Урок у 6 класі на тему "Калорії"

Про матеріал
Перший з трьох уроків блоку: «Здоров’я. Їжа» на тему : «Калорії», який розкриває зміст поняття «якісне життя» як однієї зі складових концепції сталого розвитку.
Перегляд файлу

Урок 36

Тема блоку:  «Здоровя. Їжа»

 

Тема № 1 з блоку: «Калорії»

Мета:

  • ознайомити  з новим лексичним матеріалом теми та навчати використовувати його в усному мовленні;
  • вдосконалювати навички аудіювання та читання;
  • формувати навички вживання ситуативних та тематичних лексичних     одиниць в  граматичних структурах писемного мовлення;
  • практикувати учнів у вирішенні комунікативних проблемних завдань засобами іншомовного спілкування з елементами аналізу та самоаналізу;
  • розвивати увагу, почуття колективізму;
  • формувати культуру здоровя підростаючого покоління на засадах розуміння єдності природи та людини, залежності здоровя людини від стану довкілля;
  • розкрити зміст поняття «якісне життя» як однієї зі складових концепції сталого розвитку;
  • розвивати інформаційну культуру особистості та основ критичного мислення.

       Обладнання: Підручник, робочий зошит, роздатковий матеріал, ноутбук, екран, відеопроектор, презентація.

 

 

 

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  1. Привітання.

Т: Good morning, children!

P: Good morning, teacher!

T: Let’s learn a new greeting poem.

Вивчення вірша-привітання.

Учитель читає вірш, який записано на дошці, учні хором повторюють. Потім читають його в парах, і два-три учні – самостійно вголос.

The weather is good,

The morning is bright.

How are you?

I am all right.

I am happy to see you

So shiny today,

And now I can tell

That you are very well.

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to speak about calories. You will learn some new words and we will find out how many calories we eat every day.  We will get to know about organic food and about ecology health foods. We will discuss about a connection between calories and organic food.

  1. Перевірка домашнього завдання.
  1. Впр.13 ст.52-53

Учні ланцюжком дають відповіді на запитання вправи.

  1. Учні інсценують складений діалог «У ресторані».

 

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вчитель показує картинки та фото і учні намагаються здогадатися про які продукти харчування йде мова.

 

C:\Users\админ\Desktop\блок урок\10647711-icon-apricot-with-the-arrow-by-organic-food-vector-illustration.jpg

 

 

C:\Users\админ\Desktop\блок урок\dirty-dozen.jpg

 

C:\Users\админ\Desktop\блок урок\depositphotos_5337441-Bag-With-Organic-Food.jpg

C:\Users\админ\Desktop\блок урок\untitled.png

 

C:\Users\админ\Desktop\блок урок\orgnicos.jpg

C:\Users\админ\Desktop\блок урок\organic.jpg

Учні приходять до висновку, що термін «organic food» означає екологічно-чисті продукти, які були вирощені на екологічно-чистих землях без використання пестицидів та хімічних добрив.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Розвиток умінь мовлення. Впр.17а ст.54

Учні розглядають таблицю, що відображує енергетичну цінність різних продуктів. Учні порівнюють продукти і визначають, який є найбільш калорійним, а який – найменш, відповідаючи на запитання:

What food has the most number of calories?

What food has the less number of calories?

Учні читають, що Рон  їсть на сніданок, і підраховують кількість отриманих калорій.  Впр.17б ст.54.

 Find out how many calories you eat for breakfast, lunch and dinner in one   day.  Учні складають своє приблизне меню на один день і підраховують, скільки калорій вони дістають. Впр.17с ст.54.

 Boys of your age need 2.650 calories per day, girls need 2.150 calories.

          Потім за вміщеною інформацією про оптимальну кількість калорій для               хлопчиків і дівчаток цього віку вони визначають, чи є їхня дієта енергетично збалансованою.

Do you have enough or too many calories?

  1. Подання нового лексичного матеріалу.

Вчитель читає нові слова, а учні хором повторюють їх.

  • carbohydrates  
  • fats
  • fiber
  • proteins    
  • vitamins 
  • minerals
  1. Подання тексту для читання. Впр.18 ст.54.
  1. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

Can we connect all these matters with ecology? How? Why?

Can we grow ecological fruit and vegetables on the polluted ground?

В ході обговорення учні з’ясовують, що екологічне забруднення знижує кількість вітамінів в овочах та фруктах, які так потрібні організму. Також з’ясовують, що неможливо вирощувати екологічно чисті овочі та фрукти на забруднених землях та при забрудненому повітрі.

  1. Етап читання.

Учні читають текст вправи 18 з підручника та добирають до виділених слів українські відповідники. Вчитель допомагає здогадатися про значення слів за подібністю звучання у рідній мові з контексту.

  1. Фізична та мовленнєва розминка.

Вчитель декламує слова пісні (перший куплет) і виконує відповідні дії, учні разом повторюють за ним.

 

If you are happy

If you are happy and know it

Clap your hands (учитель і учні двічі плескають в долоні)

If you are happy and know it

Clap your hands (учитель і учні двічі плескають в долоні)

If you are happy and know it

And you really want to show it,

If you are happy and know it

Clap your hands (учитель і учні двічі плескають в долоні)

 

Потім учитель та учні разом співають перший куплет пісні та виконують відповідні дії.

 

 

  1. Аудіювання.

Учні слухають аудіо текст про магазин  екологічно – здорових продуктів харчування.

Ecology Health Foods

 Silver Spring native Charles Kim moved his health food and supplement business to this location in 1995 after 10 years on Fenton Street, and the store has been on this corner ever since. The store has a huge selection of herbal remedies and vitamins, and plenty of health food groceries, as well as a basic lunch counter, though there are no tables. There is also a wide range of teas.

  • Hours: Mon - Fri, 8am - 7pm; Sat, 9am - 6pm
  • Handicap Accessible:The entrance is at street level.
  • Founding Date:1985
  • Payments accepted: American Express, Cash, Debit Card, Discover, MasterCard, Visa
  • Products: Supplements, tea, health food, vitamins, herbal remedies
  • Food & dining options: Natural, Organic, Vegan, Vegetarian
  • General services: Take-out
  • ATM: No
  • Parking: On-street: metered, Paid lot
  • Private events: No

Вчитель обговорює текст з учнями.  Who moved his health food and supplement business?   What food has the store?  What kind of products has the store?  When does the store work? Would you visit such stores? Why? Why not?   What would you buy?  Why?

Вчитель показує знак, який зображується на всіх екологічно-чистих продуктах.

C:\Users\админ\Desktop\блок урок\imagesCADC66DB.jpg

 

  1. Письмо. Впр.20 ст.56

Кожен учень повинен записати всі назви харчових продуктів, які він споживав протягом  одного дня, а також час споживання і кількість калорій, яку отримав його організм. Розрахункові таблиці обговорюються в групах і зясовуються наступні проблеми:

  • Who had the healthiest meals?
  • Do you think your everyday meals are enough to keep your body fit and healthy?
  • What is the proportion between the tasty food and healthy food?

 

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання.
  1. Впр.14 ст.53 письмово.
  2. Скласти  асортимент магазину екологічно-чистих продуктів.
  3. Придумати та намалювати знак, який би зображали на екологічно-чистих продуктах та прокоментувати його.
  1. Підведення підсумків уроку.

Today we spoke about ecology, ecological fruit and vegetables. Can you tell me what ecology health foods are? We learned and practiced some new words. Let’s check up how well you remember them. Вчитель каже, що дає речовина нашому тілу, а учні намагаються здогадатися як вона називається:

          give you energy (carbohydrates);

          give you energy and help to keep you warm (fats);

          • … is very important for your body to work well (fibre);

          • … help your body grow (proteins) ;

          • … help to keep you healthy (vitamins);

          • … are needed for your body (about 20 different ones) (minerals)

          -   It is important that your food has all of these components and you don’t have to eat too little or too much.

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Krokhmal Lyubov
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку