календарне планування 6 клас (4 години) за підручником Prepare I семестр

Про матеріал
календарне планування на І семестр до підручника Prepare відповідно до вимог програми НУШ
Перегляд файлу

 

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ (4 год на тиждень)

Навчальний рік _________Семестр____І______ Вчитель:______________________________________________

Клас_____6 _____  Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

1-й семестр

ТЕМА 1 Спорт (15 уроків)

1.

 

Вступ. Предмети у класі.

•Повідомляє інформацію про наявність та відсутність шкільних предметів у класі.

Розповідь про наявність та відсутність предметів.

 

Комунікативність:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховування аудіо.

Написання класних предметів. Та їх опис.

Предмети у класі, кольори

There is, there are

Verb be

WB c. 4

2.

 

Речі навколо нас.

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

Прослуховування аудіо.

Представлення предметів у портфелі.

Алфавіт

Have got

WB c.5

3.

 

Числа та дати.

•Бере участь у   діалогах.

Прослуховування аудіо.

 

Числа, дати

 

WB c.6

4.

 

Вподобання та інтереси.

•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі.

Розповідь про свої вподобання та інтереси.

 

Розмова про себе та свої вподобання.

Вирази про вміння. draw a car, make a cake, playtennis,

ride a bike, run 5 km, speakthree, languages

 

Verb can

Present Simple

WB c.7

 

5.

 

Спорт та ігри.

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри.

•Питання і відповіді щодо персональної інформації.

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про розпорядок дня та спортивні хобі.

Комунікативні уміння:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

Прослуховування діалогів.

 

Розповідь про різні види спорту та свої вподобання.

Вирази по темі спорт та хобі, вимова звуків /eɪ/ та /aɪ/

 

WB c.8

6.

 

 

Мій улюблений вид спорту

•Може надати інформацію про себе та свої спортивні хобі, сприймає інформацію по темі на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку

креативності

•Розігрування різних повсякденних ситуацій в парах

Опис розпорядку дня, робота в парах і групах.

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

 

Adverbsoffrequency

WB c.9.

7.

 

 

На уроці фізкультури

• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування інформації про різні види спорту(правдиві та хибні стрвердження).

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

 

 

WB c.10

8.

 

Улюблені ігри

• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку навичок

співпраці

•Участь у роботі групи,

виконуючи різні ролі.

Прослуховування інформації про незвичайний вид спорту.

Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.

Спортивний інвентар

 

WB c.11

 

 

9.

 

 

Проведення вільного часу

•Сприймає на слух текст про розпорядок дня, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту такатегоризувати інформацію.

•Відповіді на запитання про розпорядок дня.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою.

Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту.

Повторення та вивчення нової лексики пророзпорядок дня

 

WB c.12

10.

 

 

 

 

 

Розваги з друзями

 

 

•Може надати інформацію щодо своїх повсякденних справ і тих, що відбуваються зараз, ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

 

 

•Визначати повсякденні дії і ті, що відбуваються зараз.

 

 

 

•Розуміння порядку подій в історіях.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

 

 

Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника.

 

 

 

Present continuous and

simple

 

 

WB c.13

11.

 

 

Гуртки та секції

•Можуть описати свій шкільний день та шкільний обід.

• Бесіда про шкільний день та різні види їжі на обід.

Критичне мислення:

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою.

Розмова про себе та свої вподобання стосовно їжі.

Їжа

 

WB c.14

 

12.

 

Гуртки та секції

•Можуть написати коротке повідомлення про свій день.

•Створення невеликого письмового повідомлення про свій день.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Сприймання на слух тексту про різні види порад.

Робота в парах. Створення опитування за зразком.

Звук /ə/

Conjunctions: Or, but та and

WB c.15

 

13.

 

Сучасні види спорту

• Читають короткі тексти про паралімпійські ігри і

українськихпаралімпійських чемпіонів.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

• Сприймання тексту про паралімпійські ігри і

українськихпаралімпійських чемпіонів.

і подальша бесіда на основі нової інформації.

Критичне мислення:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт.

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного.

Спортивна лексика

 

SB. с 22 – 4.

14

 

 

Відомі спортсмени

• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Співпраця

•Командне представлення продукту проєктної діяльності.

Комунікативні уміння:

•Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні.

Сприймання на слух тексту про національноспаралімпійські ігри і

українськихпаралімпійських чемпіонів. Перегляд документального відео.

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного.

Спортивна лексика

 

 

15

 

 

Узагальнення матеріалу по темі « Спорт»

•Презентують результати проєктної роботи.

 

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту та коротких повідомлень про визначні події в паралімпійському спорті.

Розмова про паралімпійців та паралімпійські ігри.

Назви визначних подій спорту та відомих паралімпійців.

 

Розробка проєкту

 

 

 

ТЕМА 2. « Я, моя родина , мої друзі» (15 уроків)

16

 

 

Мої захоплення. Музика

• Можуть назвати різні стилі музики та музикальні інструменти, описати взаємодію з різними музичними інструментами.

•Розповідь про стилі музики та музичні інструменти.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою.

Опис музичних інструментів та стилів музики.

Музикаsopilka,classicalmusic,drums,

electricguitar,hip-hop,jazz,

keyboard,opera,piano, pop,rap, rock,saxophone,soul,violin

 

WB c.16

17

 

 

 

 

 

 

 

Види музики.

 

 

 

 

 

 

•Можуть розповісти про різні стилі музики та музикальні інструменти.

Комунікативні уміння:

•Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

•Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти

 

Сприймання тексту-опису про музику та музичні інструменти на слух.

Опис преференцій у музиці та її стилях.

 

Розмова про музику використовуючи: like, don’tlike, hate, love

+ -ing

 

WB c.17

18

 

19

 

 

Улюблений виконавець

• Можуть розповісти про своє захоплення музикою.

• Розповідь про своє ставлення до музики.

 

Критичне мислення:

• розрізняєфакти та думки;

•визначаютьдокази та їхнюнадійність;

•ідентифікуютьздогадки та умовиводи в аргументах;

Креативність:

• Включає власні ідеї та думки для відповідей на поставленні запитання;

 

Зорове сприймання тексту-опису про музичну сферу.

Розмова про музичну сферу. Питання-відповіді.

Musicphrases

 

WB c.18

20

 

 

21

 

 

Музика у моєму житті

•Можуть розповісти про свої преференції у стилях музики та музикальних інструментів.

Комунікативні уміння:

•Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів.

Сприймання тексту на слух.

Опис різних стилів музики та музичних інструментів.

Music phrases

become a singer,

become famous,

give a concert,

go on tour,

make a music video,

play in a band,

record an album,

teachmusic

Рronunciation

Email addresses, phone numbers та names

WB c.19

22

 

23

 

 

Моя родина

• Можуть описати почуття та емоції людей.

•Сприймання на слух для нової інформації.Бесіда проемоції.

Комунікативні уміння:

•Перефразовуютьсказанеіншими людьми під час спілкування;

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови

 

Зорове сприймання тексту про почуття.

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

 

Емоції: amazing,awesome,brilliant,fantastic,

fine,great,horrible,lovely, OK,

perfect,reallygood,terrible,wonderful

 

WB c.20

24

25

 

Відпочинок з родиною

 

 

 

 

 

• Можуть розповісти про власні почуття та емоції.

•Розповідь про минулі події з власного життя.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та другорядні типи інформації.

• Можуть аргументувати різну інформацію.

Сприймання коротких текстів на слух і вибір правильної відповіді.

Розповідь про події з власного життя.

 

Pastsimpleofbe

WB c.21

26

 

 

27

 

 

 

 

 

 

Мій найкращій друг

• Можуть поділитись інформацією у письмовому вигляді про досвід перебування на вечірках.

 

 

 

•Бесіда про різні вечірки.

Комунікативні уміння:

•Використовуютьпростітехніки для початку, ведення і завершеннярозмовирізноїтривалості;

•Закликаютьінших до бесіди;

•Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогоюзаписіввисловитивласну думку, уникаючиплагіату;

 

 

 

Сприймання тексту на слух про різні види діяльності у вільний час.

Бесіда про різні вечірки. Написання опису вечірки.

 

 

WB c.23

28

 

 

Риси характеру

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

•Можутьстворитипереконливий постер чипроєкт, користуючисьвласнимитворчимиідеями;

• Послуговуютьсяуявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;

Критичне мислення:

• можутьаргументуватиправдоподібністьінформації;

• аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій;

• оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого.

Монологічне мовлення на основі.

 

agree, disagree, enjoy, advice, unhappy, case

 

Ствроенняпроєкту.

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відпочинок з друзями

• Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, проблеми та способи їх поступового рішення.

• Самопрезентація.

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Написання  плану вечірки, розробляють запрошення та

представляють свої ідеї класу.

 

 

 

ТЕМА 3.Шкільне життя (15 уроків)

31

 

 

32

 

Моя школа

•Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

 

 

 

 

 

 

• Аналіз прочитаного.

•Бесіда провидатних жінок у історії світу.

Громадянська відповідальність: •демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у суспільстві.

Зорове сприйняття письмового тексту про важливих жінок в історії світу.

Відповіді на запитання щодо тексту.

climbed, crossed, died, opened,

painted, played, published, received, recorded, travelled

 

WB c.24

33

 

 

34

 

 

Шкільні предмети

•Можуть розповісти про видатні події у світовій історії та навести приклади.

Комунікативні уміння:

•Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

•Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблені події в історії.

Вимова закінчення

-ed

Past simple: regular verbs

 

Dates with in and on

WB c.25

35

 

 

 

Розклад уроків

•Можуть працювати разом і сприймати інформацію на слух та визначати свій власний темп роботи.

 

 

 

 

•Опис історичних подій

 

Спілкування:

•демонструютьрозуміннящодо того, які теми доцільні для розмовивідповідно до різнихдискурсів;

Уміння вчитись:

•Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні).

 

Зорове сприймання тексту про визначні події Лондона.

Розповідають про Лондон та історичні події міста.

 

 

WB c.26

36

 

Мій улюблений предмет

•Можуть розповісти провидатні події в історії своєї країни.

Обговорити будівлі міста та описати їх.

Сприймання на слух радіопрограми про історію.

Бесіда з партнером та у групі про визначні моменти історії своєї країни.

castle, cathedral, ceiling,

church, floor, palace, roof,

square,stairs,statue

 

WB c.27

37

 

 

 

 

Улюблений вчитель

•Можуть розповісти прорізні професії та навички, які притаманні певній професійній діяльності.

•Бесіда про різні види професій.

 

 

 

Уміння вчитись:

•Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні).

•Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових;

•Визначаютьвласнісильні та слабкісторони в навчанні.

Сприймання на слух тексту про людину та її вибір професійної діяльності.

Розповідь про людину та її вибір професійної діяльності.

actor, artist, cook, dentist,

engineer, factory worker, farmer,

manager, mechanic, model, nurse,

photographer, pilot, police officer,

shop assistant, sports coach

 

Вимова трискладових слів

 

WB c.28

38

 

 

 

Мій минулий день в школі

•Можуть вести бесіду  та ставити питання про події, що стались в минулому.

•Бесіда проподії, що стались в минулому.

Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур.

Бесіда відповідно до таблиці про свої минулі події.

 

 

 

 

Past simple: negatives and questions

WB c.29

39

 

 

Заняття після школи

•Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо професійного досвіду та навичок недохідних для роботи.

 

 

•Розмова щодо професійного досвіду та навичок недохідних для роботи.

 

 

Спілкування:

•Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови

Зорове сприймання тексту про досвід роботи двох учениць.

Висловлення власної думки про досвід роботи.

 

 

WB c.30

40

 

Позашкільна діяльність

•Можуть вести бесіду про роботу та професійні навички.

Сприймання на слух тексту про професійні навички.

Написання невеликого тексту- опису.

boss, busy, customers, earn, office, staff

 

WB c.31

41

 

 

Навчання онлайн : переваги та недоліки

•Можуть поділитись та надати інформацію про роботу у вихідний день.

•Опис різних видів роботи по вихідним дням.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймаютьінших та демонструютьповагу до культурного розмаїття, без упередженьчидискримінаційнихпоглядів;

•Розуміютьвпливроботи на життя людини;

Сприймання письмового тексту про різні види роботи.

 

pocketmoney, walk, responsible, feed, paper round, healthy

 

Розробка проєкту

42

 

 

Спілкування з однокласниками

•Презентують різні пропозиції роботи та оцінюють їх.

•Презентація проєкту.

 

Написання і презентація проєкту.

 

 

 

43

 

 

Шкільні заходи

•Можуть розповісти про роботу, яку вони б хотіли у майбутньому та чому.

•Опис майбутньої роботи.

Сприймання тексту на слух – бесіда про різні види роботи.

 

pocketmoney, walk, responsible, feed, paper round, healthy

 

Розробка проєкту

44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шкільні свята

 

 

 

 

 

 

 

 

 

•Презентують власну пропозицію про роботу, подають заявку.

•Презентація проєкту.

 

Написання і презентація проєкту.

 

 

 

45.

 

Узагальнення матеріалу по темі « Шкільне життя»

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА 4. Подорож (15 уроків)

 

46

 

 

 

47

 

Подорож

•Можуть називати види активностей, якими люди займаються на відпочинку та у вільний час.

•Бесіда про улюблені види діяльності у вільний час та під час відпочинку.

Спілкування:

•Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання).

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів діяльності у вільний час.

 

buy presents,

do water sports,

go camping,

go sightseeing,

lie on the beach,

ride a bike,

stay at a hotel,

takephotos

Pastsimple: irregularverbs

WB c.32

48

 

 

Захоплива подорож

•Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів.

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту.

 

Pastsimple: irregularverbs

WB c.33

 

49

 

 

 

50

 

Види транспорту

•Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про далекі подорожі.

•Розповідають про далекі подорожі.

Визначають, що частіше за все роблять під час подорожі.

Описання власної подорожі.

Соціальна відповідальність:

•Роблятьвибір, спираючись на інформацію;

Сприймання письмового тексту про далеку подорож чоловіка.

 

airport,

coach,

ferry,

flight,

guidebook,

map,

passport,

station,

suitcase,

ticket,

tourguide,

tourist

 

WB c.34

51

 

 

52

 

 

 

 

Види подорожування

•Можуть описати свою останню подорож та якою вона була.

Сприймання на слух і перегляд відео діалогу.

 

Бесіда з партнером та у групі про подорожі.

 

 

WB c.35

53

 

 

Улюблені місця

•Можуть розповісти про улюблені місця та де подобається проводити час.

•Розповідь про улюблені місця та де подобається проводити час.

Уміння вчитись:

•На рівніреченнячи дискурсу можутьвизначитизначенняневідомого слова;

•Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні).

•Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових;

 

Зорове сприймання тексту про улюблені місця у будинку.

Розповідь про улюблені місця та де подобається проводити час.

armchair,

blanket,

bookshelf,

carpet,

chest of drawers,

cupboard,

curtains,

cushion,

lamp,

mirror,

photographs

звуки/ɜː/ і /ɔː/

 

WB c.36

54

 

Подорож літаком

•Можуть вести бесіду про улюблені місця, аргументують свою думку.

•Бесіда про різні місця та їх опис.

Зорове сприймання текстів про різні місця.

Бесіда відповідно до нових мовленнєвих виразів про улюблені місця.

 

someone, anyone, etc.

WB c.37

55

 

Подорож потягом

•Можуть вести діалог про улюблені місця та описувати їх.

•Бесіда про улюблені місця та їх опис.

•Розповідь про те, чому це місце особливе.

Спілкування:

•Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання).

 

Зорове сприймання тексту про улюблені місця творців.

 

draw pictures,

listen to the drums, the guitar,

play computer games, the drums,

read a blog, a diary, magazines,

write a diary, music, stories

 

WB c.38

56

 

 

Подорож автобус

•Можуть описувати улюблене місце та розповідати чому воно особливе.

Сприймання на слух повідомлення про три різних улюблених місця певних людей.

Написання короткого повідомлення про улюблене місце і чому воно важливе.

 

 

WB c.39

Life Skills. Physicalwell - being

57

 

 

Пішохідні екскурсії

•Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції по темі безпека вдома.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

•Уважнослухають, коли іншіучніщосьпрезентують;

•Ввічливоприймаютьідеї, щовідрізняються;

 

Уміння вчитись:

•Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових;

•Планують шляхи вдосконаленняумінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, щоможнабуло б покращити;

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання списку порад при надзвичайних ситуаціях вдома. Також складання списку телефонних номерів на випадок небезпеки.

lighter,

rug,

knives,

heater,

iron,

stairs,

matches

 

Розробка проєкту.

58

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

59

 

Безпечні подорожі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

•Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати пораду щодо правил безпеки вдома.

Сприймання на слух тексту про небезпечні ситуація вдома.

Аналіз та розповідь про правила застереження від надзвичайних ситуацій та перелік дій, які потрібно виконувати при небезпеці.

 

 

 

60

 

 

Узагальнення матеріалу по темі « Подорож»

 

 

61

 

Контроль письма

62

 

Контроль читання

63

 

Контроль аудіювання

64

 

Контроль говоріння. Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
20 березня
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку