65 |
1 |
29/01 |
Відомості із синтаксису й пунктуації Повторення вивченого в 1-4 класах Мої плани на зиму |
|
66 |
1 |
30/01 |
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Як приборкати негативні емоції |
|
67 |
1 |
31/01 |
Головне й залежне слово в словосполученні. Що таке успіх? |
|
68 |
1 |
01/02 |
Речення, його граматична основа. Гідно приймай нові виклики |
|
69 |
1 |
05/02 |
Речення з одним головним членом Стань частиною команди |
|
70 |
1 |
06/02 |
Види речень за метою висловлення (розповідні, питальні, спонукальні) Світ позитивних емоцій |
|
71 |
1 |
07/02 |
Види речень за емоційним забарвленням (окличні й неокличні) Гарні манери – це важливо |
|
72 |
1 |
08/02 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина Математика у твоєму повсякденні |
|
73 |
1 |
12/02 |
Речення з однорідними членами Твої громадянські обов’язки |
|
74 |
1 |
13/02 |
Складне речення. Стань своїм найкращим другом |
|
75 |
1 |
14/02 |
Кома між частинами складного речення |
|
76 |
1 |
15/02 |
Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. На крилах мрій |
|
77 |
1 |
19/02 |
Проєктна робота № 3. Орфографічні помилки в рекламних оголошеннях |
|
78 |
1 |
20/02
|
Діалог. Розділові знаки в репліках діалогу Прояви людської доброти |
|
79 |
1 |
21/02
|
Діалог (практично). Складання діалогів відповідно до мети спілкування. Як подружитися з часом |
|
80 |
1 |
22/02 |
Пунктуаційна помилка Пензлик уяви лікує душу |
|
|
81 |
1 |
26/02 |
Узагальнення відомостей із синтаксису й пунктуації Сумніватися – це нормально |
|
|
82 |
1 |
27/02 |
Діагностична робота № 5. ( тести) |
|
|
83 |
1 |
28/02 |
Інформація Повторення вивченого в 1-4 класах Виклики сьогодення |
|
|
84 |
1 |
29/02 |
Види інформації. Текстова інформація Цінність інформації |
|
|
85 |
1 |
04/03 |
Графічна інформація. Вирушай у мандри РМ: Аудіювання |
|
|
86 |
1 |
05/03 |
Числова інформація. Як дружити з математикою |
|
|
87 |
1 |
06/03 |
Звукова інформація Магія звуків |
|
|
88 |
1 |
07/03 |
Відеоінформація Чутки і соцмережі |
|
|
89 |
1 |
11/03 |
Джерела інформації Пошукові програми |
|
|
90 |
1 |
12/03 |
Добір і пошук інформації Елементи інформаційної грамотності |
|
|
91 |
1 |
13/03 |
Узагальнення вивченого. Ощадливе поводження з грошима |
|
|
92 |
1 |
14/03 |
Діагностична робота № 6 ( тести) |
|
|
93 |
1 |
18/03 |
Текст Повторення вивченого в 1-4 класах Бережімо ліс і кожне дерево |
|
|
94 |
1 |
19/03 |
Тема, підтема (мікротема) Інновації ХХІ століття |
|
|
95 |
1 |
20/03 |
Ключові слова. Важливі події суспільного життя |
|
|
96 |
1 |
21/03 |
Зміст прочитаного. Основна думка. Прислухайся до природи |
|
|
97 |
1 |
01/04 |
Первинні і вторинні тексти Чарівний світ мистецтва РМ: Усний твір |
|
|
98 |
1 |
02/04 |
Види текстів ( опис, розповідь, роздум) Захопливі мрії |
|
|
99 |
1 |
03/04 |
Види розповіді. Побудова розповіді Мислимо креативно |
|
|
100 |
1 |
04/04 |
Читання. Види читання. Життєво важлива звичка – читати щодня. |
|
|
101 |
1 |
08/04 |
Мета читання. Навчатися ніколи не пізно. |
|
|
102 |
1 |
09/04 |
Діагностична робота № 6. ( тести) |
|
|
103 |
1 |
10/04 |
Жанри мовлення Жанри мовлення. Роль жанрів у житті людини. Моя громадянська роль у суспільстві |
|
|
104 |
1 |
11/04 |
Комплімент, лестощі, похвала. Повага до людської гідності |
|
|
105 |
1 |
15/04 |
Проєктна робота № 4. Колаж компліментів для рідних, однокласників, друзів, учителів |
|
|
106 |
1 |
16/04 |
Прохання, умовляння, благання, клянчення, пропозиція Гідно поводься в будь-якій ситуації |
|
|
107 |
1 |
17/04 |
Запрошення Чарівний мистецтва світ |
|
|
108 |
1 |
18/04 |
Згода, відмова Гармонія в стосунках |
|
|
109 |
1 |
22/04 |
Вибачення Бути творцем своєї долі |
|
|
110 |
1 |
23/04 |
Подяка Слово возвеличує |
|
|
111 |
1 |
24/04 |
Привітання З добром до людей |
|
|
112 |
1 |
25/04 |
Привітання (практично) Зміцнюй дружні стосунки РМ: Письмовий переказ |
|
|
113 |
1 |
29/04 |
Смс-повідомлення Лексичні засоби привабливості співрозмовників |
|
|
114 |
1 |
30/04 |
Діагностична робота № 7. (тести) |
|
|
115 |
1 |
01/05 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
116 |
1 |
02/05 |
Спілкування Повторення вивченого в 1-4 класах Сходинки до успіху |
|
|
117 |
1 |
06/05 |
Цілі й завдання спілкування Найбільша розкіш – людське спілкування |
|
|
118 |
1 |
07/05 |
Живе й віртуальне спілкування Фейки – потужна зброя |
|
|
119 |
1 |
08/05 |
Безпека віртуального спілкування Мережеві спільноти РМ: Диктант |
|
|
120 |
1 |
09/05 |
Ситуація спілкування Прагніть гармонії й комфорту |
|
|
121 |
1 |
13/05 |
Учасники спілкування. Наміри співрозмовників Мова – ефективний засіб самовираження особистості |
|
|
122 |
1 |
14/05 |
Ознаки й переваги гармонійного спілкування Зони твоєї відповідальності |
|
|
123 |
1 |
15/05 |
Правила гарного співрозмовника Грані людської душі |
|
|
124 |
1 |
16/05 |
Види слухання Ознаки гармонії в суспільстві. |
|
|
125 |
1 |
20/05 |
Проєктна робота № 5. Аналіз пунктограм у текстах українських пісень сучасності |
|
|
126 |
1 |
21/05 |
Суперечка і сварка Плани на літо |
|
|
127 |
1 |
22/05 |
Маніпуляції у спілкуванні Сучасні засоби комунікації |
|
|
128 |
1 |
23/05 |
Засоби спілкування (мовні й позамовні) Ресурси мови для здійснення ефективної комунікації |
|
|
129 |
1 |
27/05 |
Етикетні норми спілкування Емпатія і взаємоповага |
|
|
130 |
1 |
28/05 |
Переконливість та аргументованість Побутові проблеми |
|
|
1 |
29/05 |
Діагностична робота № 8. ( тести, есе) |
|
|
|
132 |
1 |
30/05 |
Повторення вивченого з теми «Лексикологія», «Фразеологія» |
|
|
133 |
1 |
03/06 |
Повторення вивченого з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» |
|
|
134 |
1 |
04/06 |
Повторення вивченого з теми «Відомості з синтаксису і пунктуації» |
|
|
135 |
1 |
05/06 |
Повторення вивченого з тем «Інформація», «Текст», «Жанри мовлення», «Спілкування» |
|
|
136 |
1 |
06/06 |
Узагальнення вивченого протягом року |
|
|