календарно-тематичне планування для 6 класу з фізичної культури. Навчальна програма сформована на державному рівні, і є однаковою для всіх загальноосвітніх навчальних закладів.
6-й клас (І семестр)
Легка атлетика |
|||
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
1 |
1.Ознайомити учнів із змістом нової програми : вибір модулів навчання. 2.Правила безпеки на уроках л/атлетики. 3. Стройові вправи: повторити виконання команд:»Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»., повороти на місці. 4.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. 5. Повторити низький старт; стартовий розбіг 4х10-15м. 6. Гра «Стартують звірята». 7. Домашнє завдання: низький старт. |
|
|
2 |
1.Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3. Повторний біг 4х30м(хл), 3х30м (дівч).- акцентувати увагу на техніку бігу по прямій, роботу рук і ніг. 4. Повторити стрибок у довжину сп. « зігнувши ноги». - політ і приземлення. 5.Повільний біг з рівномірною швидкістю500м (хл), 30м (дівч). 6.Домашнє завдання:,біг на місці біля опори в упорі стоячи. |
|
|
3 |
1.Теоретичні відомості: рухові якості , які розвиваються засобами л/атлетики. 2. .ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3.Повторний біг 3х60м (хл), 2х60 (дівч).- звернути увагу на техніку фінішування. 4. Стрибок у довжину з розбігу – розмітка довжини розбігу( розбіг і відштовхування. 5 . Розучити метання м’ячика з 3-х кроків розбігу. 6. Гра «до своїх прапорців». 7. Домашнє завдання:.імітація метання з 3-х кроків. |
|
|
4. |
1. Теоретичні відомості: шкідливі звички та їх вплив на здоров’я людини. 2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3. Біг з ходу( біг по дистанції, фінішування)звернути увагу на роботу рук і ніг. 4. Вдосконалення техніки стрибка у довжину сп. «зігнувши ноги». 5. Метання м’ячика з 3-х кроків - звернути увагу на техніку виконання метання. 6. Домашнє завдання: біг з високим підніманням колін. |
|
|
5. |
1. Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку в підлітковому віці. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. Біг 30, 60м – техніка бігу по дистанції і фінішування. 4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «зігнувши ноги» - підготовка до виконання на техніку (на оцінку) 5. Метання м’ячика з 3-х кроків – акцент на виконання перехресного кроку і фінальне зусилля.. 6. Домашнє завдання:діставання колінами грудей в стрибку на місці |
|
|
6. |
1. Теоретичні відомості: засоби розвитку швидкості і витривалості. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. Повторний біг 3х30м, 2х60м, 4. Стрибок у довжину з розбігу 5. Метання м’ячика з трьох кроків на дальність .- підготовка до виконання на оцінку.9техніка виконання). 6. Домашнє завдання: метання в ціль з відстані 15м. |
|
|
7. |
1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. .Метання м’ячика з трьох кроків 4. Біг 30, 60м з рівномірною швидкістю. 5. Стрибок у довжину на дальність. 6. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення. |
|
|
8. |
1.Теоретичні відомості з л/атлетики: правила безпеки; профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; пробігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Повторити низький і високий старт: стартове прискорення 3х15м. 4. Стрибок у висоту сп. «переступання». - імітація стрибка на місці переступанням. - те саме з 2-3 кроків; - стрибок через планку з 3 – 5 кроків розбігу( планка похила, висота 60см.) з правої і лівої сторони. 5. Гра «Виклик номерів». 6. Домашнє завдання:біг на місці біля опори.(3х10с) |
|
|
9 |
1.Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця; естафети, рухливі ігри. 3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (біг поди станції). 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( перехід через планку, приземлення). 5. Повторити метання м’ячика з місця і розбігу з 3-х кроків. Метання в горизонтальну ціль з 10-15м. 6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку на одній нозі(почергово).
|
|
|
10 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань з стрибків у висоту. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (фінішування). 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( розбіг і відштовхування). 5. Метання м’ячика в горизонтальну ціль з 10-15м. 6. Домашнє завдання: метання у горизонтальну ціль з 10м(дівч) 15м (хл).
|
|
|
11 |
1. Теоретичні відомості:правила змагань з метання. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри. 3. Повторний біг 2х60м – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» (розмітка розбігу ). 5. Метання м’ячика у вертикальну ціль. 6. . Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль.
|
|
|
12 |
1.Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку у підлітковому віці. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Біг 60м –складання навчального нормативу. 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» - підготовка до складання навчального нормативу. 5. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку. 6. Біг в повільному темпі 800м(хл), 500м(дівч).з рівномірною швидкістю. |
|
|
13 |
1.Теоретичні відомості:правила змагань з бігу на довгі дистанції 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри. 3. Стрибок у довжину з місця - складання навчального нормативу. 4.Стрибок у висоту на результат. 5. Біг з рівномірною швидкістю 1000м(хл),800м(дівч) - підготовка до складання навчального нормативу. 6. Домашнє завдання: біг в повільному темпі до 5хв. |
|
|
14. |
1.Теоретичні відомості:самоконтроль за станом здоров'я. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Біг на витривалість без врахування часу 4. Стрибок у довжину з місці на результат. 5.Ігри за вибором дітей. 6.Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
|
15. |
1. Теоретичні відомості з футболу: правила безпеки на уроках; правила гри. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересувань: біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. 3. Повторити удари по м’ячу внутрішньою і зовнішньою стороною підйому на місці. 4. Закріпити ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі. 5. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи. 6. Домашнє завдання: зупинка внутрішньою стороною стопи. |
|
|
Футбол |
|||
16 |
1.. Теоретичні відомості з футболу:видатні футболісти України. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересувань: біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. 3. Удари по м’ячу ,що котиться зовнішньою стороною підйому-розучування. 4. Вдосконалення техніки ведення м’яча внутрішньою стороною підйому по прямій і з обведенням перешкод. 5. Закріпити зупинку м’яча внутрішньою стороною підйому, стопи. 6. Домашнє завдання:удар по м’ячу,що котиться зовнішньою стороною підйому. |
|
|
17 |
1.Теоретичні відомості з футболу:профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. 3. Повторити удари по м’ячу що котиться зовнішньою стороною підйому на точність. 4.Ведення м’яча з обведенням перешкод, із зміною напрямку руху і швидкості. 5. Вкидання м’яча з-за бокової лінії з різних вихідних положень. 6. Жонглювання м’ячем. 7. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
|
18 |
1.Теоретичні відомості з футболу:історія виникнення футболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг правим , лівим боком, спиною вперед, поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. 3. Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. 4. Повторити удар по м’ячу серединою лоба. 5.Жонглювання м’ячем. (закріплення) 6 . Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. ( 10-15 раз) |
|
|
19 |
1.Теоретичні відомості з футболу:Олімпійські ігри у стародавній Греції. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. 3. Удари по м’ячу на точність з відстані 7м. вивченими способами. 4. Повторити вкидання м’яча з різних вихідних положень. 5. Закріпити удар по м’ячу серединою лоба. 6.Навчити відбирати м’яч у широкому випаді. 7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі. |
|
|
20 |
1. Теоретичні відомості з футболу: гігієна футболіста . 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. 3. Розучити обманні рухи (фінти) – «ударом», «зупинкою». 4. Удари по м’ячу головою в стрибку. 5. Ведення м’яча із зміною напрямку і швидкості руху. 6. Домашнє завдання:обманні рухи «ударом ногою», зупинкою. |
|
|
21 |
1 Теоретичні відомості з футболу:способи самоконтролю під час занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів. 3. Удари по воротах на точність вивченими способами з 7м.- підготовка до складання навчального нормативу. 4.Закріплення виконання обманних рухів . 5. Вкидання м’яча з-за бокової лінії на дальність і точність. 6. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
|
22 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів. 2. Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами у гандбольні або вказану половину футбольних воріт з 7м. - складання навчального нормативу. 3. Повторити ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах. 4. Навчальна двостороння гра. 5. Домашнє завдання. Удари на точність. |
|
|
23 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів. 2. Удари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами у гандбольні або вказану половину футбольних воріт з 7м. 3.Обманні рухи «ударом», «зупинкою», «відходом». 4.Удар головою в стрибку на точність і дальність. 5. Навчальна двостороння гра. 6. Домашнє завдання.:фізичне самовдосконалення. |
|
|
24 |
1.Теоретичні відомості: видатні футболісти України. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удар зовнішньою стороною підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. 4. Ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість. 5. Жонглювання м’ячем. 6. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. |
|
|
25 |
1.Теоретичні відомості: способи самоконтролю під час занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удар внутрішньою стороною підйому по м’ячу, що летить. Зупинка м’яча грудьми. 4. Ведення м’яча по прямій з наступним ударом по воротах. 5. Жонглювання м’яча. 6. Домашнє завдання: Удар по м’ячу, що летить. |
|
|
26 |
1. Теоретичні відомості:удари по м’ячу на точність з відстані 7м. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удари по м’ячу на точність з відстані 7м вивченими способами. 4.Ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах. 5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність. 6. Домашнє завдання: вкидання м’яча на дальність. |
|
|
27 |
1.Теоретичні відомості:режим харчування. 2. РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому м’ячу. 4.Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через м’яч». 5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність. 6. . Домашнє завдання: обманні рухи. |
|
|
28 |
1.Теоретичні відомості: вплив вправ ранкової гімнастики на організм школяра. 2.З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 3. Передача м’яча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м. – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Удари по м’ячу серединою лоба з місця і в стрибку. 5. Обманні рухи: «відходом», «зупинкою», «випадом». 6. Навчальна гра. |
|
|
29 |
1. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба - прискорення», прискорення 4х15м. з різних вихідних положень; імітація прийомів гри з швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку; рухливі ігри, естафети. 2. Передачі м’яча на точність з місця вивченими способами. 3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах. 4. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті. 5. Домашнє завдання: удари на точність. |
|
|
Баскетбол |
|||
30 |
1.Теоретичні відомості: повторити правила змагань з б/б, правила безпеки на уроках. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3.Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах). 4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею. 5. Кидок м’яча однією рукою зверху(хл), двома руками від голови(дівч) з місця з боку від щита і після ведення з подвійного кроку. 6.Домашнє завдання: вистрибування з присіду (4х10стр.) |
|
|
31 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах), двома руками від грудей. 4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступним кидком в корзину з подвійного кроку. 5. Штрафні кидки.(двома руками від грудей, однією і двома руками зверху від голови). 6.Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів. |
|
|
32 |
1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. 4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. 5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах. |
|
|
33 |
1. Теоретичні відомості: вплив шкідливих звичок на здоров'я підлітка. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча. 4 . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. 5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 6. Штрафні кидки вивченими способами. 7.Домашнє завдання: присідання на одній нозі (3х10 на кожній нозі з інтервалом відпочинку30сек.) |
|
|
34 |
1.Теоретичні відомості: Правила змагань:правило 3, 5, 10, 24сек. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча. .4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 5. . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Штрафні кидки вивченими способами . 6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі лежачи. (4х до відказу)
|
|
|
35 |
1.Теоретичні відомості: Правила змагань: технічні помилки гравців і покарання. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. . Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах) на відстані 4м.- підготовка до складання навчального нормативу. 4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. (3х30с) |
|
|
36 |
1.Теоретичні відомості: командні і персональні фоли. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м.- складання навчального нормативу. 4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: стрибки у довжину з місця. |
|
|
37 |
1.Теоретичні відомості: жести суддів. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі; естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м. 4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча в стіну. |
|
|
38 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: Багатоскоки (12 стрибків). |
|
|
39 |
1.Теоретичні відомості: історія розвитку баскетболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Навчити виконувати кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку з місця.. 4 Повторити ведення м’яча правою і лівою рукою почергово в ходьбі та бігу з наступною передачею партнеру. 5. Передача м’яча двома руками від грудей і однією рукою від плеча в парах і трійках в русі. 6. Домашнє завдання:діставання в стрибку різних предметів однією і двома руками. |
|
|
40 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4.Закріпити кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі (3х10 разів на кожній нозі). |
|
|
41 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот . .2. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку . 3.Ведення м’яча правою і лівою рукою поперемінно в бігу та ходьбі з наступною передачею на оцінку без зорового контролю. 4. Штрафні кидки на результат. 5.Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (15р –хл, 8разів – дівч) |
|
|
42 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: Діставання в стрибку різних предметів. |
|
|
43 |
1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. 4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. 5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах. |
|
|
44 |
1. Теоретичні відомості: шкідливі звички, їх вплив на організм підлітка. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3.Закріпити кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку в русі; після ведення з подвійного кроку. 4. Повторити передачу м’яча вивченими способами на місці і в русі. 5. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею без зорового контролю. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання:стрибки через скакалку. |
|
|
45 |
1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;. «ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку – складання навчального нормативу. 4.Передача м’яча вивченими способами в парах трійках на місці і з просуванням вперед. 5.Ведення м’яча без зорового контролю правою і лівою рукою з наступною передачею з опором. 6. .. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання:піднімання тулуба.( 1хв) |
|
|
46 |
1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот . .2. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку . 3.Ведення м’яча правою і лівою рукою поперемінно в бігу та ходьбі з наступною передачею на оцінку без зорового контролю. 4. Штрафні кидки на результат. 5.Домашнє завдання: Штрафні кидки |
|
|
47 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі |
|
|
48 |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
|
1