календарно- тематичне планування з історії України 5 клас. за підручником Р. Пастушенко.
Календарний план пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас (35 годин) на 2017-2018 н.р. Складено відповідно до оновленої програми для учнів 5-9 класів: « Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи », затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019р. №236 Підручник. Історія України ( Вступ до історії) Підруч.для 5-го кл.загальноосвіт. навч.заклад. / Р.Я. Пастушенко – Тернопіль: Астон, 2018 р.
|
||||||||
Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ |
||||||||
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки
|
|||||
1 |
|
Що таке минуле, сучасне і майбутнє. Багатоманітність історії. |
§ 1 |
|
||||
2 |
|
Історія як наука та навчальний предмет. |
§ 2 |
|||||
3 |
|
Урок узагальнення |
|
|||||
Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ |
||||||||
4 |
|
Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу. Робота зі шкалою часу. |
§ 3,4 |
|||||
5 |
|
Культурні епохи європейської історії та України. Первісне суспільство, Античність, Середні віки, Новий час. |
§ 5 |
|||||
6 |
|
Практичне заняття Історія України на шкалі часу. |
ст. 31 повтор. §1-5. |
|||||
7 |
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|||||
Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ |
||||||||
8
|
|
Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою. |
§ 6 |
|||||
9 |
|
Українська держава в різні часи свого існування |
§ 7 |
|||||
10
|
|
Історико-етнографічні регіони України |
§ 8 |
|||||
11 |
|
Практичне заняття Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села. |
повтор.§6-8. |
|||||
12 |
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|||||
Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ |
||||||||
13 |
|
Історичні джерела та їх різновиди. Усні та писемні джерела. |
§ 9, 10 |
|||||
14 |
|
Пошук та вивчення речових джерел. |
§ 11 |
|||||
15 |
|
Практичне заняття Про що можна дізнатися з сімейного альбому. |
§ 12 Повтор.§ 9-11 |
|||||
16 |
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|||||
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ |
||||||||
17 |
|
Пам’ятки й пам’ятники в історії. |
§ 13 ст. |
|||||
18 |
|
Джерелами, які зберігають пам’ять про історію Княжої Русь-України. |
§ 18 |
|||||
19 |
|
Кримське ханство. Козацька Україна. |
§ 17 |
|||||
20 |
|
Пам’ятки доби визвольних змагань українського народу. |
§ 16 |
|||||
21 |
|
Голодомор 1932-1933рр. Україна в роки Другої світової війни. |
§ 15 |
|||||
22 |
|
Проголошення незалежності України |
§14 ст 126-127. |
|||||
23 |
|
Революція гідності. Агресія Росії проти України. |
§14 ст128-132 |
|||||
24 |
|
Практичне заняття Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір). |
повтор. § 13-17. |
|||||
25 |
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|||||
|
||||||||
Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ |
||||||||
26 |
|
Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження. |
§ 20, 21 |
|||||
27
|
|
Історія, історики, письменники та поети. |
§ 22 |
|||||
28 |
|
Практичне заняття . Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева.
|
§ 23 |
|||||
29 |
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|||||
Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ |
||||||||
30 |
|
Праця і господарство: колись і сьогодні. |
§ 24 |
|||||
31 |
|
Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. |
§ 25 |
|||||
32 |
|
Турбота про здоров΄я. Як колись проводили час. |
§ 26- 27 |
|||||
33 |
|
Практичне заняття: Міні-проект про родинні традиції та свята. |
Повтор. § 24-27. |
|||||
34 |
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|||||
35 |
|
Підсумковий урок |
|
|||||