Урок у 6 класі на тему: "Здоровий спосіб життя"

Про матеріал
Другий з трьох уроків блоку: «Здоров’я. Їжа» на тему : «Здоровий спосіб життя», який виховує соціально-активну особистость, адаптовану до динаміки сучасного життя.
Перегляд файлу

 

Урок 37

 

Тема блоку:  «Здоровя. Їжа»

 

Тема № 2 з блоку: «Здоровий спосіб життя»

Мета:

  • вдосконалювати  навички  усного мовлення  з опорою на лексико-граматичні  структури;
  • сприяти розвитку самостійного та критичного мислення;
  • прищеплювати естетичні смаки та повагу до фізичної культури і спорту, здорового  способу життя;
  • навчити правильно вживати модальні дієслова  should\would в усному та писемному   мовленні;       
  •  виховувати соціально-активну особистость, адаптовану до динаміки сучасного життя;
  • виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю як складових екологічної освіти для сталого розвитку.

 

       Обладнання: Підручник, робочий зошит, роздатковий матеріал, ноутбук, екран, відеопроектор, презентація.

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  1. Привітання.

Т: Good morning, children!

P: Good morning, teacher!

Т:  How are you today?

P:  We are fine, thank you.

Учні хором повторюють вірш-привітання за вчителем:

 

The weather is good,

The morning is bright.

How are you?

I am all right.

I am happy to see you

So shiny today,

And now I can tell

That you are very well.

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we’ll continue speaking about our health. We will discuss the things that ruin our health and the ways to stay healthy.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра  «Make up sentences»

Учні працюють в парах. Вони отримують картки, де написані слова, з яких потрібно скласти речення. Перемагає пара, яка швидше за інші правильно виконає завдання. Один з учнів читає складені речення, інші перевіряють.

 

  1. to/should/bed/early/You/go/.
  2. eat/fruit/Do/you/and/fresh/vegetables/?
  3. strong/Exercises/body/your/keep/.
  4. care/you/your/take/Do/health/of/
  5. full/Healthy/are/energy/people/of/.
  6. health/an/environment/on/influence/has/.

 

 

  1. Перевірка домашнього завдання.
  1. Впр.14 ст.53. Учні ланцюжком читають діалог та перекладають його.
  2. Два-три учні читають складений асортимент магазину екологічно-чистих продуктів, інші доповнюють його.
  3. Учні показують та коментують свої малюнки-знаки, які б вони зображали на екологічно-чистих продуктах.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Подання тексту для читання. Впр.21 ст.56.
  1. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

What does it mean to be fit?  What do we need to be fit?

Вчитель запитує в учнів, що означає, на їхню думку, вираз «бути здоровою людиною». Що потрібно для того, щоб бути здоровим?

  1. Етап читання.

Учні читають текст вправи 21 з підручника та знаходять в ньому відповіді на запитання.

  1. Розвиток умінь діалогічного мовлення.
  1. Робота в групах. Впр.22 ст.56.

 Вчитель організовує обговорення правил особистої гігієни у невеликих групах по 3-4 особи. Представник кожної групи іде до іншої групи, і учні порівнюють результати обговорення. Вони мають аргументувати свою точку зору.

 

            How often should you  :           - change your underwear?

                                                              -  change your socks (tights)?

                                                              -  change your jeans (trousers, skirt)?

                                                              -  change your blouse (shirt)?

 

           How often should you  :            - wash your hands?

                                                             -  wash your face and body?

                                                             - wash your hair?

                                                             - brush your teeth?

    Представники повертаються до своїх груп і доповідають про результати   роботи інших груп. У разі потреби група коригує свої висновки.

  1. Робота в парах. Впр.23 ст.56.

Фонетичне опрацювання нової лексики. Учні повторюють за вчителем нові лексичні одиниці теми:

                                step on        press ups        touch your toes

                               step off        sit- ups           stay in this position

Учні в парах виконують завдання вправи та відповідають на запитання:

                 Are you fit? How fit do you think you are? How do you think you can do in these tests?

 

  1. Бесіда з учнями.

Вчитель організовує обговорення з усім класом.

Why do we need to keep our body clean?

What happen if we don’t follow rules of personal hygiene?

  1. Фізична та мовленнєва розминка.

Вивчення другого куплету пісні «If you are happy».

Вчитеть декламує слова пісні (другий куплет) і виконує відповідні дії, учні разом повторюють за ним.

 

If you are happy and you know it

Stamp your feet (учитель і учні двічі тупають ногами)

If you are happy and you know it

Stamp your feet (учитель і учні двічі тупають ногами)

If you are happy and you know it

And you are really want to show it,

If you are happy and you know it

Stamp your feet (учитель і учні двічі тупають ногами)

Потім учитель та учні разом співають два куплети та виконують відповідні дії.

  1.   Письмо . Текст «Чорнобильська катастрофа».

Учні отримують картки для самостійної роботи.  Їх завдання – доповнити у картці речення словами. Час виконання – 5-7хвилин. Потім учні обмінюються картками. Один з учнів читає доповнені речення, інші перевіряють роботу сусіда по парті.  Вчитель стежить за правильністю виконання завдання й вибірково перевіряє три-чотири картки.

The Chernobyl Accident

The Chernobyl station is situated at the settlement of  Pripyat, Ukraine, 18 km northwest of the ________ of Chernobyl, 16 km from the border of Ukraine and ________, and about 110 km north of Kiev, the ________ of Ukraine.

The station consisted of ________ reactors.

The Chernobyl accident riveted international attention. Around the ________, people ________ the story and were profoundly affected.

The Chernobyl accident ________  clearly a major disaster in human history.

On Saturday, April 26, 1986, at 1:23:58 a.m. local time, the ________ reactor of the Chernobyl power plant ________ as Chernobyl-4 suffered a catastrophic steam explosion.

Large areas of  _________, Belarus, and ________ were badly contaminated, resulting in the evacuation and resettlement of ________ than 300,000 ________. About 60% of the radioactive fallout landed in the neighbour ________ Belarus.

The Chernobyl Accident

The Chernobyl station is situated at the settlement of Pripyat, Ukraine, 18 km northwest of the city of Chernobyl, 16 km from the border of Ukraine and Belarus, and about 110 km north of Kiev, the capital of Ukraine.

The station consisted of four reactors.

The Chernobyl accident riveted international attention. Around the world, people read the story and were profoundly affected.

On Saturday, April 26, 1986, at 1:23:58 a.m. local time, the fourth reactor of the Chernobyl power plant known as Chernobyl-4 suffered a catastrophic steam explosion.

Large areas of Ukraine, Belarus, and Russia were badly contaminated, resulting in the evacuation and resettlement of more than 300,000 people. About 60% of the radioactive fallout landed in the neighbour republic Belarus.

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання.
  1. Впр.23 ст.56-57, виконати фізичні вправи, які запропоновані в вправі та визначити свою фізичну форму.
  2. Впр.24 ст.58, читати, перекладати та добрати до виділених слів українські еквіваленти.
  3. Підготувати розповідь про Чорнобильську катастрофу, спираючись на отриману для самостійної роботи картку.
  1. Підведення підсумків уроку.

Today we read the text about the Chernobyl Accident. What did you get know new about it?  We spoke about the importance to stay healthy and the ways to be healthy. What do you do to stay healthy?  Do you go in for sport?  Do you take care of your body?  How?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Krokhmal Lyubov
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку