідати про свої щоденні справи |
I get up at 8 o'clock. |
To get up to watch TV to have breakfast to do the shopping |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.1 p 109 |
ex.1 p.109 |
ex.2, 3 p.110 |
WB p.59 |
ex.5 p.111
|
63 |
|
Вчорашні справи Контроль письма |
Розповідати про події які відбувалися у минулому |
I had a very nice day yesterday. |
Повторити ЛО теми |
Речення у Past Simple |
ex.2a p.112 |
ex.1.p.111 |
ex.2b p.112 ex.3, 4 p.113 |
WB p.60 |
ex.3 p.60 WB |
64 |
|
На вихідних
|
Розповідати про події, які відбувалися на вихідних, описувати свої враження |
I got at 8 o'clock yesterday. When did you get up yesterday? |
Повторити ЛО теми |
Речення у Past Simple |
ex.1a p.113 |
ex.3, 4 p.114 |
ex.1b p.114 |
ex.2 p.114 WB p.61 |
ex.5 p.115 скласти речення |
65 |
|
На вихідних Контроль читання |
Розповідати про події, які відбувалися у минулому |
|
Повторити ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex. 2 p.116 |
|
ex.1 p.115 |
WB p.62 |
ex. 5 p.117 |
66 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|