Використовується орієнтовне тематично-календарне планування до вказаного навчально-методичного комплексу «H@llo, Freunde!» 6 клас , схвалене інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОНУ України.
При вивченні німецької мови здійснюється диференційний підхід до учнів на уроці та виконанні завдань вдома, комунікативна методика при навчанні аудіюванню, читанню та говорінню, творчі завдання та проектні роботи
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 1. Школа Modul 1. Die Schule |
|||||||||
1(1) |
|
Перший день у школі |
Порядкові числівники. Минулий час дієслова sein. Впр.2 с.9 Впр.6. с.11 |
Der Schulhof, die Schultüte, der Unterricht, begrüßen, kennenlernen, Blumen bringen, festlich, fröhlich, froh sein |
Впр.4,5 с.9-10 |
Впр.1 с.8 |
Впр.3 с.9 Впр.7 с.11 |
Впр.5b с.10 |
Впр.1 с.12 |
2(2) |
|
Як ти провів канікули? |
Займенник man. Модальне дієслово können. Впр.4 с.14 |
In den Bergen, das Ferienlager, der Strand, in der Sonne liegen, man kann, oder. |
|
Впр.1 с.12 Впр.3 с.14 |
Впр.2 с.13 Впр.5-8 с.14 |
|
Впр.1 с. 15 |
3(3) |
|
Мій навчальний план |
Минулий час дієслова haben. Впр.2 с.16 Словотворення Впр.5 с.17 |
Навчальні предмети |
|
Впр.1 с.15 |
Впр.3 с.16-17 Впр.6 с.18 |
Впр. 4 с.17 |
Впр.1-2 с.18-19 |
4(4) |
|
Що ви робите у школі? |
Модальне дієслово mögen |
Die Kunstgeschichte, die Biologie, die Weltliteratur, streng, gerecht |
Впр.2 с.20 Впр.6 с.22 |
Впр.1 с.19 Впр.3 с.20-21 |
Впр.5 с.21 |
Впр.4 с.21 |
Впр.1 с.2-23 |
5(5) |
|
На уроці |
Наказовий спосіб дієслів з відокремлюваними префіксами. Впр.4 с.24 Модальне дієслово müssen. |
Aufstehen, aufschlagen, zuschlagen, zuhören, vorlesen, aufpassen, abschreiben, aufsagen |
Впр.2 с.23 Впр.5,6 с.25 |
Впр.1 с.23 |
Впр.3 с.24 |
|
Впр. 1 с.25-26 |
6(6) |
|
Я повинен прочитати текст |
Модальне дієслово sollen. Впр.5 с.28 Складнопідрядні речення зі сполучниками denn, oder, aber
|
Fehlen, krank, niemand, vorgestern, gestern, morgen, übermorgen, denn, sollen. |
Впр.3 с.27 Впр.7 с.28 |
Впр.1 с.26 |
Впр.6 с. 28 |
Впр.4 с.27 |
Впр.1 с.29 |
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
7(7) |
|
Ми вивчаємо німецьку! |
|
Das Kreuzworträtsel, die Fremdsprache, aufgeben |
Впр.3 с.30 Впр.6 с.31 |
Впр.1 с.29 |
Впр.2 с.30 Впр.4 с.30 Впр.5,6 с.3 |
|
Впр.1,2 с.32 |
8(8) |
|
У лісовій школі! |
|
Die Nachhilfestunde, um Hilfe bitten, herrlich, lärmig, kompliziert, enttäuscht sein. |
Впр.3 с.33 Впр.5 с.34 |
Впр.1 с.32 |
Впр.2 с.33 впр.6 с.35 |
Впр.4 с.334 |
Впр.1 с.35 |
9 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Школа» |
Порядкові числівники. Модальні дієслова. Складнопідрядні речення. Дієслова з відокремлюваними префіксами. |
ЛО теми
|
Впр.1,2,3 с. 36-37 |
|
|
Test 1. |
Повторити лексичний і граматичний матеріал по темі. С. 38-40 |
Тема 2. Вільний час Modul 2. Meine Freizeit |
|||||||||
10(1) |
|
В понеділок я катаюсь на велосипеді. |
|
ЛО уроку |
|
Впр.1 с.44 Впр.7 с. 45 |
Впр.3-6 с.44-45 |
Впр.2 с.44 |
Впр.1 с.46 Повторити ЛО теми |
11(2) |
|
Щоранку я ходжу до школи. |
Словотворення. Впр.5 с.49 |
Morgens, vormittags, mittags, nachmittags, abends, nachts. |
Впр.6 с.49 |
|
Впр.1 с.47-48 Впр. 2,3,4 с.48-49 |
|
Впр.1,2 с.50 |
12(3) |
|
Хобі та вільний час |
Прийменники місця. Впр.2 с.51 |
|
Впр.5 с.52 |
Впр.1 с.50 |
Впр.3 с.51 Впр.4 с.52 |
|
Впр. 1 с.52-53 Впр.2 с.54 |
13(4) |
|
Я цікавлюся мистецтвом |
Словотворення. Дієслово sich interessieren für (Akk.). |
Sich interessieren für (Akk.), die Kunst, die Klassik, die Volksmusik, der Schlager, die Rockmusik, die Popmusik
|
Впр.1 с.54 Впр.3,4 с.55 |
Впр.2 с.54 |
Впр.5 с.55 |
|
Впр.1,2 с.56 |
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
14(5) |
|
Я люблю спорт |
Модальне дієслово wollen. |
Die Sportart, die Leichtathletik, das Judo, die Gymnastik, manchmal, ab und zu, von Zeit zu Zeit |
Впр.2 с.56 |
Впр.1 с.56 |
Впр.3,4,5 с.57 Впр.6 с.58 |
Впр.7 с.58 |
Впр.1,2 с.58 |
15(6) |
|
Ми святкуємо! |
Вказівні займенники dieser, dieses, diese. C. 206 |
Der Karneval, der Fasching, die Hexe, der Ritter, der Zauberer, das Fest, feiern, erkennen, sich verkleiden |
Впр.3 с.59 Впр.5,6 с.60-61 |
Впр.1 с.59 |
Впр.2 с.59 |
Впр.4 с.60 |
Впр.1 с.62 |
16(7-8) |
|
Повторення. Робота над проектом. |
|
ЛО теми |
Впр.1 с.63 |
|
Впр.2,3 с.64 |
|
Створити постер. |
17 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Вільний час» |
Модальне дієслово wollen. Вказівні займенники dieser, dieses, diese. Дієслово sich interessieren für (Akk.). Словотворення. |
ЛО теми |
Впр.1,2 с.66 |
|
|
Test 2. |
Повторити лексичний і граматичний матеріал по темі. С. 67-68 |
Тема 3. Осінь та Зима. Modul 3. Gebrüder Herbst und Winter |
|
||||||||
18(1) |
|
Збираємо врожай! |
Прийменники, що керують давальним відмінком. Відмінювання артиклів у давальному відмінку. |
Die Birne, die Melone, die Wassermelone, einbringen, mit, nach, aus, zu, von, entgegen, bei, außer, gegenüber, seit |
Впр.4 с.73 Впр.6 с.74 |
Впр.1 с.72 |
|
Впр.2,3 с.72 Впр.5 с.73 |
Впр.1 с. 74 |
19(2) |
|
Золота осінь. |
Ступені порівняння прикметників. |
Die Wolke, der Blätterfall, niederfallen, kühl, windig
|
Впр.1 с.75 Впр.5 с.76-77
|
|
Впр.4 с.76 Впр.3 с.75 |
|
Впр.1,2 с.77 |
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
20(3) |
|
Погода |
Ступені порівняння прикметників. |
Die Wettervorhersage, der Nebel, der Wind, wehen, es schneit, es nieselt, wolkig, sonnig, regnerisch, neblig. |
Впр.2 с.78 Впр. 6 с.80 |
Впр.1 с.77 Впр. 5 с.79 |
Впр.3 с.78 Впр.4 с.78 |
|
Впр.1 с.80 |
21(4) |
|
Осінній ліс. |
Відмінювання особових займенників у давальному відмінку. Впр.4 с.82 |
Das Eichhörnchen, wärmen, verwelken, mild |
Впр.2 с.81 Впр.3 с.82 |
Впр.1 с.81 Впр.6 с.83 |
Впр.5 с.83 |
Впр.7 с.84 |
Впр.1 с.84 |
22(5) |
|
Прийшла зима! |
Прийменники, що керують давальним відмінком. Впр.4 с.86 |
Der Frost, Sorgen haben, die Spur, entdecken, bedeckt sein, draußen |
Впр.2 с.85 Впр.5 с.86 |
Впр.1 с.85 |
Впр.3 с.86 |
Впр.6 с.87 |
Впр.1 с.87 Впр.2 с.88 |
23(6) |
|
Зима у всій красі. |
Вживання порівняльної конструкції so…wie. Впр.4 с.89 |
ЛО теми |
Впр.5 с.90 |
Впр.1,2 с.88 |
Впр.3 с.89 |
|
Впр.1 с.90 Впр.2 с.91 |
24(7) |
|
Переддень Різдва. |
|
ЛО теми |
Впр.3 с.91 |
Впр.1 с.91 |
Впр.2 с.91 Впр.4 с.92 |
|
Впр.1 с.92 Впр.2 с.93 |
25(8) |
|
Робота над проектом |
|
|
|
|
|
|
Доробити проект. |
26 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Осінь та Зима» |
Прийменники, що керують давальним відмінком. Відмінювання артиклів у давальному відмінку. |
ЛО теми |
Впр.1 с.94 Впр.3 с.95 |
|
Впр.2 с.94 |
Test 3 |
Повторити лексичний і граматичний матеріал по темі. С. 96 |
27 |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання та читання. |
|
Test |
Test |
|
|
Повторити Modul 1. |
|
28 |
|
Семестрова контрольна робота з письма та говоріння |
|
|
|
Test |
Test |
Повторити Modul 2, 3. |
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 4. Зимові канікули Modul 4. Meine Winterferien |
|||||||||
29(1) |
|
Зимові канікули |
|
ЛО теми |
Впр.3 с.101 Впр.6 с.101 |
|
Впр.2 с.100 Впр.4,5 с.101 Впр.7 с.102 |
Впр.1 с.100 |
Впр.1,2 с.102 |
30(2) |
|
Що ти любиш робити? |
Минулий час Perfekt Впр.2 с.103 |
ЛО теми |
Впр.1 с.103 Впр.4 с.104 |
Впр.5 с.104 |
Впр.3 с.103 |
|
Впр.1,2,3 с.105 |
31(3) |
|
Відвідування бабусі. Розвиток навичок граматики. |
Минулий час Perfekt
|
ЛО теми vor kurzem |
Впр.1 с.105 Впр.4 с.106 |
|
Впр.3 с.106 |
Впр.2 с.106 |
Впр.1 с.107 |
32(4) |
|
Я це не виконав! |
Минулий час Perfekt
|
ЛО теми |
Впр.4 с.108 Впр.6 с.109 |
Впр.3 с.108 |
Впр. 1,2 с.107 Впр.5 с.108 |
|
Впр.1 с.109 |
33(5) |
|
Я прочитав книгу. |
Partizip II сильних дієслів Впр.2 с.109 |
ЛО уроку
|
Впр.4,5 с.110 |
|
Впр.2 с.109 |
Впр.3 с.110 |
Впр.1,2 с.111 |
34(6) |
|
Я прийшов на урок |
Минулий час Perfekt Partizip II + sein |
ЛО уроку |
Впр.1 с.111 Впр.4 с.112 |
|
Впр.5 с.113 |
Впр.2 с.111 Впр.3 с.112 |
Впр.6 с.113 |
35(7) |
|
Ми зробили це разом! |
Минулий час Perfekt Partizip II + sein |
ЛО уроку |
Впр.5 с.114 |
Впр.4 с.114 |
Впр.1 с.113 Впр.3 с.114 |
Впр.2 с.113 |
Впр.6 с.115 |
36(8) |
|
Робота над проектом |
|
|
|
|
|
С.115 |
Доробити проект |
37(9) |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Зимові канікули» |
Минулий час Perfekt
|
ЛО теми |
Впр.2,3 с.116 |
|
Впр.1 с.116 |
Test 4 |
Впр.4,6 с.117 Повторити с.118 |
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||
Тема 5. Людина Modul 5. Der Mencsh |
||||||||||||||||
38(1) |
|
Частини тіла |
Множина іменників |
Der Körper, der Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuß, der Hals, die Schulter, der Finger, das Knie, der Ellbogen, der Zeh |
Впр.1 с.122 |
Впр.5 с.124 |
Впр.2,3,4 с.123 |
|
Впр.6 с.124 Вивчити ЛО уроку |
|||||||
39(2) |
|
Моє обличчя |
Вживання прикметників з іменниками |
Das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge, die Lippe, der Mund, das Haar, schmal, eckig, breit, schlank, lockig, rund |
Впр.1 с.124 |
Впр.3 с.125 |
Впр.2 с.125 Впр.4 с.125 |
|
Впр.1 с.126 |
|||||||
40(3) |
|
Моя зовнішність. |
|
Aussehen, muskulös, hübsch, hässlich, komisch, romantisch |
Впр.5 с.128 |
Впр.3 с.127 |
Впр.2 с.127 Впр.4 с.128 |
Впр.1 с.127 |
Впр.1,2 с.128 |
|||||||
41(4) |
|
Зовнішність |
Особові займенники в знахідному відмінку с.209 |
ЛО теми |
Впр.1B с.129 Впр.3 с.130 Впр.5 с.131 |
Впр.4 с.131 |
Впр.1 с.129 |
Впр.2 с.130 |
Впр.6 с.132 |
|||||||
42(5) |
|
Мій друг |
|
ЛО теми |
Впр.3 с.133 Впр.4 с.134 |
Впр.1 с.132 Впр.2 с.133 |
|
|
Впр.5 с.135 |
|||||||
43(6) |
|
Мені болить живіт |
Словотвір |
Der Arzt, der Schmerz, Schmerzen haben, (jm) weh tun, er Zahn, im Bett bleiben, gesund |
Впр.1 с.135 Впр.3 с.135 Впр.5 с.137 |
|
Впр.4 с.136 |
Впр.2 с.135 |
Впр.6 с137 |
|||||||
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||
44(7) |
|
Мій друг захворів |
Порядок слів у реченні. |
ЛО теми |
Впр.5 с.140 |
Впр.1 .137 Впр.4 с.139 |
Впр.2 с.137 |
Впр.3 с.138 |
Впр.1 с.140 |
|||||||
45(8) |
|
У лікаря |
|
Tabletten nehmen, Te mit Zitrone trinken, Halskompressen machen, die Nasentropfen, erkältet sein |
Впр.2 с.141 |
Впр.1 с.141 Впр.3,4 с.142 |
Впр. 3B с.142 |
|
Впр.1 с.144 |
|||||||
46(9) |
|
Одужуйте! |
Порядок слів у реченні. |
ЛО теми |
Впр.1 с.144 Впр.2 с.145 Впр.3 с.146 |
|
Впр.4 с.146 |
|
Впр.1 с.46 |
|||||||
47 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Людина» |
Особові займенники в знахідному відмінку. Порядок слів у реченні. |
ЛО теми |
Впр.1,2,4 с.147 |
|
Впр.3 с.147 |
Test 5 |
Повторити с.148 |
|||||||
Тема 6. Люди Modul 6. Leute, Leute…. |
||||||||||||||||
48(1) |
|
Моя родина |
|
ЛО уроку |
Впр. 3 с.152 Впр.4 с.152 |
Впр.1 с.152 Впр. 2 с.152 |
|
|
Впр.5 с.153 |
|||||||
49(2) |
|
На кого ти схожий? |
Вживання виразу jemandem(D) ähnlich sein |
ЛО уроку |
|
Впр.1 .154 |
Впр.2 с.154 Впр.3 с.154 Впр.4 с.155 |
Впр.4С с.155 |
Впр.1,2 с.155 |
|||||||
50(3) |
|
Професії. Мій татко – лікар. |
Професії в жіночому роді. |
Der Lehrer, der Schüler, der Arzt, der Maler, die Sekretärin, der Bauarbeiter, der Bauer, der Verkäufer, die Spritze, der Ziegel, der Malkasten, die Kasse, das Buch |
Впр.1 с.156 Впр.2 с.157 |
Впр.3 с.158 |
Впр.5 с.159 |
Впр.4 с.158 |
Впр.6 с.159 |
|||||||
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||
51(4) |
|
Я хочу стати актором! |
Порядок слів у реченні |
Der Handwerker, der Glaser, der Tischler, der Schauspieler, der Steward, der Dolmetscher, der Friseur, das Fotomodell, aufregend, spannend, anstrengend |
Впр.4,5 с.161 |
Впр.1,2 с.159 |
Впр.3 с.160 |
|
Впр.1 с.162 Впр.2 с.163 |
|||||||
52(5) |
|
Котра година? |
|
Die Uhr, die Uhrzeit, dauern, von…bis, Wie spät ist es? Wie lange? |
Впр.1,2 с.163 Впр.5,6 с.165 |
Впр.4 с.165 |
Впр.3 с.164 |
Впр.7 с.166 |
Впр.1 с.166 |
|||||||
53(6) |
|
Домашні справи |
|
ЛО уроку с.167 |
|
Впр.1 с.167 Впр.4 с.168 |
Впр.2, 3 с.167 Впр.5 с.168 |
|
Впр.1,2 с.170 |
|||||||
54(7) |
|
У квітні |
Відмінювання частки sich |
Der Scherz, der Witz, plötzlich, sich ändern |
Впр.3 с.172 |
Впр.1 с.170 |
Впр.2 с.171 |
|
Впр.1,2 с.173 |
|||||||
55 (8-9) |
|
Свято Пасхи. Робота над проектом |
|
ЛО уроку |
Впр.5 с.174 Впр.6 с.175 |
Впр.1 с.173 |
Впр.3,4 с.174 |
Впр.2 с.174 |
Впр.1,2 с.175 Створити проект |
|||||||
56 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Люди» |
Відмінювання частки sich. Порядок слів у реченні. |
ЛО теми |
Впр.1,3 с.177 |
|
Впр.2 с.177 |
Test 6 |
Повторити тему с.178 |
|||||||
Тема 7. Незабаром літні канікули Modul 7. Bald sind die Sommerferien |
||||||||||||||||
57(1) |
|
Моє місто |
Множина іменників. |
Der Hauptplatz, die Apotheke, der Bahnhof, die Fabrik, die Bäckerei, die Post, die Bank, der Kindergarten, das Kaufhaus, das Kino |
Впр.1 с.182 Впр.5,6 с.184 |
Впр.2 с.183 |
Впр.3 с.183 |
Впр.4 с.183 |
Впр.1,2 с.184 |
|||||||
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||
58(2) |
|
Наша столиця |
Конструкція Es gibt.. |
Die Sehenswürdigkeit, vorhaben, einladen, schicken, sehenswert |
Впр.3А с.185 Впр.4 с.186 |
Впр.1 с.185 |
Впр.3B с.186 |
Впр.2 с.185 |
Впр.5 с.186 |
|||||||
59(3) |
|
Історія Києва |
Впр.3 с.187 |
Das Jahrhundert, das Ufer, der Hügel, die Festung, entstehen, errichten, gründen |
Впр.2 с.187 Впр.4 с.188 |
Впр.1 с.187 |
Впр.1B с.187 Впр.5 с.188 |
|
Впр.6 с.189 |
|||||||
60(4) |
|
Знайомство з Берліном |
Вживання означеного артикля Впр.3 с.190 |
Der Einwohner, die Grenze, die Brücke, das Wappen, die Fläche, der Fluss, sich entwickeln zu D., betragen |
Впр.4 с.190 |
Впр.1 с.189 |
Впр.2 с.190 Впр.5 с.191 |
|
Впр.1,2,3 с.192 |
|||||||
61(5) |
|
Свято 1 Травня |
|
Er Maibaum, die Maitour, das Grillfest, das Picknick, weltweit |
Впр.2 с.192 Впр.3 с.193 |
Впр.1 с.192 |
Впр.2B c.193 |
|
Впр.4 с.193 |
|||||||
62(6) |
|
Останній місяць весни! |
Вживання присвійних займенників. |
Die Wanderung, sich verlaufen, unbedingt, Das kommt nicht in Frage. |
Впр.3 с.194 |
Впр.1 с.194 Впр.4 с.195 |
Впр.2 с.194 Впр.5 с.195 |
|
Впр.1,2 с.195 |
|||||||
63(7) |
|
Літо |
Порядок слів у реченні. |
ЛО уроку |
Впр.5 с.196 Впр.6 с.197 |
Впр.1 с.196 |
Впр.3,4 с.196 |
Впр.2 с.196 |
Впр.7 с.198 |
|||||||
64(8) |
|
Літні канікули |
|
ЛО теми |
Впр.3 с.198 |
Впр.1 с.198 Впр.4 с.199 |
Впр.5 с.199 Гра с.200-201 |
Впр.2 с.198 |
Повторити ЛО теми |
|||||||
65 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Незабаром літні канікули»
|
Вживання означеного артикля
|
ЛО теми |
Впр.1,2 с.202 |
|
|
Test 7 |
Повторити с.203 |
|||||||
Номер уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||
66 |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання та читання. |
|
Test |
Test |
|
|
Повторити Modul 4,5. |
||||||||
67 |
|
Семестрова контрольна робота з письма та говоріння |
|
|
|
Test |
Test |
Повторити Modul 6,7. |
||||||||
68 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||