Тема № 1 з блоку: «Калорії»
Мета:
Обладнання: Підручник, робочий зошит, роздатковий матеріал, ноутбук, екран, відеопроектор, презентація.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Т: Good morning, children!
P: Good morning, teacher!
T: Let’s learn a new greeting poem.
Вивчення вірша-привітання.
Учитель читає вірш, який записано на дошці, учні хором повторюють. Потім читають його в парах, і два-три учні – самостійно вголос.
The weather is good,
The morning is bright.
How are you?
I am all right.
I am happy to see you
So shiny today,
And now I can tell
That you are very well.
Т: Today we are going to speak about calories. You will learn some new words and we will find out how many calories we eat every day. We will get to know about organic food and about ecology health foods. We will discuss about a connection between calories and organic food.
Учні ланцюжком дають відповіді на запитання вправи.
Вчитель показує картинки та фото і учні намагаються здогадатися про які продукти харчування йде мова.
Учні приходять до висновку, що термін «organic food» означає екологічно-чисті продукти, які були вирощені на екологічно-чистих землях без використання пестицидів та хімічних добрив.
ІІ. Основна частина уроку
Учні розглядають таблицю, що відображує енергетичну цінність різних продуктів. Учні порівнюють продукти і визначають, який є найбільш калорійним, а який – найменш, відповідаючи на запитання:
What food has the most number of calories?
What food has the less number of calories?
Учні читають, що Рон їсть на сніданок, і підраховують кількість отриманих калорій. Впр.17б ст.54.
Find out how many calories you eat for breakfast, lunch and dinner in one day. Учні складають своє приблизне меню на один день і підраховують, скільки калорій вони дістають. Впр.17с ст.54.
Boys of your age need 2.650 calories per day, girls need 2.150 calories.
Потім за вміщеною інформацією про оптимальну кількість калорій для хлопчиків і дівчаток цього віку вони визначають, чи є їхня дієта енергетично збалансованою.
Do you have enough or too many calories?
Вчитель читає нові слова, а учні хором повторюють їх.
Can we connect all these matters with ecology? How? Why?
Can we grow ecological fruit and vegetables on the polluted ground?
В ході обговорення учні з’ясовують, що екологічне забруднення знижує кількість вітамінів в овочах та фруктах, які так потрібні організму. Також з’ясовують, що неможливо вирощувати екологічно чисті овочі та фрукти на забруднених землях та при забрудненому повітрі.
Учні читають текст вправи 18 з підручника та добирають до виділених слів українські відповідники. Вчитель допомагає здогадатися про значення слів за подібністю звучання у рідній мові з контексту.
Вчитель декламує слова пісні (перший куплет) і виконує відповідні дії, учні разом повторюють за ним.
If you are happy
If you are happy and know it
Clap your hands (учитель і учні двічі плескають в долоні)
If you are happy and know it
Clap your hands (учитель і учні двічі плескають в долоні)
If you are happy and know it
And you really want to show it,
If you are happy and know it
Clap your hands (учитель і учні двічі плескають в долоні)
Потім учитель та учні разом співають перший куплет пісні та виконують відповідні дії.
Учні слухають аудіо текст про магазин екологічно – здорових продуктів харчування.
Ecology Health Foods
Silver Spring native Charles Kim moved his health food and supplement business to this location in 1995 after 10 years on Fenton Street, and the store has been on this corner ever since. The store has a huge selection of herbal remedies and vitamins, and plenty of health food groceries, as well as a basic lunch counter, though there are no tables. There is also a wide range of teas.
Вчитель обговорює текст з учнями. Who moved his health food and supplement business? What food has the store? What kind of products has the store? When does the store work? Would you visit such stores? Why? Why not? What would you buy? Why?
Вчитель показує знак, який зображується на всіх екологічно-чистих продуктах.
Кожен учень повинен записати всі назви харчових продуктів, які він споживав протягом одного дня, а також час споживання і кількість калорій, яку отримав його організм. Розрахункові таблиці обговорюються в групах і з’ясовуються наступні проблеми:
ІІІ. Заключна частина уроку
Today we spoke about ecology, ecological fruit and vegetables. Can you tell me what ecology health foods are? We learned and practiced some new words. Let’s check up how well you remember them. Вчитель каже, що дає речовина нашому тілу, а учні намагаються здогадатися як вона називається:
• … give you energy (carbohydrates);
• … give you energy and help to keep you warm (fats);
• … is very important for your body to work well (fibre);
• … help your body grow (proteins) ;
• … help to keep you healthy (vitamins);
• … are needed for your body (about 20 different ones) (minerals)
- It is important that your food has all of these components and you don’t have to eat too little or too much.
1