Календарне планування 6 клас НУШ
“Дитяча легка атлетика”
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
1. |
Продовжуємо вивчати модуль “Дитяча легка атлетика”, турбуємось про своє здоров’я та свій фізичний розвиток. Повторюємо правила безпеки під час занять фізичною культурою; види Дитячої легкої атлетики; знайомимось з результатами виступу українських спортсменів на ХХХІІІ Олімпійських іграх. Загальна розминка, дотримуючись правил безпеки (своя чи за відеороликом). Розвиток фізичних якостей: швидкість, гнучкість — біг на місці з високим підніманням стегна, із закидом гомілок 2 х 15 сек; 3 вправи на гнучкість. Естафети з елементами ДЛА. |
|
2. |
Повторюємо правила безпеки під час занять Дитячою легкою атлетикою. Комплекс ЗРВ у русі та на місці. Продовжуємо вивчати бігові види ДЛА: прискорення до 10-15 м з високого старту; біг “змійкою” між фішками; біг з маленькими перешкодами. ЗФП: швидкість, спритність. Рухлива гра. |
|
3. |
БЖД. Організаційні вправи. Повторюємо бігові види в ДЛА. Бесіда “Олімпійські ігри в Парижі”. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ під музику. Розвиток фізичних якостей — робота по станціях: сила рук, гнучкість, прес, спритність, стрибучисть — 2 кола. Рухлива гра. |
|
4. |
БЖД. О.В. Повторюємо види бігу в ДЛА — біг по швидкісній драбині. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс ЗРВ під музику. Теоретична хвилинка. Вправи на швидкісній драбині. ЗФП: рівновага, спритність. Естафети з елементами ДЛА.
|
|
5. |
БЖД. О.В. Повторюємо види бігу по швидкісній драбині та техніку естафетного бігу. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс ЗРВ під музику. Теоретична хвилинка: “Стрибкові види в ДЛА”. ЗФП: гнучкість (3-4 вправи), витривалість (біг 3-4 хвилини), стрибки через скакалку 2х 50-70 раз. Рухливі ігри. |
|
6. |
БЖД. О.В. Повторюємо види стрибкових вправ в ДЛА. ЗРВ у русі та на місці. Теоретична хвилинка. Стрибки на крос-маті: 3-4 підходи. ЗФП: швидкість, рівновага. Естафети з елементами ДЛА.
|
|
7. |
БЖД. О.В. Повторюємо бігові та стрибкові вправи в ДЛА. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс ЗРВ під музику. Теоретична хвилинка: “Стрибки у довжину з місця”. ЗФП: стрибучисть, гнучкість, витривалість. Естафети з елементами ДЛА. |
|
8. |
БЖД. О.В. Повторюємо бігові та стрибкові вправи в ДЛА. ЗРВ у русі та на місці. Опановуємо презентацію з видів метання в ДЛА. Повторюємо стрибки у довжину з місця та через скакалку. ЗФП: рівновага, прес, сила рук. Рухливі ігри. |
|
9. |
БЖД. О.В. Повторюємо види стрибків та метання з ДЛА.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Теоретична хвилинка. Метання набивного м’яча з колін. ЗФП: спритність, витривалість. Естафети з елементами ДЛА. |
|
10. |
БЖД. О.В. Повторюємо види метання в ДЛА. Комплекс ЗРВ під музику. Теоретична хвилинка (презентація “Обертальне метання”). Спроби виконання обертального метання. ЗФП: гнучкість, сила ніг, сила рук. Рухливі ігри. |
|
11. |
БЖД. О.В. Виконання тестів з теорії модуля “Дитяча легка атлетика”. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Удосконалюємо виконання видів ДЛА — за вибором дітей. Розвиток фізичних здібностей: швидкість, сила рук, витривалість. Рухливі ігри. |
|
12. |
БЖД. О.В. ЗРВ у русі. Комплекс ЗРВ, підготовлений дітьми. Теоретична хвилинка. Змагання в класі з видів ДЛА, обраних дітьми. Підсумкове оцінювання. |
|