НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ (4 год на тиждень)
Навчальний рік _________Семестр____І______ Вчитель:______________________________________________
Клас_____6 _____ Підручник PREPARE 6 UKRAINIAN EDITION.
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
1-й семестр |
||||||||||
ТЕМА 1 Спорт (15 уроків) |
||||||||||
1. |
|
Вступ. Предмети у класі. |
•Повідомляє інформацію про наявність та відсутність шкільних предметів у класі. |
Розповідь про наявність та відсутність предметів.
|
Комунікативність: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Прослуховування аудіо. |
Написання класних предметів. Та їх опис. |
Предмети у класі, кольори |
There is, there are Verb be |
WB c. 4 |
2. |
|
Речі навколо нас. |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. |
Прослуховування аудіо. |
Представлення предметів у портфелі. |
Алфавіт |
Have got |
WB c.5 |
||
3. |
|
Числа та дати. |
•Бере участь у діалогах. |
Прослуховування аудіо. |
|
Числа, дати |
|
WB c.6 |
||
4. |
|
Вподобання та інтереси. |
•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі. |
Розповідь про свої вподобання та інтереси. |
|
Розмова про себе та свої вподобання. |
Вирази про вміння. draw a car, make a cake, playtennis, ride a bike, run 5 km, speakthree, languages
|
Verb can Present Simple |
WB c.7 |
|
|
||||||||||
5. |
|
Спорт та ігри. |
•Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри. |
•Питання і відповіді щодо персональної інформації.
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про розпорядок дня та спортивні хобі. |
Комунікативні уміння: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
|
Прослуховування діалогів.
|
Розповідь про різні види спорту та свої вподобання. |
Вирази по темі спорт та хобі, вимова звуків /eɪ/ та /aɪ/ |
|
WB c.8 |
6.
|
|
Мій улюблений вид спорту |
•Може надати інформацію про себе та свої спортивні хобі, сприймає інформацію по темі на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку креативності •Розігрування різних повсякденних ситуацій в парах |
Опис розпорядку дня, робота в парах і групах. |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
|
Adverbsoffrequency |
WB c.9. |
|
7.
|
|
На уроці фізкультури |
• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування інформації про різні види спорту(правдиві та хибні стрвердження). |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
|
|
WB c.10 |
|
8. |
|
Улюблені ігри |
• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку навичок співпраці •Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
Прослуховування інформації про незвичайний вид спорту. |
Коротка розповідь про себе та про своїх друзів. |
Спортивний інвентар |
|
WB c.11 |
|
|
||||||||||
9.
|
|
Проведення вільного часу |
•Сприймає на слух текст про розпорядок дня, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту такатегоризувати інформацію. |
•Відповіді на запитання про розпорядок дня. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. |
Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту. |
Повторення та вивчення нової лексики пророзпорядок дня |
|
WB c.12 |
10.
|
|
Розваги з друзями |
•Може надати інформацію щодо своїх повсякденних справ і тих, що відбуваються зараз, ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку. |
•Визначати повсякденні дії і ті, що відбуваються зараз.
|
•Розуміння порядку подій в історіях. Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. |
|
Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. |
|
Present continuous and simple |
WB c.13 |
11.
|
|
Гуртки та секції |
•Можуть описати свій шкільний день та шкільний обід. |
• Бесіда про шкільний день та різні види їжі на обід. |
Критичне мислення: Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. |
Розмова про себе та свої вподобання стосовно їжі. |
Їжа |
|
WB c.14 |
12. |
|
Гуртки та секції |
•Можуть написати коротке повідомлення про свій день. |
•Створення невеликого письмового повідомлення про свій день. |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. |
Сприймання на слух тексту про різні види порад. |
Робота в парах. Створення опитування за зразком. |
Звук /ə/ |
Conjunctions: Or, but та and |
WB c.15 |
|
||||||||||
13. |
|
Сучасні види спорту |
• Читають короткі тексти про паралімпійські ігри і українськихпаралімпійських чемпіонів. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
• Сприймання тексту про паралімпійські ігри і українськихпаралімпійських чемпіонів. і подальша бесіда на основі нової інформації. |
Критичне мислення: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт. |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. |
Спортивна лексика |
|
SB. с 22 – 4. |
14
|
|
Відомі спортсмени |
• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Співпраця •Командне представлення продукту проєктної діяльності. Комунікативні уміння: •Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні. |
Сприймання на слух тексту про національноспаралімпійські ігри і українськихпаралімпійських чемпіонів. Перегляд документального відео. |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. |
Спортивна лексика |
|
|
|
15
|
|
Узагальнення матеріалу по темі « Спорт» |
•Презентують результати проєктної роботи. |
|
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту та коротких повідомлень про визначні події в паралімпійському спорті. |
Розмова про паралімпійців та паралімпійські ігри. |
Назви визначних подій спорту та відомих паралімпійців. |
|
Розробка проєкту |
ТЕМА 2. « Я, моя родина , мої друзі» (15 уроків) |
||||||||||
16
|
|
Мої захоплення. Музика |
• Можуть назвати різні стилі музики та музикальні інструменти, описати взаємодію з різними музичними інструментами. |
•Розповідь про стилі музики та музичні інструменти. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою. |
Опис музичних інструментів та стилів музики. |
Музикаsopilka,classicalmusic,drums, electricguitar,hip-hop,jazz, keyboard,opera,piano, pop,rap, rock,saxophone,soul,violin |
|
WB c.16 |
17
|
|
Види музики.
|
•Можуть розповісти про різні стилі музики та музикальні інструменти. |
Комунікативні уміння: •Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; •Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти
|
Сприймання тексту-опису про музику та музичні інструменти на слух. |
Опис преференцій у музиці та її стилях. |
|
Розмова про музику використовуючи: like, don’tlike, hate, love + -ing
|
WB c.17 |
|
18
19
|
|
Улюблений виконавець |
• Можуть розповісти про своє захоплення музикою. |
• Розповідь про своє ставлення до музики.
|
Критичне мислення: • розрізняєфакти та думки; •визначаютьдокази та їхнюнадійність; •ідентифікуютьздогадки та умовиводи в аргументах; Креативність: • Включає власні ідеї та думки для відповідей на поставленні запитання;
|
Зорове сприймання тексту-опису про музичну сферу. |
Розмова про музичну сферу. Питання-відповіді. |
Musicphrases |
|
WB c.18 |
20
21
|
|
Музика у моєму житті |
•Можуть розповісти про свої преференції у стилях музики та музикальних інструментів. |
Комунікативні уміння: •Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів. |
Сприймання тексту на слух. |
Опис різних стилів музики та музичних інструментів. |
Music phrases become a singer, become famous, give a concert, go on tour, make a music video, play in a band, record an album, teachmusic |
Рronunciation Email addresses, phone numbers та names |
WB c.19 |
|
22
23
|
|
Моя родина |
• Можуть описати почуття та емоції людей. |
•Сприймання на слух для нової інформації.Бесіда проемоції. |
Комунікативні уміння: •Перефразовуютьсказанеіншими людьми під час спілкування; •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови
|
Зорове сприймання тексту про почуття. Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
|
Емоції: amazing,awesome,brilliant,fantastic, fine,great,horrible,lovely, OK, perfect,reallygood,terrible,wonderful |
|
WB c.20 |
24 25 |
|
Відпочинок з родиною
|
• Можуть розповісти про власні почуття та емоції. |
•Розповідь про минулі події з власного життя. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та другорядні типи інформації. • Можуть аргументувати різну інформацію. |
Сприймання коротких текстів на слух і вибір правильної відповіді. |
Розповідь про події з власного життя. |
|
Pastsimpleofbe |
WB c.21 |
26
27
|
|
Мій найкращій друг |
• Можуть поділитись інформацією у письмовому вигляді про досвід перебування на вечірках. |
•Бесіда про різні вечірки. |
Комунікативні уміння: •Використовуютьпростітехніки для початку, ведення і завершеннярозмовирізноїтривалості; •Закликаютьінших до бесіди; •Пишуть в нормальному темпі;
Уміння вчитись: • Можуть за допомогоюзаписіввисловитивласну думку, уникаючиплагіату;
|
Сприймання тексту на слух про різні види діяльності у вільний час. |
Бесіда про різні вечірки. Написання опису вечірки. |
|
|
WB c.23 |
28
|
|
Риси характеру |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: •Можутьстворитипереконливий постер чипроєкт, користуючисьвласнимитворчимиідеями; • Послуговуютьсяуявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення; Критичне мислення: • можутьаргументуватиправдоподібністьінформації; • аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій; • оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень. Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі. |
agree, disagree, enjoy, advice, unhappy, case |
|
Ствроенняпроєкту. |
29
30
|
|
Відпочинок з друзями |
• Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, проблеми та способи їх поступового рішення. |
• Самопрезентація. |
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Написання плану вечірки, розробляють запрошення та представляють свої ідеї класу. |
|
|
|
|
ТЕМА 3.Шкільне життя (15 уроків) |
||||||||||
31
32 |
|
Моя школа |
•Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом. |
• Аналіз прочитаного. •Бесіда провидатних жінок у історії світу. |
Громадянська відповідальність: •демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у суспільстві. |
Зорове сприйняття письмового тексту про важливих жінок в історії світу. |
Відповіді на запитання щодо тексту. |
climbed, crossed, died, opened, painted, played, published, received, recorded, travelled |
|
WB c.24 |
33
34
|
|
Шкільні предмети |
•Можуть розповісти про видатні події у світовій історії та навести приклади. |
Комунікативні уміння: •Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; •Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблені події в історії. |
Вимова закінчення -ed |
Past simple: regular verbs
Dates with in and on |
WB c.25 |
|
35
|
|
Розклад уроків |
•Можуть працювати разом і сприймати інформацію на слух та визначати свій власний темп роботи. |
•Опис історичних подій |
Спілкування: •демонструютьрозуміннящодо того, які теми доцільні для розмовивідповідно до різнихдискурсів; Уміння вчитись: •Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні).
|
Зорове сприймання тексту про визначні події Лондона. |
Розповідають про Лондон та історичні події міста. |
|
|
WB c.26 |
36 |
|
Мій улюблений предмет |
•Можуть розповісти провидатні події в історії своєї країни. Обговорити будівлі міста та описати їх. |
Сприймання на слух радіопрограми про історію. |
Бесіда з партнером та у групі про визначні моменти історії своєї країни. |
castle, cathedral, ceiling, church, floor, palace, roof, square,stairs,statue |
|
WB c.27 |
||
37
|
|
Улюблений вчитель |
•Можуть розповісти прорізні професії та навички, які притаманні певній професійній діяльності. |
•Бесіда про різні види професій. |
Уміння вчитись: •Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні). •Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових; •Визначаютьвласнісильні та слабкісторони в навчанні. |
Сприймання на слух тексту про людину та її вибір професійної діяльності. |
Розповідь про людину та її вибір професійної діяльності. |
actor, artist, cook, dentist, engineer, factory worker, farmer, manager, mechanic, model, nurse, photographer, pilot, police officer, shop assistant, sports coach
Вимова трискладових слів |
|
WB c.28 |
38
|
|
Мій минулий день в школі |
•Можуть вести бесіду та ставити питання про події, що стались в минулому. |
•Бесіда проподії, що стались в минулому. |
Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур. |
Бесіда відповідно до таблиці про свої минулі події. |
|
Past simple: negatives and questions |
WB c.29 |
|
39
|
|
Заняття після школи |
•Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо професійного досвіду та навичок недохідних для роботи. |
•Розмова щодо професійного досвіду та навичок недохідних для роботи. |
Спілкування: •Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови |
Зорове сприймання тексту про досвід роботи двох учениць. |
Висловлення власної думки про досвід роботи. |
|
|
WB c.30 |
40 |
|
Позашкільна діяльність |
•Можуть вести бесіду про роботу та професійні навички. |
Сприймання на слух тексту про професійні навички. |
Написання невеликого тексту- опису. |
boss, busy, customers, earn, office, staff |
|
WB c.31 |
||
41
|
|
Навчання онлайн : переваги та недоліки |
•Можуть поділитись та надати інформацію про роботу у вихідний день. |
•Опис різних видів роботи по вихідним дням. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймаютьінших та демонструютьповагу до культурного розмаїття, без упередженьчидискримінаційнихпоглядів; •Розуміютьвпливроботи на життя людини; |
Сприймання письмового тексту про різні види роботи. |
|
pocketmoney, walk, responsible, feed, paper round, healthy |
|
Розробка проєкту |
42
|
|
Спілкування з однокласниками |
•Презентують різні пропозиції роботи та оцінюють їх. |
•Презентація проєкту. |
|
Написання і презентація проєкту. |
|
|
|
|
43
|
|
Шкільні заходи |
•Можуть розповісти про роботу, яку вони б хотіли у майбутньому та чому. |
•Опис майбутньої роботи. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про різні види роботи. |
|
pocketmoney, walk, responsible, feed, paper round, healthy |
|
Розробка проєкту |
|
44
|
|
Шкільні свята
|
•Презентують власну пропозицію про роботу, подають заявку. |
•Презентація проєкту. |
|
Написання і презентація проєкту. |
|
|
|
|
45. |
|
Узагальнення матеріалу по темі « Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМА 4. Подорож (15 уроків) |
||||||||||
46
47 |
|
Подорож |
•Можуть називати види активностей, якими люди займаються на відпочинку та у вільний час. |
•Бесіда про улюблені види діяльності у вільний час та під час відпочинку. |
Спілкування: •Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання). |
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів діяльності у вільний час. |
|
buy presents, do water sports, go camping, go sightseeing, lie on the beach, ride a bike, stay at a hotel, takephotos |
Pastsimple: irregularverbs |
WB c.32 |
48
|
|
Захоплива подорож |
•Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. |
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту. |
|
Pastsimple: irregularverbs |
WB c.33 |
||
49
50 |
|
Види транспорту |
•Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі. Говорять про далекі подорожі. |
•Розповідають про далекі подорожі. Визначають, що частіше за все роблять під час подорожі. Описання власної подорожі. |
Соціальна відповідальність: •Роблятьвибір, спираючись на інформацію; |
Сприймання письмового тексту про далеку подорож чоловіка. |
|
airport, coach, ferry, flight, guidebook, map, passport, station, suitcase, ticket, tourguide, tourist |
|
WB c.34 |
51
52 |
|
Види подорожування |
•Можуть описати свою останню подорож та якою вона була. |
Сприймання на слух і перегляд відео діалогу. |
Бесіда з партнером та у групі про подорожі. |
|
|
WB c.35 |
||
53
|
|
Улюблені місця |
•Можуть розповісти про улюблені місця та де подобається проводити час. |
•Розповідь про улюблені місця та де подобається проводити час. |
Уміння вчитись: •На рівніреченнячи дискурсу можутьвизначитизначенняневідомого слова; •Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні). •Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових;
|
Зорове сприймання тексту про улюблені місця у будинку. |
Розповідь про улюблені місця та де подобається проводити час. |
armchair, blanket, bookshelf, carpet, chest of drawers, cupboard, curtains, cushion, lamp, mirror, photographs звуки/ɜː/ і /ɔː/ |
|
WB c.36 |
54 |
|
Подорож літаком |
•Можуть вести бесіду про улюблені місця, аргументують свою думку. |
•Бесіда про різні місця та їх опис. |
Зорове сприймання текстів про різні місця. |
Бесіда відповідно до нових мовленнєвих виразів про улюблені місця. |
|
someone, anyone, etc. |
WB c.37 |
|
55 |
|
Подорож потягом |
•Можуть вести діалог про улюблені місця та описувати їх. |
•Бесіда про улюблені місця та їх опис. •Розповідь про те, чому це місце особливе. |
Спілкування: •Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання).
|
Зорове сприймання тексту про улюблені місця творців. |
|
draw pictures, listen to the drums, the guitar, play computer games, the drums, read a blog, a diary, magazines, write a diary, music, stories |
|
WB c.38 |
56
|
|
Подорож автобус |
•Можуть описувати улюблене місце та розповідати чому воно особливе. |
Сприймання на слух повідомлення про три різних улюблених місця певних людей. |
Написання короткого повідомлення про улюблене місце і чому воно важливе. |
|
|
WB c.39 |
||
Life Skills. Physicalwell - being |
||||||||||
57
|
|
Пішохідні екскурсії |
•Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції по темі безпека вдома. |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: •Уважнослухають, коли іншіучніщосьпрезентують; •Ввічливоприймаютьідеї, щовідрізняються;
Уміння вчитись: •Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових; •Планують шляхи вдосконаленняумінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, щоможнабуло б покращити;
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання списку порад при надзвичайних ситуаціях вдома. Також складання списку телефонних номерів на випадок небезпеки. |
lighter, rug, knives, heater, iron, stairs, matches |
|
Розробка проєкту. |
58
59 |
|
Безпечні подорожі
|
•Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати пораду щодо правил безпеки вдома. |
Сприймання на слух тексту про небезпечні ситуація вдома. |
Аналіз та розповідь про правила застереження від надзвичайних ситуацій та перелік дій, які потрібно виконувати при небезпеці. |
|
|
|
||
60
|
|
Узагальнення матеріалу по темі « Подорож»
|
||||||||
61 |
|
Контроль письма |
||||||||
62 |
|
Контроль читання |
||||||||
63 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||
64 |
|
Контроль говоріння. Підсумковий урок за І семестр |
||||||||
|
|
|