Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі за підручником О.Д.Карп’юк « English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2018.
(4 години) ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Тема, підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє Завдання |
||||||||||||
Граматика
|
Лексика
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||
|
Special Days. Grandma`s stories |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
65 |
|
Свята. Різдво |
Громадянська відповідальність |
Прийменники часу |
Назви свят |
В.1,2с. 112 |
|
В.З, 4, с. 113 |
|
Впр.5, с.114, вивчити нові ЛО |
||||||||
66 |
|
Свята. |
Громадянська відповідальність |
Прийменники часу |
|
|
|
В. 1,2 ст.115 |
|
Завдання на картках |
||||||||
67 |
|
Перед- святкові клопоти |
Громадянська відповідальність |
Модальне дієслово must |
clean up, delicious, tasty, after, before |
В. 2 ст. 116 |
В.1 , 3 ст 116 |
В.1,2,З,с. 119 В.3, с. 120 |
|
В.4,с.117 |
||||||||
68 |
|
День Подяки |
Громадянська відповідальність |
Дати |
Thanksgiving, mean, excited |
|
В.4 с.119 |
В. 1-3с.118 |
В.6 с.120 |
В.8с.120 |
||||||||
69 |
|
Тренуємо граматику. |
Громадянська відповідальність |
Прийменники часу, модальне дієслово must, дати |
|
Завд. на картках |
|
|
Завд. на картках |
Задання на картках |
||||||||
70 |
|
Наші спогади |
Громадянська відповідальність |
|
|
В.1,с.121 |
|
|
Впр. 2,с. 121 |
Дописати впр.2,с.121 |
||||||||
71 |
|
Свята і тради-ціїУрок домашнього читання |
Громадянська відповідальність |
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”SleepingBeauty” підр. О. Карп’юк «English», С.134 - 135 |
|
|
|
Впр2, с. 135 |
||||||||||
72 |
|
Свята і традиції. Самостійна робота. |
Громадянська відповідальність |
|
|
|
|
|
|
Повторення ЛО теми |
||||||||
73 |
|
Бабусині історії |
Громадянська відповідальність |
Запитання у Past Simple |
Attic, ghost, horror, lightning, thunder, hide, dark, be afraid of, be scared, skeleton |
В.2 с. 122 |
|
В. 1,3 с. 122-123 |
В. 5,6 с. 124 |
В.7 с.124 |
||||||||
74 |
|
День за днем. |
Громадянська відповідальність |
Past Simple be, come, do, have, find, forget – вивчити |
|
|
В. 3 с.126 |
В. 1 с. 125 В. 4 с. 126 |
В.5 с. 127 |
Скласти 6 речень про свій вчорашній день |
||||||||
75 |
|
В країні Копіляндії |
Громадянська відповідальність |
Past Simple eat, make, read, sing, take, write - вивчити |
|
В.2 с. 128 |
В. 2а с.128 |
В.3-4 с.129 |
В.5 с.129 |
В.6 с.129 письмово |
||||||||
76 |
|
Улюблені казки |
Громадянська відповідальність |
Past Simple build, buy, go, hear, meet, sit, sleep -вивчити |
Childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, split |
|
В. 2 с. 130 |
В. 1 с.130 |
|
В. 4 с.131 |
||||||||
77 |
|
Мої батьки в дитинстві |
Громадянська відповідальність |
Past Simple |
ЛО попередніх уроків |
|
|
|
В. 1 с. 131 |
Повторити вивчені ЛО та ГМ |
||||||||
78 |
|
Повторюємо вивчене |
Громадянська відповідальність |
Past Simple |
ЛО попередніх уроків |
|
В. 5 с. 133 |
В. 1-4 с. 132 |
|
Зробити вітальну листівку до дня народження друга |
||||||||
79 |
|
Підсумковий урок з теми «Свята. Бабусині історії» |
|
|
|
|
|
Підготуватись до уроку ДЧ с.136-137 |
||||||||||
80 |
|
Урок домашнього читання «Спляча красуня» |
|
|
|
|
|
В. 2 с. 137 |
||||||||||
Weather mix. Weather and clothes. |
||||||||||||||||||
81 |
|
Говоримо про погоду |
Здоров’я і безпека |
|
Chilly, foggy, cloudy, snowy, hot, sunny, warm, wet,rainy |
В. 3 с. 141 |
В. 1 с. 140 |
в. 2 с. 140 |
|
Описати погоду |
||||||||
82 |
|
Прогноз погоди |
Здоров'я і безпека |
|
centigrade, degree, forecast, expect, report |
В.1,с. 142 |
В. 2б с.142 |
В.1,2, с. 141, 143 |
|
Впр2б, с. 143 |
||||||||
83 |
|
Погодні умови |
Здоров'я і безпека |
Часи дієслова. запитання |
|
В.1с. 144 |
|
|
В.2, с. 144 |
Впр3а,с. 145 |
||||||||
84 |
|
Зима в Англії |
Здоров'я і безпека |
|
climate, sun-bathe, freezing, frosty, various, heavily, outside |
В.3,с.146 |
В. 1,2 ст.145 |
В.4,с. 146 |
|
Впр5,с. 147 вивчити вірш |
||||||||
85 |
|
Зимові канікули |
Здоров'я і безпека |
|
clothes, careful, slippery, tomorrow |
В.2 с. 147 |
|
В.1 с 147 В. 4 с. 149 |
|
Скласти діалог за зразком в.5 с. 149 |
||||||||
86 |
|
Погода сьогодні |
Здоров'я і безпека |
Present Continuous |
ЛО попередніх уроків |
В. 2с. 151 |
|
|
В. 1 с. 150 |
В. 2б с. 151 |
||||||||
87 |
|
Турбота про природу Урок домашнього читання |
Підприємливість та фінансова грамот-ністьЕкологічнабезпека та сталий розвиток |
За матеріалами тексту казки О.Уальда”TheSelfishGiant ” підр. О. Карп’юк «English», С.186-187 |
В. 1 с. 180 |
|
В.2 с. 181 |
В.1,2, с. 182
|
Впр.3, с. 181 |
|||||||||
88 |
|
Погода. Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
|||||||||
89 |
|
Погода і одяг. |
Здоров'я і безпека |
Часи дієслова |
Назви предметів одягу |
В.2,3 с.152-153 |
|
В.1,с. 152 |
В.4, с. 153 |
Вивчити нові ЛО, скласти 5 речень |
||||||||
90 |
|
Збираємось до школи. |
Здоров'я і безпека |
|
event, size, enjoy, try on, finally |
В.1,с. 147 |
В. 2 с. 154 |
|
В.3,с. 155 |
В. 4 с. 155 |
||||||||
91 |
|
Стильний одяг. |
Здоров'я і безпека |
|
fashion, borrow, light |
|
В.2,3, с. 156 |
В.1,с. 156 |
|
Описати одяг на картинці (картинку підібрати самому) |
||||||||
92 |
|
Одяг для різних подій. |
Здоров'я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
|
ЛО попередніх уроків |
|
|
В.1,2 ,З, с. 157 |
|
Впр 4, с. 158 |
||||||||
93 |
|
Пори року і погода. |
Здоров’я і безпека |
|
ЛО попередніх уроків |
В. 2 с. 160 |
|
В. 1,3 с. 160 |
|
Написати про погоду в різні пори року |
||||||||
94 |
|
Готуємо буклет для туристів. |
Здоров’я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
|
ЛО попередніх уроків |
|
|
|
В. 1 с. 159 |
Закінчити буклет |
||||||||
95 |
|
Погода. Одяг. Підсумковий урок з теми. |
Громадянська відповідальність |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми «Погода», «Одяг» |
||||||||
Outdoor activities. Nature`s beauty. |
||||||||||||||||||
96 |
|
Відпочиваємо з наметами. |
Громадянська відповідальність Здоров'я і безпека |
Герундій |
Thermos flask, tent, sleeping bag, torch, compass, gas cooker, trainers, canoe |
В. 3-4 с. 163 |
|
В. 1-2 с. 162 |
|
Вивчити ЛО, скласти 5 речень про свій активний відпочинок |
||||||||
97 |
|
Активний відпочинок |
Здоров'я і безпека |
|
activity, cabin, co-sy,countryside, shelter, brave, sick, comfortable |
В.1,2 с.164 |
|
В.1 с. 164 |
В. 3 с. 165 |
Вивчити нові ЛО |
||||||||
98 |
|
Види відпочинку |
Здоров'я і безпека |
|
|
|
В. 4 с. 166 |
|
Розповісти про свій відпочино |
|||||||||
99 |
|
Минулі кані-кули: пригоди |
Здоров'я і безпека |
Прийменники місця |
|
В.1,2 с. 166 |
|
|
В.4,5, с. 168 |
Скл. речення про минулі вихідні(відпоч) |
||||||||
100 |
|
Мій улюбле-ний вид відпочинку |
Здоров'я і безпека |
|
ЛО попередніх уроків |
В.5, с. 169 |
В.2,с. 174 |
В.1,с. 168 В.3, с. 169 |
В.6 с. 169
|
Дати відповіді на питання в. 6 с.169 – про себе |
||||||||
101 |
|
Відпочинок з сім'єю. Урок домашнього читання |
Здоров'я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
За матеріалами тексту А. Мілена «Eyore’sBirthday», підр. О. Карп’юк «English», С.84 - 85 |
С. 84-85 |
|
В. 1-3 с. 170 |
|
Впр.4 с. 170 |
|||||||||
102 |
|
Відпочинок далеко від дому. |
Здоров'я і безпека |
|
|
В.1, с. 171 |
|
|
В.2,с. 171 |
Завершити листівку |
||||||||
103 |
|
Одяг для відпочинку. |
Здоров’я і безпека |
Повторення |
Повторення |
В. 1,2 с. 177 |
В. 3 с . 177 |
|
|
Повторити вивчене |
||||||||
104 |
|
Одяг. Самостійна робота.
|
Повторення ЛО теми |
|||||||||||||||
105 |
|
Краса природи |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
Bloom, flood, soil, thunderstorm, melt |
В. 2,3 с. 172 |
|
В. 1 с. 173 |
|
В. 4 с. 173 Вивчити ЛО |
||||||||
106 |
|
Знову про пори року. |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
Berry, nest, blossom, blow, mild |
|
В. 2 с. 174 |
В. 1,3 с. 174 |
|
В. 4 с. 175 |
||||||||
107 |
|
Природу треба берегти! |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
The Earth, to take care of |
|
|
В. 3 с. 176 |
|
В. 2 с. 176 |
||||||||
108 |
|
Улюблена погода. |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
ЛО попередніх уроків |
В. 4,5 с. 178 -179 |
|
В. 7 с. 179 |
|
Розказати про улюблену погоду |
||||||||
109 |
|
Підсумковий урок з тем «Активний відпочинок», «Краса природи»
|
|
|
|
|
В. 9 с. 179 |
|||||||||||
Getting about the town. Discover the UK.
|
||||||||||||||||||
110 |
|
Подорож по місту |
Громадянська відповідальність |
|
crossroad, square, guide traffic, modern, opposite |
В.1,З, с. 184 В.5, с. 185 |
|
В.2, 4, с. 184 |
|
Впр.6, с. 186 |
||||||||
111 |
|
Визначні місця |
Громадянська відповідальність |
|
Guide, science museum, look for, underground, by bus, car, on foot, far from |
В.1,с. 186 В.2 с. 188 |
В.1, с. 186 |
В.3, с. 188 |
В.5,с. 189 |
Впр.4, с. 1899 |
||||||||
112 |
|
Місце, де я живу |
Громадянська відповідальність |
|
|
В.2 с. 190 |
|
В.1, с. 189 В.3, с. 191 |
В.1,с. 201 |
Впр.2, с. 193
|
||||||||
113 |
|
Поради туристам. Самостійна робота. |
Громадянська відповідальність |
|
|
|
|
В.5, 6,7 с. 192 |
В.5a с. 192 |
Написати свій маршрут до школи |
||||||||
114 |
|
Відкриваємо Великобританію. |
Громадянська відповідальність |
|
cross, unite, kingdom, consist be situated |
В.2, с.194 В.3, с.195 |
|
В.1,с.194 В.4, с.196 |
В.6, с. 197 |
Розказати 5-6 речень про Об’єднане королівство |
||||||||
115 |
|
Відкриваємо Великобританію. |
Громадянська відповідальність |
Present Perfect |
|
В.2,3 с.198 |
|
|
В.4 с. 199 |
В. 5 с. 200 |
||||||||
116 |
|
Рушаємо у подорож |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
|
В.2, с. 201 |
В.1,с.200 |
В.З,4, с, 201 |
|
В. 6 с. 202 |
||||||||
117 |
|
Цікаві місця світу |
Громадянська відповідальність |
|
Custom, tradition, appear, arrive, discover, exist, explore, imagine, strange |
В.2,с.203 |
|
В.1, с.203 |
|
Вивчити нові ЛО |
||||||||
118 |
|
Традиції Великобританії |
Громадянська відповідальність Екологічнабезпека та сталий розвиток |
|
В. 3 с. 205 |
|
В.3,4,5 с. 205 - 206 |
|
В. 1 с. 206 |
|||||||||
119 |
|
Враження від Великобританії |
Громадянська відповідальність |
Повторення вивченого |
ЛО попередніх уроків |
В. 6 с. 208 |
|
В. 5 с. 208 |
|
Повторити вивчене |
||||||||
120 |
|
Підсумковий урок з тем «У місті», «Відкриваємо Великобританію»
|
|
|
|
|
||||||||||||
Focus on Ukraine. Plans for summer.
|
||||||||||||||||||
121 |
|
Моя країна – Україна. |
Громадянська відповідальність |
|
independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region |
В. 1,2,3 с. 210 -211 |
|
|
|
В. 4 с. 212 |
||||||||
122 |
|
Містами та селами України |
Громадянська відповідальність |
|
Region, be famous for, be proud of |
В.5, с. 212 |
|
В.5(b), с.213 |
|
Впр.6, с. 213 |
||||||||
123 |
|
Традиційні свята в Україні. |
Громадянська відповідальність |
|
|
В. 3,4 с. 215 |
В. 2 с. 214 |
В. 1 с. 214 |
|
Підготувати усне повідомлення про улюблене свято |
||||||||
124 |
|
Подорожі. |
Громадянська відповідальність |
Past Simple vs Present Perfect |
Advice, agency, dish, trip |
В. 1-3 с. 216-217 |
|
В. 5-6 с. 217 |
В. 4 с. 217 |
В. 4 с. 217 утв. заперечні речення |
||||||||
125 |
|
Відпочинок в Україні. |
Громадянська відповідальність |
|
|
В.7 с. 218 В. 2с. 220 |
|
В. 1 с. 219 |
|
В. 3 с. 220 |
||||||||
126 |
|
Міста і містечка моєї країни |
Громадянська відповідальність |
|
ЛО попередніх уроків |
В. 4 с. 237 |
|
В. 4,5 с. 221 |
|
Розказати про своє село |
||||||||
127 |
|
Україна. Повторення. Самостійна робота. |
|
|
|
|
|
|
В. 2 с. 223 |
|||||||||
128 |
|
Плани на літо |
Громадянська відповідальність
|
Future Simple |
actor, actress, practice, pretend, promise |
В.2, с. 224 |
|
В.1,с.224 В.3,5, с.226 |
|
Впр.4, с. 226 |
||||||||
129 |
|
Відпочинок майбутнього |
Громадянська відповідальність |
Future Simple |
|
В.1 с.227 |
|
В.2, с. 227 |
В.4, с. 228 В. 6 с. 229 |
Впр.7 с. 229 |
||||||||
130 |
|
Планування подорожі. |
Громадянська відповідальність Екологічна безпека |
Future Simple |
|
|
В.1, 2 с. 230 |
В. 2-4 с.230 -231 |
|
В. 5 с. 231 |
||||||||
131 |
|
Канікули у літньому таборі |
Громадянська відповідальність Екологічна безпека |
Future Simple |
ЛО попередніх уроків |
В. 2 с. 232 |
|
В. 1 с. 232 В. 3-5 с.233 |
|
Написати про плани на літо |
||||||||
132 |
|
Родинні мандрівки |
Громадянська відповідальність Екологічна безпека |
|
ЛО попередніх уроків |
В. 1 с. 234в |
|
В. 6 с. 234
|
В. 2 с. 235 |
Дописати лист |
||||||||
133 |
|
Далекі подорожі |
Громадянська відповідальність Екологічна безпека |
|
ЛО попередніх уроків |
В. 3а с. 236в |
|
В. 1,3б с.236-237 |
В. 5 с. 238 |
В. 6 с. 238 |
||||||||
134 |
|
Підсумковий урок з тем «Україна», «Плани на літо»
|
|
|
|
|||||||||||||
135 |
|
Повторення вивченого матеріалу за рік |
Написати лист |
|||||||||||||||
136 |
|
Контроль письма |
Повторити лексику |
|||||||||||||||
137 |
|
Контроль читання |
Повторити правила |
|||||||||||||||
138 |
|
Контроль аудіювання |
Повторити теми |
|||||||||||||||
139 |
|
Контроль говоріння |
Проект |
|||||||||||||||
140 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|||||||||||||||