Календарне планування 6 клас Ісеместр

Про матеріал

календарно-тематичне планування для 6 класу з фізичної культури. Навчальна програма сформована на державному рівні, і є однаковою для всіх загальноосвітніх навчальних закладів.

Перегляд файлу

6-й клас (І семестр)

 

Легка атлетика

п/п

Зміст уроку

Дата

Примітка

1

1.Ознайомити учнів із змістом нової програми : вибір модулів навчання.

2.Правила безпеки на уроках л/атлетики.

3. Стройові вправи: повторити виконання команд:»Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»., повороти на місці.

4.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

5.  Повторити низький старт; стартовий розбіг 4х10-15м.

6.  Гра «Стартують звірята».

7. Домашнє завдання: низький старт.

 

 

2

1.Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3. Повторний біг 4х30м(хл), 3х30м (дівч).- акцентувати увагу на техніку бігу по прямій, роботу рук і ніг.

4. Повторити стрибок у довжину сп. « зігнувши ноги». - політ і приземлення.

5.Повільний біг з рівномірною швидкістю500м (хл), 30м (дівч).

6.Домашнє завдання:,біг на місці біля опори в упорі стоячи. 

 

 

3

1.Теоретичні відомості: рухові якості , які розвиваються засобами л/атлетики.

2. .ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3.Повторний біг 3х60м (хл), 2х60 (дівч).- звернути увагу на техніку фінішування.

4. Стрибок у довжину з розбігу – розмітка довжини розбігу( розбіг і відштовхування.

5 . Розучити метання м’ячика з 3-х кроків розбігу.

6. Гра «до своїх прапорців».

7. Домашнє завдання:.імітація метання з  3-х кроків.

 

 

4.

1. Теоретичні відомості: шкідливі звички та їх вплив на здоровя людини.

2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3. Біг з ходу( біг по дистанції, фінішування)звернути увагу на роботу рук і ніг.

4. Вдосконалення техніки стрибка у довжину сп. «зігнувши ноги».

5. Метання м’ячика з 3-х кроків - звернути увагу на техніку виконання метання.

6. Домашнє завдання: біг з високим підніманням колін.

 

 

5.

1. Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку в підлітковому віці.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. Біг 30, 60м  – техніка бігу по дистанції і фінішування.

4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «зігнувши ноги» - підготовка до виконання на техніку (на оцінку)

5. Метання м’ячика з 3-х кроків – акцент на виконання перехресного кроку і фінальне зусилля..

6. Домашнє завдання:діставання колінами грудей в стрибку на місці

 

 

6.

1. Теоретичні відомості: засоби розвитку швидкості і витривалості.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. Повторний біг 3х30м, 2х60м,

4. Стрибок у довжину з  розбігу

5. Метання м’ячика з трьох кроків на дальність .- підготовка до виконання на оцінку.9техніка виконання).

6. Домашнє завдання: метання в ціль з відстані 15м.

 

 

7.

1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. .Метання м’ячика з трьох кроків

4. Біг 30, 60м з рівномірною швидкістю.

5. Стрибок у довжину на дальність.

6. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення.

 

 

8.

1.Теоретичні відомості з л/атлетики: правила безпеки; профілактика травматизму.

2.  ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; пробігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Повторити низький і високий старт: стартове прискорення 3х15м.

4. Стрибок у висоту сп. «переступання».

     - імітація стрибка на місці переступанням.

     - те саме з 2-3 кроків;

     - стрибок через планку з 3 – 5 кроків розбігу( планка похила, висота 60см.)   з правої і лівої сторони.

5. Гра «Виклик номерів».

6. Домашнє завдання:біг на місці біля опори.(3х10с)

 

 

9

1.Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця; естафети, рухливі ігри.

3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (біг поди станції).

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( перехід через планку, приземлення).

5. Повторити метання м’ячика з місця і розбігу з 3-х кроків. Метання в горизонтальну ціль з 10-15м.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку на одній нозі(почергово).

 

 

 

10

1.Теоретичні відомості:правила змагань з стрибків у висоту.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (фінішування).

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( розбіг і відштовхування).

5. Метання м’ячика в горизонтальну ціль з 10-15м.

6. Домашнє завдання: метання у горизонтальну ціль з 10м(дівч) 15м (хл).

 

 

 

11

1. Теоретичні відомості:правила змагань з метання.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри.

3. Повторний біг 2х60м – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» (розмітка  розбігу ).

5. Метання мячика у вертикальну ціль.

6. . Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль.

 

 

 

12

1.Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку у підлітковому віці.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Біг 60м –складання навчального нормативу.

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» - підготовка до складання навчального нормативу.

5. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку.

6. Біг в повільному темпі 800м(хл), 500м(дівч).з рівномірною швидкістю.

 

 

13

1.Теоретичні відомості:правила змагань з бігу на довгі дистанції

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри.

3. Стрибок у довжину з місця - складання навчального нормативу.

4.Стрибок у висоту на результат.

5. Біг з рівномірною швидкістю 1000м(хл),800м(дівч) - підготовка до складання навчального нормативу.

6. Домашнє завдання: біг в повільному темпі до 5хв.

 

 

14.

1.Теоретичні відомості:самоконтроль за станом здоров'я.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Біг на витривалість без врахування часу

4. Стрибок у довжину з місці на результат.

5.Ігри за вибором дітей.

6.Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

 

 

15.

1. Теоретичні відомості з футболу: правила безпеки на уроках; правила гри.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересувань: біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м.

3. Повторити удари по мячу внутрішньою і зовнішньою стороною підйому на місці.

4. Закріпити ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі.

5. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи.

6. Домашнє завдання: зупинка внутрішньою стороною стопи.

 

 

               Футбол

16

1.. Теоретичні відомості з футболу:видатні футболісти України.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для закріплення техніки пересувань: біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м.

3. Удари по мячу ,що котиться зовнішньою стороною підйому-розучування.

4. Вдосконалення техніки ведення м’яча внутрішньою стороною підйому по прямій і з обведенням перешкод.

5. Закріпити зупинку м’яча внутрішньою стороною підйому, стопи.

6. Домашнє завдання:удар по мячу,що котиться зовнішньою стороною підйому.

 

 

17

1.Теоретичні відомості з футболу:профілактика травматизму.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м.

3. Повторити удари по мячу що котиться зовнішньою стороною підйому на точність.

4.Ведення м’яча з обведенням перешкод, із зміною напрямку руху і швидкості.

5. Вкидання м’яча з-за бокової лінії з різних вихідних положень.

6. Жонглювання м’ячем.

7. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем.

 

 

18

1.Теоретичні відомості з футболу:історія виникнення футболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами різними способами., біг правим , лівим боком, спиною вперед, поєднання «біг-ходьба-біг», прискорення 4х15м.

3. Удари по нерухомому мячу на точність вивченими способами.

4. Повторити удар по мячу серединою лоба.

5.Жонглювання м’ячем. (закріплення)

6 . Домашнє завдання: жонглювання м’ячем. ( 10-15 раз)

 

 

19

1.Теоретичні відомості з футболу:Олімпійські ігри у стародавній Греції.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності.

3. Удари по мячу на точність з відстані 7м. вивченими способами.

4. Повторити вкидання м’яча з різних вихідних положень.

5. Закріпити удар по мячу серединою лоба.

6.Навчити відбирати м’яч у широкому випаді.

7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі.

 

 

20

1. Теоретичні відомості з футболу: гігієна футболіста .

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності.

3. Розучити обманні рухи (фінти) – «ударом», «зупинкою».

4. Удари по мячу головою  в стрибку.

5. Ведення м’яча із зміною напрямку і швидкості руху.

6. Домашнє завдання:обманні рухи «ударом ногою», зупинкою.

 

 

21

1 Теоретичні відомості з футболу:способи самоконтролю під час занять.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів.

3. Удари по воротах на точність вивченими способами з 7м.- підготовка до складання навчального нормативу.

4.Закріплення виконання обманних рухів .

5. Вкидання м’яча з-за бокової лінії на дальність і точність.

6. Домашнє завдання: жонглювання мячем.

 

 

22

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів.

2. Удари по нерухомому мячу на точність вивченими способами у гандбольні або вказану половину футбольних воріт з 7м. - складання навчального нормативу.

3.  Повторити ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах.

4. Навчальна двостороння гра.

5. Домашнє завдання. Удари на точність.

 

 

23

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності, координації рухів.

2. Удари по нерухомому мячу на точність вивченими способами у гандбольні або вказану половину футбольних воріт з 7м.

3.Обманні рухи «ударом», «зупинкою», «відходом».

4.Удар головою в стрибку на точність і дальність.

5. Навчальна двостороння гра.

6. Домашнє завдання.:фізичне самовдосконалення.

 

 

24

1.Теоретичні відомості: видатні футболісти України.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удар зовнішньою стороною підйому по мячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи.

4. Ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість.

5. Жонглювання м’ячем.

6. Домашнє завдання: жонглювання м’ячем.

 

 

25

1.Теоретичні відомості: способи самоконтролю під час занять.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удар  внутрішньою стороною підйому по мячу, що летить. Зупинка м’яча  грудьми.

4. Ведення м’яча по прямій з наступним ударом по воротах.

5. Жонглювання м’яча.

6. Домашнє завдання: Удар по мячу, що летить.

 

 

26

1. Теоретичні відомості:удари по мячу на точність з відстані 7м.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удари по мячу на точність з відстані 7м вивченими способами.

4.Ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах.

5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

6. Домашнє завдання: вкидання м’яча на дальність.

 

 

27

1.Теоретичні відомості:режим харчування.

2. РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Удари на точність вивченими способами з відстані 7м. з місця по нерухомому мячу.

4.Обманні рухи: «ударом ногою», «перенесенням ноги через мяч».

5. Вкидання м’яча з різних вихідних положень на дальність і точність.

6. . Домашнє завдання: обманні рухи.

 

 

28

1.Теоретичні відомості: вплив вправ ранкової гімнастики на організм школяра.

2.З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба-біг»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

3. Передача мяча з місця на точність одним із вивчених способів з відстані 7м. – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Удари по мячу серединою лоба з місця і в стрибку.

5. Обманні рухи: «відходом», «зупинкою», «випадом».

6. Навчальна гра.

 

 

29

1. З РВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів під час

пересування: човниковий біг 4х9м, біг з раптовою зупинкою і поворотами

 різними способами., біг «змійкою», поєднання «біг-ходьба - прискорення»,

прискорення 4х15м. з різних вихідних положень;  імітація прийомів гри з

 швидким виконанням рухів; стрибки з імітацією удару головою в стрибку;

рухливі ігри, естафети.

2. Передачі  мяча на точність з місця вивченими способами.

3. Ведення м’яча з наступним ударом по воротах.

4. Індивідуальні і групові дії в нападі і захисті.

5. Домашнє завдання: удари на точність.

 

 

 

 

 

 

 

 

             Баскетбол

30

1.Теоретичні відомості: повторити правила змагань з б/б, правила безпеки на уроках.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3.Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах).

4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею.

5. Кидок м’яча однією рукою зверху(хл), двома руками від голови(дівч) з місця з боку від щита і після ведення з подвійного кроку.

6.Домашнє завдання: вистрибування з присіду (4х10стр.)

 

 

31

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах), двома руками від грудей.

4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступним кидком в корзину з подвійного кроку.

5. Штрафні кидки.(двома руками від грудей, однією і двома руками зверху від голови).

6.Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів.

 

 

32

1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча.

4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху.

5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах.

 

 

33

1. Теоретичні відомості: вплив шкідливих звичок на здоров'я підлітка.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча.

4 . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху.

5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

6. Штрафні кидки вивченими способами.

7.Домашнє завдання: присідання  на одній нозі (3х10 на кожній нозі з інтервалом відпочинку30сек.)

 

 

34

1.Теоретичні відомості: Правила змагань:правило 3, 5, 10, 24сек.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча.

.4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

5. . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Штрафні кидки вивченими способами .

6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі лежачи. (4х до відказу)

 

 

 

 

35

1.Теоретичні відомості: Правила змагань: технічні помилки гравців і покарання.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. . Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах) на відстані 4м.- підготовка до складання навчального нормативу.

4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. (3х30с)

 

 

36

1.Теоретичні відомості: командні і персональні фоли.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м.- складання навчального нормативу.

4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: стрибки у довжину з місця.

 

 

37

1.Теоретичні відомості: жести суддів.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі; естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м.

4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча в стіну.

 

 

38

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: Багатоскоки  (12 стрибків).

 

 

39

1.Теоретичні відомості: історія розвитку баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Навчити виконувати кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку з місця..

4 Повторити ведення м’яча правою і лівою рукою почергово в ходьбі та бігу з  наступною передачею партнеру.

5. Передача м’яча двома руками від грудей і однією рукою від плеча в парах і трійках в русі.

6. Домашнє завдання:діставання в стрибку різних предметів однією і двома руками.

 

 

40

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4.Закріпити кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі (3х10 разів на кожній нозі).

 

 

41

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот .

.2. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку .

3.Ведення м’яча правою і лівою рукою поперемінно  в бігу та ходьбі з наступною передачею на оцінку без зорового контролю.

4. Штрафні кидки на результат.

5.Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі. (15р –хл, 8разів – дівч)

 

 

42

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: Діставання в стрибку різних предметів.

 

 

43

1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча.

4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху.

5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах.

 

 

44

1. Теоретичні відомості: шкідливі звички, їх вплив на організм підлітка.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3.Закріпити кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку в русі; після ведення з подвійного кроку.

4. Повторити передачу мяча вивченими способами на місці і в русі.

5. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею без зорового контролю.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання:стрибки через скакалку.

 

 

45

1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;. «ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку – складання навчального нормативу.

4.Передача м’яча вивченими способами в парах трійках на місці і з просуванням вперед.

5.Ведення м’яча без зорового контролю правою і лівою рукою з наступною передачею з опором.

6. .. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання:піднімання тулуба.( 1хв)

 

 

46

1. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот .

.2. Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку .

3.Ведення м’яча правою і лівою рукою поперемінно  в бігу та ходьбі з наступною передачею на оцінку без зорового контролю.

4. Штрафні кидки на результат.

5.Домашнє завдання: Штрафні кидки

 

 

47

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: присідання на одній нозі

 

 

48

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
3 січня 2019
Переглядів
1237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку