Календарно – тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі за підручником А. Несвіт 3 год. На тиждень
6 клас
№ |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокуль турна компетенц. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Змістові лінії |
||||||||||||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання
|
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість, фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||||
Тема: Travelling (Подорожування)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Тема: Подорожування. Види подорожей. Введення нових ЛО |
Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.
|
The Present Simple |
ЛО теми С.96 By plane, by car, by bus, by train, on foot, by ship |
Впр. 3 С.96-97 |
Впр. 1С.96 |
Впр. 1,2 С.96 Впр.4 С.97 |
Впр.,3 С. 96 |
Впр. 5,6 С. 97 дати відповіді на запитання усно с. 96 Словникова робота |
обговорює переваги екологічних видів транспорту |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.
2. Планує краєзнавчу подорож. |
пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях
2. Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|||||||||||||||||||||
49 |
|
Подорож до Лондону. Вживання Present Simple |
|
ЛО теми |
Впр. 4 С.99 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,3 С.98-99 |
Впр. 1 С.98 |
Впр. 7 С.99 написати про шкільний англійський журнал |
||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Найкраща подорож. Вдосконал. Лексичних знань уч. Вживання Past Simple |
The Past Simple |
ЛО теми С.100
Travelling by bus, by train, by plane, by car, оn foot |
Впр. 2,4 С.101 |
Впр. 2 С.100 |
Впр. 1,3 С.99,100 |
Впр. 1 С.100 |
Впр. 5 С.101 написати історію про найкращу подорож, ст. 100 Словникова робота |
||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Речі в подорож. Вживання Модального дієслова «should» |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми Shorts, gloves, boots, a blouse, a hat, a dress, jeans, a skirt, a sweater |
Впр. 3,5 С.103 |
Впр. 1 С.102 |
Впр. 4.5 С.105 |
Впр. 3 С.103 |
Впр. 6,7 вставити заперечення та стверджувальне модальне дієслово С.104 |
||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Документи в дорогу. Вдосконал. Діалог. Мовл. |
Граматична структура місцезнаходження. |
ЛО теми С.105 A travel document, a passport, a return ticket, a token, a bus pass |
Впр. 3 С.106 |
Впр. 1,2 С.105 |
Впр. 4,5 С.107-108 |
Впр. 2 С.105 |
Впр. 6,7 поставити в правильному часі слова С.108 |
||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Подорож потягом. Вдосконал. Навич. читання |
The Present Perfect |
ЛО теми |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2 С.109-110 |
Впр. 2,3 С.109-111 |
Впр. 4 С.110 |
Впр. 5,6 С.111 заповнити пропуски поданими словами |
||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Видатні місця Лондону Вдосконал. Навич. монологіч. Та діалогіч. Мовл. |
The Past Simple |
ЛО теми A bus stop, a notice board, the underground map, a ticket machine |
Впр. 2 С.113 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.3,4,5 С.115 |
Впр. 6 С.114 |
Впр. 5 С.116 поставити в правильному часі слова |
|
|||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Транспорт Британії. Вдосконал. Комунікативних навичок учнів |
The Past Simple |
|
|
Запитання про Британію |
|
|
Дати відповіді на запитання в зошиті, повторити Минулий час |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
56 |
|
Подорож Лондоном. Розвиток діалогічного мовлення |
Спеціальні запитання |
ЛО теми |
|
|
|
|
Повторити спеціальнізапитання та артиклі |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
57 |
|
Урок із домашнього читання TRAVELLING BY AIR
|
|
to book the flight,to miss the flight,crew, suitcase |
|
|
QUESTIONS to the text |
Complete the words or phrases below using the words from the box. off control free card baggage in lounge luggage reclaim locker
|
Знати зміст тексту. ввести нові лексеми в речення |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
58 |
|
Проектна робота. «Моя остання подорож» |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО, визначні місця Великої Британії |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
59 |
|
Повторення та систематизація вивченого за темою: Подорожування |
Впр. 3 ст. 116 написати про подорож свого друга , повторити ЛО ст. 100, 96 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Great Britain. London (Великобританія)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Тема: Великобританія.Введення нових ЛО |
Вміти: пред-ставити та запитати про визначні місця Лондону, розповісти |
Граматична структура місцезнаходження. Вживання артиклів: означеного (a, an) та неозначеного (The) |
ЛО теми С.120 Trafalgar square, Tower Bridge, Buckingham palace, St' Paul's Cathedral, The London Eye, the Globe Theatre, the Big Ben, Madame Tussaunds Museum |
Впр. 2 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
Впр. 2,3 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
Впр. 5 С.121 заповнити пропуски в тексті поданими прикметник при, вивчити нові ЛО ст. 120 |
обговорює переваги екологічних видів транспорту
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.
2. Планує краєзнавчу подорож. |
пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях
2. Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|||||||||||||||||||||
61 |
|
Подорож Лондоном Вдосконал. Навич. роботи з текстом |
The Present Simple |
ЛО теми |
Впр. 5 С.121 |
Впр.4 С.121 |
Впр. 6 С.122 |
Test |
Впр. 7 С.122 описати споруди, використовуючи прикметники |
||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Лондон – столиця Великобританії |
|
|
Впр. 5 С.121 |
Впр. 5 С.121 |
|
|
Скласти кросворд за словом Лондон |
||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Карта Лондону. Вживання Грам. структури “to be going to” |
Грам. структура “to be going to” |
ЛО теми River Thames, The British Museum |
Впр. 4 С. 124-125 |
Впр. 1 С. 123 |
Впр. 5,6 С.125
|
Маршрут |
Впр,7 С. 126 написати за картою, які місця відвідав Пітер |
|
|||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Мандрівка Лондоном |
Грам. структура “to be going to” |
ЛО теми River Thames, The British Museum |
|
|
|
Маршрут |
Скласти маршрут подорожі Лондоном |
||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Історичні міста Лондону. Вживання Загальних та спеціальних запитань |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми Westminster Abbey |
Впр. 1 С. 127 |
Впр. 2 С. 128 |
Впр. 1 С.127
|
Впр. 4 С.129 |
Впр. 5,6 С.129 написати речення за зразком |
||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Відвідування музею . Вдоскона. Монологіч. Мовл. |
The Past Simple, |
ЛО теми. To turn right/ left, to go along, to go round, to go out, on the left/right |
Впр. 4 С. 132 |
Впр. 3 С.131 |
Впр. 1,2 С. 130 |
Впр. 2 С.130 |
Впр.5,6 С.132 поставити слова в Past Simple |
||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Лондонський Тауер. Розвиток навичоу читання та роботи з текстом |
|
|
|
Ст. 128, впр. 2 |
|
|
|
Впр. 4ст. 129 дати відповіді на запитання |
|||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Звички та традиції у Британії. Розвиток навичокаудіювання |
|
|
|
|
Робота на картках |
|
Робота на картках |
Розказати про одну із улюблених британських традицій |
|||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Тур по Лондону. Вдоскона. Навич. діалогічн. Мовл. Та граматичних знань |
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми Regent's Park, Green Park |
Впр. 1,2 C.133-134 |
Впр. 2 С. 134 |
Впр. 3,4 С.134 |
Впр.1 С. 133 |
Підготувати Розповідь про Лондон |
|||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Урок із домашнього читання «Біг Бен» |
щсап |
|
anniversary of the Queen’s Elizabeth |
|
Робота на картках |
|
|
Знати про Біг Бен, намалювати його |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
71 |
|
Повторення та систематизація вивченого за темою: Великобританія |
Впр. 5 ст. 135, заповнити пропуски в діалозі поданими структурами, вивчити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема: Ukraine. Україна. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Тема: Україна. Введення нових ЛО
|
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми Museum/ the Museums of Zoology, a theatre/ the National Opera, a cinema, a square, Kyive |
Впр.2 С.138-139 |
Впр. 5 С.140 |
Впр. 3,4 С.139 |
Впр. 1 С.138 |
Впр. 4,6 С. 139, 140 поставити слова в правильному порядку, вивчити ЛО ст. 139 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.
2. Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
|||||||||||||||||||||
73 |
|
Пам’ятки Києва. Вдоскона. Лексичних знань учнів |
Вміти: представити та запитати про визначні місця Київа, розповісти про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми Independence Square, Pecherska Lavra, The Golden Gate, St. Andrew's Church, Andriyvskiy Uzviz, the Kyiv-Pecherska Lavra, Khreschatyk Street
|
Впр. 3,4 С.142 |
Впр. 1С.140-141 |
Впр. 1,2 С.140-141 |
Впр.,2 С.141 |
Впр. 6 С. 142 написати листа другові за поданим планом про літні канікули Впр. 1 С.143 прочитати текст, дати відповіді на запитання |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
74 |
|
Київ – столиця україни. Вживання часу Past Perfect |
Минулий доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.144 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,4 С.144 |
Test |
Впр. 5 С.145 розкрити дужки і поставити в правильному часі |
|
|
порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|||||||||||||||||||||||
75 |
|
Подорож навколо Києва. Вдоскон. Навичок говоріння |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.146 |
Впр. 4 С.148 |
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.146-147 |
Впр. 5(1,2) С.148 |
Впр. 5 С.148 дати відповіді на запитання до тексту |
|
|
||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Історичні місця Києва Вдосконал. Діалогічно. мовл |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми С.149 A main road, a road sign, a pedestrian crossing, a pavement, the traffic lights, an underground station sign |
Впр. 3,4 С.150 |
|
Впр. 4 С.150 |
Впр. 2 С.149 |
Впр. 5 С.151 написати розповідь про місця Києва Впр. 2 С.152 доповнити речення |
|
|
||||||||||||||||||||||||
77 |
|
Національні символи України. Вживання Future Simple. Вдосконл. Граматичн. Навич. |
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.1,3 С.152-153 |
Впр. 2 С.155 |
Впр. 1 С.152 Впр. 4,5 С.156 |
Впр. 1 С.154 Test |
Впр. 6 С.154 написати про відвідування визначного місця
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
78 |
|
З’ясування напрямків . Вдоскона. Монологічного мовлення |
|
road, a road sign, a pedestrian crossing, a pavement, the traffic lights, an underground station sign |
|
|
|
|
Робота зі словником ст. 149, ввести лексеми в речення , з минулим часом |
|
пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях
. 2 Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
|
|||||||||||||||||||||||
79 |
|
Правила дорожнього руху Вдосконалення граматичних знань учнів |
|
road, a road sign, a pedestrian crossing, a pavement, the traffic lights, an underground station sign ст. 149 |
|
|
Впр.3 ст. 152 |
|
Намалювати свій маршрут додому |
|
|
||||||||||||||||||||||||
80 |
|
У торговому центрі. Вдоскона. Навич. Діалогіч. мовлення |
|
|
|
Впр. 3 ст. 147 |
|
Складання ділогів |
Намалювати дорожні знаки та підписати |
|
|
||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Подорож до Києва Вдосконал. Навич. Усного мовлення та навич. читання |
|
|
|
Впр. 2 ст. 155 |
|
Впр. 3 ст. 155 |
Написати листа про Подорож до Києва |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
82 |
|
Урок повторення граматики. Вдосконал. Граматч. Навич та навич. письма |
Минулий та майбутній неозначений час |
|
|
|
|
|
Повторити Минулий та майбутній неозначений час |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
83 |
|
Урок проектів. «Моя майбутня подорож» |
|
|
|
Завдання в зошиті |
|
Завдання в зошиті |
Повторити ЛО з теми, Модальне дієслово “should |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
84 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу темою : Україна |
Повторити власні назви, та визначні місця України |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Тема: Шкільне життя. Шкільні предмети. Вживання модальних дієс. Вдоскон. Навичок письма |
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми С.160 Mathematics, Ukraine, World Literature, Biology, PE, Music, History, Art, English |
Впр. 3,4 С.161 |
Впр. 1 С.160 |
Впр. 2 С.161 |
Впр. 5 С.162 |
Впр. 6 С.162 заповнити пропуски в тексті поданими словами в таблиці, вивчити Л) ст. 160 |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
|||||||||||||||||||||
86 |
|
Розклад уроків. Вдоскон. Навичок читання |
Дієслово «мати» |
ЛО теми Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday |
Впр. 4,5 С.165-166 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.1,2 С.163-164 |
Впр. 2(2,3) С.164 |
Впр. 5 С.166 доповнити е-меіл |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
87 |
|
Урок географії. Вдосконл. Навич. мовленн. |
|
Граматична стpуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.167 A river, an ocean, the sea, a flag, a lake, a hill, countries, mountains |
Впр. 4 С.169 |
Впр. 2,4 С.168, 169 |
Впр. 4 С.169-170 |
Впр. 5 С.170 |
Впр. 1,2 С.171 поєднати слова з їх значенням, заповнити пропуски в тексті |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
88 |
|
На уроці географії. Вдоскон. Навич. монологічного мовл.
|
|
|
ЛО теми A forest, a valley, a lake, an island, a volcano, landmark |
Впр. 3 С.172 |
Впр.5 С.173 |
Впр. 5 С.172 |
Test |
Впр. 6 С.173 написати розповідь про оди н із континенттів |
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
|||||||||||||||||||||
89 |
|
Урок фізкультури. Вдосконал. Навичок письма та граматичн. Навич. |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.175 |
Впр. 1 С.174 |
Впр. 5 С.177 |
Впр. 4 С.176 |
Впр. 6 С.177 заповнити пропуски в тексті поданими дієсловами |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
||||||||||||||||||||||
90 |
|
Урок фізкультури. Вдоскона. Навичок письма |
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Повторити види спорту, впр. 6 ст. 177 |
|
|
|||||||||||||||||||||||
91 |
|
Урок анг-лійської мови. Вдосконал. Діалогічног. Молвл. |
|
Модальні дієслова |
ЛО теми |
Впр. 4 С.179 |
Впр.2 С.179 |
Впр. 3 С.179 |
Test |
Впр. 3 ст. 179 вібрати правильне модальне дієслово Повторити вивчену лексику |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
92 |
|
Наш урок англійської мови. Вдосконал.дыалог.мовлення та навичок читання |
|
|
|
|
Завдання в зошиті |
|
Завдання в зошиті |
Написати листа другові про урок англ. мови |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
93 |
|
Мій улюблений урок. Вдоскона.монолог. мовлення |
|
|
|
|
Завдання в зошиті |
|
Завдання в зошиті |
Підготувати повідомлення про свій улюблений урок |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
94 |
|
Урок із домашнього читання. «Lilly teaches Jimmy» |
|
|
|
Завдання в зошиті |
|
Завдання в зошиті |
|
Написати правила, про які Лілі говорила Джиммі |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
95 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за темою: Шкільне життя |
Впр. 5 ст. 179, підготувати розповідь про улюблений шкільний предмет, урок |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Контроль аудіювання |
|
Впр. 6 ст. 180, написати, що ти робиш на уроці англ.. мови |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Контроль читання |
|
Ст. 181-183 повторити вживання артиклів підг. до к/р |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
|
Контроль письма |
|
Ст. 186-187 повторити утворення прикметника підг. до к/р |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
Контроль говоріння
|
|
Ст.191 вивчити утворення прислівника, Завдання на картках |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
Повторити Загальні та спеціальні запитання |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
Повторення вивченого матеріалу за семестр |
Повторити Модальне дієслово “should, ввести в речення |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
102 |
|
Повторення вивченого матеріалу за рік |
Повторитичислівники та теперішній простий час |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||