П
Календарно-тематичне планування вивчення
англійської мови у 7-А класі
Англійська мова
7-A клас
Відповідно до навчальної програми: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручник:
“English” О. Karpyuk, second edition, published by Aston, 2020
Додатково: Focus 1, second edition, published by Pearson Longman, 2021
175 годин на рік (5 годин на тиждень)
Форми контролю |
I семестр |
II семестр |
Контроль навичок читання |
1 |
1 |
Контроль навичок аудіювання |
1 |
1 |
Контроль навичок письма |
1 |
1 |
Контроль навичок говоріння |
1 |
1 |
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
Я, моя родина, мої друзі Наскрізні лінії: «Екологічна безпека і сталий розвиток» - наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. «Громадянська відповідальність» - розповідає про розподіл обов’язків у Родині, наводить приклади взаємодопомоги членам родини, формулює особисті ціннісні пріоритети. «Здоров’я і безпека» - аргументує необхідність дотримання особистої гігієни, ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
||||
1 |
Ми знову у школі. Першовересневі зустрічі. Бесіда про літні канікули. |
1 |
01.09 |
|
2 |
Я, моя родина |
1 |
05.09 |
|
3 |
Сім’я – найбільше багатство. |
1 |
06.09 |
|
4 |
Сімейний альбом. |
1 |
06.09 |
|
5 |
Родинні зв’язки. |
1 |
07.09 |
|
6 |
Старше покоління родини. |
1 |
08.09 |
|
7 |
Молодше покоління родини. |
1 |
12.09 |
|
8 |
Мої близькі і далекі родичі. |
1 |
13.09 |
|
9 |
Професії |
1 |
13.09 |
|
10 |
Професії членів родини. |
1 |
14.09 |
|
11 |
Улюблені заняття членів родини. |
1 |
15.09 |
|
12 |
Спільні заняття дорослих і дітей. |
1 |
19.09 |
|
13 |
Важливість сімейних традицій. |
1 |
20.09 |
|
14 |
Традиції моєї родини.
|
1 |
20.09 |
|
15 |
Узагальнення вивченого. Тематичне повторення. |
1 |
21.09 |
|
Шкільне життя Наскрізні лінії: «Екологічна безпека і сталий розвиток» - обговорює участь у шкільних екологічних заходах «Громадянська відповідальність» - обговорює шкільні правила, пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади «Здоров’я і безпека» - впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
|
||||
16 |
Шкільне життя. |
1 |
22.09 |
|
17 |
У колі шкільних друзів |
1 |
26.09 |
|
18 |
Робочий день учня. |
1 |
27.09 |
|
19 |
Організація робочого дня. |
1 |
27.09 |
|
20 |
Позакласна діяльність. |
1 |
28.09 |
|
21 |
Види позакласної діяльності. |
1 |
29.09 |
|
22 |
Захоплення школярів. |
1 |
03.10 |
|
23 |
Вивчення англійської мови у школі. |
|
04.10 |
|
24 |
Спілкування з друзями англійською мовою. |
1 |
04.10 |
|
25 |
Англійська мова у позашкільній діяльності. |
1 |
05.10 |
|
26 |
Електронний лист про щоденні справи та вільний час. |
1 |
06.10 |
|
27 |
Поради, як скласти перше враження про себе. |
1 |
10.10 |
|
28 |
Незвичайні заняття. |
1 |
11.10 |
|
29 |
Рідкісні професії. |
1 |
11.10 |
|
30 |
Узагальнення вивченого. Тематичне повторення. |
1 |
12.10 |
|
Харчування |
Наскрізні лінії: «Екологічна безпека і сталий розвиток»- обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я, наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. «Підприємливість та фінансова грамотність» розподіляє кошти на продукти харчування, складає перелік покупок. |
||||
31 |
Харчування. |
1 |
13.10 |
|
32 |
Режим харчування. |
1 |
17.10 |
|
33 |
Здорова їжа. |
1 |
18.10 |
|
34 |
Збалансоване харчування. |
1 |
18.10 |
|
35 |
Мої улюблені страви. |
1 |
19.10 |
|
36 |
Небезпека вживання нездорової їжі. |
1 |
20.10 |
|
37 |
Кухонне приладдя. |
1 |
31.10 |
|
38 |
Приготування їжі. |
1 |
01.11 |
|
39 |
Мій улюблений рецепт. |
1 |
01.11 |
|
40 |
Сервіровка столу. |
1 |
02.11 |
|
41 |
Відвідування улюбленого кафе. |
1 |
03.11 |
|
42 |
Замовляємо доставку їжі. |
1 |
07.11 |
|
43 |
Узагальнення вивченого. Тематичне повторення. |
1 |
08.11 |
|
Кіно і театр Наскрізні лінії: «Здоров’я і безпека»- пояснює правила поведінки у закладах культури. «Підприємливість та фінансова грамотність» - обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
||||
44 |
Жанри фільмів |
1 |
08.11 |
|
45 |
Популярні фільми |
1 |
09.11 |
|
46 |
Глобус – всесвітньо відомий театр |
1 |
10.11 |
|
47 |
Кіно чи театр? |
1 |
14.11 |
|
48 |
Вільний час. Плануємо похід до кіно. |
1 |
15.11 |
|
49 |
Замовляємо квитки онлайн. |
1 |
15.11 |
|
50 |
Телебачення |
1 |
16.11 |
|
51 |
Передачі. Новини |
1 |
17.11 |
|
52 |
Фільми |
1 |
21.11 |
|
53 |
Кіно як мистецтво |
1 |
22.11 |
|
54 |
Моє улюблене кіно |
1 |
22.11 |
|
55 |
Моя улюблена телепередача |
1 |
23.11 |
|
56 |
Телевізійні шоу |
1 |
24.11 |
|
57 |
Узагальнення вивченого. Тематичне повторення. |
1 |
28.11 |
|
58 |
Контроль навичок читання |
1 |
29.11 |
|
59 |
Контроль навичок письма |
1 |
29.11 |
|
60 |
Контроль навичок аудіювання |
1 |
30.11 |
|
61 |
Контроль навичок говоріння |
1 |
01.12 |
|
62 |
Аналіз контрольних робіт |
1 |
05.12 |
|
Велика Британія |
||||
Наскрізні лінії: «Екологічна безпека і сталий розвиток»- описує види еко- туризму «Громадянська відповідальність»- демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі «Підприємливість та фінансова грамотність»- визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови |
||||
63 |
Вирушаємо у подорож |
1 |
06.12 |
|
64 |
Подорожуємо до Лондону. |
1 |
06.12 |
|
65 |
Визначні місця Лондона |
1 |
07.12 |
|
66 |
Культурна спадщина країни. |
1 |
08.12 |
|
67 |
Музеї Лондона. |
1 |
12.12 |
|
68 |
Відомі британці. |
1 |
13.12 |
|
69 |
Улюблена їжа британців. |
1 |
13.12 |
|
70 |
Свята і фестивалі у Британії. |
1 |
14.12 |
|
71 |
Інтереси та захоплення британської молоді. |
1 |
15.12 |
|
72 |
Дозвілля британських школярів. |
1 |
19.12 |
|
73 |
Проект «Top 5 things I know about Britain” |
1 |
20.12 |
|
74 |
Захист проєктів. |
1 |
20.12 |
|
75 |
Узагальнення вивченого. Тематичне повторення. |
1 |
21.12 |
|
76 |
Підсумки 1 семестру. Новорічні та різдвяні традиції. |
1 |
22.12 |
|