№ Дата |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
|
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
A Sound Mind in a Sound Body Охорона здоров’я |
33
|
Особистісна |
Хвороби та їх симптоми. Розвиток нав. говоріння |
Здоров’я і безпека |
John has got a toothache. |
headache, toothache, stomaсache, earache, backache, cold, tummy ache, bad leg, to hurt, feel dizzy |
Past Simple |
Впр.1-с.108 |
Впр.6-с.110 |
Впр.2,3.4-сc.108-110 |
Впр.5-с.110 |
Скласти діалог» У лікаря».Вивч. слова |
|
||
34
|
Швидка допомога. Медичні центри та лікарні. Розвиток нав. читання |
When you feel ill, your mother calls the doctor. |
health service, accident, disease, dentist office, pill, surgeon, symptom, treatment, private, regular, regularly, to make an appointment, heart, lungs, tongue, to check temperature, to take pulse |
|
|
Впр.1b,2,3,5-cс.111-114 |
Впр.1a,4,7,8,-сc.111,113-115 |
Впр.6-с.114
|
Переказ тексту «Health service”ст.112 |
|
||||
35.
|
Розпорядок роботи лікарні. Розвиток граматичних навичок |
What had mother done before the doctor came? |
Past Perfect Tense |
|
Remember!Впр.3-cс.115-117 |
Впр.1,2-cс.115-117 Впр.5,6-cс.118 |
Впр.4-cс.118 Впр.7-cс.119 |
Правило,с116-вивчити , записати речення у Past Perfect Tense |
|
|||||
36.
|
Візит до лікаря. Захворювання та лікування. Розвиток навичок аудіювання |
What’s the matter? Whose fault is it? Why don’t you go and see the doctor?
|
get worse, terrible cough, nurse, to take medicine\pills, to see a doctor, to examine |
Past Perfect Tense |
Впр.1,2,3-5a-cс.119-120 |
|
Впр.4,5b-с.120 |
Робота з картками |
Вивчити римівку впр.5 ст.120 |
|
||||
37.
|
Особистісна |
Як надати першу допомогу? Систематизація вивченого матеріалу |
Здоров’я і безпека |
Do you enjoy good health? What should you do to keep on being healthy? |
patient, keep to a diet, pain, to suffer, to catch cold, to have operation, hospital, aid, ambulance, blood, to bleed, X-ray, injection |
|
|
Do you know?-c.124 |
Впр.1-8-с.121-123 |
Впр.4 ст.122 |
Проектна робота «Охорона здоров’я» ст.123 поради про те, як бути здоровим |
|
||
38. |
Історія про хворого друга. Узагальнення вивченого матеріалу |
How did you feel? What did you do? What treatment did you get? |
|
Прикметник |
|
|
Впр.6 ст.123 |
Впр.1-2-с.124 |
Описати свій останній візит до лікаря в мин.часі |
|
||||
39.
40. |
Твоє здоров’я - у твоїх руках! Контроль вивченого |
|
ЛО теми |
|
Впр.8c-с.130 |
Впр.1-5-с.130-131 |
Впр.1-2-с.124 |
Впр.9,12-с.130,131 |
Впр.11 ст.131написати листа про спорт до спорт. журналу |
|
||||
41.
|
Контроль читання робота над текстом “He Was Only Wrong by Two” |
|
a сoach, training, excellent, impossible, to punish, to receive, to train, to end in a draw, to give trouble |
Сполучник |
|
Впр.1-с.132-133 |
Впр.3,4-с.133 |
Впр.2-с.133 |
Впр.4-с.133-переказувати текст |
|
||||
42. |
Узагальнюючий урок з теми «Охорона здоров’я». Самостійна робота. |
|
||||||||||||
№ Дата |
Сфера спілкуван |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
|
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
«Кіно і театр»
|
43.
44. |
Публічна |
Жанри кінофільмів. Улюблені фільми.
|
Громадянська відповідальність |
|
science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller, leisure, to entertain, to have leisure, predictable, gripping, awful, depressing, entertaining |
Теперішній час |
|
Впр.1,2-сс.138-139
|
Впр.3,4,5,7с.139 |
Впр.5-с.139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
Словникова робота (с.138-139) повідомлення про улюблені фільми |
|
|||||||
45. |
Характеристика улюбленого фільму.
|
I like\ don’t like…because… Titanic is more romantic than Pirates of Caribbean. |
plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view |
|
Впр.3,4,6-с.141-142 |
|
Впр.1,2,5,-сс.140-142 |
Творча роота |
Впр.7 ст.140(скласти діалог) |
|
|||||||||
46. |
Різні фільми – різні жанри. Місця зйомок. Спецефекти.
|
Which film is…? Which film is about…? |
documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable |
Речення з who, where, which |
|
Впр.1-2-с.142-144 |
Впр.4 ст.145 |
Впр.3-с.144
|
Словникова робота (с.145) Скласти 10 речень(who, where, which) |
|
|||||||||
47. |
Публічна |
Відвідування кінотеатру.
|
|
action, audience, cast, humour, performance, play, scenery, a stage, to act, to perform, actor, actress, storyline, costume, to recommend, impression, to express, to give recommendation, to review |
Reflexive Pronouns |
|
Remember, Впр.1,2-с.146-147 |
Впр.3-с.147 |
РЗ, завд.16-19-сс.80-82 |
Правило (с.146)-вивчити Впр.3-с.147-записати речення за зразком |
|
||||||||
48.
|
Театр Шекспіра у Лондоні. Формування навичок говоріння |
What do you think of…? How do you find …? How do you feel about…? What would you say to…? |
Reflexive Pronouns |
|
Впр.1,2-cс.148-149 |
Впр.3-с.149 |
РЗ, завд.20-сс.82 Лексичні картки |
Словникова робота (с.149) Впр.2 ст.149(переказ таксту) |
|
||||||||||
49. |
Мій улюблений фільм. |
|
|
Reflexive Pronouns |
Впр.4 ст.150 |
|
Впр.5 ст.152 впр.6 ст.152 |
Впр.1-с.152
|
описати свій улюблений фільм (розповідь) |
|
|||||||||
50. |
Урок Д/Ч: робота над текстом “The Actors Come to Town” |
|
twins, to scream, a thief, a criminal, a merchant, a tragedy |
|
|
Впр.1-4-с.179-182 |
Впр.5,6-с.182 |
|
Впр.6-с.182-підготувати повідомлення |
|
|||||||||
51.
|
|
Повторення Закріплення лексичних одиниць |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
52. |
|
Узагальнюючий урок з теми «Кіно і театр». Самостійна робота.
|
|
||||||||||||||||
Дата № |
Сфера спілкування |
Тематика спілкування
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
|
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
Подорож
|
53.
|
Публічна |
Організація відпочинку. Подорожування
|
Громадянська відповідальність |
When I visit new towns\cities I … |
guide book, typical, to go on a tour, to get lost, guided tour |
Спеціальні запитання |
|
Впр.1,2-cс.153-154 |
Впр.4-c.154 |
Впр.3-с.154 |
cкласти речення про столиці світу.Вивч. слова |
|
54. |
Відомі історичні місця Лондона та Києва. Розвиток читання |
Do you know any other famous buildings with a dome? Some people say it looks like a rocket, but most people simply call it Gherkin.
|
landmark, architect, dome, heating, skyscraper, collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, |
Складні речення |
|
Впр.1-4-cс.155-161 |
Впр.6-c.161 |
Впр.5-с.161
|
Словникова робота (с.156) Переказ тексту на вибір ст.156-157 |
|
||
55. |
Вітання з Австралії . Розвиток навичок аудіювання |
What had mother done before the doctor came? |
wax, height, giant, to take a ride on the wheel, elevator, mighty |
|
Впр.1,3,4-cс.162-164 |
Do you know?ст.164 |
|
РЗ, завд.6,7-с.87-89 |
Впр.2-c.163-написати листівку з Австралії |
|
||
56.
|
Найвищі споруди. Хмарочоси |
ЛО ст.165 |
|
Review of Past Tenses |
|
Впр.1-3-с.165-166 |
|
Впр.2-с.165 |
Впр.4-c.166-вжити правильну грам. форму |
|
||
57.
58. |
|
Відомі мости. Мандрівка Нью-Йорком. |
What is it famous for? |
observation, to afford, to observe, impressive, magnificent, sight |
Прийменнки часу |
|
Впр.4a-7a-с.168-170 |
Впр.1-8-с.167-171 |
Впр.3-с.169 |
Впр.5 ст.169(проектна робота) |
|
|
59. |
Публічна |
Листівка другові по листуванню про улюблене місто. |
What kind of building is it? Where is it? Who built it?
|
|
Числівник дати |
Впр.2 ст.172 |
Впр.3 ст.173 |
Впр.5 ст.173 |
Впр.1-с.171 Творча робота |
Впр.2-с.171-описати 2-3 відомі споруди |
|
|
60. |
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||||
61. |
Відвідування кінотеатру |
ЛО ст.175 |
|
|
|
Впр.5 ст.174 |
Впр.6 ст.175 |
Впр5б ст.175 |
Впр.7 ст.175(напис.10-12 речень) |
|
||
62. |
|
Контроль читання
|
|
|||||||||
63
|
Канікули! Планування відпочинку. Подорожування
|
|
ЛО теми |
|
|
Впр.1-4-с.179-182 |
Впр.5-6-с.182 |
|
Впр.10 ст.176(напис.діалог) впр.12ст.178 |
|
||
64. |
|
Контроль письма |
|
|||||||||
65. |
Контроль говоріння |
|
||||||||||
66. |
|
Узагальнюючий урок з теми «ПОДОРОЖ». Самостійна робота.
|
|
|||||||||
67. |
|
Підсумковий урок за І семестр
|
|